Сабақ жоспары :: Математика
Файл қосу
8 санын азайту мен қосуды қайталау. 2 сынып
8 санын қосу және азайтуды қайталау
/Математика 2-сынып/
Байрбаева Л.Б.
<<Мақаншы орта мектеп- бақша>> КММ
бастауыш сынып мұғалімі
Мақсаты:
Білімділік: 8-ге қосу, азайтуды қайталай отырып, қосу, азайту әдістерін бекіту. Тірек білімдерін пысықтау. Берілген тапсырмаларды орындау.
Дамытушылық: Ой-өрістерін, есте сақтау қабілеттерін дамыту.
Тәрбиелік: Тапқырлыққа, ұқыптылыққа, жылдамдыққа тәрбиелеу.
Көрнекілігі: оқулық, үлестірмелер, слайд
Әдісі: сұрақ-жауап, ізденушілік, өзіндік, жұппен жұмыс, топпен жұмыс, деңгейлік тапсырмалар, венн диаграммасы, <<Иә, жоқ>> ойыны, эстафеталық ойын.
Пәнаралық байланыс: дүниетану, әдебиеттік оқу.
Сабақтың барысы:
І. Ұйымдастыру кезеңі. Сабаққа әзірлік.
Үстелімде тұр кітап, Ал дәптерім мінекей. Бүгін менің тығылмақ Ойнағым да тұр келмей. Уақыт жоқ үрлеуге Жасап қағаз қайықты. Бүгін бізде сабақ бар Маңызды, әрі лайықты.
ІІ. Өткенді пысықтау. <<Иә, жоқ>> ойыны
Қосу мен азайту- өзара кері амалдар.
1сағ 20мин = 70 мин.
а + 4 = 7 Бұл- әріпті өрнек.
Жақша ішіндегі амал алдымен орындалады.
1дм + 7см = 8см.
1 аптада 7 күн бар.
Сыйымдылықты метрмен өлшейді.
9 + 7 = 16
49 = 4онд. 9бірл.
Қосуды азайтумен тексеруге болады.
ІІІ. Мақсат қою кезеңі: 8 санын қосу және азайтуды қайталау
IV. Жаңа сабақ: 8- дің құрамын еске түсіру. Эстафеталық ойын. .
№1
а/ 8-ге 8-ді қосуды түсіндіріп отырып шығару.
8 + 8 =16 16 - 8 = 8
/8 + 2 / + 6 =16 /16 - 6 / - 2 = 8
9 + 8=17 17 - 8=9
/9+1/+7=17 /17-7/-1=9
№ 2 .Теңдеу шешу.
х+8=17 17-х=8 х-8=9
х=17-8 х=17-8 х=9+8
х=9 х=9 х=17
9+8=17 17-9=8 17-8=9
17=17 8=8 9=9
Сергіту сәті.
Есептедік, шаршадық, орнымыздан тұрайық
Қимылдатып аяқты, шапалақты ұрайық
№3.
321246552070Б: Қаздар - 4
Үйрек - 4 ? құс
Тауықтар-20
Ш: (4+4)+20=28
Ж: 28 құс
00Б: Қаздар - 4
Үйрек - 4 ? құс
Тауықтар-20
Ш: (4+4)+20=28
Ж: 28 құс
45078658890000Есепті шығар.
5708656985000Қоян-3
45078657620006858008445500Үйрек -4
Тауық-? сонша ?
Шешуі: 3+4=7
Жауабы: 7 тауық.
-89535182245 Б: Сиыр - 4
Жылқы -? <<сонша>>
Бұзау - 3
Ш: 4+3=7
Ж: 7 жылқы
00 Б: Сиыр - 4
Жылқы -? <<сонша>>
Бұзау - 3
Ш: 4+3=7
Ж: 7 жылқы
№ 5. Есепті ауызша шығару
9264651460500
9264655143500
№ 6.Фигуралар сызу, салыстыру.Не ортақ?
27552651822450016249651822450026606518224500
Шығармашылық тапсырма:
7 шаршы шығару.
VІ. Бекіту. 8-ге 8 қалай қосамыз?
VІІ .Қорытынды:
1.Үйге тапсырма: № 4 , 80 бет.
2. Оқушылардың жұмысын талдай отырып бағалау.
/Математика 2-сынып/
Байрбаева Л.Б.
<<Мақаншы орта мектеп- бақша>> КММ
бастауыш сынып мұғалімі
Мақсаты:
Білімділік: 8-ге қосу, азайтуды қайталай отырып, қосу, азайту әдістерін бекіту. Тірек білімдерін пысықтау. Берілген тапсырмаларды орындау.
Дамытушылық: Ой-өрістерін, есте сақтау қабілеттерін дамыту.
Тәрбиелік: Тапқырлыққа, ұқыптылыққа, жылдамдыққа тәрбиелеу.
Көрнекілігі: оқулық, үлестірмелер, слайд
Әдісі: сұрақ-жауап, ізденушілік, өзіндік, жұппен жұмыс, топпен жұмыс, деңгейлік тапсырмалар, венн диаграммасы, <<Иә, жоқ>> ойыны, эстафеталық ойын.
Пәнаралық байланыс: дүниетану, әдебиеттік оқу.
Сабақтың барысы:
І. Ұйымдастыру кезеңі. Сабаққа әзірлік.
Үстелімде тұр кітап, Ал дәптерім мінекей. Бүгін менің тығылмақ Ойнағым да тұр келмей. Уақыт жоқ үрлеуге Жасап қағаз қайықты. Бүгін бізде сабақ бар Маңызды, әрі лайықты.
ІІ. Өткенді пысықтау. <<Иә, жоқ>> ойыны
Қосу мен азайту- өзара кері амалдар.
1сағ 20мин = 70 мин.
а + 4 = 7 Бұл- әріпті өрнек.
Жақша ішіндегі амал алдымен орындалады.
1дм + 7см = 8см.
1 аптада 7 күн бар.
Сыйымдылықты метрмен өлшейді.
9 + 7 = 16
49 = 4онд. 9бірл.
Қосуды азайтумен тексеруге болады.
ІІІ. Мақсат қою кезеңі: 8 санын қосу және азайтуды қайталау
IV. Жаңа сабақ: 8- дің құрамын еске түсіру. Эстафеталық ойын. .
№1
а/ 8-ге 8-ді қосуды түсіндіріп отырып шығару.
8 + 8 =16 16 - 8 = 8
/8 + 2 / + 6 =16 /16 - 6 / - 2 = 8
9 + 8=17 17 - 8=9
/9+1/+7=17 /17-7/-1=9
№ 2 .Теңдеу шешу.
х+8=17 17-х=8 х-8=9
х=17-8 х=17-8 х=9+8
х=9 х=9 х=17
9+8=17 17-9=8 17-8=9
17=17 8=8 9=9
Сергіту сәті.
Есептедік, шаршадық, орнымыздан тұрайық
Қимылдатып аяқты, шапалақты ұрайық
№3.
321246552070Б: Қаздар - 4
Үйрек - 4 ? құс
Тауықтар-20
Ш: (4+4)+20=28
Ж: 28 құс
00Б: Қаздар - 4
Үйрек - 4 ? құс
Тауықтар-20
Ш: (4+4)+20=28
Ж: 28 құс
45078658890000Есепті шығар.
5708656985000Қоян-3
45078657620006858008445500Үйрек -4
Тауық-? сонша ?
Шешуі: 3+4=7
Жауабы: 7 тауық.
-89535182245 Б: Сиыр - 4
Жылқы -? <<сонша>>
Бұзау - 3
Ш: 4+3=7
Ж: 7 жылқы
00 Б: Сиыр - 4
Жылқы -? <<сонша>>
Бұзау - 3
Ш: 4+3=7
Ж: 7 жылқы
№ 5. Есепті ауызша шығару
9264651460500
9264655143500
№ 6.Фигуралар сызу, салыстыру.Не ортақ?
27552651822450016249651822450026606518224500
Шығармашылық тапсырма:
7 шаршы шығару.
VІ. Бекіту. 8-ге 8 қалай қосамыз?
VІІ .Қорытынды:
1.Үйге тапсырма: № 4 , 80 бет.
2. Оқушылардың жұмысын талдай отырып бағалау.
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz