Сабақ жоспары :: Ағылшын тілі

Файл қосу

How much is it 6 сынып



Қызылорда облысы

Арал ауданы Шижаға ауылы

Сматуллаева Бекзат

ағылшын тілі пән мұғалімі

|Пән мұғалімі | Пәні | Сабақтың тақырыбы |Сыныбы |Күні |
|Сматуллаева Б |Ағылшын тілі|How much is it? |6 «а» |23.10.14 |
|Сілтеме |T.Аяпова English |
|Жалпы мақсаты |This,these,that,those cілтеу есімдіктері ,сөйлемдерді |
| |сәйкестендіру, диалог құрау |
|Күтілетін |This,these,that,those cілтеу есімдіктері ,сөйлемдерді |
|нәтиже |сәйкестендіреді, диалог құрайды |
|Ресурстар | Смайликтер, суреттер |
|Тапсырмалар |Сұраққа жауап беру, мысал келтіру |
| |Жұптық жұмыстар: ауызша орындау, бір-бірімен әңгімелеседі |
| |Жеке жұмыс: жаттығу |
|Кейінгі оқу | Ex:7 , new words |

Мұғалімнің жазбасы
|Сабақ кезеңдері|Мұғалімнің іс-әрекеті |Оқушының іс-әрекеті |
|Кіріспе |Сәлемдесу, көңіл күйлерін |Сәлемдеседі, көңіл күйлерін |
| |сұрау |смайликтер арқылы көрсетеді |
| |Түгендеу |Кезекші жауап береді |
| |Топқа бөлу, бағалау |Топтарға бөлінеді |
| |парақшаларын тарату | |
| |Қызығушылығын ояту |Тыңдап, айтады,қайталайды |
| |I sсream | |
| |You scream | |
| |We all scream | |
| |For the ice-cream | |
|Тұсаукесер | Scream-айқайлау |Тыңдайды, қайталайды, сөздік |
| |you are welcome –қош |дәптерге жазып алады |
| |келдіңіздер, оқасы жоқ |Тыңдайды, мысал келтіреді, |
| |,Ice-cream–балмұздақ |сұраққа жауап береді |
| |size – көлемі ,Flavour – | |
| |жұпар иіс | |
| |exposure – экспозиция, | |
| |Vanilla – ванильді , make – | |
| |алу, жасау,Medium-орташа, | |
| |postcard – пошта,Strawberry –| |
| |құлпынай, badge – бейджик | |
| |This- (жекеше түрі) these- | |
| |(көпше түрі) жақын жерде | |
| |тұрған адамдар \ заттар | |
| |туралы айтқанда қолданылады| |
| |. | |
| |I like this book | |
| |Look at these photos | |
| |That ( жекеше түрі)those | |
| |(көпше түрі) алыс жерде |Бас бармақ арқылы өзін-өзі |
| |тұрған адамдар\заттар туралы|бағалайды |
| |айтқанда қолданылады |Жоғары көтеріңкі-толық түсіндім|
| |Do you like those shoes? |Бас бармақ ортада-әлі де |
| |Who is that boy? |түсініксіз жерлер бар |
| |Сары және жасыл түсті |Төмен түсірілген-түсінбедім |
| |көтергендерге сұрақ қойып, | |
| |түсінбегендерін түсіндіру | |
|Негізгі бөлім |Read the dialogue | |
| |Group work (топтық жұмыс) |Тыңдайды,тапсырманы орындайды |
| |Where were Carol and Colin? |дәптерге жазып алады |
| |Who were they with? | |
| |What did they buy? | |
| |Do you like ice-cream? | |
| |What flavours do you like? | |
| |How often do you buy it? | |
| | | |
| |Individual work (жeке жұмыс) |Тапсырманы жеке орындайды |
| |(жазбаша) | |
| |write the number of the | |
| |picture on the line | |
| |a)Do you like this | |
| |photograph? | |
| |Yes,I do.It’s nice | |
| |b)Do you like those | |
| |pictures? | |
| |No,I don’t.They are horrible | |
| |c) How much is that camera? | |
| |It’s 50 |Тыңдап, рольге бөлініп оқиды |
| |Pair work (жұптық жұмыс) |Бір-бірімен әңгімелеседі |
| |Make up the dialogue |Әр жаттығу орындалғанда |
| | |оқушыларды формативті бағалап |
| | |отырады |
|Сергіту сәті |Әуенге қосылып сергіту |Әуенге қосылып билейді |
| |жаттығу | |
|Қорытынды бөлім|Жеке жұмыс (жазбаша) |Дайын болған оқушы бағдаршамның|
| |Work in individual |жасыл түсін көтереді |
|Бағалау |Өзін-өзі бағалау |Бағалау парақшаларын толтырып, |
| | |мұғалімге өткізеді |
|Рефлексия |Кері байланыс Feedback |Стикерге пікірлерін жазып |
| | |кетеді |
|Үй жұмысы | 2,3- жаттығу, жаңа сөздер |Жазбаша орындау, жаттау |


Ұқсас жұмыстар
How much is it
Countable and Uncountable Nouns
Бинго ойыны
How many apples?
Сенің сыныбыңда неше ұл бала бар?
Мен Дәрігерлік этика және деонтология. Науқастарға алғашқы көмек көрсету. Науқастардың күтімі модулі бойынша не үйрендім
Work and Money
Cағат неше
Shokan Ualikhanov is a Kazakh traveller
Қиындылар ағылшын тілінде
Пәндер