Ма,ме,ба,бе,па,пе шылаулары. 4-сынып

Сыныбы
4-сынып
Сыныбы: Пәні
4-сынып: Қазақ тілі
Сыныбы: Сабақ тақырыбы
4-сынып: Ма, ме, ба, бе, па, пе шылаулары
Сыныбы: Сабақ мақсаты
4-сынып: Ма, ме, ба, бе, па, пе шылауларының өздері қатысты сөзге сұраулық мағына үстейтіндігі туралы түсінік беру, жазылу емлесін меңгерту.
Сыныбы: Күтілетін нәтиже
4-сынып: Ма, ме, ба, бе, па, пе шылауларының өздері қатысты сөзге сұраулық мағына үстейтіндігі туралы түсінеді, жазылу емлесін меңгереді.
Сыныбы: Әдіс-тәсілдер
4-сынып: Топтастыру, ойқозғау, топпен жұмыс, жеке жұмыс, жұптық жұмыс.
Сыныбы: Құрал-жабдықтар мен көрнекіліктер
4-сынып: Интербелсенді тақта, слайдтар, суреттер.
Сыныбы: Барысы
Сыныбы: Сабақ кезеңдері
4-сынып: Мұғалім әрекеті
Оқушы әрекеті
Сыныбы: Кіріспе бөлім
4-сынып:

Психологиялық дайындық

-Бүгінгі сабақты ерекше «ия, жоқ» бағасы бойынша сіздердің сабаққа ынталарыңызды байқағым келеді.

-Сіздер ізденгішсіздер ме?

-Сіздер жалқаусыздар ма?

-Сіздер ойшылсыздар ма?

-Сіздер тапқырсыздар ма?

-Сіздер алғырсыздар ма?

-Сіздер әдептісіздер ме?

-Ендеше менің ізденгіш, ойшыл, тапқыр, алғыр, әдепті, ұйымшыл достарым қазақ тілі сабағын бастаймыз.

Оқушылар сұрақтарға «ия» немесе «жоқ» деп жауап берп отырады.

Ойшыл, тапқыр, алғыр, әдепті тобына бөлінеді.

Сыныбы: Тұсаукесер
4-сынып: «Шылау» ұғымын топтастыру

сұраққа жауап жеке тұрып сөйлем

бермейді мүшесі болмайды

өз алдына ш сөзден

толық ы бөлек

мағынасы жоқ л жазылады

а

сөз бен сөзді у бірыңғай

байланыстырады сөздермен

қайталанып

өзі тіркескен келсе үтір

сөзге күшейту қойылады

анықтау мағыналарын

үстейді

Сыныбы: Негізгі бөлім
4-сынып:

Ой қозғау. Жаңа сабаққа дайындық «Жасырынған сөздер» ойынын ойнату.

1. Құс қанатсыз бола . . . ? (ма)

2. Сен ертең келесің . . . ? (бе)

3. Жазда Астанаға барасың . . . ?(ба)

4. Ол өз орнына отырып . . . ? (па)

-Қалай ойлайсыздар бұл сөздер сөйлемде қандай қызмет атқарып тұр?

Оқушылар көп нүкте орнына тиісті сөздерді қойып айтады.

-Бұл сөйлемдегі ма, па, ба, бе шылаулар. Олар сұраулық мағынада қолданылып тұр.

Сыныбы: Жаңа сабақ
4-сынып:

1-тапсырма. Топтық жұмыс. Жұмбақты оқып шешуін тап. Шылауларды тауып, қандай мағынада жұмсалып тұрғанын байқа.

Өңім бе, бұл түсім бе,

Адамы көп ішінде.

Бір ғажайып жәшік тұр,

Барлық сырды шашып тұр.

2-тапсырма. Жеке жұмыс. 20-ж Сөйлемдерді көшіріп жазу. Шылауларды тауып, қандай мағынада жұмсалып тұрғанын түсіндіру.

3-тапсырма. 1, 2-топтар 21-жаттығу. Жаңылтпашты оқып, жатқа айту. Шылауларды табу.

3, 4-топтар 23-жаттығу. Бағанның екі жағындағы сөздерді салыстыру. Айырмашылығын түсіндіру.

Оқушылар шешуін тауып, шылаулардың өзіне қатысты сөздерге сұраулық мағына беріп тұрғанын айтады. Ереже тұжырымдайды.

Жаттығуды жазып, шылауларды сызып, қандай мағынада жұмсалғанын түсіндіреді.

Сыныбы: Сергіту сәті
4-сынып: «Қимылмен түсіндір» ойынын ойнату.
Ортаға бір оқушы шығып, оған сурет беріледі, суретті өзі көрмей төбесіне ұстап тұрады. Басқа балалар оны қимылмен түсіндіргенде не екенін табу керек.
Сыныбы: Рефлексия
4-сынып: 4-тапсырма. Ребусты шешу. Шешуіндегі сөзге ішінде шылауы бар әңгіме құрау.
Ребус шешуі достық сөзі екенін тауып, әңгіме құрайды.
Сыныбы: Үйге тапсырма
4-сынып: 22-жаттығу.
Сыныбы: Бағалау
4-сынып: Өзін-өзі, жұптық, топтық бағалаулар
Оқушылар өздерін, жұптарын, топтарын бағалайды.

Маңғыстау облысы, Бейнеу ауданы

Абай атындағы орта мектебінің бастауыш

сынып мұғалімі Жұмаханова А. А.


Ұқсас жұмыстар
Жазылған сөйлемдерді талдау
Сөйлемдерді талдау
Сөйлемнен шылауды тап
Сабаққа дайындық
Шылауларды тап
Сөйлемді жалғастыр
Үшін, туралы, дейін(шейін) шылыулары
Мынау Серебрянск қаласы
Септеулік шылау
Болымды және болымсыз етістік. 6-сынып
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz