Температура. оны өлшеу тәсілдері. 8 сынып

8 сынып

Физика
Күні 02. 09. 2014 жыл
Сабақ
Физика: Сабақтың тақырыбы
Күні 02. 09. 2014 жыл: Температура. Оны өлшеу тәсілдері. Термометрдің түрлері. Температураның шкаласы
Физика: Мақсаты
Күні 02. 09. 2014 жыл: Дененің жылулық күйін сипаттайтын негізгі физикалық шама ретінде енгізу, өлшем бірлігін және өлшеу әдістерін білу.
Физика: Жұмыс нәтижесі
Күні 02. 09. 2014 жыл: Температураны өлшеу үшін термометрді қолданып, әртүрлі шкаламен өлшеуді үйрену.
Физика: Сілтеме
Күні 02. 09. 2014 жыл: Б. М. Дүйсембаев, Г. З. Байжасарова, А. А. Медетбекова Физика. 8-сынып. Алматы «Мектеп» 2012 жыл. 12-18 беттер.
Физика: Әдіс-тәсілдер
Күні 02. 09. 2014 жыл: Формативтік бағалау, өзін-өзі бағалауға ықпал ету. Жаңа әдіс - тәсілдер. Сын тұрғысынан ойлау. АКТ слайдтар
Физика: Ресурстар
Күні 02. 09. 2014 жыл: Постер, оқулық, слайд, мұғалімге арналған нұсқаулық, АКТ, стикерлер, флипчарт, маркерлер
Физика: Сабақтың өтілетін уақыты
Күні 02. 09. 2014 жыл: 45 минут
Физика: Сабақ жоспары
Күні 02. 09. 2014 жыл:
  1. Ұйымдастыру: топқа бөлу, мақсат қою
  2. Сабақ барысы: Блум таксаномиясы бойынша
  3. Рефлексия
  4. Үйге тапсырма
Физика: Үйге тапсырма
Күні 02. 09. 2014 жыл: ЕК § 2

Ойлауды Блум

бойынша жіктеу

Мақсат

Тапсырма түрі.

Түрткілер.

Нәтиже
Бағалау
критерийлер
дескриптор
Ұпай
Жиынтық баға
Ойлауды Блумбойынша жіктеу: Білу
Мақсат:

Үй тапсырмасын сұрауда әр топқа таратпа қағаздарын беру арқылы білімін анықтау

Қызығушылығын ояту.

Тапсырма түрі.Түрткілер.:

Оқушылардың қызығушылықтарын арттыру үшін «Шашу» әдісін пайдаланып, 4 топқа бөлемін.

Таратпа қағаздары

Нәтиже: Таратпа қағаздардағы түрлі тапсырмалар жасау арқылы қызығушылығы оянады, білімін көрсетеді.
Бағалау: Білім деңгейін зерделеу
Тапсырма толық жасалды
3
Ойлауды Блумбойынша жіктеу: Тапсырма жартылай жасалды
Мақсат: 2
Ойлауды Блумбойынша жіктеу: Тапсырма жасалмады
Мақсат: 1
Ойлауды Блумбойынша жіктеу: Түсіну
Мақсат:

Стратегияларды жүйелі қолдану арқылы оқушылардың жұмысын ұйымдастыру (сауал қоя білу, талдау жасай білу, баяндау және қызу ой талқысын жасай білу қабілеттерін жетілдіру жолдарын беру)

Арқылы тақырыптың идеясын түсіну

Тапсырма түрі.Түрткілер.:

Мағынаны тану

Топтық жұмыс

Сабақтың барысында негізгі идеяны ашу үшін оқушыларға бағыт беру, түрткі болу, жаңа тақырыпты талдауға, ой қорытуға, нәтижеге жетуге жетелеу. Экранда көрсетілген суретті көрсету арқылы эксперименттік талдау жасап сабақтың мағынасын ашады.

Нәтиже: Ойын жеткізеді, түсінігі кеңейеді
Бағалау: Тақырыптың басты идеясын табу
Тапсырмаларды толық орындады
3
Ойлауды Блумбойынша жіктеу: Тапсырмаларды жартылай орындады
Мақсат: 2
Ойлауды Блумбойынша жіктеу: Мүлдем орындай алмады
Мақсат: 1
Ойлауды Блумбойынша жіктеу: Қолдану
Мақсат: Тақырыпқа сәйкес тапсырма орындау дағдысын қалыптастыру.
Тапсырма түрі.Түрткілер.:

Әр топқа 1(2, 3, 7, 8) есептер.

Ж. д: 1 тапсырма

Сергіту «Сандар сөйлейді»

Нәтиже: Теорияны тәжірибеде үйлестіре алады
Бағалау: Іс-тәжірибеде үйлестіре алды
Есептерді толық орындады
3
Ойлауды Блумбойынша жіктеу: Есептерді жартылай орындады
Мақсат: 2
Ойлауды Блумбойынша жіктеу: Орындай алмады
Мақсат: 1
Ойлауды Блумбойынша жіктеу: Талдау
Мақсат:

Тақырыпқа сәйкес тапсырма орындау,

ой шешімін табу.

Тапсырма түрі.Түрткілер.: Сұрақтар қою арқылы пікірталасқа түседі
Нәтиже: Салыстыру арқылы пікірталасқа түседі.
Бағалау: Пікірталасқа түсу
диалог құрып, қорытынды жасайды
3
Ойлауды Блумбойынша жіктеу: тек диалог құрайды
Мақсат: 2
Ойлауды Блумбойынша жіктеу: жұмысқа қатыспайды
Мақсат: 1
Ойлауды Блумбойынша жіктеу: Жинақтау
Мақсат: Жұмыс туралы алған білімдерін жинақтайды
Тапсырма түрі.Түрткілер.:

Топтарға тапсырма беру.

Сәскестендіру кестесі

Нәтиже: Еру
Бағалау:
96 0 F
Қайнау
0 0 С
Адам денесінің темп
212 0 F
Судың қайн. нүк
100 0 С
Білімдерін жинақтайды, сараптайды
Жағдаяттан шыға білу құзыреті
Толық шықты
3
Ойлауды Блумбойынша жіктеу:
Мақсат:
Тапсырма түрі.Түрткілер.:
Ойлауды Блумбойынша жіктеу:
Мақсат:
Ойлауды Блумбойынша жіктеу:
Мақсат:
Ойлауды Блумбойынша жіктеу:
Мақсат:
Ойлауды Блумбойынша жіктеу: Қиналды
Мақсат: 2
Ойлауды Блумбойынша жіктеу: Шаға алмады
Мақсат: 1
Ойлауды Блумбойынша жіктеу: Бағалау
Мақсат: Дүниетанымын кеңейту.
Тапсырма түрі.Түрткілер.: Экперименттік тапсырма
Нәтиже: Ойланып шешім қабылдайды, ізденеді.
Бағалау: «Бағдаршам» арқылы
Креативті
3
Ойлауды Блумбойынша жіктеу: Ойы жүйелі, тың ойлы емес
Мақсат: 2
Ойлауды Блумбойынша жіктеу: Жалпыға ортақ ой
Мақсат: 1

Ұқсас жұмыстар
Температура.Температураны өлшеу әдістері
Абсолют температуралар шкаласы
Температураны өлшеу әдістері
Метеорологиялық элементтер
Шамаларды өлшеу
Жарық энергиясы
Шолпандағы орташа температура
Физикадан компьютерлік практикум
Ауа райы және оны болжау
Сабақ жоспарлары. 6 сынып
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz