Тригонометриялық функциялардың қасиеттері

Алматы қаласы Медеу ауданы №172 жалпы білім беретін мектептің математика пәнінің мұғалімі Қазыбаев Талғат Талдыбайұлының қысқа мерзімді жоспары
20 қазан
2014жыл
10 сынып
Мұғалімдерге арналған нұсқаулық
«Алгебра және анализ бастамалары» Әбілқасымова А, Жұмағұлова З.
Жеке оқушымен жұмыс
Топқа бөлу
Диалог
1. Топтық жұмыс
2. Жұптық жұмыс
Сабақ бойынша мұғалім мен оқушының іс-әрекеті:
І. Сыныпты ұйымдастыру ( өткен материалды қайталау) (2 мин)
Мұғалім іс-әрекеті:
Өткен материалдар бойынша сөздік құрастыру туралы ұсыныс
Оқушының іс-әрекеті: Функция қасиеттері мен оны зерттеу тақырыбында кездесетін сөздерді бірінің айтқанын бірі қайталамай айтып шығу
ІІ. Топқа бөлу (үй тапсырмасын тексеру) (3 мин)
Мұғалім іс-әрекеті:
Үй жұмысына берілген есептерге ұқсас есептер беру арқылы оқушы білімін тексеру әрі топқа ауызша бөлу.
Оқушының іс-әрекеті: Өзі алған билеттегі есептің жауабын таба отырып өзі бөлінетін топқа барып отыру.
ІІІ. Танысу мен ұйымдастыру сәті (білімдерін тексеру) (2 мин)
Мұғалім іс-әрекеті:
Топ мүшелері арасында міндеттерді бөлісуді ұйымдастару
Оқушының іс-әрекеті: Тобындағы оқушылармен бірігіп, өз орындарына отырғандарын тексеру. Топ басшысын, топ атын, хатшыны сайлау. Топ мүшелерінің міндеттерін айқындау.
IV. Топпен жұмыс (15 мин)
Мұғалім іс-әрекеті:
Тригонометриялық функция туралы қысқаша мәлімет беру
Оқушының іс-әрекеті: Оқулықтағы нұсқаулықтарды оқи отырып тригонометриялық функциялардың
(у= , у= , у= , у= ) графиктерін берілген қағазға салу
Мұғалім іс-әрекеті:
Топ жұмыстарын бақылап, бағалау.
Оқушының іс-әрекеті:
Өздері салған тригонометриялық функцияны графиктері бойынша зерттеу қорытындысын таныстыру, қорғау.
Мұғалім іс-әрекеті:
Сұрақтардың тиімділігін қадағалау
Оқушының іс-әрекеті:
Қорғаушы топқа сұрақ қояды және жақсы түсіндіре білген оқушыға шапалақтау арқылы баға береді.
Оқушының іс-әрекеті: Үйге тапсырма
№ 78, 79, 80 А тобы есептері
Мұғалім іс-әрекеті:
Формативті бағалау
Оқушының іс-әректі:
Топ басшылары топ мүшелерін еңбегіне қарай бағалайды
Мұғалім іс-әрекеті:
Бүгінгі сабақ ұнады ма, ұнамады ма ?
Оқушының іс-әректі:
Сұраққа жауап жазып өз ойларын білдіру.
Мектеп -гимназия директорының оқу ісі жөніндегі орынбасары:
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz