Сабақ жоспары :: Қазақ тілі

Файл қосу

Менің туыстарым


Батыс Қазақстан облысы
Бөрлі ауданв
Ақсай қаласының №5 жалпы орта білім беретін
мектебінің орыс сыныбындағы қазақ тілі мен әдебиеті
пәнінің мұғалімі Д. С. Кусаинова

Қазақ тілі пәнінен қысқа мерзімді жоспар.7-сынып

|Сабақтың тақырыбы: |Менің туыстарым |
|Сабақтың мақсаты: |Білімділік: туыстық қатынастар туралы түсінік |
| |беру Дамытушылық: Танымдық қызығушылығын |
| |арттыра отырып, шығармашылық қабілеттерін |
| |дамытады. |
| |Тәрбиелілік: Топпен жұмыс жасай біледі, |
| |бір-бірін сыйлайды, көмектеседі. |
|Күтілетін нәтиже |Оқушылардың ауызекі сөйлеу тілдерің дамыту.жас |
| |ерекшеліктеріне қарай тапсырмаларды орындау |
| |арқылы жаңа тақырыпты толық меңгерту.сыни |
| |тұрғыдан ойлауға дағдыландыру. |
|Сілтеме |7-сынып қазақ тілі оқулығы , 9,10,11беттер, |
|Сабақта қолданылатын | 1. Оқулық 4. |
|материалдар: |АКТ |
| |2.тапсырма жазылған кеспе қағаздар |
| | |
| |3.смайликтер 5.өзін бағалау|
| |парағы |
|Оқыту әдістері: |СТО |1.топтық жұмыс |
| |Ой қозғау |2.талдау жұмысы |
| |Оқыту үшін бағалау | |
|Сабақтың барысы. |Оқушылардың зейінін сабаққа аудару, оқушыларды|
|І. Ұйымдастыру кезеңі |түгендеу,мақал- мәтелдер арқылы оқушыларды 3 |
| |топқа бөлу, топ ережесін еске түсіріп, іліп |
| |қою. |
|ІІ. Үй тапсырмасын тексеру |1. Үй жұмысын тексеру |
| |2.сөйлемнің түрлеріне мысалдар келтіру. |
|ІІІ. Жаңа сабақ |Сұрақ –жауап арқылы жаңа сабақты ашу. |
|ІҮ. Тапсырма |1-топ1.1мәтінмен танысу.(түсінгендерін постерге |
| |жазу) |
| |1.2.мәтіннен бірнеше сөйлемді,сұраулы сөйлемге |
| |айналдыр.1.3.бос орынга жіктік жалғауын жаз. |
| |2-топ.1.1. мәтінмен танысу.(түсінгендерін |
| |постерге жазу) 1.2. мәтінен бірнеше |
| |сөйлемді,сұраулы сөйлемге айналдыр.1.3.жіктік |
| |жалғауын пайдаланып сөздерді байланыстыр. |
| |3-топ.1.1.мәтінмен танысу.(түсінгендерін |
| |постерге жазу . 1.2. мәтінен бірнеше |
| |сөйлемді,сұраулы сөйлемге айналдыр.1.3.берілген |
| |сөздерден үлгідей сөйлем құраңыз. |
|Ү. Сергіту сәті |Қимыл қозғалыс жаттығуын жасау |
|ҮІ. Пысықтау |10 бет.3 деңгей тапсырманы орындату. |
|ҮІ. Бағалау |Оқушылардың білімін бағалау |
|ҮІІ. Үй тапсырмасы |Туыстық туралы мақал-мәтелдер жазып келу.11 |
| |бет.3 тапсырма.сөйлемді мағынасына қарай |
| |толықтырыңдар. |
|ҮІІІ Кері байланыс |Бір тілек ;(не білдім,не үйрендім,не қиын |
| |болды)парағын толтыру. |

Сабақ бойынша мұғалім мен оқушының іс-әрекеті:
|І. Ұйымдастыру кезеңі |Мұғалімнің іс-әрекеті |Оқушының іс-әрекеті |
| | Оқушылардың зейінін | Мақал-мәтелдердің |
| |сабаққа аудару, түгендеу.|жалғасын тауып,оқушылар |
| | |3 топқа бөлініп, |
| |Мақал-мәтелдер арқылы |орындарына отырады |
| |арқылы оқушыларды топқа |Өздері топ басшысын |
| |бөлу.Әр топтың өздеріне |сайлайды. |
| |топ басшысын сайлату. | |
| |Топ ережесін құру. | |
| |Ана тіл – асыл қазына, | |
| |Байлығың білсең, ол | |
| |сенің. | |
| |Жеткізер өмір жазына, | |
| |Сонымен өсер өркенің, - | |
| |деп ақын ағаларымыз | |
| |жырлағандай, тілдің | |
| |тазалығын сезінетін | |
| |кезекті қазақ тілі | |
| |сабағымызды бастаймыз. | |
| ІІ. Үй тапсырмасын | Сөйлемнің түрлеріне | Сөйлемдерің оқыған |
|тексеру |мысалдар келтіру. |соң, бір-біріне |
| |Тапсырма орындалғаннан |жауаптарын тексертеді, |
| |кейін бір-біріне |бағалатады. |
| |бағалату. | |
| | Белгілі сұрақ-жауап |Сұрақтарға жауап беріп, |
|ІІІ. Жаңа сабақ |арқылы оқушыларға жаңа |сабақтың тақырыбын ашып, |
|Тақырыпты ашу |тақырапты аштырту. Жаңа |дәптерлеріне жазады. |
| |сабақтың тақырыбын | |
| |дәптерлеріне жаздыртады. | |
|Тапсырма |Топқа тапсырма береді. |Оқушылар топ болып |
| | |берілген тапсырманы |
| | |орындайды, қорғайды. |
|ІҮ. Сергіту сәті |Тренинг ұйымдастырады |Тренингке қатысады |
|Ү. Пысықтау |10 бет.3 деңгей |10 бет.3 деңгей |
| |тапсырманы орындату. |тапсырманы орындайды. |
|ҮІ. Қорытынды |Сабақты қорытындылайды. |Оқушылар жауап береді |
| |Сұрақ – жауап арқылы | |
|Кері байланыс |Стикерлерге сабақтан |Тақтада ілулі тұрған |
| |алған әсерлері туралы |«Тілек ағашына» сабақтан |
| |жазып, «Тілек |алған әсерлері туралы |
| |ағашына»жапсыруға |жазылған стикерлерлерін |
| |тапсырма береді. (не |жапсырады. |
| |білдім,не үйрендім,не |. (не білдім,не |
| |қиын болды )парағын |үйрендім,не қиын болды |
| |толтыру. |)парағын толтырды. |
|ҮІІ. Үй тапсырмасы |Туыстық туралы |Тапсырмаларды мұқият |
| |мақал-мәтелдер жазып |тыңдап, түртіп алады. |
| |келу.11 бет.3 | |
| |тапсырма.сөйлемді | |
| |мағынасына қарай | |
| |толықтырыңдар | |
|ҮІІІ. Бағалау |Сабақ барысында алған |Сабақта алған бағаларын |
| |балдарын қорытып, бағалау|күнделіктеріне қойдырады.|

• Сенің отбасында неше адам бар? Олар кімдер?
• Дедушка сөзін аудар?
• Әкенің анасы саған кім болады?

• ана сөзін аудар?
• іні деген кім?
• ананның анасы саған кім болады?

• Әке сөзін аудар?
• Ата –әженің балдары?
• Қарындас деп кімге айтады

Ұқсас жұмыстар
Орыс тілі жаттау
Текті білу тегін емес
Менің туыстарым жайлы ақпарат
«өзін – өзі тану» пәні бойынша ересектер тобына арналған тақырыптық жоспар
С. торайғыров туған еліме
Тәуелсіздік-қасиет тұнған ұлы ұғым
Ана - өмір шуағы
Ұзартқын келсе ғұмырды, таста шылым мен арақты
Фосфор ірімшік
Қазақ отбасы
Пәндер