Сабақ жоспары :: Физика
Файл қосу
Ішкі энергия. жылу берілудің түрлері. 8 сынып
8 сынып
Физика
Күні 09.09.2014 жыл
Сабақ
Сабақтың тақырыбы
Ішкі энергия. Ішкі энергияны өзгерту тәсілдері. Жылу берілудің түрлері:Жылуөткізгіштік. Конвекция. Сәуле шығару
Мақсаты
Дененің ішкі энергиясы ұғымын беру және ішкі энергияның өзгеру жағдайларын қарастыру және жылу берілудің түрлері-жылу өткізгіштік, конвекция және сәуле шығару құбылысымен таныстыру және заттың молекулалық құрылымы негізінде оның физикалық мәнін, мағынасын білу
Жұмыс нәтижесі
Әр оқушының бойында өз ойын топ ішінде еркін жеткізу дағдысын қалыптастыру
Сілтеме
Б.М.Дүйсембаев, Г.З.Байжасарова, А.А. Медетбекова Физика. 8-сынып. Алматы <<Мектеп>> 2012 жыл. 19-38 беттер.
Әдіс-тәсілдер
Формативтік бағалау, өзін-өзі бағалауға ықпал ету.Жаңа әдіс - тәсілдер. Сын тұрғысынан ойлау. АКТ слайдтар
Ресурстар
Постер,оқулық, слайд,мұғалімге арналған нұсқаулық,АКТ, стикерлер, флипчарт, маркерлер
Сабақтың өтілетін уақыты
45 минут
Сабақ жоспары
* Ұйымдастыру: топқа бөлу, мақсат қою
* Сабақ барысы: Блум таксаномиясы бойынша
* Рефлексия
* Үйге тапсырма
Үйге тапсырма
ЕК § 3-6
Ойлауды Блум
бойынша жіктеу
Мақсат
Тапсырма түрі.
Түрткілер.
Нәтиже
Бағалау
критерийлер
дескриптор
Ұпай
Жиынтық баға
Білу
Үй тапсырмасын сұрауда әр топқа сұрақ қою арқылы білімін анықтау
Қызығушылығын ояту.
Оқушылардың қызығушылықтарын арттыру үшін <<Жемістер>> арқылы, 4 топқа бөлемін. Сұрақ - жауап
Сұраққа - жауап беру арқылы қызығушылығы оянады, білімін көрсетеді.
Білім деңгейін зерделеу
Эксперименттік тапсырма толық жасалды
3
Эксперименттік тапсырма жартылай жасалды
2
Эксперименттік тапсырма жасалмады
1
Түсіну
Стратегияларды жүйелі қолдану арқылы оқушылардың жұмысын ұйымдастыру (сауал қоя білу, талдау жасай білу, баяндау және қызу ой талқысын жасай білу қабілеттерін жетілдіру жолдарын беру)
Арқылы тақырыптың идеясын түсіну
Мағынаны тану
Топтық жұмыс
<<Джик-со>> әдісі бойынша әрбір топқа суреттер таратылады.
1-ші топ: <<Жылуөткізгіштікке>> қатысты суреттер беріледі ойларын постерге түсіру.
2-ші топ: <<Конвекция>> постерге түсіру
3-ші топ: <<Сәуле шығару>> постер құру
4-ші топ: <<Ішкі энергия>> постер құру
Ойын жеткізеді, түсінігі кеңейеді
Тақырыптың басты идеясын табу
Тапсырмаларды толық орындады
3
Тапсырмаларды жартылай орындады
2
Мүлдем орындай алмады
1
Қолдану
Тақырыпқа сәйкес тапсырма орындау дағдысын қалыптастыру.
І топ: 17 -сурет
ІІ топ: 20 - сурет
ІІІ топ: 27 - сурет
ІҮ топ: 31-сурет тәжірибе жасау
Сергіту
Теорияны тәжірибеде үйлестіре алады
Іс-тәжірибеде үйлестіре алды
Есептерді толық орындады
3
Есептерді жартылай орындады
2
Орындай алмады
1
Талдау
Тақырыпқа сәйкес тапсырма орындау,
ой шешімін табу.
Жұмыс дәптеіндегі тапсырмаларды орындау арқылы пікірталасқа түседі
Салыстыру арқылы пікірталасқа түседі.
Пікірталасқа түсу
диалог құрып,қорытынды жасайды
3
тек диалог құрайды
2
жұмысқа қатыспайды
1
Жинақтау
Жұмыс туралы алған білімдерін жинақтайды
Топтарға тапсырма беру.
І топ 1 кесте
ІІ топ 2 кесте
ІІІ топ 3 кесте
ІV топ 4 кесте
Білімдерін жинақтайды, сараптайды
Жағдаяттан шыға білу құзыреті
Толық шықты
3
Қиналды
2
Шаға алмады
1
Бағалау
Дүниетанымын кеңейту.
№2, №2,3,4, үйде орындалатын эксперименттік тапсырмалар
Ойланып шешім қабылдайды, ізденеді.
<<Бағдаршам>> арқылы
Креативті
3
Ойы жүйелі, тың ойлы емес
2
Жалпыға ортақ ой
1
Физика
Күні 09.09.2014 жыл
Сабақ
Сабақтың тақырыбы
Ішкі энергия. Ішкі энергияны өзгерту тәсілдері. Жылу берілудің түрлері:Жылуөткізгіштік. Конвекция. Сәуле шығару
Мақсаты
Дененің ішкі энергиясы ұғымын беру және ішкі энергияның өзгеру жағдайларын қарастыру және жылу берілудің түрлері-жылу өткізгіштік, конвекция және сәуле шығару құбылысымен таныстыру және заттың молекулалық құрылымы негізінде оның физикалық мәнін, мағынасын білу
Жұмыс нәтижесі
Әр оқушының бойында өз ойын топ ішінде еркін жеткізу дағдысын қалыптастыру
Сілтеме
Б.М.Дүйсембаев, Г.З.Байжасарова, А.А. Медетбекова Физика. 8-сынып. Алматы <<Мектеп>> 2012 жыл. 19-38 беттер.
Әдіс-тәсілдер
Формативтік бағалау, өзін-өзі бағалауға ықпал ету.Жаңа әдіс - тәсілдер. Сын тұрғысынан ойлау. АКТ слайдтар
Ресурстар
Постер,оқулық, слайд,мұғалімге арналған нұсқаулық,АКТ, стикерлер, флипчарт, маркерлер
Сабақтың өтілетін уақыты
45 минут
Сабақ жоспары
* Ұйымдастыру: топқа бөлу, мақсат қою
* Сабақ барысы: Блум таксаномиясы бойынша
* Рефлексия
* Үйге тапсырма
Үйге тапсырма
ЕК § 3-6
Ойлауды Блум
бойынша жіктеу
Мақсат
Тапсырма түрі.
Түрткілер.
Нәтиже
Бағалау
критерийлер
дескриптор
Ұпай
Жиынтық баға
Білу
Үй тапсырмасын сұрауда әр топқа сұрақ қою арқылы білімін анықтау
Қызығушылығын ояту.
Оқушылардың қызығушылықтарын арттыру үшін <<Жемістер>> арқылы, 4 топқа бөлемін. Сұрақ - жауап
Сұраққа - жауап беру арқылы қызығушылығы оянады, білімін көрсетеді.
Білім деңгейін зерделеу
Эксперименттік тапсырма толық жасалды
3
Эксперименттік тапсырма жартылай жасалды
2
Эксперименттік тапсырма жасалмады
1
Түсіну
Стратегияларды жүйелі қолдану арқылы оқушылардың жұмысын ұйымдастыру (сауал қоя білу, талдау жасай білу, баяндау және қызу ой талқысын жасай білу қабілеттерін жетілдіру жолдарын беру)
Арқылы тақырыптың идеясын түсіну
Мағынаны тану
Топтық жұмыс
<<Джик-со>> әдісі бойынша әрбір топқа суреттер таратылады.
1-ші топ: <<Жылуөткізгіштікке>> қатысты суреттер беріледі ойларын постерге түсіру.
2-ші топ: <<Конвекция>> постерге түсіру
3-ші топ: <<Сәуле шығару>> постер құру
4-ші топ: <<Ішкі энергия>> постер құру
Ойын жеткізеді, түсінігі кеңейеді
Тақырыптың басты идеясын табу
Тапсырмаларды толық орындады
3
Тапсырмаларды жартылай орындады
2
Мүлдем орындай алмады
1
Қолдану
Тақырыпқа сәйкес тапсырма орындау дағдысын қалыптастыру.
І топ: 17 -сурет
ІІ топ: 20 - сурет
ІІІ топ: 27 - сурет
ІҮ топ: 31-сурет тәжірибе жасау
Сергіту
Теорияны тәжірибеде үйлестіре алады
Іс-тәжірибеде үйлестіре алды
Есептерді толық орындады
3
Есептерді жартылай орындады
2
Орындай алмады
1
Талдау
Тақырыпқа сәйкес тапсырма орындау,
ой шешімін табу.
Жұмыс дәптеіндегі тапсырмаларды орындау арқылы пікірталасқа түседі
Салыстыру арқылы пікірталасқа түседі.
Пікірталасқа түсу
диалог құрып,қорытынды жасайды
3
тек диалог құрайды
2
жұмысқа қатыспайды
1
Жинақтау
Жұмыс туралы алған білімдерін жинақтайды
Топтарға тапсырма беру.
І топ 1 кесте
ІІ топ 2 кесте
ІІІ топ 3 кесте
ІV топ 4 кесте
Білімдерін жинақтайды, сараптайды
Жағдаяттан шыға білу құзыреті
Толық шықты
3
Қиналды
2
Шаға алмады
1
Бағалау
Дүниетанымын кеңейту.
№2, №2,3,4, үйде орындалатын эксперименттік тапсырмалар
Ойланып шешім қабылдайды, ізденеді.
<<Бағдаршам>> арқылы
Креативті
3
Ойы жүйелі, тың ойлы емес
2
Жалпыға ортақ ой
1
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz