Сабақ жоспары :: Әртүрлі

Файл қосу

Коучинг жоспарлары сто, акт, оқуды және оқытуды бағалау


«__» _____ 2014ж.
«Бекітемін»

_______________

«Сын тұрғысынан ойлауға үйрету» тақырыбы бойынша ІІ деңгей тыңдаушысы
Казбекова Майраның қысқа мерзімді коучинг жоспары
(70 минут болады)білу үшін

|11.04.2014 жыл |2 апта |5-күн |
|Сабақ тақырыбы: |Сын тұрғысынан ойлауға үйрету |
|Жалпы мақсат: |Сын тұрғысынан ойлауға үйрету туралы түсінік беру, |
| |іс-тәжірибесіне енгізуге ықпал жасау; пайымдау, тұжырым |
| |жасау немесе проблеманы шешу, рефлексиялық тәсілмен қалай|
| |істеуге болатындығын анықтау. |
| |Тренингтер мен ойын түрлерін, тапсырмаларды талқылау |
| |үшін тыңдаушылардың топтарда бірлесе жұмыс істеуі. |
| |Әр тыңдаушының тапсырманы орындау негізінде ойларын, |
| |сезімдерін білдіруі. |
|Сілтеме: |Мұғалімдерге арналған нұсқаулық. 41-49-б |
| |Үлестірмелі нұсқаулық |
| Оқу нәтижесі |Мұғалімдердің сын тұрғысынан ойлауды дамытуды саналы және|
| |оймен қабылдауын көздеуі; Жаңа әдісті тәжірибесінде |
| |пайдалануға қадам жасауы. |
|Түйінді идеялар:|Әлемнің қарқынды өзгеруі жағдайында мұғалімдерге |
| |қойылатын жаңа талаптар жөніндегі түсінігін қалыптастыру;|
| |Мұғалімдерді табысты жұмыс істеуге дайындау; |
| |Мұғалімдердің нәтижелі іс-әрекеттері негізінде |
| |оқушылардың оқуға қызығушылығын арттыру және алған |
| |білімдерін болашақта қолдана алуына бағыттау. |
|Сабақта | А- 4 парақтары,стикер, интерактивті тақта,флипчарт, |
|қолданылатын |маркер, қалам, критериалды бағалау парақтары. |
|материалдар: | |
|Оқыту әдістері: |АКТ |1. Диалог |
| |Сыни тұрғыдан ойлауға|2. Жеке жұмыс |
| |үйрету |4. Топтық жұмыс |
|Дерек көздері: | |
| |Әдеби материалдар, газет-журналдар, портал материалдары |
|Тапсырмалар: | |
| |Макет жасау , стикер арқылы формативті бағалау, өзін-өзі|
| |және бірін-бірі бағалау; топтық тапсырма және қорғау, |
| |рефлексия |
|Оқуға арналған | |
|тапсырма: |Мұғалімге арналған нұсқаулық.41-49 беттер |

Сабақ бойынша коуч пен мұғалімдердің іс-әрекеті:

|І.Мұғалімдерге |Коучтың іс-әрекеті |Мұғалімдердің іс-әрекеті|
|психологиялық ахуал | | |
|туғызу | | |
| |«үнсіз сыйлық сыйлау» |Мұғалімдер шеңбер болып |
| | |тұрады, қолдарына |
| | |катушка жіп беріледі. |
|(3 мин) | |Сол жіпті бір – біріне |
| | |лақтыру арқылы тілек |
| | |айтады, сосын кері |
| | |жинайды. |
| | | |
| |«Шашу» дәстүрі бойынша |Конфет түрі бойынша |
|(3 мин) |шағын топқа бөлу. |шағын үш топқа бөлінеді.|
| | | |
| |ДССБҚЖСЖ тізбекті шешу| |
|(20 мин) |Сабақ басындағы |Сыни тұрғыда ой қозғау |
|Мұғалімдердің сын |көңіл-күйді смайликпен | |
|тұрғысынан ойлауын |белгілеу, партаның | |
|қадағалап үйренуіне |астына жабыстыру | |
|жол ашу | | |
| |«Ақ орамал» шағын | |
| |әңгімесінің аудио | |
| |жазбасын тыңдатып, | |
| |белгілі жерінде үзіп, | |
| |жалғастырту | |
| |Жазғандарын оқыту | |
| |Әңгіменің қалған жерін | |
| |тыңдату | |
| |Салыстыру | |
| | | |
| |«Балауыз шам» арқылы | |
| |сыни ойлауға шақыру | |
| |1-ші топқа балауыз шамға| |
| |5 жасар баланың | |
| |көзқарасы; | |
| |2-ші топқа биылғы | |
| |мектеп бітіруші түлектің| |
| |көзқарасы; 3-ші топқа | |
| |мектеп директорының | |
| |көзқарасы. Формативті | |
| |бағалау | |
| |Музыка ырғағымен | |
|(20 мин) |«Ойлаудың 6 қалпағы» |6 түрлі қалпақ |
|Сын тұрғысынан |«ҰБТ» тақырыбы бойынша |Флипчарт, маркер, желім,|
|ойлауды үйрету | |қайшы қолдану |
|арқылы оқуға ынтасын|«Суреттер құрастыру» | |
|арттыру, нәтижеге |1.көліктерді жеке | |
|жетуіне мүмкіншілік |қоғамдық | |
|жасау, |2. 100жыл,50-25жыл,25жыл| |
|жауапкершілікті |бұрынғы | |
|сезіндіру. әртүрлі |(құрастырған жұмыстарын | |
|ойлауды қажет ететін|іліп бір топ мүшесі | |
|сұрақтар, |қорғайды,ал қалғандары | |
|проблемалар, |сағат тілімен ауысып | |
|ситуациялар |тыңдайды)тәсілі арқылы | |
|төңірегінде ой |қорғау | |
|қорыту, өздерінің | | |
|“ойларын пісіру” | | |
| | | |
|(20 мин) |«Нан пісіру әдісі» |Флипчарт, маркер, түрлі|
|Сын тұрғысынан |Постер құрастыру |түсті қаламдар қолдану |
|ойлауды үйрету | | |
|арқылы оқуға ынтасын| | |
|арттыру, нәтижеге | |Көк түспен жақсы |
|жетуіне мүмкіншілік | |жасағандарды қызыл |
|жасау, | |түспен нашарлау |
|жауапкершілікті | |жасалғандарды |
|сезіндіру. | | |
|Топтық жұмыс |Фигураларды құрастыру | |
|Қорытындылау |Топтық тапсырма |Топта бірлесе отырып, |
|(5 мин) |«Сын тұрғысынан ойлау» |«Сын тұрғысынан ойлау» |
| |деген не? Сұрағы арқылы |тақырыбы бойынша |
| |түсініктерін флипчартқа |түсінгендерін флипчартқа|
| |жазуды тапсыру |жазады және қорғайды. |
|Ақпарлама | «Сын тұрғысынана ойлау» |Таныстырылымды тыңдайды |
|(5 мин) |туралы Power point арқылы| |
| |қысқаша мәлімет беру. | |
|Рефлексия |Стикерге өз |Стикерге өз |
|(3 мин ) |көңіл-күйлерін смайлик |көңіл-күйлерін |
| |арқылы салып, сабақ |бейнелейді және сабақтан|
| |басында көңіл-күйін |алған әсері туралы |
| |белгілеген смайликпен |пікірін ақ параққа |
| |салыстыру |жазады. |
| |Сауалнама толтыру | |
| Кері байланыс |Әріптестерімнің |Қызыл түсі- түсінбедім |
|«Бағдаршам» тәсілі |біліктілік деңгейін |Сары түс- әлі сұрақтарым|
| |бақылау үшін  «Бағдаршам»|бар |
| |тәсілін түсіндіремін. |Жасыл түсі- маған бәрі |
| |Теориялық білімді қанша |түсінікті |
| |мұғалім меңгергенін |Стиктің біреуін |
| |бақылаймын. |көтереді. |
| | |  |

«__» _____ 2014ж.
«Бекітемін»

_______________

«Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау» тақырыбы бойынша ІІ деңгей
тыңдаушысы Казбекова Майраның қысқа мерзімді коучинг жоспары
(70 минут болады)білу үшін
|15.04.2014ж |3 апта |2-күн |
|Сабақ тақырыбы: |Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау |
|Жалпы мақсат: |Мұғалімдерге нәтижеге қол жеткізу үшін оқушының уәжін |
| |көтермелеу арқылы оқу-оқыту сапасын жақсарту мақсатында |
| |формативтік бағалау жүргізудің маңыздылығын ұғындыру |
| |.Өзін-өзі, бірін-бірі бағалауға үйрету; |
| |Тренингтер мен ойын түрлерін, тапсырмаларды талқылау |
| |үшін мұғалімдердің топтарда бірлесе жұмыс істеуі. |
| |Әр тыңдаушының тапсырманы орындау негізінде ойларын, |
| |сезімдерін білдіруі. Топтағы жұмыстардың қорытындыларын |
| |талқылау және көрсету және оларды формативті бағалау |
|Сілтеме: |Мұғалімдерге арналған нұсқаулық. 109-114-б |
| |Үлестірмелі нұсқаулық |
| Оқу нәтижесі |Балалардың  табысты оқуы үшін  пәнге деген қызығушылығын |
| |оятады,  оқушылардың  сенімділігін аттырады. Сапалы білім|
| |алуына жетелейді. Жаңа әдісті тәжірибесінде пайдалануға |
| |қадам жасауы. |
|Түйінді идеялар:| Мұғалімдерді табысты жұмыс істеуге дайындау; |
| |Мұғалімдердің нәтижелі іс-әрекеттері негізінде оқушыны |
| |емес, оқушының жұмысын бағалау, жұмыс жоспарын құрған |
| |кезде кері байланыстың тиімділігін ескере отырып,  оқу |
| |сапасын  арттыру.оқушылардың оқуға қызығушылығын арттыру |
| |және алған білімдерін болашақта қолдана алуына бағыттау. |
|Сабақта |флипчарт, маркер, түрлі-түсті стикерлер, суреттер, бояу |
|қолданылатын |құралдары. |
|материалдар: | |
|Оқыту әдістері: |АКТ |1. Диалог |
| |Сыни тұрғыдан ойлауға|2. Топтық жұмыс |
| |үйрету | |
|Дерек көздері: | |
| |Әдеби материалдар, газет-журналдар, портал материалдары |
|Тапсырмалар: |ассоцация жасау, постер қорғау |
|Оқуға арналған |Мұғалімге арналған нұсқаулық.17-23беттер |
|тапсырма: | |

Сабақ бойынша коуч пен мұғалімдердің іс-әрекеті:

|І.Мұғалімдерге | Коучтың іс-әрекеті |Мұғалімдердің іс-әрекеті |
|психологиялық ахуал | | |
|туғызу | | |
| |Ұлттық құндылықтар |Мұғалімдерге суреттің түрін |
| |(домбыра, киіз үй, ою, ту,|көрсетпей парақшаларды |
|(2 мин) |қымыз, ұлттық би |таратамын. |
| |суреттері) арқылы топқа | |
| |бөлу. | |
| |«Күш-бірлікте» |Топтасып жұмыс істеу туралы |
|(3 мин) |бейнекөрініс көрсету. |түсінік алады. |
| | | |
|(10 мин) | «Галерия» әдісі. |А4, маркер қолдану арқылы |
|Мұғалімдердің |Мұғалімдерге жылқының |постер құру |
|іс-әрекетті дұрыс |суретін салуды ұсыну. | |
|бағалау үшін жіті |Салып болған соң жұптасып | |
|қадағалап үйренуіне |бағалайды. Баға қойғанда | |
|жол ашу және |пікір-таластың маңызын | |
|формативті бағалау |білу. Мұғалімдер жылқының | |
| |суретін салып, кретеие | |
| |бойынша өз – өздерін | |
| |бағалайды. | |
|(20 мин) |«Қазақстанды шетелдіктерге|Топ мүшелері түрлі-түсті |
|Формативті бағалауды |таныстыру » топтық жұмыс |парақ, скотч,степлер, желім|
|үйрету арқылы оқуға |( постер) |қолдану арқылы жазылған |
|ынтасын арттыру, | |тапсырма бойынша макет |
|нәтижеге жетуіне | |жасайды |
|мүмкіншілік жасау, | | |
|жауапкершілікті | |Көк түспен жақсы |
|сезіндіру. | |жасағандарды қызыл түспен |
| | |нашарлау жасалғандарды |
|Топтық жұмыс |Өздерінің ұялы телефондары|Өздерінің ұялы телефондары |
| |арқылы критериалды |арқылы критериалды жасайды, |
| |бағалауды түсіндіру |критерий бойынша бағалайды. |
| |бойынша тапсырма беру. | |
|Қорытындылау |Топтық тапсырма |Топта бірлесе отырып, «Оқыту|
|(5 мин) |«Оқыту үшін бағалау және |үшін бағалау және оқуды |
| |оқытуды бағалау» деген не?|бағалау» тақырыбы бойынша |
| |Сұрағы арқылы түсініктерін|түсінгендерін флипчартқа |
| |флипчартқа жазуды тапсыру |жазады және қорғайды. |
|Ақпарлама | «Оқыту үшін бағалау және |Таныстырылымды тыңдайды |
|(5 мин) |оқытуды бағалау» туралы | |
| |Power point арқылы қысқаша| |
| |мәлімет беру. | |
|Рефлексия |Екі жұлдыз, бір тілек |Әр топ мүшесі коучинг |
|(3 мин ) | |барысын бағалайды. |
|Кері байланыс |Сауалнама |Мұғалімдерден алынған |
| | |сауалнамаға диагностика |
| | |жүргізу арқылы коучинг |
| | |сабағының сәтті өткен |
| | |кезеңдері және коучингтің |
| | |сәтсіз өткен кезеңдері |
| | |анықталды |

«__» _____ 2014ж.
«Бекітемін»

_______________

«Ақпараттық-коммуникациялық технологияларды пайдалану» тақырыбы бойынша
ІІ деңгей тыңдаушысы Казбекова Майраның қысқа мерзімді коучинг жоспары
(70 минут болады)білу үшін
|17.10.2013 |3 апта |4-күн |
|Сабақ тақырыбы: |Ақпараттық-коммуникациялық технологияларды пайдалану |
|Жалпы мақсат: |Ақпараттық-коммуникациялық технологияларды пайдалануы |
| |туралы түсінік беру, іс-тәжірибесіне енгізуге ықпал |
| |жасау;тыңдаушылардың түрлі нысандағы ақпараттарға қол |
| |жеткізуге ықпалдастық ету. |
| |Әр тыңдаушының түрлі тапсырманы орындау негізінде түрлі |
| |амал-тәсілдерді пайдалануды үйрету; |
|Сілтеме: |Мұғалімдерге арналған нұсқаулық. 110-116 б |
| |Үлестірмелі нұсқаулық |
| Оқу нәтижесі | Ақпараттық-коммуникациялық технологияларды |
| |күрделенірек пайдалана алады, іс-тәжірибесіне енгізуді |
| |үйренеді;тыңдаушылардың түрлі нысандағы ақпараттарға қол |
| |жеткізеді. |
| |Әр тыңдаушының түрлі тапсырманы орындау барысында түрлі |
| |амал-тәсілдерді пайдаланады; |
|Түйінді идеялар:|Әлемнің қарқынды өзгеруі жағдайында мұғалімдерге |
| |қойылатын жаңа талаптар жөніндегі түсінігін қалыптастыру;|
| |Мұғалімдерді табысты жұмыс істеуге дайындау; |
| |Мұғалімдердің нәтижелі іс-әрекеттері негізінде |
| |оқушылардың оқуға қызығушылығын арттыру және алған |
| |білімдерін болашақта қолдана алуына бағыттау. |
|Сабақта | А- 4 парақтары,стикер, интерактивті тақта,флипчарт, |
|қолданылатын |маркер, қалам, критериалды бағалау парақтары. |
|материалдар: | |
|Оқыту әдістері: |Оқуды бағалау |1. Диалог |
| |АКТ |2. Жеке жұмыс |
| |Сыни тұрғыдан ойлауға|4. Топтық жұмыс |
| |үйрету | |
|Дерек көздері: | |
| |Әдеби материалдар, газет-журналдар, портал материалдары |
|Тапсырмалар: | |
| |Макет жасау , стикер арқылы формативті бағалау, өзін-өзі|
| |және бірін-бірі бағалау; топтық тапсырма және қорғау, |
| |рефлексия |
|Оқуға арналған | |
|тапсырма: |Мұғалімге арналған нұсқаулық.110-116беттер |

Сабақ бойынша коуч пен мұғалімдердің іс-әрекеті:

|І.Мұғалімдерге |Коучтың іс-әрекеті |Мұғалімдердің іс-әрекеті|
|психологиялық ахуал | | |
|туғызу | | |
| |«үнсіз сыйлық сыйлау» |Мұғалімдер шеңбер болып |
| | |тұрады, бүгінгі күн |
|(2 мин) | |сәтті өту үшін |
| | |бір-біріне үнсіз сыйлық |
| | |сыйлайды. |
| | | |
| |«Күлегештермен бөлу» |Күлегештермен бөлу түрі |
|(3 мин) |әдісі бойынша шағын |бойынша шағын екі топқа |
| |топқа бөлу. |бөлінеді. |
|(10 мин) |2 топқа бөлініп 1топ- |Ақпараттық |
|Мұғалімдердің АКТ-ны|артықшылығын, 2топ – |технологияладың тиімді |
|дұрыс пайдалану үшін|кемшілігін |жақтарын түсініп, |
|жіті қадағалап |айтады.Артықшылықтар мен|жан-жақты талқылайды. |
|үйренуіне жол ашу |кемшіліктер әдісі | |
| |басқасымен салыстыру | |
| |және бір қатар идеялар | |
| |кемшеліктері мен | |
| |артықшылықтарының | |
| |тізімін жасауға нұсқау | |
| |беріледі | |
|(20 мин) |Интерактивті тақтамен | |
|АКТ-ны үйрету арқылы|жұмыс «перде» арқылы | |
|оқуға ынтасын |жасырын сөз немесе зат |Мұғалімдер интерактивті |
|арттыру, нәтижеге |қою |тақтамен жұмыс, |
|жетуіне мүмкіншілік | |суреттер, аяқталмаған |
|жасау, | |сөйлемдер |
|жауапкершілікті | | |
|сезіндіру. | | |
|(20 мин) |Гиперссылка арқылы слайд| Интерактивті тақтамен |
|АКТ-пайдалана отырып|жасау.XXI ғасыр мұғалімі|жұмыс XXI ғасыр мұғалімі|
| |қандай болады? |қандай болады? |
|Топтық жұмыс |«жаңа ақпараттық құрал» |Жаңа құралдың макетін |
| |жасау және постер арқылы|жасайды, постер арқылы |
| |түсіндіру бойынша |түсіндіреді |
| |тапсырма беру. | |
|Қорытындылау |Топтық тапсырма |Топта бірлесе отырып, |
|(5 мин) |АКТ деген не? Сұрағы |АКТ тақырыбы бойынша |
| |арқылы түсініктерін |түсінгендерін флипчартқа|
| |флипчартқа жазуды |жазады және қорғайды. |
| |тапсыру | |
|Ақпарлама |Фильм арқылы «АКТ» |Фильмді көрді және |
|(5 мин) |тақырыбында қысқаша |түсіну арқылы түртіп |
| |мәлімет беру. |алды. |
|Рефлексия |Екі жұлдыз бір тілек |Стикерге өз |
|(3 мин ) |арқылы бағалау |көңіл-күйлерін |
| | |бейнелейді және сабақтан|
| | |алған әсері туралы |
| | |пікірін ақ параққа |
| | |жазады. |
|Кері байланыс |«Алақан» |Толтырады |
| |Бас бармақ Не |Бүгінгі сабақтан алған |
| |ұнады? |асерін сұрақтарға жауап |
| |Балан үйрек Жаңа не |беру арқылы білдіреді. |
| |білдім? | |
| |Ортан терек Не жөнінде | |
| |ойландыңыз? | |
| |Шылдыр шүмек Өз | |
| |қоржыныма не аламын? | |
| |Кішкентай бөбек Не | |
| |білгім келеді? | |

Сабақ бойынша коуч пен мұғалімдердің іс-әрекеті:

|Коучинг сессияның өту барысы |
|Коучинг сессияның |Уақыты |Коуч пен коучингке қатысушылардың |
|өтілу кезеңдері | |іс-әрекеті |
|Амандасу |2 мин |Коуч коучингтің тақырыбы мен мақсатын |
| | |таныстырады. |
|Сергіту сәті. |7 мин |«Өрмекші» ойыны |
|(жақсы | | |
|психологиялық ахуал| | |
|орнату) | | |
|Топқа бөлу |2 мин |«Түстер арқылы бөлу» әдісі бойынша шағын|
| | |топқа бөлу. |
|Ой шақыру |10 мин |Тәсіл «Идеялар, ұғымдар, есімдер ... |
| | |себеті» |
| | |Сұрақтар: |
| | |1) «Көшбасшылық» туралы не білесіздер? |
| | |2) Блум таксономиясы туралы не |
| | |білесіздер? |
| | |3) Көшбасшылық туралы сіздерге таныс? |
| | |Тақырыпты топтық талқылауға салу. |
| | |Түйінді идеяларды стикерлерге жазып, |
| | |себетке салу, идеялар қайталанбау керек.|
|Рефлексия |3 мин |Ойлау іс-әрекетпен байланысты түйінді |
| | |идеяларды атау. |
|Теориялық материал |10 мин |Презентация (Орта білім берудегі |
| | |басқару мен көшбасшылық) |
|Топтық жұмыс |10 мин |Әр топқа танысу үшін «Орта білім |
| | |берудегі басқару мен көшбасшылық» деген |
| | |мәтін беріледі. |
| | |Тапсырма: Орта білім берудегі басқару |
| | |мен көшбасшылық кластер жасау. Спикердің|
| | |қорғауы. |
| | |( Кластер қорғау ) |
|Рефлексия |2 мин |«Бағдаршам» арқылы |
|Сергіту сәті |2 мин |Бейне ролик арқылы би билетемін. |
|Топтық жұмыс |10 мин |Болған оқиғаның сәттерін хронологиялық |
| | |тізбегі бойынша орналастыру. Логикалық |
| | |тізбек жасау. (Нан пісіру рецепті) |
|Рефлексия |6 мин |Бұл тәсілді сіздер сабағынызда қалай |
| | |пайдалана аласыз? Қандай нәтиже болуы |
| | |мүмкін? |
| | |Бұл тәсілді қалай тиімді пайдалану |
| | |болады екен? |
| | |Бұл тәсіл оқушылардың қандай |
| | |білік-дағдыларын қалыптастырады? |
|Ақпараттық материал|5 мин |Мұғалім үшін көшбасшылықтың маңызы |
|Топтық жұмыс |15 мин |Берілген сұрақтарды Көшбасшылықты |
| | |жүргізу үдерісі. Флипчарт қорғау. |
| | |1. Оқу сапасын арттыру және қолдау |
| | |көрсету арқылы оқу үлгерімін арттыруға |
| | |бола ма? |
| | |2. оқушылардың білімдегі жеке |
| | |қажеттіліктерін түсіну және шешу арқылы |
| | |оқуды жетілдірудің жолдары |
| | |.3. Мектеп реформасына ролі мен |
| | |мәртебесіне қарамастан барлық |
| | |қызметкерлер бірдей ат салыса ала ма? |
|Рефлексия |3 мин |Сұрақтарды Блум таксономиясына бөлген |
| | |кезде қандай қиындықтар туындады? |
| | |Бұл сұрақтарды пайдалану арқылы |
| | |оқушылардың қандай білік-дағдыларын |
| | |қалыптастыруға болады? |
|Рефлексия |5 мин | «Бұрыштар әдісі» - 3 топқа бөліну: 1топ|
| | |сын тұрғысынан ойлауды пайдалану |
| | |тиімділігіне аргументтер айтады, 2 топ |
| | |қарсы шығады, 3 топ нақты аргументтері |
| | |бар топтың идеясын тандайды. |


Ұқсас жұмыстар
Сабақ жоспарлары
Орта мерзімді даму жоспары
Оқуды бағалау және оқыту үшін бағалау
Орта мерзімді сабақ жоспары іі жартыжылдық. қазақ тіл, әдебиеті. 7-сынып
Оқытудағы критериалды бағалау тақырыбы бойынша коучинг сабағы туралы есеп
Жай бөлшектерге есептер
Желілік қоғамдастықтың мұғалім біліктілігін арттырудағы ролі
Сын тұрғысынан ойлау сабақта қолдану
Топтарға өздеріне ұнаған фото суреттер топтамасымен жұмыс
"бірмүше және көпмүше" тарауына арналынған орташа мерзімді жоспарлау. 7-сынып
Пәндер