Қазақстан ормандары. 8 орыс сыныбы

Павлодар қаласы, ПҚБАИ «Бекітемін»
II топ, қазақ тілінде Мектеп директоры:Т. С. Баизбаева
Тыңдаушы: Жасқайратова С. Ж.
Пән: Қазақ тілі
Сынып: 8
Мерзімі: 11. 03. 2014.
Сабақтың тақырыбы: Қазақстан ормандары.
Сабақтың түрі: Жаңа білімді меңгерту сабағы.
Сабақтың мақсаты: Оқушылар қазақстан ормандары туралы білімдерін кеңейте отырып, сын тұрғысынан ойлауға үйренеді.
Міндеттері:
- Оқушылар қазақстан туралы білім алады.
- Оқушылар мәтінмен таныса отырып, орманның түрлерін анықтайды.
- Оқушылар жеке, жұпта, топта жұмыс жасауға, пікір алмасуға дағдыланады.
- Оқушылардың сөздік қоры артады, сөйлеу тілі дамиды, өз ойын сын тұрғысынан білдіруге дағдыланады.
Әдіс-тәсілі: Кластер, ақпараттық ақаулық,
Көрнекіліктер: интербелсенді тақта, флипчарт, маркер, бағалау парағы, Қазақстан ормандары туралы презентация, оқулық мәтіні, т. б.
Сілтеме (деректер) : Оқулық - Қазақ тілі оқулығы. 8 орыс сынып, Т. Артыкова., Г. Ермекбаева., Алматы: «Атамұра», 2012.
Пәнаралық байланыс: биология, география,
Күтілетін нәтиже:
- Оқушылар қазақстан ормандары туралы алған білімдерімен өзгелермен бөлісе алады.
- Оқушылар мәтінмен таныса отырып, орманның түрлерін анықтайды.
- Жеке ойларын ортаға сала алады. Топқа ойын еркін жеткізе алады. Басқаны үйрету жауапкершілігін сезіне алады.
Табыс критерийлері:
- Мен өз жауаптарымды дәлелдей аламын;
- Мен топта өз идеямды ұсына аламын;
- Мен ормандардың түрлерін ажырата аламын;
- Мен қазақ тілінде өз ойымды еркін жеткізе аламын.
Сабақтың барысы:
1. Оқушылармен амандасу
- Сәлеметсіңдер ме, балалар!
Психологиялық ахуал тудыру.
Оқушылар бір-біріне қарама қарсы тұрып, қолдарын ұстап, осы сабаққа байланысты жылы лебіздерін айтады.
- Сәлеметсіз бе?
-Сәттілік тілеймін!
-Көңілін көтеріңкі болсын!
-Жақсы баға ал!
АКТ
СТО
Смайлик арқылы өздерін бағалайды
Әр оқушы өзінің суреті бойынша топқа отырады.
1-топ: Қайың
2-топ: Шырша
3-топ: Терек
СТО
Миға шабуыл әдісі
Сіздер қалай ойлайсыздар? Мен неге сіздердің топтарын ағаштардың аттарымен қойдым.
Бүгінгі тақырыпқа байланысты.
- Сендер қазақстан ормандары туралы не білесіңдер?
СТО
«Ақпараттық ақаулық» әдісі
Әр топ мәтінді оқып, аударады.
Жаңа сөздермен жұмыс.
-топта талдайды.
- постерге түсіреді, қорғайды.
А) Ағаштың аттары жазылған қима қағаздар беріледі. Оқушылар сол бойынша жауап береді.
Қайың, көктерек, шырша, емен, үйеңкі, тобылғы, жабайы жеміс.
Сұрақтар:
- Ұсақ жапырақты ормандарда қандай ағаштар өседі?
- Қылқан жапырақты ормандарда қандай ағаштар өседі?
- Аралас жапырақты ормандарда қандай ағаштар өседі?
В) Дайындал . . . Назар сал…Оқыңдар! әдісі. Венн диаграммасы. Қазақстан жеріндегі орман түрлерін айтып, айырмашылықтарын анықтау.
С) 8 сынып оқулығы. 194 бет. 3-тапсырма. Тірек сызбаны толықтырып, әңгіме құраңдар.
Оқушылар сұраққа тиісті ағаштың атын қояды.
Бағалау парағы
А деңгейі - "3"
А, В деңгейлері - "4"
А, В, С деңгейлері - "5"
Оқушылар қазақстан ормандары тақырыбы бойынша мазмұнын айтады.
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz