Сабақ жоспары :: Қазақ тілі

Файл қосу

Қазақстан ормандары. 8 орыс сыныбы

Павлодар қаласы, ПҚБАИ <<Бекітемін>>___________
II топ,қазақ тілінде Мектеп директоры:Т.С.Баизбаева
Тыңдаушы: Жасқайратова С.Ж.


Пән: Қазақ тілі
Сынып: 8
Мерзімі: 11.03.2014.
Сабақтың тақырыбы: Қазақстан ормандары.
Сабақтың түрі: Жаңа білімді меңгерту сабағы.
Сабақтың мақсаты: Оқушылар қазақстан ормандары туралы білімдерін кеңейте отырып, сын тұрғысынан ойлауға үйренеді.
Міндеттері:
* Оқушылар қазақстан туралы білім алады.
* Оқушылар мәтінмен таныса отырып,орманның түрлерін анықтайды.
* Оқушылар жеке, жұпта, топта жұмыс жасауға , пікір алмасуға дағдыланады.
* Оқушылардың сөздік қоры артады, сөйлеу тілі дамиды, өз ойын сын тұрғысынан білдіруге дағдыланады.
Әдіс-тәсілі: Кластер, ақпараттық ақаулық,
Көрнекіліктер: интербелсенді тақта, флипчарт, маркер, бағалау парағы, Қазақстан ормандары туралы презентация, оқулық мәтіні, т.б.
Сілтеме (деректер): Оқулық - Қазақ тілі оқулығы. 8 орыс сынып, Т.Артыкова., Г.Ермекбаева., Алматы: <<Атамұра>>, 2012.
Пәнаралық байланыс: биология, география,
Күтілетін нәтиже:
* Оқушылар қазақстан ормандары туралы алған білімдерімен өзгелермен бөлісе алады.
* Оқушылар мәтінмен таныса отырып,орманның түрлерін анықтайды.

* Жеке ойларын ортаға сала алады. Топқа ойын еркін жеткізе алады. Басқаны үйрету жауапкершілігін сезіне алады.
Табыс критерийлері:
* Мен өз жауаптарымды дәлелдей аламын;
* Мен топта өз идеямды ұсына аламын;
* Мен ормандардың түрлерін ажырата аламын;
* Мен қазақ тілінде өз ойымды еркін жеткізе аламын.

Сабақтың барысы:

Деңгейлер
Уақыт
Модуль
Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушының іс-әрекеті
Бағалау
Ұйымдастыру кезеңі
1 мин

1. Оқушылармен амандасу
- Сәлеметсіңдер ме, балалар!
Психологиялық ахуал тудыру.
Оқушылар бір-біріне қарама қарсы тұрып,қолдарын ұстап, осы сабаққа байланысты жылы лебіздерін айтады.

- Сәлеметсіз бе?

-Сәттілік тілеймін!
-Көңілін көтеріңкі болсын!
-Жақсы баға ал!


Үй тапсырмасын тексеру
4 мин

191 бет. Сұрақтарға жауап беру.


I деңгей - Білу.

2 мин
АКТ
СТО

Тақырыпқа шығу мақсатында <<Қазақстан ормандары>> видеофильм көрсету.
Оқушылар не түсінгенін, сабақтың тақырыбы қандай екені туралы өз ойларын ортаға салады.
Смайлик арқылы өздерін бағалайды








1 мин
ОЖЕСО

Оқушыларды топтарға бөлу мақсатында ағаштың аттары жазылған қима қағаздар таратылады.
Әр оқушы өзінің суреті бойынша топқа отырады.
1-топ: Қайың
2-топ: Шырша
3-топ: Терек


2 мин
СТО
Миға шабуыл әдісі
Сіздер қалай ойлайсыздар? Мен неге сіздердің топтарын ағаштардың аттарымен қойдым.
Бүгінгі тақырыпқа байланысты.
- Сендер қазақстан ормандары туралы не білесіңдер?
Миға шабуыл әдісі арқылы оқушылар қазақстан ормандары туралы (бастауыш сыныпта дүниетану пәнінен алған білімдерін) не білетіндерін естеріне түсіреді.

Қазақстан ормандары


II деңгей - Түсіну.
9 мин
СТО
<<Ақпараттық ақаулық>> әдісі

<<Қазақстан ормандары>> мәтіні таратылады. 193 бет. Мозайка әдісі бойынша талқылайды.
Әр топ мәтінді оқып, аударады.
Жаңа сөздермен жұмыс.
-топта талдайды.
- постерге түсіреді,қорғайды.
<<2 жұлдыз, бір тілек>> - стикерлерге өз пікірлерін жазып, бір-бірінің постерін бағалайды
III деңгей - Қолдану.
7 мин

А) Ағаштың аттары жазылған қима қағаздар беріледі. Оқушылар сол бойынша жауап береді.
Қайың, көктерек, шырша, емен, үйеңкі, тобылғы, жабайы жеміс.
Сұрақтар:
* Ұсақ жапырақты ормандарда қандай ағаштар өседі?
* Қылқан жапырақты ормандарда қандай ағаштар өседі?
* Аралас жапырақты ормандарда қандай ағаштар өседі?
В) Дайындал...Назар сал...Оқыңдар! әдісі.Венн диаграммасы. Қазақстан жеріндегі орман түрлерін айтып, айырмашылықтарын анықтау.

С) 8 сынып оқулығы. 194 бет. 3-тапсырма.Тірек сызбаны толықтырып, әңгіме құраңдар.

Оқушылар сұраққа тиісті ағаштың атын қояды.

Бағалау парағы
А деңгейі - "3"
А, В деңгейлері - "4"
А, В, С деңгейлері - "5"

Оқушы
А деңгейі
В деңгейі
С деңгейі
Барлығы
















Оқушылар қазақстан ормандары тақырыбы бойынша мазмұнын айтады.

IV деңгей - Талдау.
7 мин
<<6 қалпақ>> әдісі

V деңгей - Синтездеу.
4 мин
ОЖЕСО
СТО

Кім көп біледі? әдісі. Топтар орман туралы мақал - мәтелдерді айтып, аударып, мазмұнын айтып береді.
Топтар кезектесіп айтып, мағынасын ашып, түсінеді.
<<Бағдаршам>>

Мен көп жаңа білім алдым

Тапсырмаларды орындаған кезде біраз қателестім.

Білмеймін

VI деңгей - Бағалау.
5 мин

Ертеректе не білдім?
Не білдім?
Не білгім келеді?

Оқушылар кестені толтырады.






Үй тапсырмасы
1 мин

<<Қазақстан ормандары>> тақырыбына эссе жазу немесе сурет салу не презентация жасау.





Ұқсас жұмыстар
Pisa бағдарламасы бойынша тест 9-сынып
Сабақ жоспары 8 сынып
Оңтүстік американың халқы және елдері жайлы ақпарат
Саяси картасы
Қорғалжынның көркі-қоқиқаз
Тәуелсіздік монументі
Еуразияның табиғат зоналары
Экспо көшбасшысы
Табиғат аясында
Оңтүстік Американың табиғат зоналары. Материктер мен мұхиттар географиясы
Пәндер