Сабақ жоспары :: Қазақ әдебиеті
Файл қосу
«қамбар батыр» жыры мәні терең көркем жыр
Қызылорда қаласы № 4 С.Сейфуллин атындағы орта мектебінің
Қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің мұғалімі Жанабаева Ф.Т.
Сабақтың тақырыбы
<<Қамбар батыр>> жыры мәні терең көркем жыр
Сілтеме
Интернет жүйесі (білім беру сайттары)
Жалпымақсаты
1. Жырдың тақырыбы мен идеясын аша, білу дағдыларын қалыптастыру;
2. Сыни ойлау, дарындылық қабілеттерін дамыту;
Мұғалімдерүшіноқунәтижелері
- жырдың мазмұны мен маңызына талдай білу;
- өзін-өзі реттеуді қалыптастыру;
- оқушылар өзін-өзі формативті бағалауды қолдана білу;
- сөйлеу мәдениетін қалыптастру;
- ойын еркін жеткізе білуге үйрену;
- тақырыбына талдай білу;
-сыни тұрғыдан ойлай білу;
Сабақтатуындағаннегізгіидеялар
оқушылар арасынан дарынды оқушыларды анықтау.
Тапсырмалар
Топтық жұмыс
Оқушыларды 3 топқа (5-6 адамнан) сурет қиындылары арқылы бөлу.
Өткенді пысықтау. "Ғажайып алаң" сұрақ-жауап
Проблемалық ситуация туғызу
Джигсо <<Қамбар батыр>> жыры мәні терең көркем жыр
Деңгейлік тапсырмалар / дұрыс жауаппен салыстыру
Сабақ бойынша мұғалімнің жазбалары:
І. Ұйымдастыру
Оқушыларды 3 топқа (5-6 адамнан) сурет қиындылары арқылы бөлу.
І топ
ІІ топ
ІІІ топ
ІІ. Жаңа сабақ
Сабаққа қызығушылық ояту.
Өткенді пысықтау сұрақтары. "Ғажайып алаң"
Мысалы: Батырлардың ойы мен арманы ел мұңымен,халық тағдырымен ұштасып жатыр>>- кімнің сөзі?Ауыз әдебиетінің қомақты да асыл мұрасы-..............<<Қамбар батыр>> жырына негіз болған тарихи оқиға .<<Қамбар батыр>> жырының негізгі идеясы.
Тапсырма №2
1 топ <<Мәні терең көркем жыр...>>
2 топ <>
3 топ <<Жыр негізі>>
INSERT
Осы уақытқа дейін білгенмін.
Мен үшін жаңа нәрсе.
Мен үшін тосын жайт.
Әлі де білгім келеді
Әр топ берілген тапсырманы кестеге жазып, қорғайды.
Тапсырма №3
Деңгейлік тапсырмалар: <<Батырлар әлеміне саяхат>>
Білу теориясы1. <<Қамбар батыр>> жырының 19 нұсқасы бар . 2. Көршілес қалмақ елі шапқыншылық жасап отырды 3.Эпостың мақсаты-ертеде өткен ерлердің ісін кейінгіге үлгі ету4.Батырлықерлікте емес,жүректе5.Қазақ батырлар жырында тарихи оқиғалардың ізі жатыр
Түсіну тапсырмаларыӨлең жолдарын дұрыс тауып , ретімен компьютерде орында
Қыз Назым шықты бұраңдап,
Лақыл ,маржан қойды басына ...
Он сегіз толған жасына .
Кәмшат бөрік келісіп,
Қазақ пен қалмақ барша жан
Талдау тапсырмалары Мақал-мәтелдердің жалғасын тап
Ер қанаты -..............
..................., қол батыр.
Аяз .......... , құмырсқа .......... біл.
.......... туса ел ырысы.
Әке- ............ тау ,......... - шалқар көлің.
Жинақтау тапсырма: Суретке қарап мәтін құра.
Қолдану тапсырма:Тест тапсырмаларыберілген . Берген жауаптарыңдұрысболса фигура жасылтүске, ал дұрысболмасақызылтүскебоялады.Мысалы:
І деңгей
Бөтен туған бала едің
Жұртқа тұлға болғандай
Сол себепті сені тежеймін -
кімнің сөзі?
ІІ деңгейНоғайлы елі Қамбар батырға елшілікке жіберген кісі
ІІІ деңгейҚамбар мінген тұлпар қалай аталады?
Осы тапсырма бойынша қорытынды бағ шығару.
Рефлексия Бұл сабақ ұнады ма?
Бұл сабақта мен үшін не қиын болды?
Бұл не үшін қиын?
Бұл қиындықтарды мен ненің көмегімен еңсердім?
Үй жұмысы:
1. <<Қамбар батыр>> жыры мәні терең көркем жыр
2. Мазмұнын оқу (хрестоматиядан)
Дереккөздер және жабдықтар: АКТ құралдары (бейне камера, интерактивті тақта), плакат, маркер.
Кейінгі тапсырмалар мен портфолио деректері
Сабақты талдау
- проблемалық сұрақ қойып оқушылардың қызығушылығын ояттым;
- Джигсо әдісі арқылы топта оқушылардың белсенділігі артты;
- өз ойларын еркін жеткізе алды;
- сыни тұрғыдан ойлау арқылы танымдық, шығармашылық қабілеті артты;
- сыныпта ынтымақтастық атмосферасы қалыптасты;
- оқушылар тақырыпты өздері ашып, нәтижеге қол жеткізді.
- өзін-өзі реттеу, өзін-өзі бағалау жүргізілді;
- бір-бірінің пікірін тыңдай білуге, сыйлау білуге дағдыланды.
Сабақ бойынша өзгертулер
Не сәтті болды?
Диолог құрастыру (сыни тұрғыдан ойлау)
Не сәтсіз болды?
Жоспарланған барлық тапсырмалар уақыттың жетіспеушілігінен толық орындалмады.
Нені өзгерткім келеді?
Жеке жұмыс енгізу
Қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің мұғалімі Жанабаева Ф.Т.
Сабақтың тақырыбы
<<Қамбар батыр>> жыры мәні терең көркем жыр
Сілтеме
Интернет жүйесі (білім беру сайттары)
Жалпымақсаты
1. Жырдың тақырыбы мен идеясын аша, білу дағдыларын қалыптастыру;
2. Сыни ойлау, дарындылық қабілеттерін дамыту;
Мұғалімдерүшіноқунәтижелері
- жырдың мазмұны мен маңызына талдай білу;
- өзін-өзі реттеуді қалыптастыру;
- оқушылар өзін-өзі формативті бағалауды қолдана білу;
- сөйлеу мәдениетін қалыптастру;
- ойын еркін жеткізе білуге үйрену;
- тақырыбына талдай білу;
-сыни тұрғыдан ойлай білу;
Сабақтатуындағаннегізгіидеялар
оқушылар арасынан дарынды оқушыларды анықтау.
Тапсырмалар
Топтық жұмыс
Оқушыларды 3 топқа (5-6 адамнан) сурет қиындылары арқылы бөлу.
Өткенді пысықтау. "Ғажайып алаң" сұрақ-жауап
Проблемалық ситуация туғызу
Джигсо <<Қамбар батыр>> жыры мәні терең көркем жыр
Деңгейлік тапсырмалар / дұрыс жауаппен салыстыру
Сабақ бойынша мұғалімнің жазбалары:
І. Ұйымдастыру
Оқушыларды 3 топқа (5-6 адамнан) сурет қиындылары арқылы бөлу.
І топ
ІІ топ
ІІІ топ
ІІ. Жаңа сабақ
Сабаққа қызығушылық ояту.
Өткенді пысықтау сұрақтары. "Ғажайып алаң"
Мысалы: Батырлардың ойы мен арманы ел мұңымен,халық тағдырымен ұштасып жатыр>>- кімнің сөзі?Ауыз әдебиетінің қомақты да асыл мұрасы-..............<<Қамбар батыр>> жырына негіз болған тарихи оқиға .<<Қамбар батыр>> жырының негізгі идеясы.
Тапсырма №2
1 топ <<Мәні терең көркем жыр...>>
2 топ <
3 топ <<Жыр негізі>>
INSERT
Осы уақытқа дейін білгенмін.
Мен үшін жаңа нәрсе.
Мен үшін тосын жайт.
Әлі де білгім келеді
Әр топ берілген тапсырманы кестеге жазып, қорғайды.
Тапсырма №3
Деңгейлік тапсырмалар: <<Батырлар әлеміне саяхат>>
Білу теориясы1. <<Қамбар батыр>> жырының 19 нұсқасы бар . 2. Көршілес қалмақ елі шапқыншылық жасап отырды 3.Эпостың мақсаты-ертеде өткен ерлердің ісін кейінгіге үлгі ету4.Батырлықерлікте емес,жүректе5.Қазақ батырлар жырында тарихи оқиғалардың ізі жатыр
Түсіну тапсырмаларыӨлең жолдарын дұрыс тауып , ретімен компьютерде орында
Қыз Назым шықты бұраңдап,
Лақыл ,маржан қойды басына ...
Он сегіз толған жасына .
Кәмшат бөрік келісіп,
Қазақ пен қалмақ барша жан
Талдау тапсырмалары Мақал-мәтелдердің жалғасын тап
Ер қанаты -..............
..................., қол батыр.
Аяз .......... , құмырсқа .......... біл.
.......... туса ел ырысы.
Әке- ............ тау ,......... - шалқар көлің.
Жинақтау тапсырма: Суретке қарап мәтін құра.
Қолдану тапсырма:Тест тапсырмаларыберілген . Берген жауаптарыңдұрысболса фигура жасылтүске, ал дұрысболмасақызылтүскебоялады.Мысалы:
І деңгей
Бөтен туған бала едің
Жұртқа тұлға болғандай
Сол себепті сені тежеймін -
кімнің сөзі?
ІІ деңгейНоғайлы елі Қамбар батырға елшілікке жіберген кісі
ІІІ деңгейҚамбар мінген тұлпар қалай аталады?
Осы тапсырма бойынша қорытынды бағ шығару.
Рефлексия Бұл сабақ ұнады ма?
Бұл сабақта мен үшін не қиын болды?
Бұл не үшін қиын?
Бұл қиындықтарды мен ненің көмегімен еңсердім?
Үй жұмысы:
1. <<Қамбар батыр>> жыры мәні терең көркем жыр
2. Мазмұнын оқу (хрестоматиядан)
Дереккөздер және жабдықтар: АКТ құралдары (бейне камера, интерактивті тақта), плакат, маркер.
Кейінгі тапсырмалар мен портфолио деректері
Сабақты талдау
- проблемалық сұрақ қойып оқушылардың қызығушылығын ояттым;
- Джигсо әдісі арқылы топта оқушылардың белсенділігі артты;
- өз ойларын еркін жеткізе алды;
- сыни тұрғыдан ойлау арқылы танымдық, шығармашылық қабілеті артты;
- сыныпта ынтымақтастық атмосферасы қалыптасты;
- оқушылар тақырыпты өздері ашып, нәтижеге қол жеткізді.
- өзін-өзі реттеу, өзін-өзі бағалау жүргізілді;
- бір-бірінің пікірін тыңдай білуге, сыйлау білуге дағдыланды.
Сабақ бойынша өзгертулер
Не сәтті болды?
Диолог құрастыру (сыни тұрғыдан ойлау)
Не сәтсіз болды?
Жоспарланған барлық тапсырмалар уақыттың жетіспеушілігінен толық орындалмады.
Нені өзгерткім келеді?
Жеке жұмыс енгізу
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz