Сабақ жоспары :: Информатика
Файл қосу
Мәтіннің үзіндісін ерекшелеу. қаріп. абзацты пішімдеу. 6-сынып беттердің параметрлері. жиек. алдын ала қарау. құжатты баспадан шығару
62484093345
Алакөл негізгі жалпы білім беретін
мектебінің информатика пәнінің мұғалімі
Қамидоллиева Сандуғаш Асқарқызы
5-6 сыныптағы біріккен сабақ жоспары
Тақырыбы:
5-сынып Мәтіннің үзіндісін ерекшелеу. Қаріп. Абзацты пішімдеу.
6-сынып Беттердің параметрлері. Жиек. Алдын ала қарау. Құжатты баспадан шығару
Өткізген: Қамидоллиева.С.А
2013 - 2014 оқу жылы
Тақырыбы: 5-сынып Мәтіннің үзіндісін ерекшелеу. Қаріп. Абзацты пішімдеу.
6-сынып Беттердің параметрлері. Жиек. Алдын ала қарау. Құжатты баспадан шығару
Мақсаты: Оқушыларға мәтіннің үзіндісін ерекшелеу. Қаріп. Абзацты пішімдеу. Беттердің параметрлері. Жиек. Алдын ала қарау. Құжатты баспадан шығару туралы ақпараттар беру. Компьютерде машықтық жұмыстарды өз бетімен жасауға үйрету.
Сабақтың түрі: жаңа сабақты түсіндіру, практикалық жұмыс
Сабақтың әдісі: ойын сабақ
Сабақтың барысы:
Ұйымдастыру бөлімі: (оқушылармен амандасу, сыныпты түгендеу,қауіпсіздік ережелерімен танысу)
* Компьютерді тоққа қосатын сымдарға, қос тілді розеткілерге, штеккерлерге тиісуге және жабдықтарды мұғалімнің рұқсатынсыз жылжытуға тыйм салынады;
* Мұғалімнің рұсқатынсыз сыныптан шығуға және кіруге болмайды;
* Дербес компьютерде суланған қолмен және дымқыл киіммен жұмыс істеуге болмайды;
* Дербес компьютердің жанын портфельдер, сумкалар, кітаптар қоюға тйым салынады. Үстелде қалам мен дәптер ғана болуы тиіс;
* Пернелік тақа үстіне артық заттар қоюға болмайды;
* Компьютерлік сыныпта жүгіруге, ойнауға, жанындағы құрбыларын алаңдатуға, бөгде жұмыстармен шұғылдануға тйым салынады.
Үй жұмысын тексеру: <<Кім епті>> компьютермен жұмыс орындайды.
Сұрақ - жауап ауызша сұрақтарға жауап береді
Жаңа сабақ:Мәтінді теріп болған соң түзету және пішімдеу үшін мәтін бөліктрерін (фрагмент) ерекшелей білу керек.
Тышқанның көмегмен ерекшелеу үшін құжаттың сол жақ, <<ерекшелеу ернеуі>> деп аталатын, ернуін қолданады.Тышқанның сілтемесі оңға қарай бұрылған стрелка түріне айналады.
Пернетақтадан ерекшелеген кезде Shift және Ctrl пернелері тіркесімен бірге басу керек.
Тышқанның сол жақ батырмасын үш рет шерту мәтінді тұтастай ерекшелейді:
Мәтінді тұтастай бірден ерекшелеу үшін пернетақтадан бір мезгілде CTRL пернесі мен цифрлық қосымша пернетақтадан А әріпімен басуға да болады. Мәтін бөліктерін түзетуге: жою , қосу , жылжыту, көшіру, іздеу және алмастыруды жатқызуға болады.
Әріптің кескінің форматтау панелінің көмегімен өзгертеміз
19050100965
Әріптің көлемін өзгертуге болады. Үлкейту ге, де кішірейтуге де болады. Ол үшін мына батырманы қолданамыз
626110-930275 − мәтін жолдың басында, сол жақта орналасады. Негізгі мәтінді осылай жазады
− мәтін ортаға теріледі.
Тақырыптарды осылай жазады.
−мәтін жолдың соңынан, оң жақта теріледі.
-196851953895Жаңа сабақ:
Беттердің параметрлері.
6667502145030
беттердің түстерін өзгертуге де болады ол үшін разметка страницы дан цвет страницаны тандап керекті түсті басып
599440-52324018415-523240
-763270450850 Беттерді книжная (тігінен) және альбомная (көлденеңнен) өзгертуге болады. Ол үшін разметка страницы дан орентацияны тандап керекті беттің бағытын таңдаймыз.
825546990Бетке жиек қою үшін границы страниц - страница - рисунок - деп ресунок тапдап керекті беттерге қою үшін ок деп басамыз.
8890138430
032385Беттерді бөліктерге бөлу үшін разметка страницы −колонки деп керекті бір,екі, үш немесе оданда көп бөліктерді таңдай аласыз.
Берілген құжатты баспаға жіберу үшін алдымен файл - печать − предварительныий просмотр−арқылы беттерімізді қарап аламыз. Содан соң печать деп жібереміз. Бізге керекті бетті таңдаймыз немесе барлық беттерді қанша дана керектігін қоса белгілеп баспаға жіберу керек.
Көз жаттығулары
1.1-4-ке дейін санап көзді қатты жұмыс, сонан кейін ашып, жайбарақат ұстап, 1-6-ға дейін санай отырып, алысқа қарау қажет, 4-5 рет қайталау қажет.
2.1-4-ке дейін санай отырып, екі көзді оларға қатты күш салмай, бір-біріне қаратып, соңында 1-6-ға дейін санай отырып алысқа қарап, 4-5 рет қайталау керек.
3.1-4-ке дейін санап, басты қозғамай, оңға қарап бір нүктеге көз тоқтату, соңында 1-6-ға дейін санап, алысқа қарау. Осы тәрізді басты қозғамай, солға, жоғары, төмен қарау керек.
4.1-6-ға дейін санай отырып, көзқарасты диогоналы бойынша: оң жақ жоғарыдан-сол жақ төменге аударып, сонан соң алысқа қарау; сонан соң сол жақ жоғарыдан-оң жақ төменге аударып, алысқа қарау. 4-5 рет қайталау. Көз гимнастикасын орындау кезінде жалпы дене гимнастикасын да жасауға болады. Тұрақты түрде көз және жалпы дене гимнастикасын жасау көзге түскен қысымды жеңілдетіп, денені сергітеді.
Машық жұмысы: Деңгейлік тапсырмаларды компьютерде орындау.Практикалық жұмыс Тапсырма №1
<<Наурыз>> мәтінін теріңдер және оны тағы да 2 рет көшіріңдер. Әріптің кескіні Times New Roman мен көлемін 14 пен жаз және тақырыптың пішінін жуанқылып астын сызындар да мәтінді қисайтып (курсив) пен жазыңдар.
Наурыз
<<Наурыз>> сөзі <<жаңа күн>> деген мағынаны білдіреді. Бұл ежелгі түркі халықтарының жаңа жыл мейрамы. Парсы тілінен аударғанда түркі халықтары: қазақтар, қырғыздар, өзбектер, тәжіктер және т.б. атап өтеді.
Бұл мейрам күн мен түннің теңелген мерзімі 22 наурыз күні не сәйкес келеді.
Практикалық жұмыс Тапсырма №2
Мәтінді теру және түзету ережелерін сақтай отырып хабарлама хатын жазыңыздар.
Алакөл негізгі жалпы білім беретін
мектебінің информатика пәнінің
мұғалімі С.А.Қамидоллиеваға
5−сынып оқушыларынан
Хабарлама
5−10 қаңтар алығында ауа райының күрт суытып кетуіне байланысты 5−сынып оқушылары <<Жас информатика>> атты байқауға қатыса алмағанымызды хабарлаймыз.
Хабарлама беруші. 5−сынып оқушылары
Практикалық жұмыс Тапсырма №3
Мәтінді теру және түзету ережелерін сақтай отырып мәтінді тер және өзгертулер енгіз.
Дос - дегеніміз өмірде олардың бірін-бірі қажетсінуінен, құрмет тұтынуынан, шынайы тілектестік пен өзіндей көріп сенуінен, бір-біріне тірек, медет болуынан, қам-қайғысыз кезде ғана емес, әсіресе, қиын-қыстау күндерінде іркілместен қасынан табылудан, риясыз, есепсіз жомарттықтан көрінеді.
<<Шын дос үшін қалайда
Тік қатерге басыңды.
Айыра біл алайда
Досың менен қасыңды>>.
Тапсырма №1
Берілген мәтінді теріңдер және оны үш дана көшіріп баспаға екі дана қылып жібер
Балаға арналған дәстүрлер Бесікке салу. Ат қою. Қырқынан шығару т.б
Бесікке салу. <<Кең жайлау жалғыз бесік жас балаға>>. Бесік - баланың ұйықтауына таза болуына өте жақсы. Бесікке ауылдың өнегелі, ұрнағы өскен, ел құрметіне бөленген бәйбішіге (кәртең) салғызады. Бесік жырын айта отырып бөлейді. Баланы бөленген соң қарияға <<бесік салу>> құрметіне сыйлық беріледі.
Ат қою. Балаға ат қою - қазақта аса салтанатты жағдай. Әдемі, атақты, құрметті адамдардың атын қоюға тырысады. Сол атқа лайықты болуын қалайды. Атты сыйлы құрметті адамға қойғызады. Ат қойған адам сәбиге батасын береді. Ат қою кейде қандай жағдайда, жылдың қай мезгілінде келгеніне байланысты қойылады. Мысалы, наурыз айы болса Наурызбай, ораза уақыты болса - Ораз, Оразалы, айтта туса - Айтбай, Айтгүль деп те қойып жатады.
Практикалық жұмыс Тапсырма №2
Рефераттың алғашқы бетін жаз және оны баспаға жіберу үшін алдын ала тексеріп баспаға жібер.
Алакөл негізгі жалпы білім беретін мектебі
Реферат
Тақырыбы:___________________
Дайындаған:
Тексерген:
2013 - 2014 оқу жылы
Практикалық жұмыс Тапсырма №3
Бетті үш бөлікке бөлде <<Сара Алпысқызы мейірімді жан>> деп жазып, беттердің жиектерін таңда.
Баспаға жібер алдында алдын ала тексеріп ал.
Бекіту:
1. − қандай қызмет атқарады?
а) мәтін жолдың басында, сол жақта орналасады.
б) мәтін ортаға теріледі. Тақырыптарды осылай жазады.
в) мәтін жолдың соңынан, оң жақта теріледі.
2. −− қандай қызмет атқарады?
а) мәтін жолдың басында, сол жақта орналасады.
Негізгі мәтінді осылай жазады
б) мәтін ортаға теріледі. Тақырыптарды осылай жазады.
в) мәтін жолдың соңынан, оң жақта теріледі.
мәтін ортаға теріледі. Тақырыптарды осылай жазады.
3.− қандай қызмет атқарады?
а) мәтін жолдың басында, сол жақта орналасады.
Негізгі мәтінді осылай жазады
б) мәтін ортаға теріледі. Тақырыптарды осылай жазады.
в) мәтін жолдың соңынан, оң жақта теріледі.
мәтін ортаға теріледі. Тақырыптарды осылай жазады.
4. − қандай қызмет атқарады?
а) көшіру б)жою в)қиып алу
5.Жабу белгісі қандай?
А) ә) б)
6.Сызғыштың көмегімен не істеуге болады?
а) Шегіністерді орнатуға
б) Түзеуді баптауға
в) Жоларалық интервалды аңықтауға
7. − қандай қызмет атқарады?
а)Абзацтың шегіністерін баптайды
в) Абзацтың түзеуді аңықтайды
с) Маркерленген тізім құрады
Қайыссы қандай қызмет атқарады? Сәйкестендіру
685165812801841581280
Беттің бөліктерге бөлу үшін
Баспаға жіберу үшін
Беттің түсін өзгерту үшін
818515146051841524130
Бетерге жиек қою үшін
-6286501927225-15430501927225-797560993775-1455420993775-762000172720-1515110165100Беттерді тігінен және көлдеңнен бағыттарға өзгерту үшін
Үйге тапсырма: тақырыпттарды оқу, тест тапсырмаларын құрастыру.
Аты − жөні
Үй тапсырмасы
Машық жұмысы
Тест тапсырмасы
Қорытынды
Аққайрова Ш
Жаңбыршиева Д
Есентемиров Қ
Қазиев Д
Қосмағұлова А
Орынбасар Б
Темиров Е
Қорытынды, Бағалау: бүгінгі сабақ қорытындылап оқушыларды бойынша төмендегі кесте бойынша бағалау
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz