Талантты және дарынды балаларды оқыту: диалогтық оқыту

«Талантты және дарынды балаларды оқыту: Диалогтық оқыту» тақырыбы бойынша қысқа мерзімді коучинг жоспары

30. 04. 2014
4 апта

1-сабақ

3-күн

30. 04. 2014: Сабақ тақырыбы:
4 апта: Талантты және дарынды балаларды оқыту: Диалогтық оқыту
30. 04. 2014: Жалпы мақсат:
4 апта: Практикалық тапсырмалар беру арқылы диалог түрінде оқыту дағдысын қалыптастыру, сабақта тиімді пайдалануына ықпал жасау.
30. 04. 2014: Сілтеме:
4 апта:

Мұғалімдерге арналған нұсқаулық.

Үлестірмелі материалдар.

30. 04. 2014: Оқу нәтижесі
4 апта:

Оқу үрдісінде диалогтық оқытуды қолданудың маңызын түсінеді;

Сұрақты нақты қоюдың тиімділігін ұғынады, қолданады;

Жаңа әдіс-тәсілдерді сабақта қолдануды үйренеді.

30. 04. 2014: Түйінді идеялар:
4 апта: Диалогтық оқыту жолдары арқылы табысты оқытуға қол жеткізу.
30. 04. 2014: Сабақта қолданылатын материалдар:
4 апта: А-4 парақтары, стикер, смайликтер, интерактивтітақта, флипчарт, маркер, қалам.
30. 04. 2014: Оқыту әдістері:
4 апта:

1. Оқыту мен оқудағы жаңа әдістер

2. Оқыту мен оқытудағы АКТ

3. Сын тұрғысынан ойлауға үйрету

1-сабақ3-күн:

1. Диалог

2. Жеке жұмыс

3. Топтық жұмыс

30. 04. 2014: Дерек көздері:
4 апта: Әдеби материалдар, газет-журналдар.
30. 04. 2014: Тапсырмалар:
4 апта: Сұрақ- жауап, бейнефильм бойынша ой қорыту, логикалық тапсырма, шығырмашылық-ізденіс бағытындағы тапсырмалар.
30. 04. 2014: Оқуға арналған тапсырма:
4 апта:

Топтарда жұмыс істеу жөніндегі нұсқаулық

Мұғалімге арналған нұсқаулық.

Сессия бойынша коучпен мұғалімдердің іс-әрекеті:

І. Топқа бөлу
Коучтың іс-әрекеті
Мұғалімдердің іс-әрекеті
І. Топқа бөлу: (3 мин)
Коучтың іс-әрекеті: «Шашу шашу» арқылы алынған конфеттің түсіне қарай шағын топқа бөлу.
Мұғалімдердің іс-әрекеті: Шашудан конфет ала отырып, түстеріне қарай төрт топқа бөлінеді.
І. Топқа бөлу:

Көңіл-күйлерін бағалау

3 мин

Коучтың іс-әрекеті: Коучинг сессия басындағы көңіл-күйлерін стикер қағаздарға смайлик арқылы белгілеулерін және өзі отырған үстелдің астына жапсыруларын өтіну
Мұғалімдердің іс-әрекеті: Стикер қағаздарына көңіл күйлерін смайлик арқылы белгілеп, өзі отырған үстелдің астына жапсырады
І. Топқа бөлу:

Мұғалімдерге психологиялық ахуал туғызу

(8мин)

Коучтың іс-әрекеті:

«Бос ыдысты» толтыру тренингі.

Мұғалімдердің алдына бос ыдыс, тас, ұсақ тастар, су, құм қоямын да, ыдысты бұл заттармен толтыру үшін қай ретімен салу керектігін сұраймын.

Қорытынды да:

Ең алдымен, тас-өміріміздің ең маңыздысы отан, отбасы, ата-ана, бала-шаға амандығы;

Ұсақ тас- жеке басымызға тілейтін армандар;

Құм-бізді бақытты ететін қуанышты сәттер;

Су-тіршілік көзі болғандықтан, ұзақ ғұмыр. Толық ыдыс - өміріміз, мәнді де сәнді, тіпті бүгінгі коучинг сессиямыздың да сәтті өтуіне тілекші болсын.

(қол шапалақтау арқылы бағалау) .

Мұғалімдердің іс-әрекеті: Топ болып ақылдасып, шағын диалогқа түсіп, ой тұжырымдарын білдіреді. Топтар бір-бірін қол шапалақтау арқылы бағалайды.
І. Топқа бөлу:

І тапсырма

«Миға шабуыл»

3мин

Коучтың іс-әрекеті: «Егіздер» бейнефильмін тамашалауға шақыру, ойларын тыңдау.
Мұғалімдердің іс-әрекеті: Бейнефильмді көреді, ой қорытады.
І. Топқа бөлу:

ІІ тапсырма

«Мәтінмен жұмыс»

10 мин

Коучтың іс-әрекеті:

1-топ. Диалогтық оқыту.

2-топ. Мерсердің зерттеуіне сәйкес әңгімелесудің түрлері.

3-топ. Оқытуды диалогтік тәсілмен дамытудағы сұрақ қоюдың маңызы.

4-топ. Оқушыларды тыңдау және оларға жауап беру.

Мұғалімдердің іс-әрекеті: Мәтінмен танысады, топта талқылайды.
І. Топқа бөлу:

ІІІ тапсырма

«Негізгі идеяны табу»

10 минут

Қорғауға әр топқа

2 минут

Коучтың іс-әрекеті: Мәтін бойынша негізгі идеяларды флипчартқа түсірге, постер қорғауға шақыру. («Екі жұлдыз, бір тілек» арқылы бағалау)
Мұғалімдердің іс-әрекеті: Мәтіндегі негізгі идеяларды флипчартқа түсіреді, постер қорғайды. Сағат бойы бағытымен топтар бір-бірінің жұмысын «Екі жұлдыз, бір тілек» арқылы бағалайды.
І. Топқа бөлу:

Сергіту сәті

(5 минут)

Коучтың іс-әрекеті:

Краокемен»

«Жан досым» әнін орындау

Мұғалімдердің іс-әрекеті: «Жан досым» әнін бәрі караокемен орындарынан тұрып, қол ұстасып тұрып орындайды.
І. Топқа бөлу:

V тапсырма

(10+10 минут)

Әңгіме түрін қорғауға әр топқа 2-2, 5 минут уақыт

Коучтың іс-әрекеті: Жасырын берілген әңгіме түрілеріне диалогтық әңгіме(рөлдік ойын) құрастыруға шақыру.
Мұғалімдердің іс-әрекеті: Әңгімелесудің үш түрінің белгіленген түріне сәйкес диалогтық әңгіме немесе рөлдік ойын құрастыру
І. Топқа бөлу:

VІ тапсырма

(10 минут)

Коучтың іс-әрекеті: Топтастыру «Диалогтық оқыту арқылы неге қол жеткізуге болады?»
Мұғалімдердің іс-әрекеті: Ашық сұраққа топпен жауап іздейді, ортақ ой түйіндейді, ортақ пікірге келеді.
І. Топқа бөлу:

VІІ. Көңіл-күйін бағалау

(3 мин)

Коучтың іс-әрекеті: Сабақтың бастапқа кезеңінде өз көңіл күйлерін бейнелеген стикердің артына сабақтың соңындағы көңіл-күйлерін смайлик арқылы бейнелеу тапсырылады.
Мұғалімдердің іс-әрекеті: Сабақтың соңындағы көңіл-күйлерін смайлик арқылы бейнелеп, тапсырады.
І. Топқа бөлу:

VІІІ. Рефлексия

(7 мин)

Коучтың іс-әрекеті: Өзіңнің жұлдызыңды тап. Музыка ырғағында мәтінді оқу, берілген жұлдыздарға сабақ жайлы ойларын жазғызу.
Мұғалімдердің іс-әрекеті: Оқылған мәтінді көздерін жұмып отырып тыңдайды, өз жұлдыздарын алып, сабақ жайлы пікірлерін жазады.

Ұқсас жұмыстар
Ондық бөлшекті натурал санға бөлу
Квадрат теңдеуге келтірілген теңдеулер
Орта мерзімді сабақ жоспары. үлгі 6 сынып
Әдебиеттік оқудан орта мерзімді жоспар. 4 сынып
Жеті модуль бойынша оқытудың тиімділігі
Стикермен диалог
Үлестірмелі бағалау парақтары
Әдебиеттік оқу
"бірмүше және көпмүше" тарауына арналынған орташа мерзімді жоспарлау. 7-сынып
Сабақ мақсаттары
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz