Сабақ жоспары :: Математика

Файл қосу

Тригонометриялық функциялардың қасиеттері

Алматы қаласы Медеу ауданы №172 жалпы білім беретін мектептің математика пәнінің мұғалімі Қазыбаев Талғат Талдыбайұлының қысқа мерзімді жоспары

20 қазан
2014жыл
алгебра

10 сынып

Сабақ тақырыбы:
Тригонометриялық функциялардың қасиеттері

Жалпы мақсат:
Тригонометриялық функция қасиеттерін білуге және оны осы функциялардың графиктерін салу кезінде пайдалана алуға үйрету.
Сілтеме:
Мұғалімдерге арналған нұсқаулық
<<Алгебра және анализ бастамалары>> Әбілқасымова А, Жұмағұлова З.

Оқушылар үшін оқу нәтижелері:
Тригонометриялық функциялардың графиктерін сызып, негізгі қасиеттерін айта білуі
Негізгі идеялар:
Тригонометриялық функция тақырыбы бойынша оқушылардың білімдерін қалыптастыру.
Сабақта қолданылатын құрал жабдықтар:
Үлестірмелі материалдар , функция графиктері, көрнекіліктер
Оқыту әдістері:
Жеке оқушымен жұмыс
Топқа бөлу
Диалог
1.Топтық жұмыс
2.Жұптық жұмыс

Тапсырмалар:
Функция графигін сызу, жекелеген функция қасиеттерін табу

Сабақ бойынша мұғалім мен оқушының іс-әрекеті:
І. Сыныпты ұйымдастыру ( өткен материалды қайталау) (2 мин)
Мұғалім іс-әрекеті:
Өткен материалдар бойынша сөздік құрастыру туралы ұсыныс
Оқушының іс-әрекеті: Функция қасиеттері мен оны зерттеу тақырыбында кездесетін сөздерді бірінің айтқанын бірі қайталамай айтып шығу
ІІ. Топқа бөлу (үй тапсырмасын тексеру) (3 мин)
Мұғалім іс-әрекеті:
Үй жұмысына берілген есептерге ұқсас есептер беру арқылы оқушы білімін тексеру әрі топқа ауызша бөлу.
Оқушының іс-әрекеті: Өзі алған билеттегі есептің жауабын таба отырып өзі бөлінетін топқа барып отыру.
ІІІ. Танысу мен ұйымдастыру сәті (білімдерін тексеру) (2 мин)
Мұғалім іс-әрекеті:
Топ мүшелері арасында міндеттерді бөлісуді ұйымдастару
Оқушының іс-әрекеті: Тобындағы оқушылармен бірігіп, өз орындарына отырғандарын тексеру. Топ басшысын, топ атын, хатшыны сайлау. Топ мүшелерінің міндеттерін айқындау.

IV.Топпен жұмыс (15 мин)
Мұғалім іс-әрекеті:
Тригонометриялық функция туралы қысқаша мәлімет беру
Оқушының іс-әрекеті: Оқулықтағы нұсқаулықтарды оқи отырып тригонометриялық функциялардың
(у=sinх, у= cosх , у= tgх , у= ctgх ) графиктерін берілген қағазға салу
V. Жұмысты қорғау (12 мин)
Мұғалім іс-әрекеті:
Топ жұмыстарын бақылап, бағалау.
Оқушының іс-әрекеті:
Өздері салған тригонометриялық функцияны графиктері бойынша зерттеу қорытындысын таныстыру, қорғау.

VI. Қорытындылау: (5 мин)
Мұғалім іс-әрекеті:
Сұрақтардың тиімділігін қадағалау
Оқушының іс-әрекеті:
Қорғаушы топқа сұрақ қояды және жақсы түсіндіре білген оқушыға шапалақтау арқылы баға береді.
VII.Келесі оқылым: (1 мин)
Оқушының іс-әрекеті: Үйге тапсырма
№ 78,79,80 А тобы есептері
VIII.Бағалау: (3 мин)
Мұғалім іс-әрекеті:
Формативті бағалау
Оқушының іс-әректі:
Топ басшылары топ мүшелерін еңбегіне қарай бағалайды
VIII.Рефлексия (2 мин)
Мұғалім іс-әрекеті:
Бүгінгі сабақ ұнады ма, ұнамады ма ?
Оқушының іс-әректі:
Сұраққа жауап жазып өз ойларын білдіру.


Мектеп - гимназия директорының оқу ісі жөніндегі орынбасары:


Ұқсас жұмыстар
Тригонометриялық теңсіздіктерді шешу, 10 сынып
Кері тригонометриялық функциялар
Функциялар және графиктер
Функция графиктері
Тригонметриялық функциялардың графигі мен қасиеттері
Тригонометриялық функциялардың көбейтіндісін қосындысы немесе айрымға түрлендіру формулалары
Сағат саны
Тригонометриялық функциялардың графиктері
Теңдеуге есептер шешу
Тригонометриялық теңдеулерді шешу
Пәндер