Дарынды балалардың сыни ойлау дағдыларын қалыптастыру арқылы құзіреттілігін жетілдіру

«Дарынды балалардың сыни ойлау дағдыларын қалыптастыру арқылы құзіреттілігін жетілдіру»
тақырыбы бойынша коучинг жоспары
Мұғалімдерге арналған нұсқаулық 41-49.
Үлестірмелі материалдар.
1. Оқыту мен оқудағы жаңа әдістер
2. Оқыту мен оқытудағы АКТ
3. Сын тұрғысынан ойлауға үйрету
1. Диалог
2. Жеке жұмыс
3. Топтық жұмыс
Топтарда жұмыс істеу жөніндегі нұсқаулық
Мұғалімге арналған нұсқаулық.
Сабақ бойынша коуч пен мұғалімдердің іс-әрекеті:
І. Мұғалімдерге психологиялық ахуал туғызу
(3 мин)
1 мин
2 мин
Қатысушыларды орындарынан тұруын өтініп, еркін тұруға шақыру.
Бейнежазба ырғағында көрсетілген қимылдарға назар салу.
Қимылдарды бірге белсенді түрде қайталау.
Топқа бөлу
(3 мин)
«Бүгінгі сабағымыз да жемісті болсын!»
Шағын топқа бөлу.
Үстелдің үстінен жемістердің аты жазылған парақшаларды алып, сәйкес жеміс тұрған топтарға барып отыруларын өтінемін.
Ақпарлама
(5мин)
Сыни тұрғыдан ойлау, Блум таксономиясы туралы
Power point арқылы қысқаша мәлімет беру.
І тапсырма
7 мин
6-сынып оқулығынан Бердібек Соқпақбаевтың «Менің атым Қожа» повестінен тараулар бойынша үзінділерін таратпа әзірлемелер арқылы танысуға шақыру, топта талқылау арқылы тараудың негізгі
3 идеясын анықтауға тапсырма беру
Үзінділермен танысады, топта талқылайды, тараудың басты 3 идеясын анықтайды.
Қол шапалақтау арқылы бағаланады
ІІ тапсырма(22 мин)
(10 мин)
Рөлдік ойынға әр топқа 3 минут уақыт
Мәтін бойынша рөлдік ойын
1 -топ. Бейнежазбада
2-топ. Оқулық сатып алудағы Қожаның іс-әрекеті
3-топ. Кішкентай бақаның бірін Майқанованың сумкасына сүңгіттім де жібердім. . .
4-топ. Сәйбек қарттың әңгімесінің Қожаға әсер етуі. . .
Берілген тақырыптар бойынша рөлдік ойын сомдау арқылы тақырыпты ашады.
Сағат бойымен топтар ауызша «Екі жұлдыз, бір тілек» айту арқылы бір-бірін бағалайды.
ІІІ тапсырма
Топтық жұмыс
(10 минут)
Қорғауға әр топқа
2 минут
Тақырыптық талдау.
1 -топ. Сабаққа дайындалмай келген Қожаның көңіл күйі мен дайындығы мықты болмаса да, өзін көрсеткісі келген мақтанқұмар Жантастың ісін салыстырыңыздар. . .
2-топ. Қожаның ісіне мұғалімдер наразылығын жазушы бірде күлкілі, бірде үкімдей қатаң, бірде ызалы, уытты сөздермен беруінің себебін анықтаңыздар.
3-топ. Әңгіме желісіндегі Қожаның өзін-өзі сынауы
( рефлексиясы) .
4-топ. Қожаның болашаққа алған міндеттемелері
(даму жоспары) .
Берілген тапсырмалар бойынша тақырыптық талдау жүргізеді, постер қорғайды
Смайликтер арқылы бағалау
ІV тапсырма
(10 минут)
Қорғауға әр топқа 2 минут
V. Рефлексия
(5 мин)
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz