Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Дарынды балалардың сыни ойлау дағдыларын қалыптастыру арқылы құзіреттілігін жетілдіру
«Дарынды балалардың сыни ойлау дағдыларын қалыптастыру арқылы
құзіреттілігін жетілдіру»
тақырыбы бойынша коучинг жоспары
|19.02.2014 |1 апта | 3-күн |
|Сабақ тақырыбы: | Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету жолдары |
|Жалпы мақсат: |Практикалық тапсырмалар беру арқылы сыни тұрғыдан ойлау |
| |дағдысын қалыптастыру, сабақта тиімді пайдалануына ықпал |
| |жасау. |
|Сілтеме: |Мұғалімдерге арналған нұсқаулық 41-49. |
| |Үлестірмелі материалдар. |
| Оқу нәтижесі |Қатысушылардың сыни тұрғыдан ойлау дағдысы қалыптасады, |
| |сабақта тиімді пайдалануды үйренеді. |
|Түйінді идеялар:|Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету жолдары арқылы табысты |
| |оқытуға қол жеткізу |
|Сабақта | А- 4 парақтары,стикер, смайликтер, интерактивті |
|қолданылатын |тақта,флипчарт, маркер, қалам. |
|материалдар: | |
|Оқыту әдістері: |1.Оқыту мен оқудағы жаңа |1. Диалог |
| |әдістер |2. Жеке жұмыс |
| |2. Оқыту мен оқытудағы АКТ |3. Топтық жұмыс |
| |3. Сын тұрғысынан ойлауға | |
| |үйрету | |
|Дерек көздері: |Әдеби материалдар, газет-журналдар. |
|Тапсырмалар: |Сұрақ- жауап, салыстыру, топтастыру және қолдану, рөлдік |
| |ойын. |
|Оқуға арналған |Топтарда жұмыс істеу жөніндегі нұсқаулық |
|тапсырма: | |
| |Мұғалімге арналған нұсқаулық. |
Сабақ бойынша коуч пен мұғалімдердің іс-әрекеті:
|І.Мұғалімдерге |Коучтың іс-әрекеті |Мұғалімдердің іс-әрекеті |
|психологиялық ахуал | | |
|туғызу | | |
|(3 мин) | | |
| |Қатысушыларды орындарынан|Барлығы орындарынан |
|1 мин |тұруын өтініп, еркін |көтеріліп, ешкім-ешкімге |
| |тұруға шақыру. |бөгет жасамайтындай еркін|
| |Бейнежазба ырғағында |тұрады. Бейнежазба |
| |көрсетілген қимылдарға |қосылған сәтте |
|2 мин |назар салу. |көрсетілген қимылдарға |
| |Қимылдарды бірге белсенді|назар салып, белсенді |
| |түрде қайталау. |түрде бірге қайталайды. |
| | | |
|Топқа бөлу |Шағын топқа бөлу. |Түрлі жемістер жазылған |
|(3 мин) |Үстелдің үстінен |парақшаларды алып, сол |
|«Бүгінгі сабағымыз да|жемістердің аты жазылған |жеміс тұрған топтарда |
|жемісті болсын!» |парақшаларды алып, сәйкес|топтасады. |
| |жеміс тұрған топтарға | |
| |барып отыруларын | |
| |өтінемін. | |
|Ақпарлама |Сыни тұрғыдан ойлау, Блум|Сыни тұрғыдан ойлау және |
|(5мин) |таксономиясы туралы |Блум таксономиясы туралы |
| |Power point арқылы |мәліметпен танысады. |
| |қысқаша мәлімет беру. | |
|І тапсырма |6-сынып оқулығынан |Үзінділермен танысады, |
|7 мин |Бердібек Соқпақбаевтың |топта талқылайды, |
| |«Менің атым Қожа» |тараудың басты 3 идеясын |
| |повестінен тараулар |анықтайды. |
| |бойынша үзінділерін | |
| |таратпа әзірлемелер | |
| |арқылы танысуға шақыру, |Қол шапалақтау арқылы |
| |топта талқылау арқылы |бағаланады |
| |тараудың негізгі | |
| |3 идеясын анықтауға | |
| |тапсырма беру | |
|ІІ тапсырма(22 мин) |Мәтін бойынша рөлдік ойын| Берілген тақырыптар |
|(10 мин) |1 –топ. Бейнежазбада |бойынша рөлдік ойын |
| |2-топ. Оқулық сатып |сомдау арқылы тақырыпты |
| |алудағы Қожаның |ашады. |
| |іс-әрекеті | |
| |3-топ.Кішкентай бақаның | |
|Рөлдік ойынға әр |бірін Майқанованың |Сағат бойымен топтар |
|топқа 3 минут уақыт |сумкасына сүңгіттім де |ауызша «Екі жұлдыз, бір |
| |жібердім... |тілек» айту арқылы |
| |4-топ. Сәйбек қарттың |бір-бірін бағалайды. |
| |әңгімесінің Қожаға әсер | |
| |етуі... | |
|ІІІ тапсырма |Тақырыптық талдау. |Берілген тапсырмалар |
|Топтық жұмыс |1 –топ. Сабаққа |бойынша тақырыптық талдау|
|(10 минут) |дайындалмай келген |жүргізеді, постер |
| |Қожаның көңіл күйі мен |қорғайды |
| |дайындығы мықты болмаса | |
| |да, өзін көрсеткісі | |
| |келген мақтанқұмар | |
| |Жантастың ісін | |
| |салыстырыңыздар... | |
|Қорғауға әр топқа |2-топ. Қожаның ісіне | |
|2 минут |мұғалімдер наразылығын |Смайликтер арқылы бағалау|
| |жазушы бірде күлкілі, | |
| |бірде үкімдей қатаң, | |
| |бірде ызалы, уытты | |
| |сөздермен беруінің | |
| |себебін анықтаңыздар. | |
| |3-топ. Әңгіме желісіндегі| |
| |Қожаның өзін-өзі сынауы | |
| |( рефлексиясы). | |
| |4-топ. Қожаның болашаққа | |
| |алған міндеттемелері | |
| |(даму жоспары). | |
|ІV тапсырма |Топтастыру «Қожа бейнесі»|Ойларын жүйелейді, |
|(10 минут) | |топтастырады, барлық |
| | |қатысушылар бойынша ортақ|
| | |«Қожа бейнесі» |
|Қорғауға әр топқа 2 | |қалыптасады |
|минут | | |
|V. Рефлексия |А4 парақтарына 1 сурет | Аяқталмаған ой бойынша |
|(5 мин) |және 5 сөз жаздыру арқылы |ойларын қорытып, А4 |
| |кері байланыс орнату. |парақтарына 1 сурет, 5 |
| | |сөз жазып, идеяларын |
| | |қорғайды. |
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz