Сабақ жоспары :: Өзін-өзі тану

Файл қосу

Ата - баба өнері


Маңғыстау облысы Ақтау қаласы «Мектепке дейінгі шағын орталығы мен гимназия
сыныптары бар № 22 жалпы орта білім беру мектебі» ММ Бастауыш сынып
мұғалімі Енсегенова Күнзира

Өзiн-өзi тану сабақ жоспары

Мектеп: Ақтау қаласы, №22 орта мектебі
Күні: 10.10.2014жыл
Сыныбы: 4 «А» гимназия сыныбы
Тақырыбы: Ата-Баба өнері
Құндылықтар: оқушылардың "Өнер"құндылығы туралы түсініктерін кеңейту.
Қасиеттер: өзін-өзі басқара білу, ұйымшылдық, ізденімпаздық, шеберлік.
Мұғалiм: К. Енсегенова

|Сабақтың мақсаты «Өнер" құндылығы туралы |Ресурстар: (құралдар, |
|түсініктерін кеңейту |мәлiметтер,видеоролик)|
|Сабақтың міндеттері: | |
|-ата-баба өнері, соның ішінде ою-өрнектің адам | |
|өміріндегі маңыздылығын түсіндіру; | |
|-қазақ халқының ою-өрнек өнеріне қызығушылығын | |
|арттыру; | |
|-қазақ халқының ою-өрнек өнерін бағалауға, сақтауға | |
|тәрбиелеу; | |
|Сабақ барысы: | |
|1.Ұйымдастыру кезеңі: Амандасу | |
|Оқушылырдың сабаққа қатысуын тексеру. | |
|(Ырғақты, жағымды музыка косылып тұрады). | |
| | |
|Оқушыларды топқа бөлу(Зергер, Қылқалам, Домбыра) | |
| | |
|2.Тыныштық сәті | |
|ОРМАНҒА ОЙША СЕРУЕН | |
|Мұғалім: Арқаңызды тік ұстап отырыңыз. Көзіңізді | |
|жұмып, терең тыныс алыңыз. Әрбір тыныс алған сайын | |
|неғұрлым көбірек босаңсып, сабырлы болуға тырысыңыз.| |
|Қазір біз орманға серуенге шығамыз. Өзіңіздің сынып | |
|есігіне қарай беттеп, есікті ашқаныңызды, дәлізбен | |
|өтіп, далаға шыққаныңызды елестетіңіз. Таза ауаны | |
|жұтып, шашыңызды желбіреткен желдің лебін және | |
|бетіңізді сәл-пәл қыздырған күн сәулесін сезініңіз. | |
|Орманға қарай жүре бастаңыз. Келе жатқанда абай | |
|болыңыз, жәндіктерді басып кетпеңіз. Бір минут | |
|тоқтап айналаға көз салыңыз. Табиғаттың әсемдігі мен| |
|балғындығын сезініңіз. Гүлдердің біріне жақындап, | |
|еңкейіп, оның нәзіктігі мен жұқалығына зейін | |
|салыңыз. Оны иіскеңіз және хош иісін жұтыңыз. | |
|Айналадағы бар нәрсені бақылап, ары қарай жүре | |
|беріңіз. Гүлдер, гүлдер мен ағаштардың иісі, | |
|құстардың дауысы және жәндіктердің ызыңы. Орманға | |
|ендей түсіңіз, қараңызшы, ағаштар биіктей әрі | |
|қалыңдай түсті. Жарық пен көлеңкенің ойынын | |
|қызықтаңыз, жапырақтардың сыбдырын тыңдаңыз. Біз | |
|өзімізді орманда бақытты әрі қауіпсіз сезінеміз. | |
|Алаңқайға шығып, осында бірнеше минут демалыңыз. | |
|Түбіне барып отырғыңыз келетін ағашты таңдаңыз. | |
|Ағашқа жақындаңыз да оны діңінен құшақтаңыз. Оның | |
|қуаттылығын сезініңіз, ондағы өмір қуатын сезінуге | |
|және ұғынуға тырысыңыз. Енді оның діңіне арқаңызды | |
|сүйеп отырыңыз. Көзіңізді жұмыңыз, терең тыныс | |
|алыңыз және қоршаған айналаның жым-жырт тыныштығына | |
|көңіл бөліңіз. (Осы жерде мұғалім 1-2 минут үзіліс | |
|жасауына болады). | |
|Бізге қалайша жеңіл әрі тыныш және бақытты сезіну | |
|қандай. Табиғат неткен ғажап! Оны қалайша | |
|сүйетінімізбен қадірлейтінімізді, бірде бір тірі | |
|жәндікке зиян тигізбес үшін қамқорлық жасауды | |
|түсінеміз. Сіздің өз ағашыңыз бар екенін және кез | |
|келген уақытта оған келе алатыныңызды есте ұстаңыз.| |
|Ал қазір мектепке қайтуға дайындалыңыз. Орныңыздан | |
|тұрып, айналаға тағы бір көз қырын салыңыз. Келген | |
|жолыңызбен кері қайтыңыз, жолыңыздағы жәндіктерді | |
|басып кетпеңіз. Міне, мектептің алдына да келдік. | |
|Айналаңызға тағы бір қараңыз, таза ауаны терең | |
|жұтыңыз, есікті ашып, өз орныңызға қайтып келіңіз. | |
|Осы жым-жырттық, тыныштық, қанағат сезімін өзіңізде | |
|сақтаңыз. Көзіңізді ашып, күлімсіреңіз! | |
| | |
|Үй тапсырмасы: | |
|1 топ. Дүрияның Ыдырысқа айтқан сөздері туралы | |
|қандай пікір айта аласыңдар? | |
|2 топ. Әңгімедегі негізгі ой неде? | |
|3топ. Ою ханның шеберлігі және оның тапқырлығын қай | |
|жерден байқауға болады? | |
|Қазақ халқының ою-өрнек өнері көздің жауын алардай | |
|әсемдігімен адам жанына сұлулық сыйлап | |
|қана қоймайды. Жазу-сызба пайда болмаған кезде халық| |
|ою-өрнек арқылы өз ойын, түйсік талғамын,тілек | |
|арманын жеткізіп отырған. | |
|3.Дәйексөз | |
|Еңбек-өнер өрісі, | |
|Өнер –өмір жемісі. | |
|Халық мақалы | |
| | |
|Дәйексөзден қандай ой түйдіңдер? | |
|Біздің ата-бабамыз қолөнерімен айналысқан, сол | |
|өнерді жетілдіріп, ұрпағына мұра етіп қалдырып | |
|отырған. Барлық жасалған қолөнер заттарын табиғатпен| |
|байланыстырып ою-өрнектермен безендірген. Ою-өрнек | |
|деген сөзіміз латын тілінен алынған «Орнамент» деген| |
|ұғымды білдіреді. Мағынасы сәндеу, әсемдеу деген | |
|сөзден шыққан. Әр өрнектің астарында мағыны болады. | |
|Мысалы: жұлдыз өрнегі-аспандағы жұлдыз көрінісіне | |
|ұқсайды. Ол көбінесе кілемдерде жиі қолданылады. | |
|3.Дәйексөз | |
|Еңбек-өнер өрісі, | |
|Өнер –өмір жемісі. | |
|Халық мақалы | |
| | |
|Дәйексөзден қандай ой түйдіңдер? | |
|Біздің ата-бабамыз қолөнерімен айналысқан, сол | |
|өнерді жетілдіріп, ұрпағына мұра етіп қалдырып | |
|отырған. Барлық жасалған қолөнер заттарын табиғатпен| |
|байланыстырып ою-өрнектермен безендірген. Ою-өрнек | |
|деген сөзіміз латын тілінен алынған «Орнамент» деген| |
|ұғымды білдіреді. Мағынасы сәндеу, әсемдеу деген | |
|сөзден шыққан. Әр өрнектің астарында мағыны болады. | |
|Мысалы: жұлдыз өрнегі-аспандағы жұлдыз көрінісіне | |
|ұқсайды. Ол көбінесе кілемдерде жиі қолданылады. | |
| | |
|4. «Ақсақ құлан» қазақ ертегісі (әңгімелеу) | |
|Баланың бойынан қандай өнер байқадыңыздар? | |
| | |
|5 «Өнер күші» (видеоролик) | |
|Қандай әсер алдың? | |
|6. Шығармашылық жұмыс. Жай әуеннің ырғағын қою. 7 | |
|минут уақыт беріледі. Ырғақты, жағымды музыка | |
|қосылып тұрады. | |
|1-топ. Берілген әріптерден зергерлік бұйымдардың | |
|атауын шығарып жаз. | |
|2-топ. Ребусты шеш және одан шыққан сөзге шағын эссе| |
|жаз. | |
|3- топ. «Ою-өрнек» сөзіне топтастыру | |
| | |
|7.Топпен ән. «Құтты болсын» әні | |
|8.Үй тапсырмасы. Кітаппен жұмыс (оқу, сахналау) | |
|9. Соңғы тыныштық сәті | |

Балалардың топтық жұмыс сәтінен[pic]


Ұқсас жұмыстар
"жігіттің сұлтаны кім?" саралаңыз
Топтастыру Аталар мұрасы
Архитектура және өнер. 7 сынып
Қолданбалы өнер
Асықты жілік
Жігіт сұлтаны. 2 сынып
"наурыз мейрамы, қазақ халқының ауыз әдебиеті, шешендік өнері" ашық сабақ 5 сынып
Әкем, шешем және мен
Диқан баба. әдебиеттік оқу.4 класс
Құрақ түрлері
Пәндер