7 класс алгебрадан қысқа мерзімді жоспар

Оқушылармен амандасу. Психологиялық дайындық.
Арифметикалық 4 амал (қосу, азайту, көбейту, бөлу) бойынша топқа бөлу
Мұғаліммен амандасады.
Топтарға бөлінеді.
Сабақтың тақырыбы мен мақсаты таныстырылады.
Сабақ үстінде қолданылатын әдіс-тәсілдер мен бағалау түрлері айтылады.
Негізгі бөлім
Білу.
Түсіну.
Қолдану.
Талдау.
Жинақтау.
2-минут
15-минут
6-минут
7-минут
Жұптық жұмыс: оқулық бойынша жұмыс жасайды. 2) Ауызша сұраққа жауап бер:Бірмүше деп нені айтамыз? Мысал келтіріңдер. (2ұпай)
3) Бір ғана саннан тұратын өрнекті бірмүше деп атауға бола ма?Бір ғана әріптен тұратын өрнекті бірмүше деп атауға бола ма? Берілген өрнектердің ішінен бірмүшелерді ауызша ата : а) 3, 4х2у ; б) х2 +х ; в) -0, 7ху2
г) a-b ; д) -3mn3m2 ; е) 2(x+y) 2 ; ж) 0, 6 ( 2 ұпай )
4) Кандай бірмүшені стандарт түрдегі бірмүше деп атайды ?Бірмүшенің коэффициенті деп нені атайды?Мысал келтіріңдер ( 2ұпай)
5) Бірмүшені стандарт түріне келтіріңдер және коэффициентін атаңдар:/кез келген 6есеп/ (12 ұпай)
1) 8х2х ; 2) 1, 2abc ∙5a ; 3) 3xy (-1, 7) y ; 4) 6c2(-0, 8) ac; 5) y5 y2y ; 6) 2, 3m2n∙4. 5n3; 7) 10a2b2∙(-1, 2a3) ; 8) -30x5y∙(-0, 7xy2)
6) Бірмүшенің дәрежесі деп нені айтады?Әріп көбейткіші жоқ бірмүшенің дәрежесі неге тең? а) 0, 8mn3k4 ; б) -хуz дәрежесі қандай?
1) Бірмүшені дәрежеге шығаруды орындаңдар:
1) (3х2 ) 3 ; 2) (4m) 2 3) (-2a4b2) 3 7) (-0, 6m3n2) 3 4) (-3x2y) 4; 5) (-a2bc3) 5; 6) (-a3b2c) 2 8) (2 xy2) 2
Ресурс парақтарымен жұмыс.
1) -0, 8 m2n ∙(-0, 5m5n7) ; 2) 0, 3y2∙(- x4y6) ;
3) 1 cd ∙ (- c9d7) ; 4) ab ∙ (-ab2) ∙ ab3;
5) x2y∙ (-xy) ∙ (-xy2) ; 6) mn ∙ (-m5n3) ∙(-m3n8)
Интерактивтік тақтада топтар бір-біріне тақырыпты түсіндіреді. Әр топқа әр түрлі тапсырма беріледі:
№1 ӨЗДІК ЖҰМЫСЫ
І нұсқа ІІ нұсқа
№ 1 Бірмүшені стандарт түрге келтіріңдер және оның коэффициентін астын сыз: (8ұпай)
1) 0, 45a2bc5 ∙ a7 b6c 1) 0, 24b3xy4∙ bx3y7
2) x2y5∙ (-6xy2) 2) 0, 3a2b3∙ ab
3) 5 y4y2y 3) 7 z5z z2
4) (-3 ab) 4 4) (-9x2y) 3
№ 2 Бірмүшенің мәнін табыңдар: ( 4ұпай)
1) 5х3, мұндағы х=0, 5 1) -0, 125y4; мұндағы y=-2
2) -9х5у2, мұндағы х= -1; y= 1/3 2) 12x2y, мұндағы x =-0, 3 y= 1/6
Барлығы: 12 ұпай
«5» -12 ұпай; «4» -10 ұпай; «3» -8 ұпай.
.
Нақты деректермен жұмыс жасайды.
Мәтінмен жұмыс жасайды.
Өзара достық қарым-қатынас құра отырып, бірігіп есептер шығарады.
топқа берілген тапсырманы орындау барысында бірлесіп шығармашылықпен жұмыс атқарады, өз пікірін еркін білдіреді.
Тұжырым жасай білуге дағдыланады.
Оқушылар өз пікірін еркін білдіреді.
Оқушылар өз жұмыстарын критериалды бағалауды ұйымдастырды.
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz