Сабақ жоспары :: Әртүрлі

Файл қосу

Өмір - қымбатсың маған ( Пән: Өзін-өзі тану )

ОҚО облысы,
Түлкібас ауданы ,
№1 М.В.Ломоносов мектеп-гимназиясы биология пәні мұғалімі
Қыдыралиев Ғалымжан Амангелдіұлы

Күні: 04.03.14
Пәні: Өзін-өзі тану
Пән мұғалімі: Қыдыралиев.Ғ.А.
Сынып: 7 <<Ә>>
Тақырыбы: <<Өмір,қымбатсың маған!>>
Мақсаты: Өмір адам баласына бір ақ рет берілетін қымбат сый екеніне ықпал ету.
Міндеттері:
- адам бойында болатын асыл қасиеттерді, адамгершілік, мейірімділік сезімдерін дамыту . Жақсы қасиеттерді үйрету, жаман қасиеттерден жиренту .
- балалардың ойын ашу , өмірге деген көзқарастарын қалыптастыру .
Көрнекілігі: АКТ, слайд, бейнеклип,оқулық,
Сабақ типі: жаңа білімді игеру сабғы.
Сабақ түрі: аралас
Сабақ әдісі: түсіндіру, сұрақ-жауап, ойын, шығармашылық жұмыс, ойға шабуыл,жағыдаятты сұрақтар, суреттеу, сахналау.


Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушының
іс-әрекеті
Уақыты
Ресурстар
1
Ұйымдастыру кезеңі .
Сәлеметсіздер ме,балалар. Көңіл-күйлерің қалай?
Сергіту сәті: қарлығаш әні.
Топқа бөлу: Сыныпты 3-түрлі смайлик арқылы 3топқа бөлдім. Сабақтың тақырыбымен нәтижесімен таныстыру.
Сергіту сәтін жасайды,топқа бөлінеді,сабақтың тақырыбы және нәтижесі мен тансады.
5-минут
Топтық ереже плакаты,түрлі түсті үлестірмелер. АКТ,видеоролик
2
Шаттық шеңбері: : Ә.Бейсеуовтің <<Өмір жыры>> өлең шумағын мәнерлеп оқып шығайық.

Жақсы көңіл-күймен өлеңді қосылып айту.
3-минут
Оқулық.
3
Әңгімелесу: Өте жақсы балалар,сабағымызды бастамас бұрын сендердің өмірдегі, білімдеріңді сынап көрейік.
1.Өмір дегенді қалай түсінесіңдер?
2.Өмірдің мәні неде деп ойласың?
3.Өмір адамға несімен қымбат?

Әңгімелеседі,шешім қабылдап қорғайды.
5-минут
АКТ,плакаттар
4
Мәтінмен жұмыс:
Балалар, біз сендермен бүгінгі күннің тақырыбы күрделірек болғандықтан тақырыптың мәнін ашуды,мәтінмен жұмыс жүргізуден бастаймыз.
Ш.Сариев өлең шумағы.
Өмір деген тұрмайды қап-қарадан.

:: ақын ақ және қара деп нені мегзеп отыр?
:: қай уақытта адам өмірі <<аққа>>толы болады?
::Адам өз бақытын табу үшін не істеуі керек?


Жеке, жұп, топ болып талқылап,сыныпқа ойларын жария етеді.
6-минут
Оқулық.
5
Тапсырма:
Балалар, сабақтан не түсінгендеріңді білу үшін сендерге тапсырма беремін.
Уақыттың босқа кеткеніне оны бағалайтын адам ғана қиналып, қынжылады. /Иоганн Гете/
Төменде берілген жағдаяттарды сен қалай шешер едің. Осы баланың қабылдаған шешімі дұрыс деп ойлайсын ба? Дәлелде. Жағдаяттар: 1. Ата-анасы ішімдікке салынған. Үйінде өмір сүрүге жағдай жоқ, қара нан мен қара шайдың өзі сирек кездеседі. 2. Ата-анасынан айырылған. Отбасында жетекшілері жоқ. Өмір сүрудің жолын білмейді. Өлімнен басқа жол жоқ деп ойлайды. 3. Тірлігі басқалардан төмен. Жұртпен бірдей киініп, ойнап күле алмайды. Достарымен бірге жүрмейді. Осыны өзінің кемшілігі деп санайды. Досы жоқ жалғыз қалады. Шешімі қоштасу.
Жеке,топ болып талқылқылайды,сыни тұрғыдан ойланады, сыныпқа ойларын жария етеді.
5-минут

6
Видеоролик
Шығармашылық жұмыс:
Балалар біз осы видеоролик арқылы өз білімімізді толықтырып алсақ "Өмір қымбатсың маған" тақырыбына өлең,суреттеу және сахыналап қорғап шығайық.
1-топ. өлең.
2-топ. суреттеу
3-топ.көрініс.

Өмір,қымбатсың маған тақырыбына 5 жолды өлең шығарады,метальді картамен жұмыс істеп қорғайды,көрініс көрсетеді.
2-минут

10-минут

АКТ,видео

Плакат,түрлі түсті маркер, оқулық.
7
Жүректен жүрекке:
Балдәурен әнін бірге қосылып айту.
Әуенмен қосылып айтады.
2-минут
Оқулық.
8
Қорытынды:
Балалар енді бәріміз бүгінгі сабағамызды қортындылау үшін орнымыздан тұрып шеңбер құрайық.Мен Асқарға: Өмір-өз өмірің өз қолыңда, бағалай біл.Әрі қарай осы бойынша жалғасады.
Ең бастысы - жүрегің таза болсын;Өмір - сенің мүмкіндігің,пайдалана біл;Өмір - сұлулық,сүйсіне біл;
Өмір - арман,жүзеге асыр;Өмір - парыз,орындай біл;Өмір - ойын,ойнай біл;Өмір - байлық,бағалай біл;Өмір - махаббат,ләззат ала біл;Өмір - құпия,сырын аш;Өмір - қайғы,көтере біл;Өмір - күрес,жеңе біл;Өмір - бақыт,баянды ете біл.Өмір-қатал шыдай біл.
Өмір-білім,шыңына жет.
Өмір-спорт,төзе біл.
Өмір-осы өмірде өз орныңды тап.
Өмір-өмір сүргеніңе риза бол.
Өмір-өкінбе,өкпелеме,болмайды түңілуге.
Өмір-кір жуытпа,кіршіксіз намысыңа.
Өмір-өз,ішіңе саяқат жаса.
Өмір-ән,қиялдай біл.
Өмір-қарысуға болады,алысуға.
Өмір-би,еркін өмір сүр.
Өмір-тамаша,рахаттанып өткіз.
Өмір-сенім,қайсалықты қажет етеді.
Балалар,барлық уақытта көңілді жүрсек,жақсы ойлар ойласақ,бір- бірімізді ренжітпей,көңілімізге қарап,жақсы тілектер айтсақ,онда біз өмірде үлкен жетістіктерге жетуге болады.



Оқушылар бір-біріне өмір жайлы тілек тілейді.

3-минут

9
Үйге тапсырма:
"Өмір,қымбатсың маған" тақырыбына эссе жазу.


Екі жұлдыз бір үміт:

Стикермен жұмыс.
Осымен, біздің бүгінгі сабағымыз аяқталды.
Сабаққа жақсы қатысқандарың үшін рахмет!


Күнделікке жазып алу.

Екі жағымды сәттерді, бір ұсыныс жазады.

1-минут

3-минут

АКТ,

Стикер.


Ұқсас жұмыстар
Өмір, қымбатсын маған жайлы ақпарат
Оқушымен амандасу
Мейірімді болайықшы бауырлар
Өмір, қымбатсың маған Өмір құндылықтарының мәнін ашу
Өмір,қымбатсың маған жайлы
Өмір қымбатсың маған
Суицидке бағдарланған адамның негізгі психикалық жағдайлары
Оқушылардың шығармашылық қабілетін арттырудағы өзін-өзі тану пәнінің ролі
Бақыт құшағында. 7 сынып, Өзін-өзі тану
Сіздер қалай ойлайсыздар
Пәндер