Дарынды балалардың сыни ойлау дағдыларын қалыптастыру арқылы құзіреттілігін жетілдіру

«Дарынды балалардың сыни ойлау дағдыларын қалыптастыру арқылы құзіреттілігін жетілдіру»

тақырыбы бойынша коучинг жоспары

19. 02. 2014
1 апта
3-күн
19. 02. 2014: Сабақ тақырыбы:
1 апта: Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету жолдары
19. 02. 2014: Жалпы мақсат:
1 апта: Практикалық тапсырмалар беру арқылы сыни тұрғыдан ойлау дағдысын қалыптастыру, сабақта тиімді пайдалануына ықпал жасау.
19. 02. 2014: Сілтеме:
1 апта:

Мұғалімдерге арналған нұсқаулық 41-49.

Үлестірмелі материалдар.

19. 02. 2014: Оқу нәтижесі
1 апта: Қатысушылардың сыни тұрғыдан ойлау дағдысы қалыптасады, сабақта тиімді пайдалануды үйренеді.
19. 02. 2014: Түйінді идеялар:
1 апта: Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету жолдары арқылы табысты оқытуға қол жеткізу
19. 02. 2014: Сабақта қолданылатын материалдар:
1 апта: А- 4 парақтары, стикер, смайликтер, интерактивті тақта, флипчарт, маркер, қалам.
19. 02. 2014: Оқыту әдістері:
1 апта:

1. Оқыту мен оқудағы жаңа әдістер

2. Оқыту мен оқытудағы АКТ

3. Сын тұрғысынан ойлауға үйрету

3-күн:

1. Диалог

2. Жеке жұмыс

3. Топтық жұмыс

19. 02. 2014: Дерек көздері:
1 апта: Әдеби материалдар, газет-журналдар.
19. 02. 2014: Тапсырмалар:
1 апта: Сұрақ- жауап, салыстыру, топтастыру және қолдану, рөлдік ойын.
19. 02. 2014: Оқуға арналған тапсырма:
1 апта:

Топтарда жұмыс істеу жөніндегі нұсқаулық

Мұғалімге арналған нұсқаулық.

Сабақ бойынша коуч пен мұғалімдердің іс-әрекеті:

І. Мұғалімдерге психологиялық ахуал туғызу

(3 мин)

Коучтың іс-әрекеті
Мұғалімдердің іс-әрекеті
І. Мұғалімдерге психологиялық ахуал туғызу(3 мин):

1 мин

2 мин

Коучтың іс-әрекеті:

Қатысушыларды орындарынан тұруын өтініп, еркін тұруға шақыру.

Бейнежазба ырғағында көрсетілген қимылдарға назар салу.

Қимылдарды бірге белсенді түрде қайталау.

Мұғалімдердің іс-әрекеті: Барлығы орындарынан көтеріліп, ешкім-ешкімге бөгет жасамайтындай еркін тұрады. Бейнежазба қосылған сәтте көрсетілген қимылдарға назар салып, белсенді түрде бірге қайталайды.
І. Мұғалімдерге психологиялық ахуал туғызу(3 мин):

Топқа бөлу

(3 мин)

«Бүгінгі сабағымыз да жемісті болсын!»

Коучтың іс-әрекеті:

Шағын топқа бөлу.

Үстелдің үстінен жемістердің аты жазылған парақшаларды алып, сәйкес жеміс тұрған топтарға барып отыруларын өтінемін.

Мұғалімдердің іс-әрекеті: Түрлі жемістер жазылған парақшаларды алып, сол жеміс тұрған топтарда топтасады.
І. Мұғалімдерге психологиялық ахуал туғызу(3 мин):

Ақпарлама

(5мин)

Коучтың іс-әрекеті:

Сыни тұрғыдан ойлау, Блум таксономиясы туралы

Power point арқылы қысқаша мәлімет беру.

Мұғалімдердің іс-әрекеті: Сыни тұрғыдан ойлау және Блум таксономиясы туралы мәліметпен танысады.
І. Мұғалімдерге психологиялық ахуал туғызу(3 мин):

І тапсырма

7 мин

Коучтың іс-әрекеті:

6-сынып оқулығынан Бердібек Соқпақбаевтың «Менің атым Қожа» повестінен тараулар бойынша үзінділерін таратпа әзірлемелер арқылы танысуға шақыру, топта талқылау арқылы тараудың негізгі

3 идеясын анықтауға тапсырма беру

Мұғалімдердің іс-әрекеті:

Үзінділермен танысады, топта талқылайды, тараудың басты 3 идеясын анықтайды.

Қол шапалақтау арқылы бағаланады

І. Мұғалімдерге психологиялық ахуал туғызу(3 мин):

ІІ тапсырма(22 мин)

(10 мин)

Рөлдік ойынға әр топқа 3 минут уақыт

Коучтың іс-әрекеті:

Мәтін бойынша рөлдік ойын

1 -топ. Бейнежазбада

2-топ. Оқулық сатып алудағы Қожаның іс-әрекеті

3-топ. Кішкентай бақаның бірін Майқанованың сумкасына сүңгіттім де жібердім. . .

4-топ. Сәйбек қарттың әңгімесінің Қожаға әсер етуі. . .

Мұғалімдердің іс-әрекеті:

Берілген тақырыптар бойынша рөлдік ойын сомдау арқылы тақырыпты ашады.

Сағат бойымен топтар ауызша «Екі жұлдыз, бір тілек» айту арқылы бір-бірін бағалайды.

І. Мұғалімдерге психологиялық ахуал туғызу(3 мин):

ІІІ тапсырма

Топтық жұмыс

(10 минут)

Қорғауға әр топқа

2 минут

Коучтың іс-әрекеті:

Тақырыптық талдау.

1 -топ. Сабаққа дайындалмай келген Қожаның көңіл күйі мен дайындығы мықты болмаса да, өзін көрсеткісі келген мақтанқұмар Жантастың ісін салыстырыңыздар. . .

2-топ. Қожаның ісіне мұғалімдер наразылығын жазушы бірде күлкілі, бірде үкімдей қатаң, бірде ызалы, уытты сөздермен беруінің себебін анықтаңыздар.

3-топ. Әңгіме желісіндегі Қожаның өзін-өзі сынауы

( рефлексиясы) .

4-топ. Қожаның болашаққа алған міндеттемелері

(даму жоспары) .

Мұғалімдердің іс-әрекеті:

Берілген тапсырмалар бойынша тақырыптық талдау жүргізеді, постер қорғайды

Смайликтер арқылы бағалау

І. Мұғалімдерге психологиялық ахуал туғызу(3 мин):

ІV тапсырма

(10 минут)

Қорғауға әр топқа 2 минут

Коучтың іс-әрекеті: Топтастыру «Қожа бейнесі»
Мұғалімдердің іс-әрекеті: Ойларын жүйелейді, топтастырады, барлық қатысушылар бойынша ортақ «Қожа бейнесі» қалыптасады
І. Мұғалімдерге психологиялық ахуал туғызу(3 мин):

V. Рефлексия

(5 мин)

Коучтың іс-әрекеті: А4 парақтарына 1 сурет және 5 сөз жаздыру арқылы кері байланыс орнату.
Мұғалімдердің іс-әрекеті: Аяқталмаған ой бойынша ойларын қорытып, А4 парақтарына 1 сурет, 5 сөз жазып, идеяларын қорғайды.

Ұқсас жұмыстар
Оқушылардың құзіреттілігін қалыптастыру
Сын тұрғысынан ойлау технологиясын пайдалану арқылы оқушылардың тұлғалық өзін-өзі дамыту құзіреттілігін қалыптастыру
Бастауыш сыныпта оқушылардың функционалдық сауаттылығын арттыру
Басты мақсат ақпараттық - коммуникациялық технологияларды жетік меңгеру және оқушыларға меңгерту
Оқушыларды түгел
Педагогикалық құзіреттілік қазіргі уақыттағы білім технологияларының негізі болып табылады
Функционалдық сауаттылық - білім сапасын жетілдірудің негізгі бағдары
Сабақтағы оқушы
Математика сабағында оқушылардың құзыреттілігін дамыту
Бастауыш сынып мұғалімдерінің ақпараттық – коммуникативтік құзіреттілігін қалыптастыру
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz