Б.соқпақбаев "менің атым қожа" повесі

Күні: 26. 02. 2014 Пәні: Қазақ әдебиеті Сыныбы: 6 «Ә»

Сабақтың тақырыбы: Б. Соқпақбаевтың «Менің атым Қожа» повесі

Сабақтың мақсаты: ақынның өмірі мен шығармашылығы жайлы білу. Повесті оқи отырып мазмұнын түсіну. Топтаса отырып ақынның повесін талдау. Алған білімдерін жинақтау

Оқытуда қолданылатын әдіс - тәсілдер: «Сұрақты қағып ал» әдісі, «Миға шабуыл»әдісі, зерттеу әдісі, рөлдік ойын, «бес минуттық эссе жазу» әдісі, синкуэн әдісі, сөзжұмбақ шешу, INSERT стратегиясы

Модульдердің кіріктірілуі : сыни тұрғыда ойлауға үйрету, оқыту мен оқуда акт -ны пайдалану, оқыту мен оқытудағы жаңа әдіс - тәсілдер, оқытуды басқару және көшбасшылық, оқыту үшін бағалау және оқытуды бағалау

Үйрену мақсатында бағаны қоса бағалау: топты және өзін-өзі стикер арқылы бағалау

Негізгі дерек көздер: электронды оқулық, плакат, постер, слайд, сөзжұмбақ

Оқып үйренудің нәтижесі : ақынның өмірі мен шығармашылығы жайлы біледі, повесті оқи отырып мазмұнын түсінеді, топтаса отырып ақынның повесін талдайды. Алған білімдерін жинақтайды.

№ №

Мұғалім іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Уа

қыт

Ресурстар

№ №:

1.

Мұғалім іс-әрекеті:

Ұйымдастыру кезеңі. Оқу құралдарын түгендеу. Психологиялық атмосфераны қалыптастыру

Оқушының іс-әрекеті:

Оқу құралдарын дайындау.

1-1леріне жақсы сөз н/е тілек айтады.

Уақыт:

3 м

Ресурстар:
№ №:

2.

Мұғалім іс-әрекеті:

«Сұрақты қағып ал» әдісі және «Миға шабуыл» әдісі арқылы үш топтың оқушылары бір - бірлеріне сұрақтарды қойдыртады.

Оқушының іс-әрекеті:

Топ мүшелері сұрақтар қояды, сұрақтарына жауап береді. Өз жауаптарын дұрыс жауаппен салыстырады. Топтар бір -бірлерін бағалап отырады.

Уақыт:

5 м

Ресурстар:

Тест слайд

№ №:

3.

Мұғалім іс-әрекеті:

Білу, түсіну.

Зерттеу әдісі бойынша оқушыларға топтаса отырып зерттеп келген жұмыстарына постер жасатады. Б. Соқпақбаевтың «Менің атым Қожа» повесі жайлы жаздыртады. Алматы облысы, Нарынқол ауданында 1924 жылы дүниеге келген. Прозашы, аудармашы, сыншы, Қазақстанның Мемлекеттік сыйлығының лауреаты. «Жұлдыз» журналы мен «Қазақ әдебиеті» атты газетінде, «Балдырған» журналында қызмет атқарған. 1950 жылы «Бұлақ» өлеңі, «Бозтөбеде бір қыз бар»пьессасы, «Өлгендер қайтып келмейді» атты романы, «Гауһар» атты повесін жазған.

Оқушының іс-әрекеті:

Топтаса отырып постермен жұмыс жасайды. Топтың спикерлері жасаған постерлерін қорғайды.

Уақыт:

10м

Ресурстар:

Постерлер, стикер, флипчарт

№ №:

4.

Мұғалім іс-әрекеті:

Қолдану.

Көрініс.

Сергіту сәтін жүргіздіреді.

Оқушының іс-әрекеті:

Әр топ өздері дайындаған көріністерін көрсетеді.

Сергіту сәті

Уақыт:

7 м

Ресурстар:

Слайд, электрондыоқулық

№ №:

5.

Мұғалім іс-әрекеті:

Талдау.

Синкуэн әдісі бойынша бес жолды өлең құрастыру

Сөзжұмбақтарды шештіртеді

Оқушының іс-әрекеті:

Сабаққа өз тұжырымын жасау, өзі сыни көзқараспен қарай отырып Қожаға байланысты өлең құрастырады. Сөзжұмбақ шешеді

Уақыт:

5 м

Ресурстар:

Эссе

Сөзжұмбақ

№ №:

7.

Мұғалім іс-әрекеті:

Жинақтау.

Бағалау. Тақырыпты түсіну дәрежесін бағалау

Рефлексия жаса

Оқушының іс-әрекеті: Бағалау парақшалары мен стикер арқылы бағалау
Уақыт:

Ресурстар:

Стикер парағы

№ №:

6.

Мұғалім іс-әрекеті:

Үйге тапсырма:

“Бақытты балалық шақ” тақырыбында ойтолғау жазу

Оқушының іс-әрекеті:

Берілген тапсырманы күнделікке жазып алу

Уақыт:

Ресурстар:

Оқулық

Тексерілді: А. Қасымбеков 26. 02. 14ж

Сабақтың тақырыбы: Б. Соқпақбаевтың «Менің атым Қожа» повесі

Сабақтың мақсаты: ақынның өмірі мен шығармашылығы жайлы білу. Повесті оқи отырып мазмұнын түсіну. Топтаса отырып ақынның повесін талдау. Алған білімдерін жинақтау

Оқытуда қолданылатын әдіс - тәсілдер: «Сұрақты қағып ал» әдісі, «Миға шабуыл»әдісі, зерттеу әдісі, рөлдік ойын, синкуэн әдісі, сөзжұмбақ шешу, INSERT әдісі

Модульдердің кіріктірілуі : сыни тұрғыда ойлауға үйрету, оқыту мен оқуда акт -ны пайдалану, оқыту мен оқытудағы жаңа әдіс - тәсілдер, оқытуды басқару және көшбасшылық, оқыту үшін бағалау және оқытуды бағалау

Үйрену мақсатында бағаны қоса бағалау: топты және өзін-өзі стикер арқылы бағалау

Негізгі дерек көздер: электронды оқулық, плакат, постер, слайд, сөзжұмбақ, стикер

Оқып үйренудің нәтижесі : ақынның өмірі мен шығармашылығы жайлы біледі, повесті оқи отырып мазмұнын түсінеді, топтаса отырып ақынның повесін талдайды. Алған білімдерін жинақтайды.

Жаңа сабақ

Ұйымдастыру кезеңі.

Оқу құралдарын түгендеу. Психологиялық атмосфераны қалыптастыру. «Екі тілек, бір жұлдыз» әдісі бойынша бір - бірлеріне жақсы сөз немесе тілек айтады. Оқушылар 3 топқа бөлінеді. «Астана», «Қыран», «Жас қыран»


Ұқсас жұмыстар
Қожа бейнесі «түбінде адам болатын бала»
Менің атым - қожа Бердібек Соқпақбаев
Б. соқпақбаев «менің атым қожа» повесіндегі басты кейіпкерге мінездеме
Б.соқпақбаев «менің атым қожа»
Оқушыларға сұрақ қою
"Шал мен бала"
Қожа бейнесі
Қайталама қос сөз
БАЛАЛАР ӘДЕБИЕТІНІҢ БӘЙТЕРЕГІ
Б.Соқпақбаев. Менің атым Қожа шығармасы
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz