7 класс алгебрадан қысқа мерзімді жоспар

Сынып: 7 «ә»
Күні: 21. 10. 2014жыл
Пәні: алгебра
Сынып: 7 «ә»: Сабақтың тақырыбы
Күні: 21. 10. 2014жыл: Бірмүшелерге амалдар қолдану. Бірмүшені көбейту және дәрежеге шығару
Сынып: 7 «ә»: Сілтеме:
Күні: 21. 10. 2014жыл: Күнтізбелік жоспар, орта мерзімді жоспар
Сынып: 7 «ә»: Жалпы мақсаттар:
Күні: 21. 10. 2014жыл: Бірмүше ұғымын қалыптастыру; Оқушылардың сыни тұрғыдан ойлай білу дағдыларын дамыта отырып, көбейту мен бөлудің негізгі қасиеттерін өмірде пайдалана білуге дағдыландыру.
Сынып: 7 «ә»: Ресурстар:
Күні: 21. 10. 2014жыл: Оқулық, интерактивті тақта, сабаққа қажетті ресурстар.
Сынып: 7 «ә»: Әдіс - тәсілдер
Күні: 21. 10. 2014жыл: Тәсілі : жеке, жұппен, топпен
Пәні: алгебра: Әдісі: АКТ, СТО, диалог
Сынып: 7 «ә»: Оқыту нәтижесі:
Күні: 21. 10. 2014жыл: Топқа бөлу барысында жағымды психологиялық ахуал тудыру. Тақырыпқа теориялық талдау жасалады. Оқушылар жекелеме, жұппен, топпен жұмыс істей отырып идея бөліседі, өнім жасалады, талдайды, жинақтайды, қортындылайды, бағалайды.
Сынып: 7 «ә»: Түйінді идеялар
Күні: 21. 10. 2014жыл: Бірмүшелерге амалдар қолдану
Сынып: 7 «ә»: Дерек көздер
Күні: 21. 10. 2014жыл: Оқулықпен жұмыс, қосымша мәліметтер.
Сынып: 7 «ә»: Сабақтың барысы
Күні: 21. 10. 2014жыл: Мұғалімнің іс - әрекеті
Пәні: алгебра: Оқушының іс - әрекеті
Кіріспе
2-минут

Оқушылармен амандасу. Психологиялық дайындық.

Арифметикалық 4 амал (қосу, азайту, көбейту, бөлу) бойынша топқа бөлу

Мұғаліммен амандасады.

Топтарға бөлінеді.

Кіріспе: Тұсаукесер
2-минут: 1-минут
Оқушылармен амандасу. Психологиялық дайындық.Арифметикалық 4 амал (қосу, азайту, көбейту, бөлу) бойынша топқа бөлу:

Сабақтың тақырыбы мен мақсаты таныстырылады.

Сабақ үстінде қолданылатын әдіс-тәсілдер мен бағалау түрлері айтылады.

Мұғаліммен амандасады.Топтарға бөлінеді.: Оқушылар өздерінің ұсыныстарын айтады.
Кіріспе:

Негізгі бөлім

Білу.

Түсіну.

Қолдану.

Талдау.

Жинақтау.

2-минут:

2-минут

15-минут

6-минут

7-минут

Оқушылармен амандасу. Психологиялық дайындық.Арифметикалық 4 амал (қосу, азайту, көбейту, бөлу) бойынша топқа бөлу:

Жұптық жұмыс: оқулық бойынша жұмыс жасайды. 2) Ауызша сұраққа жауап бер:Бірмүше деп нені айтамыз? Мысал келтіріңдер. (2ұпай)

3) Бір ғана саннан тұратын өрнекті бірмүше деп атауға бола ма?Бір ғана әріптен тұратын өрнекті бірмүше деп атауға бола ма? Берілген өрнектердің ішінен бірмүшелерді ауызша ата : а) 3, 4х2у ; б) х2 +х ; в) -0, 7ху2

г) a-b ; д) -3mn3m2 ; е) 2(x+y) 2 ; ж) 0, 6 ( 2 ұпай )

4) Кандай бірмүшені стандарт түрдегі бірмүше деп атайды ?Бірмүшенің коэффициенті деп нені атайды?Мысал келтіріңдер ( 2ұпай)

5) Бірмүшені стандарт түріне келтіріңдер және коэффициентін атаңдар:/кез келген 6есеп/ (12 ұпай)

1) 8х2х ; 2) 1, 2abc ∙5a ; 3) 3xy (-1, 7) y ; 4) 6c2(-0, 8) ac; 5) y5 y2y ; 6) 2, 3m2n∙4. 5n3; 7) 10a2b2∙(-1, 2a3) ; 8) -30x5y∙(-0, 7xy2)

6) Бірмүшенің дәрежесі деп нені айтады?Әріп көбейткіші жоқ бірмүшенің дәрежесі неге тең? а) 0, 8mn3k4 ; б) -хуz дәрежесі қандай?

1) Бірмүшені дәрежеге шығаруды орындаңдар:

1) (3х2 ) 3 ; 2) (4m) 2 3) (-2a4b2) 3 7) (-0, 6m3n2) 3 4) (-3x2y) 4; 5) (-a2bc3) 5; 6) (-a3b2c) 2 8) (2 xy2) 2

Ресурс парақтарымен жұмыс.

1) -0, 8 m2n ∙(-0, 5m5n7) ; 2) 0, 3y2∙(- x4y6) ;

3) 1 cd ∙ (- c9d7) ; 4) ab ∙ (-ab2) ∙ ab3;

5) x2y∙ (-xy) ∙ (-xy2) ; 6) mn ∙ (-m5n3) ∙(-m3n8)

Интерактивтік тақтада топтар бір-біріне тақырыпты түсіндіреді. Әр топқа әр түрлі тапсырма беріледі:

№1 ӨЗДІК ЖҰМЫСЫ

І нұсқа ІІ нұсқа

№ 1 Бірмүшені стандарт түрге келтіріңдер және оның коэффициентін астын сыз: (8ұпай)

1) 0, 45a2bc5 ∙ a7 b6c 1) 0, 24b3xy4∙ bx3y7

2) x2y5∙ (-6xy2) 2) 0, 3a2b3∙ ab

3) 5 y4y2y 3) 7 z5z z2

4) (-3 ab) 4 4) (-9x2y) 3

№ 2 Бірмүшенің мәнін табыңдар: ( 4ұпай)

1) 5х3, мұндағы х=0, 5 1) -0, 125y4; мұндағы y=-2

2) -9х5у2, мұндағы х= -1; y= 1/3 2) 12x2y, мұндағы x =-0, 3 y= 1/6

Барлығы: 12 ұпай

«5» -12 ұпай; «4» -10 ұпай; «3» -8 ұпай.

.

Мұғаліммен амандасады.Топтарға бөлінеді.:

Нақты деректермен жұмыс жасайды.

Мәтінмен жұмыс жасайды.

Өзара достық қарым-қатынас құра отырып, бірігіп есептер шығарады.

топқа берілген тапсырманы орындау барысында бірлесіп шығармашылықпен жұмыс атқарады, өз пікірін еркін білдіреді.

Тұжырым жасай білуге дағдыланады.

Оқушылар өз пікірін еркін білдіреді.

Оқушылар өз жұмыстарын критериалды бағалауды ұйымдастырды.

Кіріспе: Қорытынды
2-минут: Топтағы оқушылар бір-бірін бағалайды. Жинаған ұпай санын жинақ экранына жазу. (1 минут)
Оқушылармен амандасу. Психологиялық дайындық.Арифметикалық 4 амал (қосу, азайту, көбейту, бөлу) бойынша топқа бөлу: Ұпай санын жинақ экранына жазады.
Кіріспе: Рефлексия
2-минут: Автор орындығы мен Ыстық орындықты ұйымдастыру
Оқушылармен амандасу. Психологиялық дайындық.Арифметикалық 4 амал (қосу, азайту, көбейту, бөлу) бойынша топқа бөлу:
Кіріспе: Үйге тапсырма
2-минут: №139
Оқушылармен амандасу. Психологиялық дайындық.Арифметикалық 4 амал (қосу, азайту, көбейту, бөлу) бойынша топқа бөлу: Үй тапсырмасын күнделікке жазады.

Ұқсас жұмыстар
Квадрат теңсіздіктерді интервалдар әдісімен шешу
Үзілген гүл
Өлең мазмұнын суреттеу
Орта мерзімді сабақ жоспарын жасаудың тиімділігі
Қысқа мерзімді сабақ жоспарын құрудың негізгі міндеттері
Мүсіреповтің пьесалары
Ақиқат тобына
Балалар құқығын қорғау күні
Жүйке жүйесінің типтері
Қорықтар неге керек?
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz