Сабақ жоспары :: Математика
Файл қосу
Тригонометриялық функциялардың қасиеттері
Алматы қаласы Медеу ауданы №172 жалпы білім беретін мектептің математика пәнінің мұғалімі Қазыбаев Талғат Талдыбайұлының қысқа мерзімді жоспары
20 қазан
2014жыл
алгебра
10 сынып
Сабақ тақырыбы:
Тригонометриялық функциялардың қасиеттері
Жалпы мақсат:
Тригонометриялық функция қасиеттерін білуге және оны осы функциялардың графиктерін салу кезінде пайдалана алуға үйрету.
Сілтеме:
Мұғалімдерге арналған нұсқаулық
<<Алгебра және анализ бастамалары>> Әбілқасымова А, Жұмағұлова З.
Оқушылар үшін оқу нәтижелері:
Тригонометриялық функциялардың графиктерін сызып, негізгі қасиеттерін айта білуі
Негізгі идеялар:
Тригонометриялық функция тақырыбы бойынша оқушылардың білімдерін қалыптастыру.
Сабақта қолданылатын құрал жабдықтар:
Үлестірмелі материалдар , функция графиктері, көрнекіліктер
Оқыту әдістері:
Жеке оқушымен жұмыс
Топқа бөлу
Диалог
1.Топтық жұмыс
2.Жұптық жұмыс
Тапсырмалар:
Функция графигін сызу, жекелеген функция қасиеттерін табу
Сабақ бойынша мұғалім мен оқушының іс-әрекеті:
І. Сыныпты ұйымдастыру ( өткен материалды қайталау) (2 мин)
Мұғалім іс-әрекеті:
Өткен материалдар бойынша сөздік құрастыру туралы ұсыныс
Оқушының іс-әрекеті: Функция қасиеттері мен оны зерттеу тақырыбында кездесетін сөздерді бірінің айтқанын бірі қайталамай айтып шығу
ІІ. Топқа бөлу (үй тапсырмасын тексеру) (3 мин)
Мұғалім іс-әрекеті:
Үй жұмысына берілген есептерге ұқсас есептер беру арқылы оқушы білімін тексеру әрі топқа ауызша бөлу.
Оқушының іс-әрекеті: Өзі алған билеттегі есептің жауабын таба отырып өзі бөлінетін топқа барып отыру.
ІІІ. Танысу мен ұйымдастыру сәті (білімдерін тексеру) (2 мин)
Мұғалім іс-әрекеті:
Топ мүшелері арасында міндеттерді бөлісуді ұйымдастару
Оқушының іс-әрекеті: Тобындағы оқушылармен бірігіп, өз орындарына отырғандарын тексеру. Топ басшысын, топ атын, хатшыны сайлау. Топ мүшелерінің міндеттерін айқындау.
IV.Топпен жұмыс (15 мин)
Мұғалім іс-әрекеті:
Тригонометриялық функция туралы қысқаша мәлімет беру
Оқушының іс-әрекеті: Оқулықтағы нұсқаулықтарды оқи отырып тригонометриялық функциялардың
(у=sinх, у= cosх , у= tgх , у= ctgх ) графиктерін берілген қағазға салу
V. Жұмысты қорғау (12 мин)
Мұғалім іс-әрекеті:
Топ жұмыстарын бақылап, бағалау.
Оқушының іс-әрекеті:
Өздері салған тригонометриялық функцияны графиктері бойынша зерттеу қорытындысын таныстыру, қорғау.
VI. Қорытындылау: (5 мин)
Мұғалім іс-әрекеті:
Сұрақтардың тиімділігін қадағалау
Оқушының іс-әрекеті:
Қорғаушы топқа сұрақ қояды және жақсы түсіндіре білген оқушыға шапалақтау арқылы баға береді.
VII.Келесі оқылым: (1 мин)
Оқушының іс-әрекеті: Үйге тапсырма
№ 78,79,80 А тобы есептері
VIII.Бағалау: (3 мин)
Мұғалім іс-әрекеті:
Формативті бағалау
Оқушының іс-әректі:
Топ басшылары топ мүшелерін еңбегіне қарай бағалайды
VIII.Рефлексия (2 мин)
Мұғалім іс-әрекеті:
Бүгінгі сабақ ұнады ма, ұнамады ма ?
Оқушының іс-әректі:
Сұраққа жауап жазып өз ойларын білдіру.
Мектеп - гимназия директорының оқу ісі жөніндегі орынбасары:
20 қазан
2014жыл
алгебра
10 сынып
Сабақ тақырыбы:
Тригонометриялық функциялардың қасиеттері
Жалпы мақсат:
Тригонометриялық функция қасиеттерін білуге және оны осы функциялардың графиктерін салу кезінде пайдалана алуға үйрету.
Сілтеме:
Мұғалімдерге арналған нұсқаулық
<<Алгебра және анализ бастамалары>> Әбілқасымова А, Жұмағұлова З.
Оқушылар үшін оқу нәтижелері:
Тригонометриялық функциялардың графиктерін сызып, негізгі қасиеттерін айта білуі
Негізгі идеялар:
Тригонометриялық функция тақырыбы бойынша оқушылардың білімдерін қалыптастыру.
Сабақта қолданылатын құрал жабдықтар:
Үлестірмелі материалдар , функция графиктері, көрнекіліктер
Оқыту әдістері:
Жеке оқушымен жұмыс
Топқа бөлу
Диалог
1.Топтық жұмыс
2.Жұптық жұмыс
Тапсырмалар:
Функция графигін сызу, жекелеген функция қасиеттерін табу
Сабақ бойынша мұғалім мен оқушының іс-әрекеті:
І. Сыныпты ұйымдастыру ( өткен материалды қайталау) (2 мин)
Мұғалім іс-әрекеті:
Өткен материалдар бойынша сөздік құрастыру туралы ұсыныс
Оқушының іс-әрекеті: Функция қасиеттері мен оны зерттеу тақырыбында кездесетін сөздерді бірінің айтқанын бірі қайталамай айтып шығу
ІІ. Топқа бөлу (үй тапсырмасын тексеру) (3 мин)
Мұғалім іс-әрекеті:
Үй жұмысына берілген есептерге ұқсас есептер беру арқылы оқушы білімін тексеру әрі топқа ауызша бөлу.
Оқушының іс-әрекеті: Өзі алған билеттегі есептің жауабын таба отырып өзі бөлінетін топқа барып отыру.
ІІІ. Танысу мен ұйымдастыру сәті (білімдерін тексеру) (2 мин)
Мұғалім іс-әрекеті:
Топ мүшелері арасында міндеттерді бөлісуді ұйымдастару
Оқушының іс-әрекеті: Тобындағы оқушылармен бірігіп, өз орындарына отырғандарын тексеру. Топ басшысын, топ атын, хатшыны сайлау. Топ мүшелерінің міндеттерін айқындау.
IV.Топпен жұмыс (15 мин)
Мұғалім іс-әрекеті:
Тригонометриялық функция туралы қысқаша мәлімет беру
Оқушының іс-әрекеті: Оқулықтағы нұсқаулықтарды оқи отырып тригонометриялық функциялардың
(у=sinх, у= cosх , у= tgх , у= ctgх ) графиктерін берілген қағазға салу
V. Жұмысты қорғау (12 мин)
Мұғалім іс-әрекеті:
Топ жұмыстарын бақылап, бағалау.
Оқушының іс-әрекеті:
Өздері салған тригонометриялық функцияны графиктері бойынша зерттеу қорытындысын таныстыру, қорғау.
VI. Қорытындылау: (5 мин)
Мұғалім іс-әрекеті:
Сұрақтардың тиімділігін қадағалау
Оқушының іс-әрекеті:
Қорғаушы топқа сұрақ қояды және жақсы түсіндіре білген оқушыға шапалақтау арқылы баға береді.
VII.Келесі оқылым: (1 мин)
Оқушының іс-әрекеті: Үйге тапсырма
№ 78,79,80 А тобы есептері
VIII.Бағалау: (3 мин)
Мұғалім іс-әрекеті:
Формативті бағалау
Оқушының іс-әректі:
Топ басшылары топ мүшелерін еңбегіне қарай бағалайды
VIII.Рефлексия (2 мин)
Мұғалім іс-әрекеті:
Бүгінгі сабақ ұнады ма, ұнамады ма ?
Оқушының іс-әректі:
Сұраққа жауап жазып өз ойларын білдіру.
Мектеп - гимназия директорының оқу ісі жөніндегі орынбасары:
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz