Түстер. ағылшын тілі пәні. ортаңғы "а" тобы

«Әулиекөл ауданы әкімдігінің «Айгөлек» Әулиекөл балабақшасы» МКҚК

ҰЙЫМДАСТЫРЫЛҒАН ОҚУ ІС-ӘРЕКЕТТІҢ ТЕХНОЛОГИЯЛЫҚ КАРТАСЫ.

«Ортаңғы «А» тобы

Білім беру саласы: в а р и а т и в т і к

Бөлігі: а ғ ы л ш ы н т і л і

Тақырыбы: «Түстер. »

Мақсаты: Түстерді ажыратып, атауға үйрету. Сөздік қорын молайта отырып, есте сақтау қабілеттерін дамыту. Балаларды ұжымдылыққа тәрбиелеу.

Көрнекі құралдар: суреттер, гүлдер

Сөздік қоры: red-қызыл, yellow-сары, green-жасыл, white-ақ, black-қара

Қызмет

кезеңі

Педагог іс-әрекеті
Бала іс-әрекеті
Қызметкезеңі:

Мотивация-лық -қозғаушы

Педагог іс-әрекеті:

Hello, children! I’m glad to see you. Let’s begin our English lesson. Today we’ll learn how to count to six. Close your eyes, let’s count to six.

One, two, three… six . Open your eyes!

Балалар көздерін ашса, қолында гүл ұстаған Спот қонаққа келеді.

Балалармен амандасады. Spot: Hello, children!

Бала іс-әрекеті:

Балалар мұғаліммен амандасады.

Балалар көздерін жұмып 1-6 дейін санайды.

Hello, Spot! Good to see you! Балалар спотпен амандасады.

Қызметкезеңі:

Ұйымдастырылған-ізденушілік

Педагог іс-әрекеті:

Teacher: Look, Spot has got some flowers. How many flowers has he got? Let’s count the flowers. One flower, two flowers, three flowers… six flowers! Spot has got six flowers.

What colour are the flowers?

Spot: This flower is red (қызыл гүлді көрсетеді) . This flower is yellow (сары гүлді көрсетеді) . This one is green (жасыл гүлді көрсетеді) .

Спот барлық гүлдердің түстерін атап шығады.

Спот: which flower do you like?

Teacher (гүлдің біреуін көрсетіп) : I like this one, the blue one. And you, Spot, which flower do you like?

Спот (гүлдің біреуін көрсетіп) : I like this one. Nursulu, which flower do you like? And you, Aruzhan, which flower do you like?

Бала іс-әрекеті:

Балалар Спотпен бірге гүлдерді санайды.

Балалар аталған түстерді қайталайды.

Балалар өздеріне ұнайтын гүлдерін алады.

Қызметкезеңі:
Педагог іс-әрекеті:

Teacher :Балалар бәріміздің қолымызда гүлдер бар. Осы гүлдермен бір ойын ойнайық. Now, children, let’s play a game. Мен өзіме үнайтын түсті атаймын, сендерде аталған түс болса қолымызды жоғары көтереміз. Мысалы, I like yellow. Балалар түстер бойынша гүлдерді көтереді.

д/о : Now let’s play «What colour is missing?». «Қандай түс жоғалды?» ойынын ойнаймыз. Сендер көздеріңді жұмасыңдар, ал Спот бір гүлді жасырады. Сосын сендер көздеріңді ашып қандай түс жоғалғанын табасыңдар. Close your eyes (бір гүлді жасырады) . Open your eyes.

Балалар сендермен ойнап шаршап қалыпты, енді оны үйіне жіберейік. Close your eyes. let’s count to six.

One, two, three… six . Open your eyes!

Бала іс-әрекеті:

Балалар түстер бойынша гүлдерді көтереді.

Балалар кезек- кезек жауап береді

Қызметкезеңі:

Рефлексті- түзетушілік

Педагог іс-әрекеті:

Балалар бізге қонаққа кім келді?

Біз сабақта не істедік?

Қандай түстер естеріңде қалды?

Good bye children!

Бала іс-әрекеті:

Балалар мұғалімнің сұрағына жауап береді.

Good bye Teacher!

КҮТІЛЕТІН НӘТИЖЕ:

БІЛУ КЕРЕК: Сандарды алтыға дейін санауы.

БОЛУ КЕРЕК: фонетикалық дағдылар қалыптасқан.

ІСТЕЙ БІЛУ КЕРЕК:Сабақта өтілген жаңа сөздердің есте қалуы.


Ұқсас жұмыстар
Көкөністер мен жемістер
Құрақ құрау, оның түрлері және қолданылуы
Көңілді ағылшын
Топтардың жұмысын бағалау
Графиктік процедуралар. 8 сынып
Түстер (color)
Сұрақ Ана тілі
«Алтын күз» байқауы
Топтарға тапсырма беру. Сабақты бағалау
Unit 4. Step1. Primary, secondary, education. Бастауыш және ЖББ мектептер
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz