Қазақстан ормандары. 8 орыс сыныбы

Павлодар қаласы, ПҚБАИ «Бекітемін»

II топ, қазақ тілінде Мектеп директоры:Т. С. Баизбаева

Тыңдаушы: Жасқайратова С. Ж.

Пән: Қазақ тілі

Сынып: 8

Мерзімі: 11. 03. 2014.

Сабақтың тақырыбы: Қазақстан ормандары.

Сабақтың түрі: Жаңа білімді меңгерту сабағы.

Сабақтың мақсаты: Оқушылар қазақстан ормандары туралы білімдерін кеңейте отырып, сын тұрғысынан ойлауға үйренеді.

Міндеттері:

  • Оқушылар қазақстан туралы білім алады.
  • Оқушылар мәтінмен таныса отырып, орманның түрлерін анықтайды.
  • Оқушылар жеке, жұпта, топта жұмыс жасауға, пікір алмасуға дағдыланады.
  • Оқушылардың сөздік қоры артады, сөйлеу тілі дамиды, өз ойын сын тұрғысынан білдіруге дағдыланады.

Әдіс-тәсілі: Кластер, ақпараттық ақаулық,

Көрнекіліктер: интербелсенді тақта, флипчарт, маркер, бағалау парағы, Қазақстан ормандары туралы презентация, оқулық мәтіні, т. б.

Сілтеме (деректер) : Оқулық - Қазақ тілі оқулығы. 8 орыс сынып, Т. Артыкова., Г. Ермекбаева., Алматы: «Атамұра», 2012.

Пәнаралық байланыс: биология, география,

Күтілетін нәтиже:

  • Оқушылар қазақстан ормандары туралы алған білімдерімен өзгелермен бөлісе алады.
  • Оқушылар мәтінмен таныса отырып, орманның түрлерін анықтайды.
  • Жеке ойларын ортаға сала алады. Топқа ойын еркін жеткізе алады. Басқаны үйрету жауапкершілігін сезіне алады.

Табыс критерийлері:

  • Мен өз жауаптарымды дәлелдей аламын;
  • Мен топта өз идеямды ұсына аламын;
  • Мен ормандардың түрлерін ажырата аламын;
  • Мен қазақ тілінде өз ойымды еркін жеткізе аламын.

Сабақтың барысы:

Деңгейлер
Уақыт
Модуль
Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушының іс-әрекеті
Бағалау
Деңгейлер: Ұйымдастыру кезеңі
Уақыт: 1 мин
Модуль:
Мұғалімнің іс-әрекеті:

1. Оқушылармен амандасу

- Сәлеметсіңдер ме, балалар!

Психологиялық ахуал тудыру.

Оқушылар бір-біріне қарама қарсы тұрып, қолдарын ұстап, осы сабаққа байланысты жылы лебіздерін айтады.

Оқушының іс-әрекеті:

- Сәлеметсіз бе?

-Сәттілік тілеймін!

-Көңілін көтеріңкі болсын!

-Жақсы баға ал!

Бағалау: 👍
Деңгейлер: Үй тапсырмасын тексеру
Уақыт: 4 мин
Модуль:
Мұғалімнің іс-әрекеті: 191 бет. Сұрақтарға жауап беру.
Оқушының іс-әрекеті:
Бағалау:
Деңгейлер: I деңгей - Білу.
Уақыт: 2 мин
Модуль:

АКТ

СТО

Мұғалімнің іс-әрекеті: Тақырыпқа шығу мақсатында «Қазақстан ормандары» видеофильм көрсету.
Оқушының іс-әрекеті: Оқушылар не түсінгенін, сабақтың тақырыбы қандай екені туралы өз ойларын ортаға салады.
Бағалау:

Смайлик арқылы өздерін бағалайды

D:\МАКЕН\Кисина Макен Амангельдиновна\Директор школы\Курсы\Курсы уровневые\Смайлики\smile_b.jpg

D:\МАКЕН\Кисина Макен Амангельдиновна\Директор школы\Курсы\Курсы уровневые\Смайлики\1320510400_04.png

Деңгейлер: 1 мин
Уақыт: ОЖЕСО
Модуль: Оқушыларды топтарға бөлу мақсатында ағаштың аттары жазылған қима қағаздар таратылады.
Мұғалімнің іс-әрекеті:

Әр оқушы өзінің суреті бойынша топқа отырады.

1-топ: Қайың

2-топ: Шырша

3-топ: Терек

Деңгейлер: 2 мин
Уақыт:

СТО

Миға шабуыл әдісі

Модуль:

Сіздер қалай ойлайсыздар? Мен неге сіздердің топтарын ағаштардың аттарымен қойдым.

Бүгінгі тақырыпқа байланысты.

- Сендер қазақстан ормандары туралы не білесіңдер?

Мұғалімнің іс-әрекеті: Миға шабуыл әдісі арқылы оқушылар қазақстан ормандары туралы (бастауыш сыныпта дүниетану пәнінен алған білімдерін) не білетіндерін естеріне түсіреді.
Деңгейлер: II деңгей - Түсіну.
Уақыт: 9 мин
Модуль:

СТО

«Ақпараттық ақаулық» әдісі

Мұғалімнің іс-әрекеті: «Қазақстан ормандары» мәтіні таратылады. 193 бет. Мозайка әдісі бойынша талқылайды.
Оқушының іс-әрекеті:

Әр топ мәтінді оқып, аударады.

Жаңа сөздермен жұмыс.

-топта талдайды.

- постерге түсіреді, қорғайды.

Бағалау: «2 жұлдыз, бір тілек» - стикерлерге өз пікірлерін жазып, бір-бірінің постерін бағалайды
Деңгейлер: III деңгей - Қолдану.
Уақыт: 7 мин
Модуль:
Мұғалімнің іс-әрекеті:

А) Ағаштың аттары жазылған қима қағаздар беріледі. Оқушылар сол бойынша жауап береді.

Қайың, көктерек, шырша, емен, үйеңкі, тобылғы, жабайы жеміс.

Сұрақтар:

  1. Ұсақ жапырақты ормандарда қандай ағаштар өседі?
  2. Қылқан жапырақты ормандарда қандай ағаштар өседі?
  3. Аралас жапырақты ормандарда қандай ағаштар өседі?

В) Дайындал . . . Назар сал…Оқыңдар! әдісі. Венн диаграммасы. Қазақстан жеріндегі орман түрлерін айтып, айырмашылықтарын анықтау.

С) 8 сынып оқулығы. 194 бет. 3-тапсырма. Тірек сызбаны толықтырып, әңгіме құраңдар.

Оқушының іс-әрекеті:

Оқушылар сұраққа тиісті ағаштың атын қояды.

Бағалау парағы

А деңгейі - "3"

А, В деңгейлері - "4"

А, В, С деңгейлері - "5"

:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:

Оқушылар қазақстан ормандары тақырыбы бойынша мазмұнын айтады.

Бағалау: Оқушы
А деңгейі
В деңгейі
С деңгейі
Барлығы

Ұқсас жұмыстар
Pisa бағдарламасы бойынша тест 9-сынып
Сабақ жоспары 8 сынып
Оңтүстік американың халқы және елдері жайлы ақпарат
Саяси картасы
Қорғалжынның көркі-қоқиқаз
Тәуелсіздік монументі
Еуразияның табиғат зоналары
Экспо көшбасшысы
Табиғат аясында
Оңтүстік Американың табиғат зоналары. Материктер мен мұхиттар географиясы
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz