Сабақ жоспары :: Қазақ тілі
Файл қосу
Қазақстан ормандары. 8 орыс сыныбы
Павлодар қаласы, ПҚБАИ <<Бекітемін>>___________
II топ,қазақ тілінде Мектеп директоры:Т.С.Баизбаева
Тыңдаушы: Жасқайратова С.Ж.
Пән: Қазақ тілі
Сынып: 8
Мерзімі: 11.03.2014.
Сабақтың тақырыбы: Қазақстан ормандары.
Сабақтың түрі: Жаңа білімді меңгерту сабағы.
Сабақтың мақсаты: Оқушылар қазақстан ормандары туралы білімдерін кеңейте отырып, сын тұрғысынан ойлауға үйренеді.
Міндеттері:
* Оқушылар қазақстан туралы білім алады.
* Оқушылар мәтінмен таныса отырып,орманның түрлерін анықтайды.
* Оқушылар жеке, жұпта, топта жұмыс жасауға , пікір алмасуға дағдыланады.
* Оқушылардың сөздік қоры артады, сөйлеу тілі дамиды, өз ойын сын тұрғысынан білдіруге дағдыланады.
Әдіс-тәсілі: Кластер, ақпараттық ақаулық,
Көрнекіліктер: интербелсенді тақта, флипчарт, маркер, бағалау парағы, Қазақстан ормандары туралы презентация, оқулық мәтіні, т.б.
Сілтеме (деректер): Оқулық - Қазақ тілі оқулығы. 8 орыс сынып, Т.Артыкова., Г.Ермекбаева., Алматы: <<Атамұра>>, 2012.
Пәнаралық байланыс: биология, география,
Күтілетін нәтиже:
* Оқушылар қазақстан ормандары туралы алған білімдерімен өзгелермен бөлісе алады.
* Оқушылар мәтінмен таныса отырып,орманның түрлерін анықтайды.
* Жеке ойларын ортаға сала алады. Топқа ойын еркін жеткізе алады. Басқаны үйрету жауапкершілігін сезіне алады.
Табыс критерийлері:
* Мен өз жауаптарымды дәлелдей аламын;
* Мен топта өз идеямды ұсына аламын;
* Мен ормандардың түрлерін ажырата аламын;
* Мен қазақ тілінде өз ойымды еркін жеткізе аламын.
Сабақтың барысы:
Деңгейлер
Уақыт
Модуль
Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушының іс-әрекеті
Бағалау
Ұйымдастыру кезеңі
1 мин
1. Оқушылармен амандасу
- Сәлеметсіңдер ме, балалар!
Психологиялық ахуал тудыру.
Оқушылар бір-біріне қарама қарсы тұрып,қолдарын ұстап, осы сабаққа байланысты жылы лебіздерін айтады.
- Сәлеметсіз бе?
-Сәттілік тілеймін!
-Көңілін көтеріңкі болсын!
-Жақсы баға ал!
Үй тапсырмасын тексеру
4 мин
191 бет. Сұрақтарға жауап беру.
I деңгей - Білу.
2 мин
АКТ
СТО
Тақырыпқа шығу мақсатында <<Қазақстан ормандары>> видеофильм көрсету.
Оқушылар не түсінгенін, сабақтың тақырыбы қандай екені туралы өз ойларын ортаға салады.
Смайлик арқылы өздерін бағалайды
1 мин
ОЖЕСО
Оқушыларды топтарға бөлу мақсатында ағаштың аттары жазылған қима қағаздар таратылады.
Әр оқушы өзінің суреті бойынша топқа отырады.
1-топ: Қайың
2-топ: Шырша
3-топ: Терек
2 мин
СТО
Миға шабуыл әдісі
Сіздер қалай ойлайсыздар? Мен неге сіздердің топтарын ағаштардың аттарымен қойдым.
Бүгінгі тақырыпқа байланысты.
- Сендер қазақстан ормандары туралы не білесіңдер?
Миға шабуыл әдісі арқылы оқушылар қазақстан ормандары туралы (бастауыш сыныпта дүниетану пәнінен алған білімдерін) не білетіндерін естеріне түсіреді.
Қазақстан ормандары
II деңгей - Түсіну.
9 мин
СТО
<<Ақпараттық ақаулық>> әдісі
<<Қазақстан ормандары>> мәтіні таратылады. 193 бет. Мозайка әдісі бойынша талқылайды.
Әр топ мәтінді оқып, аударады.
Жаңа сөздермен жұмыс.
-топта талдайды.
- постерге түсіреді,қорғайды.
<<2 жұлдыз, бір тілек>> - стикерлерге өз пікірлерін жазып, бір-бірінің постерін бағалайды
III деңгей - Қолдану.
7 мин
А) Ағаштың аттары жазылған қима қағаздар беріледі. Оқушылар сол бойынша жауап береді.
Қайың, көктерек, шырша, емен, үйеңкі, тобылғы, жабайы жеміс.
Сұрақтар:
* Ұсақ жапырақты ормандарда қандай ағаштар өседі?
* Қылқан жапырақты ормандарда қандай ағаштар өседі?
* Аралас жапырақты ормандарда қандай ағаштар өседі?
В) Дайындал...Назар сал...Оқыңдар! әдісі.Венн диаграммасы. Қазақстан жеріндегі орман түрлерін айтып, айырмашылықтарын анықтау.
С) 8 сынып оқулығы. 194 бет. 3-тапсырма.Тірек сызбаны толықтырып, әңгіме құраңдар.
Оқушылар сұраққа тиісті ағаштың атын қояды.
Бағалау парағы
А деңгейі - "3"
А, В деңгейлері - "4"
А, В, С деңгейлері - "5"
Оқушы
А деңгейі
В деңгейі
С деңгейі
Барлығы
Оқушылар қазақстан ормандары тақырыбы бойынша мазмұнын айтады.
IV деңгей - Талдау.
7 мин
<<6 қалпақ>> әдісі
V деңгей - Синтездеу.
4 мин
ОЖЕСО
СТО
Кім көп біледі? әдісі. Топтар орман туралы мақал - мәтелдерді айтып, аударып, мазмұнын айтып береді.
Топтар кезектесіп айтып, мағынасын ашып, түсінеді.
<<Бағдаршам>>
Мен көп жаңа білім алдым
Тапсырмаларды орындаған кезде біраз қателестім.
Білмеймін
VI деңгей - Бағалау.
5 мин
Ертеректе не білдім?
Не білдім?
Не білгім келеді?
Оқушылар кестені толтырады.
Үй тапсырмасы
1 мин
<<Қазақстан ормандары>> тақырыбына эссе жазу немесе сурет салу не презентация жасау.
II топ,қазақ тілінде Мектеп директоры:Т.С.Баизбаева
Тыңдаушы: Жасқайратова С.Ж.
Пән: Қазақ тілі
Сынып: 8
Мерзімі: 11.03.2014.
Сабақтың тақырыбы: Қазақстан ормандары.
Сабақтың түрі: Жаңа білімді меңгерту сабағы.
Сабақтың мақсаты: Оқушылар қазақстан ормандары туралы білімдерін кеңейте отырып, сын тұрғысынан ойлауға үйренеді.
Міндеттері:
* Оқушылар қазақстан туралы білім алады.
* Оқушылар мәтінмен таныса отырып,орманның түрлерін анықтайды.
* Оқушылар жеке, жұпта, топта жұмыс жасауға , пікір алмасуға дағдыланады.
* Оқушылардың сөздік қоры артады, сөйлеу тілі дамиды, өз ойын сын тұрғысынан білдіруге дағдыланады.
Әдіс-тәсілі: Кластер, ақпараттық ақаулық,
Көрнекіліктер: интербелсенді тақта, флипчарт, маркер, бағалау парағы, Қазақстан ормандары туралы презентация, оқулық мәтіні, т.б.
Сілтеме (деректер): Оқулық - Қазақ тілі оқулығы. 8 орыс сынып, Т.Артыкова., Г.Ермекбаева., Алматы: <<Атамұра>>, 2012.
Пәнаралық байланыс: биология, география,
Күтілетін нәтиже:
* Оқушылар қазақстан ормандары туралы алған білімдерімен өзгелермен бөлісе алады.
* Оқушылар мәтінмен таныса отырып,орманның түрлерін анықтайды.
* Жеке ойларын ортаға сала алады. Топқа ойын еркін жеткізе алады. Басқаны үйрету жауапкершілігін сезіне алады.
Табыс критерийлері:
* Мен өз жауаптарымды дәлелдей аламын;
* Мен топта өз идеямды ұсына аламын;
* Мен ормандардың түрлерін ажырата аламын;
* Мен қазақ тілінде өз ойымды еркін жеткізе аламын.
Сабақтың барысы:
Деңгейлер
Уақыт
Модуль
Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушының іс-әрекеті
Бағалау
Ұйымдастыру кезеңі
1 мин
1. Оқушылармен амандасу
- Сәлеметсіңдер ме, балалар!
Психологиялық ахуал тудыру.
Оқушылар бір-біріне қарама қарсы тұрып,қолдарын ұстап, осы сабаққа байланысты жылы лебіздерін айтады.
- Сәлеметсіз бе?
-Сәттілік тілеймін!
-Көңілін көтеріңкі болсын!
-Жақсы баға ал!
Үй тапсырмасын тексеру
4 мин
191 бет. Сұрақтарға жауап беру.
I деңгей - Білу.
2 мин
АКТ
СТО
Тақырыпқа шығу мақсатында <<Қазақстан ормандары>> видеофильм көрсету.
Оқушылар не түсінгенін, сабақтың тақырыбы қандай екені туралы өз ойларын ортаға салады.
Смайлик арқылы өздерін бағалайды
1 мин
ОЖЕСО
Оқушыларды топтарға бөлу мақсатында ағаштың аттары жазылған қима қағаздар таратылады.
Әр оқушы өзінің суреті бойынша топқа отырады.
1-топ: Қайың
2-топ: Шырша
3-топ: Терек
2 мин
СТО
Миға шабуыл әдісі
Сіздер қалай ойлайсыздар? Мен неге сіздердің топтарын ағаштардың аттарымен қойдым.
Бүгінгі тақырыпқа байланысты.
- Сендер қазақстан ормандары туралы не білесіңдер?
Миға шабуыл әдісі арқылы оқушылар қазақстан ормандары туралы (бастауыш сыныпта дүниетану пәнінен алған білімдерін) не білетіндерін естеріне түсіреді.
Қазақстан ормандары
II деңгей - Түсіну.
9 мин
СТО
<<Ақпараттық ақаулық>> әдісі
<<Қазақстан ормандары>> мәтіні таратылады. 193 бет. Мозайка әдісі бойынша талқылайды.
Әр топ мәтінді оқып, аударады.
Жаңа сөздермен жұмыс.
-топта талдайды.
- постерге түсіреді,қорғайды.
<<2 жұлдыз, бір тілек>> - стикерлерге өз пікірлерін жазып, бір-бірінің постерін бағалайды
III деңгей - Қолдану.
7 мин
А) Ағаштың аттары жазылған қима қағаздар беріледі. Оқушылар сол бойынша жауап береді.
Қайың, көктерек, шырша, емен, үйеңкі, тобылғы, жабайы жеміс.
Сұрақтар:
* Ұсақ жапырақты ормандарда қандай ағаштар өседі?
* Қылқан жапырақты ормандарда қандай ағаштар өседі?
* Аралас жапырақты ормандарда қандай ағаштар өседі?
В) Дайындал...Назар сал...Оқыңдар! әдісі.Венн диаграммасы. Қазақстан жеріндегі орман түрлерін айтып, айырмашылықтарын анықтау.
С) 8 сынып оқулығы. 194 бет. 3-тапсырма.Тірек сызбаны толықтырып, әңгіме құраңдар.
Оқушылар сұраққа тиісті ағаштың атын қояды.
Бағалау парағы
А деңгейі - "3"
А, В деңгейлері - "4"
А, В, С деңгейлері - "5"
Оқушы
А деңгейі
В деңгейі
С деңгейі
Барлығы
Оқушылар қазақстан ормандары тақырыбы бойынша мазмұнын айтады.
IV деңгей - Талдау.
7 мин
<<6 қалпақ>> әдісі
V деңгей - Синтездеу.
4 мин
ОЖЕСО
СТО
Кім көп біледі? әдісі. Топтар орман туралы мақал - мәтелдерді айтып, аударып, мазмұнын айтып береді.
Топтар кезектесіп айтып, мағынасын ашып, түсінеді.
<<Бағдаршам>>
Мен көп жаңа білім алдым
Тапсырмаларды орындаған кезде біраз қателестім.
Білмеймін
VI деңгей - Бағалау.
5 мин
Ертеректе не білдім?
Не білдім?
Не білгім келеді?
Оқушылар кестені толтырады.
Үй тапсырмасы
1 мин
<<Қазақстан ормандары>> тақырыбына эссе жазу немесе сурет салу не презентация жасау.
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz