Қамбар батыр жыры бойынша қазақ тілі мен әдебиеті пәні үшін сабақтың оқу-әдістемелік жоспары

Қызылорда қаласы № 4 С. Сейфуллин атындағы орта мектебінің

Қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің мұғалімі Жанабаева Ф. Т.

Сабақтың тақырыбы
«Қамбар батыр» жыры мәні терең көркем жыр
Сабақтың тақырыбы: Сілтеме
«Қамбар батыр» жыры мәні терең көркем жыр: Интернет жүйесі (білім беру сайттары)
Сабақтың тақырыбы: Жалпымақсаты
«Қамбар батыр» жыры мәні терең көркем жыр:

1. Жырдың тақырыбы мен идеясын аша, білу дағдыларын қалыптастыру;

2. Сыни ойлау, дарындылық қабілеттерін дамыту;

Сабақтың тақырыбы:
«Қамбар батыр» жыры мәні терең көркем жыр:

- жырдың мазмұны мен маңызына талдай білу;

- өзін-өзі реттеуді қалыптастыру;

- оқушылар өзін-өзі формативті бағалауды қолдана білу;

- сөйлеу мәдениетін қалыптастру;

- ойын еркін жеткізе білуге үйрену;

- тақырыбына талдай білу;

-сыни тұрғыдан ойлай білу;

Сабақтың тақырыбы:
«Қамбар батыр» жыры мәні терең көркем жыр: оқушылар арасынан дарынды оқушыларды анықтау.
Сабақтың тақырыбы: Тапсырмалар
«Қамбар батыр» жыры мәні терең көркем жыр:

Топтық жұмыс

Оқушыларды 3 топқа (5-6 адамнан) сурет қиындылары арқылы бөлу.

Өткенді пысықтау. “Ғажайып алаң” сұрақ-жауап

Проблемалық ситуация туғызу

Джигсо «Қамбар батыр» жыры мәні терең көркем жыр

Деңгейлік тапсырмалар / дұрыс жауаппен салыстыру

Сабақтың тақырыбы:

Сабақ бойынша мұғалімнің жазбалары:

І. Ұйымдастыру

Оқушыларды 3 топқа (5-6 адамнан) сурет қиындылары арқылы бөлу.

І топ

ІІ топ

ІІІ топ

ІІ. Жаңа сабақ

Сабаққа қызығушылық ояту.

Өткенді пысықтау сұрақтары. “Ғажайып алаң”

Мысалы: Батырлардың ойы мен арманы ел мұңымен, халық тағдырымен ұштасып жатыр»- кімнің сөзі?Ауыз әдебиетінің қомақты да асыл мұрасы- . . . «Қамбар батыр» жырына негіз болған тарихи оқиға . «Қамбар батыр» жырының негізгі идеясы.

Тапсырма №2

1 топ «Мәні терең көркем жыр . . . »

2 топ «XV-XVIII ғ. қазақ тайпалары . . . »

3 топ «Жыр негізі»

INSERT

Осы уақытқа дейін білгенмін.

Мен үшін жаңа нәрсе.

Мен үшін тосын жайт.

Әлі де білгім келеді

Әр топ берілген тапсырманы кестеге жазып, қорғайды.

Тапсырма №3

Деңгейлік тапсырмалар: «Батырлар әлеміне саяхат»

Білу теориясы 1. «Қамбар батыр» жырының 19 нұсқасы бар .
2. Көршілес қалмақ елі шапқыншылық жасап отырды
3. Эпостың мақсаты-ертеде өткен ерлердің ісін кейінгіге үлгі ету
4. Батырлықерлікте емес, жүректе
5. Қазақ батырлар жырында тарихи оқиғалардың ізі жатыр

Түсіну тапсырмалары Өлең жолдарын дұрыс тауып, ретімен компьютерде орында

Қыз Назым шықты бұраңдап,

Лақыл, маржан қойды басына . . .

Он сегіз толған жасына .

Кәмшат бөрік келісіп,

Қазақ пен қалмақ барша жан

Талдау тапсырмалары Мақал-мәтелдердің жалғасын тап

Ер қанаты - . . .

. . . , қол батыр.

Аяз . . . , құмырсқа . . . біл.

. . . туса ел ырысы.

Әке- . . . тау, . . . -шалқар көлің.

Жинақтау тапсырма: Суретке қарап мәтін құра.

Қолдану тапсырма:Тест тапсырмаларыберілген . Берген жауаптарыңдұрысболса фигура жасылтүске, ал . Мысалы:

І деңгей

Бөтен туған бала едің

Жұртқа тұлға болғандай

Сол себепті сені тежеймін -

кімнің сөзі?

ІІ деңгей
Ноғайлы елі Қамбар батырға
елшілікке жіберген кісі

ІІІ деңгей
Қамбар мінген тұлпар қалай аталады?

Осы тапсырма бойынша қорытынды бағ шығару.

Рефлексия Бұл сабақ ұнады ма?

Бұл сабақта мен үшін не қиын болды?

Бұл не үшін қиын?

Бұл қиындықтарды мен ненің көмегімен еңсердім?

Үй жұмысы:

1. «Қамбар батыр» жыры мәні терең көркем жыр

2. Мазмұнын оқу (хрестоматиядан)

Сабақтың тақырыбы: Дереккөздер және жабдықтар: АКТ құралдары (бейне камера, интерактивті тақта), плакат, маркер.
Сабақтың тақырыбы: Кейінгі тапсырмалар мен портфолио деректері
«Қамбар батыр» жыры мәні терең көркем жыр:
Сабақтың тақырыбы:

Сабақты талдау

- проблемалық сұрақ қойып оқушылардың қызығушылығын ояттым;

- Джигсо әдісі арқылы топта оқушылардың белсенділігі артты;

- өз ойларын еркін жеткізе алды;

- сыни тұрғыдан ойлау арқылы танымдық, шығармашылық қабілеті артты;

- сыныпта ынтымақтастық атмосферасы қалыптасты;

- оқушылар тақырыпты өздері ашып, нәтижеге қол жеткізді.

- өзін-өзі реттеу, өзін-өзі бағалау жүргізілді;

- бір-бірінің пікірін тыңдай білуге, сыйлау білуге дағдыланды.

Сабақтың тақырыбы: Сабақ бойынша өзгертулер
«Қамбар батыр» жыры мәні терең көркем жыр:

Не сәтті болды?

Диолог құрастыру (сыни тұрғыдан ойлау)

Не сәтсіз болды?

Жоспарланған барлық тапсырмалар уақыттың жетіспеушілігінен толық орындалмады.

Нені өзгерткім келеді?

Жеке жұмыс енгізу


Ұқсас жұмыстар
9-сыныпқа арналған қазақ тілі мен әдебиеті сабақтарының жоспарлары: Абай мұражай-үйі, отбасылық тәрбие, Қамбар батыр жыры және үлкенді сыйлау
Қамбар батыр жыры кейіпкерлерінің бейнесін талдауға арналған сабақ жоспары
8-сынып әдебиеті: Оғыз-нама жыры бойынша сабақтың мақсаты мен жоспары
Дара және күрделі етістік: қазақ тілі пәні бойынша сабақтың оқу-әдістемелік жоспары
6-сынып қазақ тілі мен әдебиеті сабағы: Ертегілер тақырыбының оқу-әдістемелік жоспары
Жыл мезгілдері: қазақ тілі мен әдебиеті пәні бойынша сабақ жоспары
Әр сабақ - бір әлем: Гусманова Шара Алтайқызының қазақ тілі мен әдебиеті пәні бойынша әдістемелік іс-тәжірибесі
Жас мамандарға арналған 1 жылдық әдістемелік жинақ: қазақ тілі мен әдебиеті мұғалімдері үшін
5-9 сыныптар үшін қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің үлгілік тақырыптық оқу жоспарлары
6-сынып әдебиеті: Манас жыры бойынша сабақ жоспары
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz