Сабақ жоспары :: Әртүрлі

Файл қосу

Талантты және дарынды балаларды оқыту: диалогтық оқыту


«Талантты және дарынды балаларды оқыту: Диалогтық оқыту» тақырыбы бойынша
қысқа мерзімді коучинг жоспары

|30.04.2014 |4 апта |1-сабақ |
| | |3-күн |
|Сабақ тақырыбы: |Талантты және дарынды балаларды оқыту: Диалогтық оқыту |
|Жалпы мақсат: |Практикалық тапсырмалар беру арқылы диалог түрінде оқыту |
| |дағдысын қалыптастыру, сабақта тиімді пайдалануына ықпал |
| |жасау. |
|Сілтеме: |Мұғалімдерге арналған нұсқаулық. |
| |Үлестірмелі материалдар. |
| Оқу нәтижесі |Оқу үрдісінде диалогтық оқытуды қолданудың маңызын |
| |түсінеді; |
| |Сұрақты нақты қоюдың тиімділігін ұғынады, қолданады; |
| |Жаңа әдіс-тәсілдерді сабақта қолдануды үйренеді. |
|Түйінді идеялар:|Диалогтық оқыту жолдары арқылы табысты оқытуға қол |
| |жеткізу. |
|Сабақта | А-4 парақтары,стикер, смайликтер,интерактивтітақта, |
|қолданылатын |флипчарт, маркер, қалам. |
|материалдар: | |
|Оқыту әдістері: |1.Оқыту мен оқудағы жаңа |1. Диалог |
| |әдістер |2. Жеке жұмыс |
| |2. Оқыту мен оқытудағы АКТ |3. Топтық жұмыс |
| |3. Сын тұрғысынан ойлауға | |
| |үйрету | |
|Дерек көздері: |Әдеби материалдар, газет-журналдар. |
|Тапсырмалар: |Сұрақ- жауап, бейнефильм бойынша ой қорыту, логикалық |
| |тапсырма, шығырмашылық-ізденіс бағытындағы тапсырмалар. |
|Оқуға арналған |Топтарда жұмыс істеу жөніндегі нұсқаулық |
|тапсырма: |Мұғалімге арналған нұсқаулық. |

Сессия бойынша коучпен мұғалімдердің іс-әрекеті:

|І.Топқа бөлу |Коучтың іс-әрекеті |Мұғалімдердің іс-әрекеті |
|(3 мин) | «Шашу шашу» арқылы |Шашудан конфет ала |
| |алынған конфеттің түсіне |отырып, түстеріне қарай |
| |қарай шағын топқа бөлу. |төрт топқа бөлінеді. |
|Көңіл-күйлерін |Коучинг сессия басындағы |Стикер қағаздарына көңіл |
|бағалау |көңіл-күйлерін стикер |күйлерін смайлик арқылы |
|3 мин |қағаздарға смайлик арқылы|белгілеп, өзі отырған |
| |белгілеулерін және өзі |үстелдің астына жапсырады|
| |отырған үстелдің астына | |
| |жапсыруларын өтіну | |
|Мұғалімдерге |«Бос ыдысты» толтыру |Топ болып ақылдасып, |
|психологиялық ахуал |тренингі. |шағын диалогқа түсіп, ой |
|туғызу |Мұғалімдердің алдына бос |тұжырымдарын білдіреді. |
|(8мин) |ыдыс, тас, ұсақ тастар, |Топтар бір-бірін қол |
| |су, құм қоямын да, ыдысты|шапалақтау арқылы |
| |бұл заттармен толтыру |бағалайды. |
| |үшін қай ретімен салу | |
| |керектігін сұраймын. | |
| | | |
| |Қорытынды да: | |
| |Ең алдымен, | |
| |тас-өміріміздің ең | |
| |маңыздысы отан, отбасы, | |
| |ата-ана, бала-шаға | |
| |амандығы; | |
| |Ұсақ тас- жеке басымызға | |
| |тілейтін армандар; | |
| |Құм-бізді бақытты ететін | |
| |қуанышты сәттер; | |
| |Су-тіршілік көзі | |
| |болғандықтан, ұзақ ғұмыр.| |
| |Толық ыдыс - өміріміз, | |
| |мәнді де сәнді, тіпті | |
| |бүгінгі коучинг | |
| |сессиямыздың да сәтті | |
| |өтуіне тілекші болсын. | |
| |(қол шапалақтау арқылы | |
| |бағалау). | |
|І тапсырма |«Егіздер» бейнефильмін |Бейнефильмді көреді, ой |
|«Миға шабуыл» |тамашалауға шақыру, |қорытады. |
|3мин |ойларын тыңдау. | |
|ІІ тапсырма |1-топ. Диалогтық оқыту. |Мәтінмен танысады, топта |
|«Мәтінмен жұмыс» |2-топ. Мерсердің |талқылайды. |
|10 мин |зерттеуіне сәйкес | |
| |әңгімелесудің түрлері. | |
| |3-топ. Оқытуды диалогтік | |
| |тәсілмен дамытудағы сұрақ| |
| |қоюдың маңызы. | |
| |4-топ. Оқушыларды тыңдау | |
| |және оларға жауап беру. | |
|ІІІ тапсырма |Мәтін бойынша негізгі |Мәтіндегі негізгі |
|«Негізгі идеяны табу»|идеяларды флипчартқа |идеяларды флипчартқа |
|10 минут |түсірге, постер қорғауға|түсіреді, постер |
| |шақыру. («Екі жұлдыз, бір|қорғайды. Сағат бойы |
|Қорғауға әр топқа |тілек» арқылы бағалау) |бағытымен топтар |
|2 минут | |бір-бірінің жұмысын «Екі |
| | |жұлдыз, бір тілек» арқылы|
| | |бағалайды. |
|Сергіту сәті |Краокемен» |«Жан досым» әнін бәрі |
| |«Жан досым» әнін орындау |караокемен орындарынан |
|(5 минут) | |тұрып, қол ұстасып тұрып |
| | |орындайды. |
|V тапсырма |Жасырын берілген әңгіме |Әңгімелесудің үш түрінің |
|(10+10 минут) |түрілеріне диалогтық |белгіленген түріне сәйкес|
| |әңгіме(рөлдік ойын) |диалогтық әңгіме немесе |
| |құрастыруға шақыру. |рөлдік ойын құрастыру |
|Әңгіме түрін қорғауға| | |
|әр топқа 2-2,5 минут | | |
|уақыт | | |
|VІ тапсырма |Топтастыру «Диалогтық |Ашық сұраққа топпен жауап|
|(10 минут) |оқыту арқылы неге қол |іздейді, ортақ ой |
| |жеткізуге болады?» |түйіндейді, ортақ пікірге|
| | |келеді. |
|VІІ.Көңіл-күйін |Сабақтың бастапқа |Сабақтың соңындағы |
|бағалау |кезеңінде өз көңіл |көңіл-күйлерін смайлик |
|(3 мин) |күйлерін бейнелеген |арқылы бейнелеп, |
| |стикердің артына сабақтың|тапсырады. |
| |соңындағы көңіл-күйлерін | |
| |смайлик арқылы бейнелеу | |
| |тапсырылады. | |
|VІІІ. Рефлексия |Өзіңнің жұлдызыңды тап. |Оқылған мәтінді көздерін |
|(7 мин) |Музыка ырғағында мәтінді |жұмып отырып тыңдайды, өз|
| |оқу, берілген жұлдыздарға|жұлдыздарын алып, сабақ |
| |сабақ жайлы ойларын |жайлы пікірлерін жазады. |
| |жазғызу. | |


Ұқсас жұмыстар
Ондық бөлшекті натурал санға бөлу
Квадрат теңдеуге келтірілген теңдеулер
Орта мерзімді сабақ жоспары. үлгі 6 сынып
Әдебиеттік оқудан орта мерзімді жоспар. 4 сынып
Жеті модуль бойынша оқытудың тиімділігі
Стикермен диалог
Үлестірмелі бағалау парақтары
Әдебиеттік оқу
"бірмүше және көпмүше" тарауына арналынған орташа мерзімді жоспарлау. 7-сынып
Сабақ мақсаттары
Пәндер