Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Коучинг жоспарлары сто, акт, оқуды және оқытуды бағалау
«__» _____ 2014ж.
«Бекітемін»
_______________
«Сын тұрғысынан ойлауға үйрету» тақырыбы бойынша ІІ деңгей тыңдаушысы
Казбекова Майраның қысқа мерзімді коучинг жоспары
(70 минут болады)білу үшін
|11.04.2014 жыл |2 апта |5-күн |
|Сабақ тақырыбы: |Сын тұрғысынан ойлауға үйрету |
|Жалпы мақсат: |Сын тұрғысынан ойлауға үйрету туралы түсінік беру, |
| |іс-тәжірибесіне енгізуге ықпал жасау; пайымдау, тұжырым |
| |жасау немесе проблеманы шешу, рефлексиялық тәсілмен қалай|
| |істеуге болатындығын анықтау. |
| |Тренингтер мен ойын түрлерін, тапсырмаларды талқылау |
| |үшін тыңдаушылардың топтарда бірлесе жұмыс істеуі. |
| |Әр тыңдаушының тапсырманы орындау негізінде ойларын, |
| |сезімдерін білдіруі. |
|Сілтеме: |Мұғалімдерге арналған нұсқаулық. 41-49-б |
| |Үлестірмелі нұсқаулық |
| Оқу нәтижесі |Мұғалімдердің сын тұрғысынан ойлауды дамытуды саналы және|
| |оймен қабылдауын көздеуі; Жаңа әдісті тәжірибесінде |
| |пайдалануға қадам жасауы. |
|Түйінді идеялар:|Әлемнің қарқынды өзгеруі жағдайында мұғалімдерге |
| |қойылатын жаңа талаптар жөніндегі түсінігін қалыптастыру;|
| |Мұғалімдерді табысты жұмыс істеуге дайындау; |
| |Мұғалімдердің нәтижелі іс-әрекеттері негізінде |
| |оқушылардың оқуға қызығушылығын арттыру және алған |
| |білімдерін болашақта қолдана алуына бағыттау. |
|Сабақта | А- 4 парақтары,стикер, интерактивті тақта,флипчарт, |
|қолданылатын |маркер, қалам, критериалды бағалау парақтары. |
|материалдар: | |
|Оқыту әдістері: |АКТ |1. Диалог |
| |Сыни тұрғыдан ойлауға|2. Жеке жұмыс |
| |үйрету |4. Топтық жұмыс |
|Дерек көздері: | |
| |Әдеби материалдар, газет-журналдар, портал материалдары |
|Тапсырмалар: | |
| |Макет жасау , стикер арқылы формативті бағалау, өзін-өзі|
| |және бірін-бірі бағалау; топтық тапсырма және қорғау, |
| |рефлексия |
|Оқуға арналған | |
|тапсырма: |Мұғалімге арналған нұсқаулық.41-49 беттер |
Сабақ бойынша коуч пен мұғалімдердің іс-әрекеті:
|І.Мұғалімдерге |Коучтың іс-әрекеті |Мұғалімдердің іс-әрекеті|
|психологиялық ахуал | | |
|туғызу | | |
| |«үнсіз сыйлық сыйлау» |Мұғалімдер шеңбер болып |
| | |тұрады, қолдарына |
| | |катушка жіп беріледі. |
|(3 мин) | |Сол жіпті бір – біріне |
| | |лақтыру арқылы тілек |
| | |айтады, сосын кері |
| | |жинайды. |
| | | |
| |«Шашу» дәстүрі бойынша |Конфет түрі бойынша |
|(3 мин) |шағын топқа бөлу. |шағын үш топқа бөлінеді.|
| | | |
| |ДССБҚЖСЖ тізбекті шешу| |
|(20 мин) |Сабақ басындағы |Сыни тұрғыда ой қозғау |
|Мұғалімдердің сын |көңіл-күйді смайликпен | |
|тұрғысынан ойлауын |белгілеу, партаның | |
|қадағалап үйренуіне |астына жабыстыру | |
|жол ашу | | |
| |«Ақ орамал» шағын | |
| |әңгімесінің аудио | |
| |жазбасын тыңдатып, | |
| |белгілі жерінде үзіп, | |
| |жалғастырту | |
| |Жазғандарын оқыту | |
| |Әңгіменің қалған жерін | |
| |тыңдату | |
| |Салыстыру | |
| | | |
| |«Балауыз шам» арқылы | |
| |сыни ойлауға шақыру | |
| |1-ші топқа балауыз шамға| |
| |5 жасар баланың | |
| |көзқарасы; | |
| |2-ші топқа биылғы | |
| |мектеп бітіруші түлектің| |
| |көзқарасы; 3-ші топқа | |
| |мектеп директорының | |
| |көзқарасы. Формативті | |
| |бағалау | |
| |Музыка ырғағымен | |
|(20 мин) |«Ойлаудың 6 қалпағы» |6 түрлі қалпақ |
|Сын тұрғысынан |«ҰБТ» тақырыбы бойынша |Флипчарт, маркер, желім,|
|ойлауды үйрету | |қайшы қолдану |
|арқылы оқуға ынтасын|«Суреттер құрастыру» | |
|арттыру, нәтижеге |1.көліктерді жеке | |
|жетуіне мүмкіншілік |қоғамдық | |
|жасау, |2. 100жыл,50-25жыл,25жыл| |
|жауапкершілікті |бұрынғы | |
|сезіндіру. әртүрлі |(құрастырған жұмыстарын | |
|ойлауды қажет ететін|іліп бір топ мүшесі | |
|сұрақтар, |қорғайды,ал қалғандары | |
|проблемалар, |сағат тілімен ауысып | |
|ситуациялар |тыңдайды)тәсілі арқылы | |
|төңірегінде ой |қорғау | |
|қорыту, өздерінің | | |
|“ойларын пісіру” | | |
| | | |
|(20 мин) |«Нан пісіру әдісі» |Флипчарт, маркер, түрлі|
|Сын тұрғысынан |Постер құрастыру |түсті қаламдар қолдану |
|ойлауды үйрету | | |
|арқылы оқуға ынтасын| | |
|арттыру, нәтижеге | |Көк түспен жақсы |
|жетуіне мүмкіншілік | |жасағандарды қызыл |
|жасау, | |түспен нашарлау |
|жауапкершілікті | |жасалғандарды |
|сезіндіру. | | |
|Топтық жұмыс |Фигураларды құрастыру | |
|Қорытындылау |Топтық тапсырма |Топта бірлесе отырып, |
|(5 мин) |«Сын тұрғысынан ойлау» |«Сын тұрғысынан ойлау» |
| |деген не? Сұрағы арқылы |тақырыбы бойынша |
| |түсініктерін флипчартқа |түсінгендерін флипчартқа|
| |жазуды тапсыру |жазады және қорғайды. |
|Ақпарлама | «Сын тұрғысынана ойлау» |Таныстырылымды тыңдайды |
|(5 мин) |туралы Power point арқылы| |
| |қысқаша мәлімет беру. | |
|Рефлексия |Стикерге өз |Стикерге өз |
|(3 мин ) |көңіл-күйлерін смайлик |көңіл-күйлерін |
| |арқылы салып, сабақ |бейнелейді және сабақтан|
| |басында көңіл-күйін |алған әсері туралы |
| |белгілеген смайликпен |пікірін ақ параққа |
| |салыстыру |жазады. |
| |Сауалнама толтыру | |
| Кері байланыс |Әріптестерімнің |Қызыл түсі- түсінбедім |
|«Бағдаршам» тәсілі |біліктілік деңгейін |Сары түс- әлі сұрақтарым|
| |бақылау үшін «Бағдаршам»|бар |
| |тәсілін түсіндіремін. |Жасыл түсі- маған бәрі |
| |Теориялық білімді қанша |түсінікті |
| |мұғалім меңгергенін |Стиктің біреуін |
| |бақылаймын. |көтереді. |
| | | |
«__» _____ 2014ж.
«Бекітемін»
_______________
«Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау» тақырыбы бойынша ІІ деңгей
тыңдаушысы Казбекова Майраның қысқа мерзімді коучинг жоспары
(70 минут болады)білу үшін
|15.04.2014ж |3 апта |2-күн |
|Сабақ тақырыбы: |Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау |
|Жалпы мақсат: |Мұғалімдерге нәтижеге қол жеткізу үшін оқушының уәжін |
| |көтермелеу арқылы оқу-оқыту сапасын жақсарту мақсатында |
| |формативтік бағалау жүргізудің маңыздылығын ұғындыру |
| |.Өзін-өзі, бірін-бірі бағалауға үйрету; |
| |Тренингтер мен ойын түрлерін, тапсырмаларды талқылау |
| |үшін мұғалімдердің топтарда бірлесе жұмыс істеуі. |
| |Әр тыңдаушының тапсырманы орындау негізінде ойларын, |
| |сезімдерін білдіруі. Топтағы жұмыстардың қорытындыларын |
| |талқылау және көрсету және оларды формативті бағалау |
|Сілтеме: |Мұғалімдерге арналған нұсқаулық. 109-114-б |
| |Үлестірмелі нұсқаулық |
| Оқу нәтижесі |Балалардың табысты оқуы үшін пәнге деген қызығушылығын |
| |оятады, оқушылардың сенімділігін аттырады. Сапалы білім|
| |алуына жетелейді. Жаңа әдісті тәжірибесінде пайдалануға |
| |қадам жасауы. |
|Түйінді идеялар:| Мұғалімдерді табысты жұмыс істеуге дайындау; |
| |Мұғалімдердің нәтижелі іс-әрекеттері негізінде оқушыны |
| |емес, оқушының жұмысын бағалау, жұмыс жоспарын құрған |
| |кезде кері байланыстың тиімділігін ескере отырып, оқу |
| |сапасын арттыру.оқушылардың оқуға қызығушылығын арттыру |
| |және алған білімдерін болашақта қолдана алуына бағыттау. |
|Сабақта |флипчарт, маркер, түрлі-түсті стикерлер, суреттер, бояу |
|қолданылатын |құралдары. |
|материалдар: | |
|Оқыту әдістері: |АКТ |1. Диалог |
| |Сыни тұрғыдан ойлауға|2. Топтық жұмыс |
| |үйрету | |
|Дерек көздері: | |
| |Әдеби материалдар, газет-журналдар, портал материалдары |
|Тапсырмалар: |ассоцация жасау, постер қорғау |
|Оқуға арналған |Мұғалімге арналған нұсқаулық.17-23беттер |
|тапсырма: | |
Сабақ бойынша коуч пен мұғалімдердің іс-әрекеті:
|І.Мұғалімдерге | Коучтың іс-әрекеті |Мұғалімдердің іс-әрекеті |
|психологиялық ахуал | | |
|туғызу | | |
| |Ұлттық құндылықтар |Мұғалімдерге суреттің түрін |
| |(домбыра, киіз үй, ою, ту,|көрсетпей парақшаларды |
|(2 мин) |қымыз, ұлттық би |таратамын. |
| |суреттері) арқылы топқа | |
| |бөлу. | |
| |«Күш-бірлікте» |Топтасып жұмыс істеу туралы |
|(3 мин) |бейнекөрініс көрсету. |түсінік алады. |
| | | |
|(10 мин) | «Галерия» әдісі. |А4, маркер қолдану арқылы |
|Мұғалімдердің |Мұғалімдерге жылқының |постер құру |
|іс-әрекетті дұрыс |суретін салуды ұсыну. | |
|бағалау үшін жіті |Салып болған соң жұптасып | |
|қадағалап үйренуіне |бағалайды. Баға қойғанда | |
|жол ашу және |пікір-таластың маңызын | |
|формативті бағалау |білу. Мұғалімдер жылқының | |
| |суретін салып, кретеие | |
| |бойынша өз – өздерін | |
| |бағалайды. | |
|(20 мин) |«Қазақстанды шетелдіктерге|Топ мүшелері түрлі-түсті |
|Формативті бағалауды |таныстыру » топтық жұмыс |парақ, скотч,степлер, желім|
|үйрету арқылы оқуға |( постер) |қолдану арқылы жазылған |
|ынтасын арттыру, | |тапсырма бойынша макет |
|нәтижеге жетуіне | |жасайды |
|мүмкіншілік жасау, | | |
|жауапкершілікті | |Көк түспен жақсы |
|сезіндіру. | |жасағандарды қызыл түспен |
| | |нашарлау жасалғандарды |
|Топтық жұмыс |Өздерінің ұялы телефондары|Өздерінің ұялы телефондары |
| |арқылы критериалды |арқылы критериалды жасайды, |
| |бағалауды түсіндіру |критерий бойынша бағалайды. |
| |бойынша тапсырма беру. | |
|Қорытындылау |Топтық тапсырма |Топта бірлесе отырып, «Оқыту|
|(5 мин) |«Оқыту үшін бағалау және |үшін бағалау және оқуды |
| |оқытуды бағалау» деген не?|бағалау» тақырыбы бойынша |
| |Сұрағы арқылы түсініктерін|түсінгендерін флипчартқа |
| |флипчартқа жазуды тапсыру |жазады және қорғайды. |
|Ақпарлама | «Оқыту үшін бағалау және |Таныстырылымды тыңдайды |
|(5 мин) |оқытуды бағалау» туралы | |
| |Power point арқылы қысқаша| |
| |мәлімет беру. | |
|Рефлексия |Екі жұлдыз, бір тілек |Әр топ мүшесі коучинг |
|(3 мин ) | |барысын бағалайды. |
|Кері байланыс |Сауалнама |Мұғалімдерден алынған |
| | |сауалнамаға диагностика |
| | |жүргізу арқылы коучинг |
| | |сабағының сәтті өткен |
| | |кезеңдері және коучингтің |
| | |сәтсіз өткен кезеңдері |
| | |анықталды |
«__» _____ 2014ж.
«Бекітемін»
_______________
«Ақпараттық-коммуникациялық технологияларды пайдалану» тақырыбы бойынша
ІІ деңгей тыңдаушысы Казбекова Майраның қысқа мерзімді коучинг жоспары
(70 минут болады)білу үшін
|17.10.2013 |3 апта |4-күн |
|Сабақ тақырыбы: |Ақпараттық-коммуникациялық технологияларды пайдалану |
|Жалпы мақсат: |Ақпараттық-коммуникациялық технологияларды пайдалануы |
| |туралы түсінік беру, іс-тәжірибесіне енгізуге ықпал |
| |жасау;тыңдаушылардың түрлі нысандағы ақпараттарға қол |
| |жеткізуге ықпалдастық ету. |
| |Әр тыңдаушының түрлі тапсырманы орындау негізінде түрлі |
| |амал-тәсілдерді пайдалануды үйрету; |
|Сілтеме: |Мұғалімдерге арналған нұсқаулық. 110-116 б |
| |Үлестірмелі нұсқаулық |
| Оқу нәтижесі | Ақпараттық-коммуникациялық технологияларды |
| |күрделенірек пайдалана алады, іс-тәжірибесіне енгізуді |
| |үйренеді;тыңдаушылардың түрлі нысандағы ақпараттарға қол |
| |жеткізеді. |
| |Әр тыңдаушының түрлі тапсырманы орындау барысында түрлі |
| |амал-тәсілдерді пайдаланады; |
|Түйінді идеялар:|Әлемнің қарқынды өзгеруі жағдайында мұғалімдерге |
| |қойылатын жаңа талаптар жөніндегі түсінігін қалыптастыру;|
| |Мұғалімдерді табысты жұмыс істеуге дайындау; |
| |Мұғалімдердің нәтижелі іс-әрекеттері негізінде |
| |оқушылардың оқуға қызығушылығын арттыру және алған |
| |білімдерін болашақта қолдана алуына бағыттау. |
|Сабақта | А- 4 парақтары,стикер, интерактивті тақта,флипчарт, |
|қолданылатын |маркер, қалам, критериалды бағалау парақтары. |
|материалдар: | |
|Оқыту әдістері: |Оқуды бағалау |1. Диалог |
| |АКТ |2. Жеке жұмыс |
| |Сыни тұрғыдан ойлауға|4. Топтық жұмыс |
| |үйрету | |
|Дерек көздері: | |
| |Әдеби материалдар, газет-журналдар, портал материалдары |
|Тапсырмалар: | |
| |Макет жасау , стикер арқылы формативті бағалау, өзін-өзі|
| |және бірін-бірі бағалау; топтық тапсырма және қорғау, |
| |рефлексия |
|Оқуға арналған | |
|тапсырма: |Мұғалімге арналған нұсқаулық.110-116беттер |
Сабақ бойынша коуч пен мұғалімдердің іс-әрекеті:
|І.Мұғалімдерге |Коучтың іс-әрекеті |Мұғалімдердің іс-әрекеті|
|психологиялық ахуал | | |
|туғызу | | |
| |«үнсіз сыйлық сыйлау» |Мұғалімдер шеңбер болып |
| | |тұрады, бүгінгі күн |
|(2 мин) | |сәтті өту үшін |
| | |бір-біріне үнсіз сыйлық |
| | |сыйлайды. |
| | | |
| |«Күлегештермен бөлу» |Күлегештермен бөлу түрі |
|(3 мин) |әдісі бойынша шағын |бойынша шағын екі топқа |
| |топқа бөлу. |бөлінеді. |
|(10 мин) |2 топқа бөлініп 1топ- |Ақпараттық |
|Мұғалімдердің АКТ-ны|артықшылығын, 2топ – |технологияладың тиімді |
|дұрыс пайдалану үшін|кемшілігін |жақтарын түсініп, |
|жіті қадағалап |айтады.Артықшылықтар мен|жан-жақты талқылайды. |
|үйренуіне жол ашу |кемшіліктер әдісі | |
| |басқасымен салыстыру | |
| |және бір қатар идеялар | |
| |кемшеліктері мен | |
| |артықшылықтарының | |
| |тізімін жасауға нұсқау | |
| |беріледі | |
|(20 мин) |Интерактивті тақтамен | |
|АКТ-ны үйрету арқылы|жұмыс «перде» арқылы | |
|оқуға ынтасын |жасырын сөз немесе зат |Мұғалімдер интерактивті |
|арттыру, нәтижеге |қою |тақтамен жұмыс, |
|жетуіне мүмкіншілік | |суреттер, аяқталмаған |
|жасау, | |сөйлемдер |
|жауапкершілікті | | |
|сезіндіру. | | |
|(20 мин) |Гиперссылка арқылы слайд| Интерактивті тақтамен |
|АКТ-пайдалана отырып|жасау.XXI ғасыр мұғалімі|жұмыс XXI ғасыр мұғалімі|
| |қандай болады? |қандай болады? |
|Топтық жұмыс |«жаңа ақпараттық құрал» |Жаңа құралдың макетін |
| |жасау және постер арқылы|жасайды, постер арқылы |
| |түсіндіру бойынша |түсіндіреді |
| |тапсырма беру. | |
|Қорытындылау |Топтық тапсырма |Топта бірлесе отырып, |
|(5 мин) |АКТ деген не? Сұрағы |АКТ тақырыбы бойынша |
| |арқылы түсініктерін |түсінгендерін флипчартқа|
| |флипчартқа жазуды |жазады және қорғайды. |
| |тапсыру | |
|Ақпарлама |Фильм арқылы «АКТ» |Фильмді көрді және |
|(5 мин) |тақырыбында қысқаша |түсіну арқылы түртіп |
| |мәлімет беру. |алды. |
|Рефлексия |Екі жұлдыз бір тілек |Стикерге өз |
|(3 мин ) |арқылы бағалау |көңіл-күйлерін |
| | |бейнелейді және сабақтан|
| | |алған әсері туралы |
| | |пікірін ақ параққа |
| | |жазады. |
|Кері байланыс |«Алақан» |Толтырады |
| |Бас бармақ Не |Бүгінгі сабақтан алған |
| |ұнады? |асерін сұрақтарға жауап |
| |Балан үйрек Жаңа не |беру арқылы білдіреді. |
| |білдім? | |
| |Ортан терек Не жөнінде | |
| |ойландыңыз? | |
| |Шылдыр шүмек Өз | |
| |қоржыныма не аламын? | |
| |Кішкентай бөбек Не | |
| |білгім келеді? | |
Сабақ бойынша коуч пен мұғалімдердің іс-әрекеті:
|Коучинг сессияның өту барысы |
|Коучинг сессияның |Уақыты |Коуч пен коучингке қатысушылардың |
|өтілу кезеңдері | |іс-әрекеті |
|Амандасу |2 мин |Коуч коучингтің тақырыбы мен мақсатын |
| | |таныстырады. |
|Сергіту сәті. |7 мин |«Өрмекші» ойыны |
|(жақсы | | |
|психологиялық ахуал| | |
|орнату) | | |
|Топқа бөлу |2 мин |«Түстер арқылы бөлу» әдісі бойынша шағын|
| | |топқа бөлу. |
|Ой шақыру |10 мин |Тәсіл «Идеялар, ұғымдар, есімдер ... |
| | |себеті» |
| | |Сұрақтар: |
| | |1) «Көшбасшылық» туралы не білесіздер? |
| | |2) Блум таксономиясы туралы не |
| | |білесіздер? |
| | |3) Көшбасшылық туралы сіздерге таныс? |
| | |Тақырыпты топтық талқылауға салу. |
| | |Түйінді идеяларды стикерлерге жазып, |
| | |себетке салу, идеялар қайталанбау керек.|
|Рефлексия |3 мин |Ойлау іс-әрекетпен байланысты түйінді |
| | |идеяларды атау. |
|Теориялық материал |10 мин |Презентация (Орта білім берудегі |
| | |басқару мен көшбасшылық) |
|Топтық жұмыс |10 мин |Әр топқа танысу үшін «Орта білім |
| | |берудегі басқару мен көшбасшылық» деген |
| | |мәтін беріледі. |
| | |Тапсырма: Орта білім берудегі басқару |
| | |мен көшбасшылық кластер жасау. Спикердің|
| | |қорғауы. |
| | |( Кластер қорғау ) |
|Рефлексия |2 мин |«Бағдаршам» арқылы |
|Сергіту сәті |2 мин |Бейне ролик арқылы би билетемін. |
|Топтық жұмыс |10 мин |Болған оқиғаның сәттерін хронологиялық |
| | |тізбегі бойынша орналастыру. Логикалық |
| | |тізбек жасау. (Нан пісіру рецепті) |
|Рефлексия |6 мин |Бұл тәсілді сіздер сабағынызда қалай |
| | |пайдалана аласыз? Қандай нәтиже болуы |
| | |мүмкін? |
| | |Бұл тәсілді қалай тиімді пайдалану |
| | |болады екен? |
| | |Бұл тәсіл оқушылардың қандай |
| | |білік-дағдыларын қалыптастырады? |
|Ақпараттық материал|5 мин |Мұғалім үшін көшбасшылықтың маңызы |
|Топтық жұмыс |15 мин |Берілген сұрақтарды Көшбасшылықты |
| | |жүргізу үдерісі. Флипчарт қорғау. |
| | |1. Оқу сапасын арттыру және қолдау |
| | |көрсету арқылы оқу үлгерімін арттыруға |
| | |бола ма? |
| | |2. оқушылардың білімдегі жеке |
| | |қажеттіліктерін түсіну және шешу арқылы |
| | |оқуды жетілдірудің жолдары |
| | |.3. Мектеп реформасына ролі мен |
| | |мәртебесіне қарамастан барлық |
| | |қызметкерлер бірдей ат салыса ала ма? |
|Рефлексия |3 мин |Сұрақтарды Блум таксономиясына бөлген |
| | |кезде қандай қиындықтар туындады? |
| | |Бұл сұрақтарды пайдалану арқылы |
| | |оқушылардың қандай білік-дағдыларын |
| | |қалыптастыруға болады? |
|Рефлексия |5 мин | «Бұрыштар әдісі» - 3 топқа бөліну: 1топ|
| | |сын тұрғысынан ойлауды пайдалану |
| | |тиімділігіне аргументтер айтады, 2 топ |
| | |қарсы шығады, 3 топ нақты аргументтері |
| | |бар топтың идеясын тандайды. |
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz