Сабақ жоспары :: Физика

Файл қосу

Динамика тарауы. омж. физика. 9-сынып



Тізбектелген сабақтар топтамасын орта мерзімді жоспарлау жазбасы

Орта мерзімді жоспарды құруда стандартты, оқу бағдарламасын,
ЖББОМ-нің 9 сыныбына арналған «Физика және Астрономия» оқулығын
(Р.Башарұлы, Д.Қазақбаева, У.Тоқбергенова, Н. Бекбасар. Алматы «Атамұра»
баспасы, 2013 ж.);
әдістемелік нұсқауды, логикалық есептер, деңгейлік есептер жинағын,
дидактикалық материалдарды, «Мұғалімдерге арналған нұсқаулықты»,
«Мектептегі тәжірибе кезеңінде орындауға арналған тапсырмаларды», «Бірінші
бетпе-бет» кезеңіндегі ресурстарды басшылыққа алып, бағдарламаның жеті
модулінің идеясын ықпалдастыруды жобаладым.
Орта мерзімді жоспарды құру барысында оқушылардың жас ерекшеліктерін
назардан шығармауға тырыстым.
Орта мерзімді жоспар құру барысында бірінші бетпе-бет кезеңінде
теориялық түрде танысқан бағдарламаның негізгі идеяларын басшылыққа ала
отырып, жеті модульдің біреуін жеке-дара бөліп алуға болмайтындығын
түсіндім. Себебі, бір модульдің ішінде қалған модульдер орын табады,
сондықтан сабақтың біреуін жалғыз бір модульге арнап жоспарлау мүмкін емес.
Жеті модульдің барлығы оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдері деп санауға
болатынына қарамастан, жаңа оқыту әдісі «диалог арқылы оқыту» мен «қалай
оқу керектігін үйрену» екендігін білдім.
Сабақтың мақсатын қойып, нәтижесіне жету үшін оқытудың топтық
талқылау, жұптық диалог, зерттеушілік әңгіме, блум таксономиясының «ашық»
және «жабық» түрткі болар сұрақтар т.б. жаңаша әдістер енгіздім.
Оқушылардың сыни тұрғыдан ойлауын дамыту, өзіндік пікір қалыптастыру,
шешім қабылдап, тапсырманы талдап, бағалаулары үшін тиімді кері
байланысты, оқушылардың өзіндік оқуға белсенді қатысуын қамтамасыз ету,
бағалау мақсаттарын ескере отырып, оқытуды өзгерту және оқушыларға өздерін
- өздері бағалай алуы, өздерінің оқуын қалай жақсартуға болатындығын
түсінудің қажеттілігін айқындауға бағыт беру үшін өзін-өзі бағалау, өзара
бағалау, критериалды бағалауды орта мерзімдік жоспарыма енгіздім.
Білім беруде АКТ –ны қолдану модулі бойынша оқушылардың жоғары деңгейде
АКТ-ны пайдалануда құзыреттілігі артады деп айта аламын. Барлық
оқушыларды сабаққа тарта отырып, оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдердің,
топтық, жұптық, үштікте жұмыстанудың тиімді жолдарын, оқушылардың оқып
үйрену барысын бағалауды бірінші бетпе-бет кезеңінде алған теориялық
білімімнің негізінде бағалаудың (суммативті, формативті) екі түрінде
қолдануды жоспарладым.
Орта мерзімді жоспардың тиімділігі – қысқа мерзімді жоспарды жазған
кезде көп көмегі тиеді. Себебі, онда тақырыпты меңгертудегі мақсатым,
күтілетін нәтижем және қай тақырыпта қандай әдіс-тәсілдер мен бағалау
түрлерін қолданатыным анық көрініп тұрады.
Бұрынғы дәстүрлі оқыту формасында тақырыптық күнтізбелік жоспарда
сабақтың тақырыбы, пайдаланылған әдебиеті, үй тапсырмасы, уақыты ғана
көрсетіліп тұратын. Жаңа бағдарлама негізінде орта мерзімдік жоспарда
сабақтағы барлық мақсат, нәтиже, әдіс-тәсілдер, оқушылар әрекеттері,
бағалау формалары, дарынды және әзірге кедергісі бар балаларды оқытуға
арналған тапсырамалар, қосымша дереккөздер толық қамтылып дайын түрінде
көрініп тұрады. Бұдан әрі орта мерзімдік сабақ жоспарынан қысқа мерзімдік
сабақ жоспарын құру өте тиімді және түсінікті. Оқушылардың пәнге
қызығушылығын арттырып, құзырлы оқушыны тәрбиелеп шығарамын деген
сенімдемін.

|Өтілу |Сағ|Тарау/сабақ | Күтілетін |Оқытуда қолданылатын |Барлық |Үйрену барысын |Негізгі дерек |
|мер- |сан|тақырыбы, |нәтиже |әдіс-тәсілдер, оқыту |оқушыларды |бағалау |көздері, |
|зімі |ы |мақсаты | |формасы |сабаққа тарту | |құрал-жабдықтар|
| | | | | |жұмысы | | |
| |2 |§11,12. Күш. |А. Оқыған материалды |Жаңа тәсілдер: |Талантты және |Формативті: |Физика және |
| | |Ньютонның |айтып береді. |«Қораптағы хат», |дарынды балалар |«Бағдаршам» «екі |астрономия:Жалп|
| | |екiншi заңы. |В.Күштердің түрлерін,|сұрақ-жауап, жауапты |үшін қолжетімді,|жұлдыз, бір |ы білім беретін|
| | |Масса. |күш пен үдеудің |толықтыру; диалогтік |кеңейтілген |ұсыныс», өзін-өзі |мектептің |
| | |Мақсаты: |арасындағы байланысты|әңгіме; топта, жұпта |тапсырмалар, |бағалау парағы |9-сыныбына |
| | |Денелердің |қорытып, мысалдар |пікір алмасу; |топтық және |бойынша, өзара және|арналған |
| | |механикалық |келтіреді. |«Зерттеушілік әңгіме» |жұптық жұмыс |топта критерий |оқулық,авторлар|
| | |қозғалысын |С.Ньютонның екінші |Оқушылардың |ұйымдастыру, |арқылы бағалау; |ы: |
| | |зерттеу |заңын тұжырымдап, |қызығушылығын арттыру |Оқушылардың жас |сұрақ-жауап арқылы |Р.Башарұлы, |
| | |барысында |есептер шығарады. |үшін « Миға шабуыл» , |ерекшелік- |бағалау, постерге |Д.Қазақбаева, |
| | |ауырлық, | |«Соңғы бес минут», |теріне сәйкес |критерий, бас |У.Тоқбергенова,|
| | |серпімділік, | |ойлан, жұптас, бөліс,|оқытуды ескеру. |бармақ, Мадақтау, |Н.Бекбасар. |
| | |үйкеліс күштері| |АКТ: ноутбук арқылы |постер дайындау.|сенім білдіру, |Алматы: |
| | |туралы | |бейнеролик, | |қолпаштау, |«Мектеп», 2013.|
| | |түсіндіру. | |таныстырылым | |рефлексия парағы. |Есептер жинагы,|
| | |Механиканың | |(Microsoft Power | | |дидиктикалық |
| | |заңдарының бірі| |Point) | | |материалдар, |
| | |Ньютонның | | | | |«Физика және |
| | |екінші заңын | | | | |Астрономия» |
| | |тұжырымдау. | | | | |журналы, |
| | | | | | | |флипчарт, |
| | | | | | | |маркер, стикер,|
| | | | | | | |бағалау парағы,|
| | | | | | | |электрондық |
| | | | | | | |оқулықтар, |
| | | | | | | |рефлексия |
| | | | | | | |парағы |
| | | | | | | | |
| |3 |§13,14 |А. Ньютонның ІІІ |Жаңа тәсілдер: |Талантты және |Формативті: |Физика және |
| | |Ньютонның |заңын тұжырымдап, |«Сұрақты ұстап ал», |дарынды балалар |«Бағдаршам» «екі |астрономия:Жалп|
| | |үшінші заңы. |айтып береді. |сұрақ-жауап, жауапты |үшін қолжетімді,|жұлдыз, бір |ы білім беретін|
| | |Салыстырмалы-лы|В.Денелердің өзара |толықтыру; диалогтік |кеңейтілген |ұсыныс», өзін-өзі |мектептің |
| | |қ принципi. |әрекеттесуі кезінде |әңгіме; топта, жұпта |тапсырмалар, |бағалау парағы |9-сыныбына |
| | |Мақсаты: |туындайтын күштердің |пікір алмасу; |топтық және |бойынша, өзара және|арналған |
| | |Ньютонның |табиғаты туралы |«Зерттеушілік әңгіме» |жұптық жұмыс |топта критерий |оқулық,авторлар|
| | |ІІІ заңын |мысалдар келтіреді. |Оқушылардың |ұйымдастыру, |арқылы бағалау; |ы: |
| | |тұжырымдап, |С.Ньютонның ІІІ заңын|қызығушылығын арттыру |Оқушылардың жас |сұрақ-жауап арқылы |Р.Башарұлы, |
| | |өмірмен |өмірмен байланыстырып|үшін « Миға шабуыл» , |ерекшелік- |бағалау, бас |Д.Қазақбаева, |
| | |байланыстырып |есептер шығарады. |«Соңғы бес минут», |теріне сәйкес |бармақ, |У.Тоқбергенова,|
| | |қарастыру. | |ойлан, жұптас, бөліс,|оқытуды ескеру. |температураны |Н.Бекбасар. |
| | | | |АКТ:электрондық |Тест |өлшеу, мадақтау, |Алматы: |
| | | | |оқулық. |(сәйкестендіру, |сенім білдіру, |«Мектеп», 2013.|
| | | | | |толықтыру) |қолпаштау, |Есептер жинагы,|
| | | | | | |рефлексия парағы. |дидиктикалық |
| | | | | | | |материалдар, , |
| | | | | | | |бағалау парағы,|
| | | | | | | |электрондық |
| | | | | | | |оқулықтар, |
| | | | | | | |рефлексия |
| | | | | | | |парағы |
| | | | | | | | |
| |4 |§15 |А. Бүкіләлемдік |Жаңа тәсілдер: |Талантты және |Формативті: |Физика және |
| | |Механикадағы |тартылыс заңының |«Қораптағы хат», |дарынды балалар |«Бағдаршам» «екі |астрономия:Жалп|
| | |күштер. |ережесін еске сақтап,|сұрақ-жауап, жауапты |үшін қолжетімді,|жұлдыз, бір |ы білім беретін|
| | |Бүкiләлемдiк |айтып береді. |толықтыру; диалогтік |кеңейтілген |ұсыныс», өзін-өзі |мектептің |
| | |тартылыс күші. |В.Бүкіләлемдік |әңгіме; топта, жұпта |тапсырмалар, |бағалау парағы |9-сыныбына |
| | |Бүкiләлемдiк |тартылыс заңын |пікір алмасу; |топтық және |бойынша, өзара және|арналған |
| | |тартылыс заңы. |өмірмен |«Зерттеушілік әңгіме» |жұптық жұмыс |топта критерий |оқулық,авторлар|
| | |Мақсаты: |байланыстырып, өз |Оқушылардың |ұйымдастыру, |арқылы бағалау; |ы: |
| | |Бүкіләлемдік |сөзімен |қызығушылығын арттыру |Оқушылардың жас |сұрақ-жауап арқылы |Р.Башарұлы, |
| | |тартылыс заңын |қорытындылайды. |үшін « Миға шабуыл» , |ерекшелік- |бағалау, постерге |Д.Қазақбаева, |
| | |тұжырымдап, |С.Бүкіләлемдік |«ойлан, жұптас, |теріне сәйкес |критерий, бас |У.Тоқбергенова,|
| | |қандай жағдайда|тартылыс заңын |бөліс». АКТ: ноутбук|оқытуды ескеру. |бармақ, Мадақтау, |Н.Бекбасар. |
| | |қолдануға |тұжырымдап, есептер |арқылы бейнеролик, |постер дайындау.|сенім білдіру, |Алматы: |
| | |болатынын білу.|шығарады. |таныстырылым | |«крестиктер-ноликте|«Мектеп», 2013.|
| | | | |(Microsoft Power | |р», қолпаштау, |Есептер жинагы,|
| | | | |Point) | |рефлексия парағы. |дидиктикалық |
| | | | | | | |материалдар, |
| | | | | | | |«Физика және |
| | | | | | | |Астрономия» |
| | | | | | | |журналы, |
| | | | | | | |флипчарт, |
| | | | | | | |маркер, стикер,|
| | | | | | | |бағалау парағы,|
| | | | | | | |электрондық |
| | | | | | | |оқулықтар, |
| | | | | | | |рефлексия |
| | | | | | | |парағы |
| | | | | | | | |
| |5 |Динамика |А. Оқыған параграфтың|Жаңа тәсілдер: |Талантты және |Формативті: |Физика және |
| | |негіздері |материалдарынан |сұрақ-жауап, жауапты |дарынды балалар |«Бағдаршам» «екі |астрономия:Жалп|
| | |тарауына |анықтамаларды еске |толықтыру; диалогтік |үшін қолжетімді,|жұлдыз, бір |ы білім беретін|
| | |есептер шығару.|түсіреді |әңгіме; топта, жұпта |кеңейтілген |ұсыныс», өзін-өзі |мектептің |
| | |Мақсаты: |.В.Ньютон заңдарының |пікір алмасу; ойлан, |тапсырмалар, |бағалау парағы |9-сыныбына |
| | |Ньютон заңдарын|есептеу формуласын |жұптас, бөліс, |сәйкестендіру |бойынша, өзара және|арналған |
| | |тұжырымдап, |қорытып, мысалдар |«Театрдағы іс-әрекет»,|тесті. |топта критерий |оқулық,авторлар|
| | |есептер шығару.|келтіреді. | |топтық және |арқылы бағалау; |ы: |
| | | |С.Ньютонның заңдарын |АКТ: |жұптық жұмыс |сұрақ-жауап арқылы |Р.Башарұлы, |
| | | |тұжырымдап, сапалық |электрондық оқулықтар,|ұйымдастыру, |бағалау, бас |Д.Қазақбаева, |
| | | |есептер шығарады. | |Оқушылардың жас |бармақ, Мадақтау, |У.Тоқбергенова,|
| | | | | |ерекшелік- |сенім білдіру, |Н.Бекбасар. |
| | | | | |теріне сәйкес |қолпаштау, |Алматы: |
| | | | | |оқытуды ескеру. |температураны |«Мектеп», 2013.|
| | | | | | |өлшеу. |Есептер жинагы,|
| | | | | | | |дидиктикалық |
| | | | | | | |материалдар, |
| | | | | | | |«Физика және |
| | | | | | | |Астрономия» |
| | | | | | | |журналы, |
| | | | | | | |электрондық |
| | | | | | | |оқулықтар, |
| | | | | | | |рефлексия |
| | | | | | | |парағы |
| | | | | | | | |
| |6 |§16. Денелердiң|А. Ауырлық күші |Жаңа тәсілдер: |Талантты және |Формативті: |Физика және |
| | |ауырлық күшiнiң|қандай күш, қандай |«Қораптағы хат», |дарынды балалар |«Бағдаршам» «екі |астрономия:Жалп|
| | |әрекетiнен |шамаларға тәуелді |сұрақ-жауап, жауапты |үшін қолжетімді,|жұлдыз, бір |ы білім беретін|
| | |қозғалуы. |екенін айтып береді. |толықтыру; диалогтік |кеңейтілген |ұсыныс», өзін-өзі |мектептің |
| | |Тiреумен |В. Еркін түсу үдеуі |әңгіме; топта, жұпта |тапсырмалар, |бағалау парағы |9-сыныбына |
| | |қозғалатын |қандай шамаларға |пікір алмасу; |топтық және |бойынша, өзара және|арналған |
| | |дененің |тәуелді екенін |«Зерттеушілік әңгіме» |жұптық жұмыс |топта критерий |оқулық,авторлар|
| | |салмағы. |түсіндіреді. |Оқушылардың |ұйымдастыру, |арқылы бағалау; |ы: |
| | |Мақсаты: Ньютон|С.Денелердің ауырлық |қызығушылығын арттыру |Оқушылардың жас |сұрақ-жауап арқылы |Р.Башарұлы, |
| | |тұжырымдаған |күші әрекетінен |үшін « Миға шабуыл» , |ерекшелік- |бағалау, постерге |Д.Қазақбаева, |
| | |қозғалыс |қозғалуын тұжырымдап,|«Соңғы бес минут», |теріне сәйкес |критерий, бас |У.Тоқбергенова,|
| | |заңдары мен |есептер шығарады. |ойлан, жұптас, бөліс,|оқытуды ескеру. |бармақ, Мадақтау, |Н.Бекбасар. |
| | |бүкіләлемдік | |АКТ: ноутбук арқылы |постер дайындау.|сенім білдіру, |Алматы: |
| | |тартылыс заңы | |бейнеролик, | |қолпаштау, |«Мектеп», 2013.|
| | |денелердің | |таныстырылым | |рефлексия парағы. |Есептер жинагы,|
| | |ауырлық күші | |(Microsoft Power | | |дидиктикалық |
| | |әрекетінен | |Point) | | |материалдар, |
| | |қозғалуының | | | | |«Физика және |
| | |себебі екенін | | | | |Астрономия» |
| | |түсіну. | | | | |журналы, |
| | | | | | | |флипчарт, |
| | | | | | | |маркер, стикер,|
| | | | | | | |бағалау парағы,|
| | | | | | | |электрондық |
| | | | | | | |оқулықтар, |
| | | | | | | |рефлексия |
| | | | | | | |парағы |
| | | | | | | | |
| |7 |§17,18. |А. Жердің жасанды |Жаңа тәсілдер: |Талантты және |Формативті: |Физика және |
| | |Салмақсыздық. |серіктері туралы |сұрақ-жауап, жауапты |дарынды балалар |«Бағдаршам» «екі |астрономия:Жалп|
| | |Жердің жасанды |біледі. |толықтыру; диалогтік |үшін қолжетімді,|жұлдыз, бір |ы білім беретін|
| | |серiктерінің |В.Жердің жасанды |әңгіме; топта, жұпта |кеңейтілген |ұсыныс», өзін-өзі |мектептің |
| | |қозғалысы. |серіктерінің дөңгелек|пікір алмасу; |тапсырмалар, |бағалау парағы |9-сыныбына |
| | |Мақсаты: |орбита бойымен Жерді |«Зерттеушілік әңгіме» |топтық және |бойынша, өзара және|арналған |
| | |Жасанды |айнала қозғалуы |Оқушылардың |жұптық жұмыс |топта критерий |оқулық,авторлар|
| | |серіктердің |кезіндегі жылдамдығы |қызығушылығын арттыру |ұйымдастыру, |арқылы бағалау; |ы: |
| | |қозғалысы, |мен үдеуі арасындағы |үшін « Миға шабуыл» , |Оқушылардың жас |сұрақ-жауап арқылы |Р.Башарұлы, |
| | |дененің |байланысты |ойлан, жұптас, бөліс,|ерекшелік- |бағалау, постерге |Д.Қазақбаева, |
| | |салмағы, |тұжырымдайды. |АКТ: ноутбук арқылы |теріне сәйкес |критерий, бас |У.Тоқбергенова,|
| | |салмақсыздық |С.Дененің дөңгелек |Википедия сайтынан |оқытуды ескеру. |бармақ, Мадақтау, |Н.Бекбасар. |
| | |туралы білім |орбита бойымен |бейнеролик, |постер дайындау.|сенім білдіру, |Алматы: |
| | |алу. |қозғалысы жүзеге |таныстырылым | |қолпаштау, |«Мектеп», 2013.|
| | | |асатын ғарыштық |(Microsoft Power | |рефлексия парағы. |Есептер жинагы,|
| | | |жылдамдықтарды |Point) | | |дидиктикалық |
| | | |қолданып, есептер | | | |материалдар, |
| | | |шығарады. | | | |«Физика және |
| | | | | | | |Астрономия» |
| | | | | | | |журналы, |
| | | | | | | |флипчарт, |
| | | | | | | |маркер, стикер,|
| | | | | | | |бағалау парағы,|
| | | | | | | |электрондық |
| | | | | | | |оқулықтар, |
| | | | | | | |рефлексия |
| | | | | | | |парағы |
| | | | | | | | |
| |8 |Практикалық |А. Күштердің түрлерін|Жаңа тәсілдер: |Талантты және |Формативті: |Физика және |
| | |жұмыс №2 Күшті |еске түсіреді. |диалогтік әңгіме; |дарынды балалар |«Бағдаршам» «екі |астрономия:Жалп|
| | |өлшеудің |В.Күшті өлшеудің |топта, жұпта пікір |үшін қолжетімді,|жұлдыз, бір |ы білім беретін|
| | |практикалық |практикалық |алмасу; «Зерттеушілік|кеңейтілген |ұсыныс», өзін-өзі |мектептің |
| | |тәсілдері. |тәсілдерін анықтайды.|әңгіме», «Ойлан, |тапсырмалар, |бағалау парағы |9-сыныбына |
| | |Мақсаты: |С.Күшті өлшеудің |жұптас, бөліс», |топтық және |бойынша, өзара және|арналған |
| | |Күшті өлшеудің |практикалық |АКТ: электрондық |жұптық жұмыс |топта критерий |оқулық,авторлар|
| | |практикалық |тәсілдерін қолданып, |оқулықтар, |ұйымдастыру,марш|арқылы бағалау; |ы: |
| | |тәсілдерін еске|эксперимент | |руттық карта, |сұрақ-жауап арқылы |Р.Башарұлы, |
| | |сақтау. |жүргізеді. | |Оқушылардың жас |бағалау, постерге |Д.Қазақбаева, |
| | | | | |ерекшелік- |критерий, бас |У.Тоқбергенова,|
| | | | | |теріне сәйкес |бармақ, Мадақтау, |Н.Бекбасар. |
| | | | | |оқытуды ескеру. |сенім білдіру, |Алматы: |
| | | | | |Өздік жұмыс. |қолпаштау, |«Мектеп», 2013.|
| | | | | | |рефлексия парағы. |Есептер жинагы,|
| | | | | | | |дидиктикалық |
| | | | | | | |материалдар, , |
| | | | | | | |электрондық |
| | | | | | | |оқулықтар, |
| | | | | | | |рефлексия |
| | | | | | | |парағы |
| | | | | | | | |
| |9 |№2 |А. Горизонталь |Жаңа тәсілдер: | топтық және |Формативті: |Физика және |
| | |лаборатория-лық|лақтырылған дененің |диалогтік әңгіме; |жұптық жұмыс |«Бағдаршам» «екі |астрономия:Жалп|
| | |жұмыс . |қозғалысын анықтайды.|топта, жұпта пікір |ұйымдастыру, |жұлдыз, бір |ы білім беретін|
| | |Горизонталь |В.Өлшеулер жүргізіп, |алмасу; «Зерттеушілік|Оқушылардың жас |ұсыныс», өзін-өзі |мектептің |
| | |лақтырылған |алынған нәтижені |әңгіме» «Соңғы бес |ерекшелік- |бағалау парағы |9-сыныбына |
| | |дененің |кестеге толтырып, |минут», «ойлан, |теріне сәйкес |бойынша, өзара және|арналған |
| | |қозғалысын |қорытынды шығарады. |жұптас, бөліс». |оқытуды ескеру. |топта критерий |оқулық,авторлар|
| | |зерделеу. |С.Горизонталь | | |арқылы бағалау; |ы: |
| | |Мақсаты: |лақтырылған дененің | | |сұрақ-жауап арқылы |Р.Башарұлы, |
| | |Горизонталь |қозғалысын есептеп, | | |бағалау, бас |Д.Қазақбаева, |
| | |бағытта |өлшеу қателігін | | |бармақ, Мадақтау, |У.Тоқбергенова,|
| | |лақтырылған |көрсетеді | | |сенім білдіру, |Н.Бекбасар. |
| | |дененің | | | |қолпаштау, |Алматы: |
| | |бастапқы | | | |рефлексия парағы. |«Мектеп», |
| | |жылдамдығын | | | | |2013ж, |
| | |анықтау. | | | | |рефлексия |
| | | | | | | |парағы |
| | | | | | | | |
| | | | | | | | |
| | | | | | | | |
| | | | | | | | |
| | | | | | | | |
| |10 |Практикалық |А. Тарау бойынша |Жаңа тәсілдер: |Талантты және |Формативті: |Физика және |
| | |жұмыс №3. |оқыған материалды |диалогтік әңгіме; |дарынды балалар |«Бағдаршам» «екі |астрономия: |
| | |Жердің ауырлық |айтып береді. |топта, жұпта пікір |үшін қолжетімді,|жұлдыз, бір |Жалпы білім |
| | |өрісіндегі дене|В.Жердің ауырлық |алмасу; «Зерттеушілік|кеңейтілген |ұсыныс», өзін-өзі |беретін |
| | |қозғалысының |өрісіндегі дене |әңгіме», «Соңғы бес |тапсырмалар, |бағалау парағы |мектептің |
| | |параметрлерін |қозғалысының |минут», ойлан, |топтық және |бойынша, өзара және|9-сыныбына |
| | |есептеу. |параметрлері |жұптас, бөліс, АКТ: |жұптық жұмыс |топта критерий |арналған |
| | |Мақсаты: |арасындағы байланысты|ноутбук арқылы |ұйымдастыру, |арқылы бағалау; |оқулық,авторлар|
| | |Жердің ауырлық |қорытып, мысалдар |бейнеролик, |Оқушылардың жас |сұрақ-жауап арқылы |ы: |
| | |өрісіндегі дене|келтіреді. |таныстырылым |ерекшелік- |бағалау, бас |Р.Башарұлы, |
| | |қозғалысының |С. Тараудың түйінді |(Microsoft Power |теріне сәйкес |бармақ, Мадақтау, |Д.Қазақбаева, |
| | |параметрлерін |мәселелерін |Point) |оқытуды ескеру. |сенім білдіру, |У.Тоқбергенова,|
| | |есептер |тұжырымдап, есептер | |Физикалық |қолпаштау, |Н.Бекбасар. |
| | |шығаруда |шығарады. | |диктант |«Бағалау ағашы», |Алматы: |
| | |қолдану. | | | |рефлексия парағы. |«Мектеп», 2013.|
| | | | | | | |Есептер жинагы,|
| | | | | | | |дидиктикалық |
| | | | | | | |материалдар, |
| | | | | | | |бағалау парағы,|
| | | | | | | |электрондық |
| | | | | | | |оқулықтар, |
| | | | | | | |рефлексия |
| | | | | | | |парағы |
| | | | | | | | |


Ұқсас жұмыстар
Динамика негіздері тарауына есептер шығару
Ньютонның екінші заңына сєйкес үдеу күшке пропорционал
Күш тартылу күшіауырлық күші үйкеліс күші серпімділік
Физикалық есептерді шешу
Кинематика негіздері толқындар
Физика пәнінен жаратылыстану бағыты бойынша тереңдетіп оқытуға қосымша сабақ (факультатив) жоспары
Үйкеліс күшіне тәжірибе жасау
Математика, физика және информатика апталығы
Кинематика және динамика тарауларын қайталау
Тригонометрияның өмірде қолданылуы
Пәндер