Ромб және оның қасиеттері мен белгілері

Сыныбы 8
Күні 02. 10
Сыныбы 8: Сабақтың тақырыбы
Күні 02. 10: Ромб және оның қасиеттері мен белгілері
Сыныбы 8: Мақсаты
Күні 02. 10: Ромб және оның қасиеттері мен белгілері туралы түсінік алу, есептер шығара білу
Сыныбы 8: Күтілетін нәтиже
Күні 02. 10:

А. Ромбының анықтамасын біледі.

В. Ромбының қасиеті мен белгілерін біледі, есеп шығара алады.

С. Күрделі есептер шығара алады.

Сыныбы 8: Керекті жабдықтар
Күні 02. 10: АКТ мүмкіндігі, оқулық, презентация, әдістемелік құралдар, үлестірме парақтары, бояу қарандаштар, бағалау парақтары
Сыныбы 8: Сабақтың барысы
Сыныбы 8: Сабақ кезеңдері
Күні 02. 10: Мұғалімнің әрекеті
Оқушының әрекеті
Сыныбы 8: Кіріспе
Күні 02. 10: Аялы алақан тренигі бойынша сәлемдесіп, сәттілік тілеу. Жұпқа бөлу

Сәлемдесіп бір-біріне сәттілік тілейді.

Дайын жауабы арқылы есептерін тексереді. Өзін-өзі бағалау

Сыныбы 8: Тұсау кесер
Күні 02. 10:

Өткенді қайталау арқылы жаңа сабақты меңгеруін

ұйымдастыру. Оқушыларды жұптап жұмыстандыра отырып оларға түрткі сұрақтар қою

1. Параллелограмм анықтамасы

2. Параллелограмның қасиеттері

3. Параллелограмның белгілері

4. Параллелограмның периметрін табатын формула

Оқушылармен бірге сабақтың мақсатын құру.

Оқушылар жұптаса отырып қойылған сұрақты оқулық арқылы еске түсіріп талдау жасайды.

Сабақтың мақсатын құрады.

Сыныбы 8: Негізгі бөлім
Күні 02. 10:

Жұппен жұмыстана отырып диалогтық оқыту модулі бойынша жұмыстанады, зертеушілік әңгіме, топтық әңгіме, жоғары деңгейлі сұрақтар беру.

Ромбының анықтамасын қасиеттері мен белгілерін қарастыру. Оқушыларға сұрақ қойып ромбының қасиеттерін айтқызу.

1. Ромбының қарама - қарсы бұрыштары тең

2. Ромбының бір қабырғасына іргелес бұрыштарының қосындысы 180 0 қа тең.

3. Ромбының диагональдары қиылысу нүктесінде тең екіге бөлінеді

4. Ромбының диагональі оны өзара тең екі үшбұрышқа бөледі.

Ромбының белгілерін өздеріне дәлелдету, есептер шығарту №41-44 ауызша, №48, 51, 97, 98

Жұппен талдау жасап, бір-біріне түсіндіреді, сұрақтарға жауап береді, ойларын А3 форматына түсіреді, әр жұп өз постерін қорғайды. Ромбының қасиеттері мен белгілерін өздері зертеушілік әңгіме жасай отырып дәлелдейді, дұрыс дәлелдемені дәптерге барлық оқушылар түсіреді.

Есептер шығарады: №41-44 ауызша

I жұп № 97

II жұп №48

Жұпта шығарып, есепті талдайды, қарсы жұп қателерін түзетеді.

№48, 51, 97, 98 барлығы бірге орындайды, өзара бағалайды. Бағдаршам әдісін қолданады.

Сыныбы 8: Қортынды
Күні 02. 10:

Арасындағы айырмашылық салыстырады; ыстық орындық әдісі бойынша сұрақтар беріледі.

№98, 110, 51 (2)

Арасындағы айырмашылықты көрсету үшін салыстырады.

Өзара және өзін-өзі бағалау арқылы бағалау парағын толтырады.

Ыстық орындық әдісі бойынша сұрақтарға жауап береді. №98, 110, 51(2)

№46. Тіктөртбұрыштың қабырғаларының орталары ромбының төбелері болатынын дәлелдеңдер.

12

Берілгені: АВСД тіктөртбұрыш

АК=ВК, BN=NC, CF=

\[{\boldsymbol{F}}{\boldsymbol{D}}\]
, АН=
\[\scriptstyle H D\]

Дәлелдеу керек: KNFH-ромб

Дәлелдеуі: Екі катеттерінің теңдігі бойынша ΔNBK=ΔNCF=ΔHДF=ΔНАК .

Онда бұл үшбұрыштардың гипотенузалары да тең. KN=NF=FH=KH қабырғаларының теңдігі бойынша төртбұрыш KNFH-ромб болады.

№47.

A

B

C

D

O

Берілгені:

\[\scriptstyle A G G\]
ромб

<АВО-<ВАО=15 0

Табу керек: <АВС,

\[-B A D\]
-?

Шешуі: ΔАОВ- тік бұрышты үшбұрыш

<ВАО+<АВО=90 0

<АВО-<ВАО=15 0

2<АВО =105 0

2<АВО=<АВС

<АВС=105 0

\[-B A D\]
=180 0 -105 0 =75 0

Жауабы: 75 0 және 105 0

№49.

14

Берілгені: АВСД ромб

\[B K\perp A D\]
,
\[A K=K D\]

Табу керек: <А, <АВС-?

Шешуі: ΔАКВ- тік бұрышты үшбұрышта

\[4K={\frac{1}{2}}A D\]
\[A B=A D\]
АК=
\[\frac{1}{2}\]
АВ АК - катеті гипотенузаның жартысына тең болғандықтан <АВК=30 0 болады, ал <А=90 0 -<АВК=90 0 -30 0 =60 0

\[{\mathrm{D}}A+{\mathrm{D}}D=180^{\circ}\]
бұдан
\[\mathbb{Z}D\]
= 120 0

Жауабы: 60 0 және 120 0

№51.

Қабырғасы және диагоналі бойынша ромб салыңдар

Салу жолы: 2 жағдай қарастырамыз. d 1 =

\[{\mathit{B D}}\]

1. е сәулесін саламыз

2. сәуледен

\[{\boldsymbol{A}}{\boldsymbol{D}}\]
=а кесіндісін өлшеп саламыз

3.

\[\omega_{1}(\hat{I}\,;R=a)\]
шеңбер саламыз, В€
\[\omega_{1}\]
болады

4.

\[\omega_{2}(D;d_{i})\]

5.

\[w_{1}\subsetneq\omega_{2}=B\]

6.

\[B N~/A D\]
жүргіземіз

7.

\[D K\;/A B\]
жүргіземіз

8.

\[B N\subsetneq D K=c\]
деп белгілейміз.
\[\scriptstyle A G G\]
ізделінді ромб.

Ромб екенін дәлелдейміз. Салуымыз бойынша

\[A D/B C\]

\[A B/I C D\]
бұдан
\[\scriptstyle A G G\]
параллелограмм

\[A D=A B\]
болғандықтан
\[\scriptstyle A G G\]
ромб

15

ІІ жағдай d 1 =АС диагональі болса

  1. е сәулесін саламыз
  2. сәуледен=а кесіндісін өлшеп саламыз
  3. шеңбер саламыз, С€
  4. жүргіземіз
  5. жүргіземіз
  6. ізделінді ромб

16

№97

Берілгені:

\[\scriptstyle A G G\]
ромб Шешуі: ΔАОВ- тік бұрышты үшбұрыш

<АВО:<ВАО=4:5 <ВАО+<АВО=90 0 ; <АВО:<ВАО=4:5 <АВО= 4* <ВАО/5

Табу керек: <А, <В-? 4* <ВАО/5+ <ВАО =90 0 4* <ВАО+5<ВАО=450 0 9 <ВАО=450 0

<ВАО=50 0 олай болса, <А=50 0 *2=100 0 ; <АВО=4*50 0 /5=40 0 <В=80 0

Жауабы: 80 0 және 100 0

№98

Берілгені: АВСД ромб Шешуі: P=4a, a=16/4=4 олай болса, АВ=4см,

P=16 см, h=2см ΔАВК тікбұрышты үшбұрыш, ВК=1/2AB, болғандықтан <А=30 0 , олай болса <С=30 0

Табу керек: <А, <В-? Сондықтан <В=(360 0 -60 0 ) /2=150, олай болса <C=150 0

Жауабы: 30 0 және 150 0

№54.

O

Берілгені: АВСD ромб

АС=ВD

Дәлелдеу керек: АВСD квадрат

А D

Дәлелдеуі: <А=<В=90 0 екенін дәлелдеу керек. АВСD ромб болғандықтан ВD

\[\underline{{\land}}\]
АС, ВО=ОD, ОА=ОС, ал шарт бойынша АС=ВD ендеше ВО=АО, демек ΔАОВ- тең бүйірлі тік бұрышты үшбұрыш, онда <ВАО=<АВО=45 0

Ал, <ВАD=2<ВАО=90 0

<АВС=2<АВО=90 0 дәлелденді

№56. Егер квадраттың қабырғасы 4, 5 см-ге ұзарса, онда берілген квадраттың периметрі қалай өзгереді?

Шешуі: Берілген квадраттың қабырғасы а десек

Р=4а а 1 =а+4, 5

Р 1 =4а 1

Р 1 =4(а+4, 5) =4а+18=Р+18

Р 1 =Р+18

Жауабы: 18 см ұзарады

4) 2 есе қысқарса ше

Р=4а а 1 =

\[\frac{1}{2}\]
а

Р 1 =4а 1 =4∙

\[\frac{1}{2}\]
а=
\[\frac{1}{2}\]
∙4а=
\[\frac{1}{2}\]
Р

Р 1 =

\[\frac{1}{2}\]
Р

Жауабы: периметрі екі есе қысқарады.

1.
801

Берілгені:

\[\scriptstyle A G G\]
ромб

\[\underline{{{\mathcal{I}}}}\]
А=50 0

Табу керек:

\[\mathbb{Z}/1\mathbb{C}\]
-?

1.: 2.
: 802
Берілгені:ромбА=500Табу керек:-?:

Берілгені:

\[\scriptstyle A G G\]
ромб

\[\angle C D N\]
=75 0

Табу керек:

\[\underline{{{\mathcal{I}}}}\]
АВС-?

1.: 3.
: 803
Берілгені:ромбА=500Табу керек:-?:

Берілгені:

\[\scriptstyle A G G\]
ромб

\[\scriptstyle{D/c}\]
=55

Табу керек :

\[-B A D\]
-?

1.: 4.
: 804
Берілгені:ромбА=500Табу керек:-?:

Берілгені:

\[\scriptstyle A G G\]
ромб

\[B E\perp D C\]

\[\angle D B E\]
=20 0

Табу керек:

\[-B A D\]
-?

1.: 5.
: 805
Берілгені:ромбА=500Табу керек:-?:

Берілгені:

\[\scriptstyle A G G\]
ромб

\[A C_{\textsf{{T}}1B D}\]

ОК

\[\underline{{\land}}\]
ВС, ОР
\[\underline{{\land}}\]
\[{\mathcal{D}}C\]

Д/к: ОК=ОР


Ұқсас жұмыстар
Теңдеуге есептер шешу
Тіктөртбұрыш және оның қасиеттері туралы түсінік беру
Квадрат Квадраттың анықтамасын және қасиеттерін білу
Ромб, квадрат белгілері мен қасиеттерін пайдаланып есептер шығару
Тіктөртбұрыш, ромб, квадрат және олардың қасиеттері
Төртбұрыштардың аудандары
Ақпаратты енгізу құрылғысы
Геометрияға байланысты логикалық есептер жүйесі мен шығару жолдары
Параллелограмның ауданы
Әріпті өрнек, санды өрнек
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz