Талантты және дарынды оқушыларды диалогтық оқыту: қысқа мерзімді коучинг жоспары

«Талантты және дарынды балаларды оқыту: Диалогтық оқыту» тақырыбы бойынша қысқа мерзімді коучинг жоспары

30. 04. 2014
4 апта

1-сабақ

3-күн

30. 04. 2014: Сабақ тақырыбы:
4 апта: Талантты және дарынды балаларды оқыту: Диалогтық оқыту
30. 04. 2014: Жалпы мақсат:
4 апта: Практикалық тапсырмалар беру арқылы диалог түрінде оқыту дағдысын қалыптастыру, сабақта тиімді пайдалануына ықпал жасау.
30. 04. 2014: Сілтеме:
4 апта:

Мұғалімдерге арналған нұсқаулық.

Үлестірмелі материалдар.

30. 04. 2014: Оқу нәтижесі
4 апта:

Оқу үрдісінде диалогтық оқытуды қолданудың маңызын түсінеді;

Сұрақты нақты қоюдың тиімділігін ұғынады, қолданады;

Жаңа әдіс-тәсілдерді сабақта қолдануды үйренеді.

30. 04. 2014: Түйінді идеялар:
4 апта: Диалогтық оқыту жолдары арқылы табысты оқытуға қол жеткізу.
30. 04. 2014: Сабақта қолданылатын материалдар:
4 апта: А-4 парақтары, стикер, смайликтер, интерактивтітақта, флипчарт, маркер, қалам.
30. 04. 2014: Оқыту әдістері:
4 апта:

1. Оқыту мен оқудағы жаңа әдістер

2. Оқыту мен оқытудағы АКТ

3. Сын тұрғысынан ойлауға үйрету

1-сабақ3-күн:

1. Диалог

2. Жеке жұмыс

3. Топтық жұмыс

30. 04. 2014: Дерек көздері:
4 апта: Әдеби материалдар, газет-журналдар.
30. 04. 2014: Тапсырмалар:
4 апта: Сұрақ- жауап, бейнефильм бойынша ой қорыту, логикалық тапсырма, шығырмашылық-ізденіс бағытындағы тапсырмалар.
30. 04. 2014: Оқуға арналған тапсырма:
4 апта:

Топтарда жұмыс істеу жөніндегі нұсқаулық

Мұғалімге арналған нұсқаулық.

Сессия бойынша коучпен мұғалімдердің іс-әрекеті:

І. Топқа бөлу
Коучтың іс-әрекеті
Мұғалімдердің іс-әрекеті
І. Топқа бөлу: (3 мин)
Коучтың іс-әрекеті: «Шашу шашу» арқылы алынған конфеттің түсіне қарай шағын топқа бөлу.
Мұғалімдердің іс-әрекеті: Шашудан конфет ала отырып, түстеріне қарай төрт топқа бөлінеді.
І. Топқа бөлу:

Көңіл-күйлерін бағалау

3 мин

Коучтың іс-әрекеті: Коучинг сессия басындағы көңіл-күйлерін стикер қағаздарға смайлик арқылы белгілеулерін және өзі отырған үстелдің астына жапсыруларын өтіну
Мұғалімдердің іс-әрекеті: Стикер қағаздарына көңіл күйлерін смайлик арқылы белгілеп, өзі отырған үстелдің астына жапсырады
І. Топқа бөлу:

Мұғалімдерге психологиялық ахуал туғызу

(8мин)

Коучтың іс-әрекеті:

«Бос ыдысты» толтыру тренингі.

Мұғалімдердің алдына бос ыдыс, тас, ұсақ тастар, су, құм қоямын да, ыдысты бұл заттармен толтыру үшін қай ретімен салу керектігін сұраймын.

Қорытынды да:

Ең алдымен, тас-өміріміздің ең маңыздысы отан, отбасы, ата-ана, бала-шаға амандығы;

Ұсақ тас- жеке басымызға тілейтін армандар;

Құм-бізді бақытты ететін қуанышты сәттер;

Су-тіршілік көзі болғандықтан, ұзақ ғұмыр. Толық ыдыс - өміріміз, мәнді де сәнді, тіпті бүгінгі коучинг сессиямыздың да сәтті өтуіне тілекші болсын.

(қол шапалақтау арқылы бағалау) .

Мұғалімдердің іс-әрекеті: Топ болып ақылдасып, шағын диалогқа түсіп, ой тұжырымдарын білдіреді. Топтар бір-бірін қол шапалақтау арқылы бағалайды.
І. Топқа бөлу:

І тапсырма

«Миға шабуыл»

3мин

Коучтың іс-әрекеті: «Егіздер» бейнефильмін тамашалауға шақыру, ойларын тыңдау.
Мұғалімдердің іс-әрекеті: Бейнефильмді көреді, ой қорытады.
І. Топқа бөлу:

ІІ тапсырма

«Мәтінмен жұмыс»

10 мин

Коучтың іс-әрекеті:

1-топ. Диалогтық оқыту.

2-топ. Мерсердің зерттеуіне сәйкес әңгімелесудің түрлері.

3-топ. Оқытуды диалогтік тәсілмен дамытудағы сұрақ қоюдың маңызы.

4-топ. Оқушыларды тыңдау және оларға жауап беру.

Мұғалімдердің іс-әрекеті: Мәтінмен танысады, топта талқылайды.
І. Топқа бөлу:

ІІІ тапсырма

«Негізгі идеяны табу»

10 минут

Қорғауға әр топқа

2 минут

Коучтың іс-әрекеті: Мәтін бойынша негізгі идеяларды флипчартқа түсірге, постер қорғауға шақыру. («Екі жұлдыз, бір тілек» арқылы бағалау)
Мұғалімдердің іс-әрекеті: Мәтіндегі негізгі идеяларды флипчартқа түсіреді, постер қорғайды. Сағат бойы бағытымен топтар бір-бірінің жұмысын «Екі жұлдыз, бір тілек» арқылы бағалайды.
І. Топқа бөлу:

Сергіту сәті

(5 минут)

Коучтың іс-әрекеті:

Краокемен»

«Жан досым» әнін орындау

Мұғалімдердің іс-әрекеті: «Жан досым» әнін бәрі караокемен орындарынан тұрып, қол ұстасып тұрып орындайды.
І. Топқа бөлу:

V тапсырма

(10+10 минут)

Әңгіме түрін қорғауға әр топқа 2-2, 5 минут уақыт

Коучтың іс-әрекеті: Жасырын берілген әңгіме түрілеріне диалогтық әңгіме(рөлдік ойын) құрастыруға шақыру.
Мұғалімдердің іс-әрекеті: Әңгімелесудің үш түрінің белгіленген түріне сәйкес диалогтық әңгіме немесе рөлдік ойын құрастыру
І. Топқа бөлу:

VІ тапсырма

(10 минут)

Коучтың іс-әрекеті: Топтастыру «Диалогтық оқыту арқылы неге қол жеткізуге болады?»
Мұғалімдердің іс-әрекеті: Ашық сұраққа топпен жауап іздейді, ортақ ой түйіндейді, ортақ пікірге келеді.
І. Топқа бөлу:

VІІ. Көңіл-күйін бағалау

(3 мин)

Коучтың іс-әрекеті: Сабақтың бастапқа кезеңінде өз көңіл күйлерін бейнелеген стикердің артына сабақтың соңындағы көңіл-күйлерін смайлик арқылы бейнелеу тапсырылады.
Мұғалімдердің іс-әрекеті: Сабақтың соңындағы көңіл-күйлерін смайлик арқылы бейнелеп, тапсырады.
І. Топқа бөлу:

VІІІ. Рефлексия

(7 мин)

Коучтың іс-әрекеті: Өзіңнің жұлдызыңды тап. Музыка ырғағында мәтінді оқу, берілген жұлдыздарға сабақ жайлы ойларын жазғызу.
Мұғалімдердің іс-әрекеті: Оқылған мәтінді көздерін жұмып отырып тыңдайды, өз жұлдыздарын алып, сабақ жайлы пікірлерін жазады.

Ұқсас жұмыстар
Талантты және дарынды балаларды анықтауға арналған қысқа мерзімді коучинг жоспары
Талантты және дарынды оқушыларды анықтау мен оқыту: мұғалімдерге арналған коучинг сабағы
Дарынды және талантты оқушыларды анықтау және дамыту: оқыту әдістері мен коучинг тәжірибесі
Дарынды және талантты оқушыларды анықтау мен саралау: мұғалімдерге арналған коучинг
Сындарлы оқыту арқылы дарынды және талантты оқушыларды анықтау және дамыту
Қазақ тілі мен әдебиеті сабақтарындағы дарынды және талантты оқушыларды анықтау мен инклюзивтік оқытуға арналған коучинг жоспары
Дарынды және талантты оқушылар - мектеп айнасы: мұғалімдерге арналған коучинг жоспары
Талантты және дарынды балаларды анықтау мен дамытуға арналған коучинг сессиясының жоспары
Дарынды және талантты оқушыларды анықтау және қолдау әдістемесі
Оқытудағы жаңа әдіс-тәсілдер арқылы дарынды және талантты оқушыларды анықтау мен дамыту
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz