Файл қосу

1920 – 1930 жылдардағы Қазақстандағы индустрияландыру 9 сынып


9 сынып Қазақстан тарихы Күні:

|Сабақтың | |
|тақырыбы |1920 – 1930 жылдардағы Қазақстандағы индустрияландыру |
|Сілтеме |Қозыбаев М Қазақстан тарих 9 сынып оқулық 2013 жыл |
|Жалпы мақсаты|1920-1930 жж. Қазақстандағы индустрияландыру, Қазақстандағы социалистік |
| |индустрияландырудың мəні мен ерекшелігі, Қазақстандағы табиғи байлықтарды|
| |зерттеу жəне игеру, Қ.И. Сəтбаев; Қазақстандағы ірі кəсіпорындарының |
| |құрылысы мен ауыр өнеркəсіп, Түрксіб құрылысы, жұмысшы табының өсуі, |
| |бірінші бесжылдықтағы Қазақстандағы индустрияландырудың нəтижесі; және |
| |индустриаландыру саясатының экономикалық дамытудағы байланысын жан |
| |–жақты талдап, оқушының алған білімін өзінің дамуына әсер ету, |
| |тарихи танымын кеңейту |
| Міндеттер: |1. Оқушылардың қызығушылығын ояту |
| |2. Жаңа тақырыпқа оқушылардың білетін білімі арқылы кіру |
| |3. Оқушылардың өздерін-өздері оқыту арқылы білім беруге ықпал жасау, сыни|
| |тұрғыдан ойлау процестері арқылы әр баланы қамтуға жағдай жасау |
| |4. Жаңа сабаққа белгілі бір ой қорытындылар жасау |
|Мұғалімдер |1.Оқушылардың бірін-бірі оқытуы арқылы аталған тақырыпты меңгеріп шығу |
|үшін оқу |2.Мұғалім оқуға бағыттап отыру |
|нәтижелері |3. Оқушылардың ой - өрісін дамыту |
| |4.Оқушылардың өзін және достарын бағалау мүмкіндіктерін жасау |
|Сабақта |1.Оқушының өмірдегі біліміне, білетініне, сүйену |
|туындаған |2.Жаңа теориялық ақпаратты беру арқылы оқушыға жаңа ойлау дағдысын, |
|негізгі |мәнерін, амалдарын қалыптастыруға ықпал жасау |
|идеялар |3. Білімділік пен білік дағдыларын қалыптастыруға баулу. |
|Күтілетін |1. Оқушы Қазақстандағы индустрияландыру саясаты жөнінде білім алады; |
|нәтиже |2.Жаңа теориялық ақпаратты беру арқылы оқушыға 1920 – 1930 жылдардағы |
| |Қазақстандағы индустрияландыру туралы білімнің басталғанын сезіндіру; |
| |3. Жаңа білімнің өмірде бар екендігін, оны біз өмірде байланыстарда |
| |пайдаланудың мүмкіндіктері қандай деген жаңа сабаққа үлкен қызығушылық |
| |тудыру; |
|Тапсырмалар |1.Қазақстан тарихы: Әдістемелік нұсқау 9 сынып / Т.Тұрлығұл, Қ. Жүкешев |
|wiki |–Алматы 2005 жыл |
|беттерінен |2. Ж.О. Артықбаев Қазақстан тарихы 2007 жыл |
|жүктелген |3. history.js |
|дерек көздер |4. http://www.tarih.spring.kz |
| | |
|Сабақ |Ұйымдастыру кезең: сәлемдесу; |
|барысында |- психологиялық дайындық, «Жақсы сөз жарым ырыс» дегендей әуенмен |
|жасаған |оқушыларды билетіп, алдындағы оқушылардың арқасына жапсырылған стикерге |
|мұғалім мен |сол сыныптасының |
|оқушының |2 жақсы қасиетін жаздырту арқылы жүргізу. |
|іс-әрекеті |- оқушыларды ой қозғау арқылы тақырыпқа әкелу |
| |- тақырып жайлы бұрынғы білетіндерін анықтау, соған сүйену жолдарын табу|
| |І.Ой қозғау |
| |Миға шабуыл ( Логикалық сұрақтар қою арқылы) |
| |Кеңес үкіметі елдегі ауыр экономикалық жағдайды жою үшін қандай |
| |реформалар жүргізілді ? |
| |Жаңа экономикалық саясаттың жетістіктерін қалай түсіндіресіңдер |
| |Тапсырма ! |
| |Топта талдап, әр топтан бір оқушы сыныпта оқу |
| | |
| |Мұғалім сөзі: |
| |Олай болса біздің бүгінгі тақырыбымыз «1920 – 1930 жылдардағы |
| |Қазақстандағы индустрияландыру» |
| |ІІ. Мағынаны тану |
| |Назар аударту! Тірек ұғымдармен жұмыс. (интернет желісін пайдаландыру |
| |арқылы өзіндік іздеу жұмысын әрі жаңа сабаққа енуін сезіндірту, содан |
| |кейін дайын жауапты салыстырып талдату) |
| |Индустрияландыру – 1) ірі, техникасы дамыған өнеркәсіпті, ең алдымен |
| |елдің халық шаруашылығындағы жетекші саланың негізі ретінде өндіріс |
| |құрал- жабдықтарын өндіретін салаларды құру; |
| |2) (лат. Күш салу) – өнеркәсіптегі және шаруашылықтың басқа салаларындағы|
| |өндірістік күштерді ұлғайту және экономиканы көтеру мақсатына бағытталған|
| |ірі машина жасау өндірісін құру үдерісі. |
| |Урбанизация – қала тұрғындарының өсуі. |
| |Бесжылдық, Бесжылдық жоспар – Кеңес өкіметінің 1929 жылдан бастап |
| |КСРО-ның әлеуметтік-экономикалық дамуын межелеген мерзімді жоспарларының |
| |жалпылама атауы. Бірінші бесжылдық жоспар 1929-1932, Екінші бесжылдық |
| |жоспар 1933-1937 жылдары арналды |
| |Мәтін таратылады |
| |Оқушыларға мәтіндерді ЖИГСО стратегиясы бойынша оқыту. |
| |1. Оқушыларды №-леймін. Мұғалім 4 тақырыпшаны бөліп береді. |
| |Өз-өздері үйлерінде №-лерін оқиды. Жеке оқиды |
| | |
| |№1 |
| |Индустрияландыру тек социалистік құрылысқа ғана тән кезең емес. Ол - елді|
| |жаңғыртудың міндетті шарты. 1920 жылдардың ортасына қарай КСРО үшін |
| |бірнеше себептерге байланысты индустрияландыруды жүзеге асырудың |
| |қажеттігі туды. Біріншіден, 1925 жылға қарай қалпына келтіру кезеңі |
| |аяқталды. Негізгі көрсеткіштер бойынша кеңестік экономика соғысқа дейінгі|
| |деңгейге жетті. Өнеркәсіптік өндірістің өсуін қамтамасыз ету үшін істеп |
| |тұрған зауыттарды қайта жабдықтау ғана емес, жаңа заманғы кәсіпорындарды |
| |құру қажет болды. Екіншіден, елдің экономикалық әлуетін тиімді |
| |орналастыру мәселесін шешу міндеті тұрды. Ел бұрынғыдай |
| |аграрлы, шаруа елі болып қала берді. Қалаларда жұмыссыздық деңгейі өсіп, |
| |әлеуметтік шиеленісті күшейтті. Үшіншіден, елдің халықаралық деңгейде |
| |экономикалық және саяси оқшаулануы индустрияландыруды жеделдетуді талап |
| |етті |
| |1920 жылы халық шаруашылығы салаларын машиналық техника базасына |
| |көшірудің кешенді бағдарламасы белгіленді. Индустрияландыруды бастау |
| |туралы шешім 1925 жылы желтоқсанда БК(б)П- ның XIV съезінде қабылданды. |
| |КСРО индустрияландырудың жоспарына Қазақстан да енгізілді.Қазақстанда |
| |индустрияландыру ісі 1928–1932 жылдары өтті. 1928–1932 жылдары халық |
| |шаруашылғын дамытудың бірінші бесжылдығы болды. |
| |Бұған дейін қазақстанда Қарағандыдағы көмір кен орындары, Ембідегі мұнай |
| |өндірісі, Алтайдағы түсті металлургия сияқты санаулы ғана өнеркәсіп |
| |орындары болды. Жалпы, өнімінің 84,4%-ы ауыл шаруашылғына тиесілі болды. |
| |Елді индустрияландыру үшін ауыр өнеркәсіпті, оның ішінде машина жасау |
| |саласын, кен өндірісі орындарын, теміржол жүйесін дамыту керек болды. |
| |Қазақстандағы индустрияландыру жолдары туралы түрлі көзқарастар болды. |
| |Бірулер « түйеден социализмге » өту мүмкін емес, далада фабрикалар мен |
| |завоттар салу шамадан тыс нәрсе болып табылды, « Қазақтармен өнеркәсіп – |
| |қаржы жоспарын орындай алмайсың » және т.с.с. түрлі айтыстар болды. Ірі |
| |саяси қайраткерлер С.Сәдуақасов, Ж. Мыңбаев және т.б бұған қарсы шықты. |
| |Қазақстанда индустрияландыру ісі болашақ өнеркәсіп үшін қажетті табиғи |
| |байлықтарды зерттеуден бастауы КСРО Ғылым академиясы 20 – жылдардың |
| |аяағы- 30 – жылдардың басында көптеген көрнекті ғалымдардың қатысуымен |
| |ұйымдастырған кешенді экспидициялар іс жүзінде республиканың бүкіл |
| |аумағын қамтыды.  |
| |№2 |
| |Елді индустрияландыру туралы жаңа саясатты жүргізу үшін темір жол салу |
| |ісін жалғастыру қолға алынды.  |
| |220 мың кв.км – аумақты алып жаткан Жетісу өлкесінде бірде-бір темір жол |
| |болмады. Мұның өзі ауыл шаруашылыкты,өнеркәсіпті дамытуға тежеді.  |
| |Қазақстан индустриясының жетекші объектілері. 1927 жылы Түркістан – сібір|
| |теміржол магистралі саласына бастады. Бұл теміржол құрылысы еліміздің |
| |тарихына еңбек ерлігінің үздік үлгісі ретінде енді. |
| |Түрксіб теміржол құрылысының басшылары: |
| |В. С. Шатов – құрылыс бастығы, |
| |Н. Нұрмақов – құрылысқа жәрдемдесу комиссиясының басшысы, |
|Бағалау |Т. Рысқұлов – РКФСР үкіметі жанындағы құрылысқа жәрдемдесу комиссиясының |
|(түрлері) |басшысы. |
|-оқушының |Теміржол құрылысында 100000 адам жұмыс істеді– орыстар, қазақтар, |
|өзін-өзі |украиндар, қырғыздар , татарлар, башқұрттар еңбек етті. Он мыңдай қазақ |
|бағалауы |жұмысшылары теміржолшы , құрылысшы, техник, жол ісінің шебері |
|-топтың |мамандықтарын меңгерді. Түркістан-Сібір теміржолы 3 жылдың ішінде салынып|
|өзін-өзі |бітті. |
|бағалауы |1930 жылы 28 сәуірде Айнабұлақ станциясында жолдың екі жағы түйісті. |
|-мұғалімнің |1931 жылы қаңтарда Түрксіб теміржолы пайдалануға берілді. |
|бағалауы |Түркістан-Сібір теміржолы Орта Азияны сібірдің экономикалық өңірімен |
|-жалпы |байланыстырды. |
|бағалау |№3 |
|-критерийлер |Индустрияландырудың ерекшеліктері. Индустрияландыру бірінші жағынан Кеңес|
|арқылы |халықтары күшімен жүзеге асса, екінші жағынан орталықтың әкімшіл-әміршіл |
|бағалау |жүйесі негізінде жүргізілді. |
|Толғаныс |Соғысқа дейін Қазақстанда ембі мұнай өндіру орындары, Қарағанды көмір кен|
|(рефлексия) |орындары, Жезқазған, Балқаш мыс комбинаттары, Шымкент қорғасын зауыты т. |
|-сабақта |б. ірі кәсіпорындар салынды. |
|үйренген-дері|Жалпы, Қазақстан Орал мен Сібірдің ірі өнеркәсіп орындарын шикізатпен, |
|н бекіту, |пайдалы қазбалармен қамтамасыз етті. |
|қолдану |Қазақстанды индустрияландырудың басты міндеттері орындалмады. Себебі |
|жолдарын беру|Қазақстанда көбінесе өндіруші өнеркәсіптер салынғанымен, өңдеуші |
|-жаңадан |өнеркәсіп дамытылған жоқ. |
|үйренгенін |Индустрияландыру Қазақстанда, негізінен, жоғарыдан жүргізілді. |
|пайдалана |Қазақстанда салынған өнеркәсіптер дайын өнім шығармады. Шикізатты, |
|отырып, |негізінен, Ресей мен Украина өнеркәсіптеріне тасыды. |
|білімін |Урбанизация күшейіп, 1930 жылы қала халқының үлесі 29,8% болды. |
|жүйелеу |1935 жылы республикадағы жұмысшылардың 43%-ы қазақтар болды. |
|жауап шешімі |1939 жылы республикадағы қала халқының саны 375000-ға дейін жетті. |
|осыған | |
|байланысты |№3 |
|жұмыстар беру|Индустрияландырудағы жұмысшылар еңбегі. |
|арқылы |Қазақстанда индустрияландыруды жүзеге асыру барысында республикада ауыр |
|түсінік |өнеркәсіптің көптеген салаларын құрудың, сонымен қатар Қарағанды |
|деңгейін |маңындағы Теміртауда ең ірі зауыт салынуының маңызы зор болды. |
|тексеру |Қазақстанның көрнекті ғалымдарының бірі Қаныш Имантайұлы Сәтбаев бұл |
| |зауытты салу қажеттігін дәлелдеді. |
| |Қазақстан өнеркәсіп орындарына Мәскеу, Ленинград, Донбасс т. б. ірі |
| |өнеркәсіп орталықтары мен жұмысшы топтары көмек көрсетті. |
| |Жаңа техниканы меңгеріп, жаңадан салынған өнеркәсіпте істейтін мамандарды|
| |даярлау керек болды. |
| |Бұл үшін көптеген қазақ жұмысшылары кәсіби білім алу үшін Мәскеу, |
| |Ленинград, Донбасс, Баку өнеркәсіп орындарына жіберілді. |
| |Алғаш Түрксіб құрылысына қара жұмысшы ретінде қатысқан Д. Омаров кейіннен|
| |Түрксіб бастығы, ал Т. Қазыбеков «Қазақ көлік құрылысы» тресінің бастығы |
| |болды. Жаңа техниканы меңгеру барысында Донбасс забойшысы А. Г. |
| |Стахановтың рекорды насихатталды. Стахановтың қазақ жеріндегі ізбасары |
| |Қарағанды кеншісі Түсіп Күзембаев болды. |
| |Сәфи Өтебаев, Молдабек Сағымбеков, Ахметжан Сафин, Зағира Табылдинова – |
| |Қазақстандағы индустрияландыру ісінің үздіктері. |
| | |
| |Сосын ұқсас №-лермен жиналады. |
| | |
| | |
| |Әрбір ұқсас № жиналып бір-біріне түсінгенін айтып талқылайды Топпен |
| |жұмыс.Үйлеріне бармай. |
| |ІІІ. Ой қорытынды |
| |Сосын үйлеріне келеді. Бір-біріне реттік №-мен үйретеді. |
| |Тапсырма: |
| |1.Өз-өздері үйлерінде №-лерін оқиды жеке оқы |
| |/ |
| |2.Әрбір ұқсас № жиналып бір-біріне түсінгенін айтып талқылайды Топпен |
| |жұмыс /5мин |
| |3. Үйлеріне келіп,. бір-біріне реттік №-мен үйретеді |
| |4. Сыныпта қорғау |
| |Дарынды және таланты оқушыларға жеке тапсырма топтық жұмыс кезінде |
| |беріледі. |
| |«Төрт сөйлем » тапсырмасы беріледі. |
| |Ол : |
| |Пікір. Мәтін бойынша туындаған өзіндік пікірін бір сөйлеммен келтіру. |
| |Дәлел. Келтірілген өзіндік пікірді бір сөйлеммен дәлелдеп шығу керек. |
| |Дәлел дегеніміз ұстанған көзқарасты логикалық тұрғыдан дәйектеу, |
| |негіздеу. |
| |Мысал. Енді келтірілген өзіндік пікірді тағы да бір негіздеп кету үшін |
| |бір сөйлеммен мысал келтіру. Мысал өмірден, практикадан керек: ақпарат |
| |көздеріне немесе көп таралған пікірлерге сілтеме жасау, практикадан орын |
| |алған үрдіс, басқа адамдардың пікірлері. |
| |Қорытынды. Өзіндік пікірді тағы да бір рет пысықтап, қорытынды шешімді |
| |бір сөйлеммен келтіру керек. |
| |Өзін-өзі және достарын бағалау парағы |
| |Топтың № |
| |Критерий- |
| |лер |
| |Топ |
| |мүшелері |
| | |
| |Идеяларды ұсынуы |
| |Жолдастарын |
| |топ жұмысына |
| |жұмылдыру |
| |Идеялар дың дербестігі |
| |Сұрақ қою |
| |Сұрақтарға |
| |жауап беру |
| |Белсенді |
| |түрде тыңдау |
| |Жалпы балл |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| |Үйге тапсырмасы: «Қазақстан ауыр өнеркәсібі дамыған елге айналды ма?» |
| |сұрағына дайындалып келу.Тақырыпты тереңдеп іздену |
| |Толғаныс (рефлексия) (сабақтың соңындағы оқушылардың білімге деген |
| |күйлерін зерттеу |

9 сынып Қазақстан тарихы Күні:

|Сабақтың | |
|тақырыбы |Саясаттағы көпсалалық және стратегиялық ынтымақтастық. |
|Сілтеме |Қозыбаев М Қазақстан тарих 9 сынып оқулық 2013 жыл |
|Жалпы мақсаты|Саясаттағы көп векторлық жəне стратегиялық одақтастық (Қазақстан жəнеАҚШ,|
| |Қазақстан жəне Еуроодақ елдері Қазақстан-Германия, Қазақстан-Франция, |
| |Қазақстан-Ұлыбритания байланыстары, Қазақстан жəне түркі əлемі елдері |
| |туралы жан –жақты талдап, оқушының алған білімін өзінің дамуына |
| |әсер ету, тарихи танымын кеңейту |
| Міндеттер: |1. Оқушылардың қызығушылығын ояту |
| |2. Жаңа тақырыпқа оқушылардың білетін білімі арқылы кіру |
| |3. Оқушылардың өздерін-өздері оқыту арқылы білім беруге ықпал жасау, сыни|
| |тұрғыдан ойлау процестері арқылы әр баланы қамтуға жағдай жасау |
| |4. Жаңа сабаққа белгілі бір ой қорытындылар жасау |
|Мұғалімдер |1.Оқушылардың бірін-бірі оқытуы арқылы аталған тақырыпты меңгеріп шығу |
|үшін оқу |2.Мұғалім оқуға бағыттап отыру |
|нәтижелері |3. Оқушылардың ой - өрісін дамыту |
| |4.Оқушылардың өзін және достарын бағалау мүмкіндіктерін жасау |
|Сабақта |1.Оқушының өмірдегі біліміне, білетініне, сүйену |
|туындаған |2.Жаңа теориялық ақпаратты беру арқылы оқушыға жаңа ойлау дағдысын, |
|негізгі |мәнерін, амалдарын қалыптастыруға ықпал жасау |
|идеялар |3. Білімділік пен білік дағдыларын қалыптастыруға баулу. |
|Күтілетін |1. Оқушы саясаттағы көпсалалық және стратегиялық ынтымақтастық жөнінде |
|нәтиже |білім алады; |
| |2.Жаңа теориялық ақпаратты беру арқылы оқушыға Саясаттағы көпсалалық |
| |және стратегиялық ынтымақтастық білімнің басталғанын сезіндіру; |
| |3. Жаңа білімнің өмірде бар екендігін, оны біз өмірде байланыстарда |
| |пайдаланудың мүмкіндіктері қандай деген жаңа сабаққа үлкен қызығушылық |
| |тудыру; |
|Тапсырмалар |1.Қазақстан тарихы: Әдістемелік нұсқау 9 сынып / Т.Тұрлығұл, Қ. Жүкешев |
|wiki |–Алматы 2013 жыл |
|беттерінен |2. history.js |
|жүктелген |1. http://www.tarih.spring.kz |
|дерек көздер | |
|Сабақ |Ұйымдастыру кезең: сәлемдесу; |
|барысында |-Сынып «Қазақстан», «Түркия» , «АҚШ», «Қытай» мемлекеттерінің туын таңдау|
|жасаған |арқылы топқа бөлінеді.  |
|мұғалім мен |«сенің күлкің ..» сөзі арқылы бір біріне тілек айтып кластын |
|оқушының |ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру. |
|іс-әрекеті |- оқушыларды ой қозғау арқылы тақырыпқа әкелу |
| |- тақырып жайлы бұрынғы білетіндерін анықтау, соған сүйену жолдарын табу|
| |І.Ой қозғау |
| |Миға шабуыл ( Логикалық сұрақтар қою арқылы) |
| |1.Мемлекеттің тәуелсіздігін халықаралық деңгейде тану дегенді қалай |
| |түсінесіңдер? |
| |2.Сырттқы саясатта Қазақстан Ресей мен және Қытаймен арақатынасын |
| |реттеуге не себептен ерекше көңіл бөлуге тиіс? |
| |3. Қазақстанның дамыған Батыс державаларымен қатынасы қандай? |
| |4. Шанхай Ынтымақтастық ұйымына қатысушы елдердің мақсаты не? |
| |Тапсырма ! |
| |Топта талдап, әр топтан бір оқушы сыныпта оқу |
| | |
| |Мұғалім сөзі: |
| |Олай болса біздің бүгінгі тақырыбымыз «Саясаттағы көпсалалық және |
| |стратегиялық ынтымақтастық.» |
| |Электрондық оқулықты тыңдау |
| |ІІ. Мағынаны тану |
| |Назар аударту! Тірек ұғымдармен жұмыс. (интернет желісін пайдаландыру |
| |арқылы өзіндік іздеу жұмысын әрі жаңа сабаққа енуін сезіндірту) |
| |1) БҰҰ - Бірікке Ұлттар Ұйымы |
| |2) ЕҚЫҰ – Еуропа қауіпсіздігі және ынтымақтастығы ұйымы |
| |3) ҰҚШҰ – Ұжымдық қауіпсіздік шарты ұйымы |
| |4) ИЫҰ – Ислам ынтымақтастығы ұйымы |
| |5) ДСҰ – Дүниежүзілік сауда ұйымы |
| |Мәтін таратылады |
| |Оқушыларға мәтіндерді ЖИГСО стратегиясы бойынша оқыту. |
| |1. Оқушыларды №-леймін. Мұғалім 4 тақырыпшаны бөліп береді. |
| |Өз-өздері үйлерінде №-лерін оқиды. Жеке оқиды |
| | |
| |Топтарында 1,2,3,4, 5 деп саналып тақырыпшаларды бөліп беру. |
| |№1 «Қазіргі қалыптасқан ахуалдағы сыртқы саясаттың бағыттары», |
| |№2 «Қазақстанның ЕҚЫҰ жұмысына қатысуы» , |
| |№3«Қазақстан – ҰҚШҰ мүшесі», |
| |№4«Қазақстанның Ислам ынтымақтастығы ұйымының жұмысына қатысуы» |
| |Әр топқа жекелеген тапсырмалар беру. Ақпаратты меңгергендерін өз |
| |топтарында берілген тапсырмаларына жазып қорғау |
| |1.«Қазақстан» тобы - таныстырылым жасау ( интернетті , өздері жинақтаған |
| |материалдан және т.б ) |
| |2.«Түркия » тобы - үш түрлі күнделік  |
| |Мәтіннен ұнаған дереккөздер Не себептен ұнады ? қандай ақпаратқа сүйендің|
| |? Қазақстанның халықаралық байланыс нәтижелерінің тарихи маңызы? |
| |3.«Қытай » тобы - жылдармен жұмыс  |
| |4.«АҚШ » тобы - «Кезбе тілші» әдісі бойынша топтарды бір – біріне сұрақ |
| |тар дайындайды. Тілші - сұрақ қояды.  |
| |Маман - жауап береді  |
| |Сарапшы - бағалап, қорытындысын шығарады. |
| |Бейнеоператор - бейнесұхбатты бейнекамераға түсіреді.  |
| | |
| | |
| |Тапсырма: |
|Бағалау |Жеке оқу, /3 мин/ |
|(түрлері) |Жұппен жұмыс /2 мин/ |
|-оқушының |Топпен жұмыс/4 мин/ жасай отыра мәтінді ортаға салып меңгеру. |
|өзін-өзі |. |
|бағалауы | |
|-топтың |ІІІ. Ой қорытынды |
|өзін-өзі |Әр топтар өз жұмыстарын қорғайды .  |
|бағалауы | |
|-мұғалімнің | |
|бағалауы | |
|-жалпы |Өзін-өзі және достарын бағалау парағы |
|бағалау |Топтың № |
|-критерийлер |Критерий- |
|арқылы |лер |
|бағалау |Топ |
|Толғаныс |мүшелері |
|(рефлексия) | |
|-сабақта |Идеяларды ұсынуы |
|үйренген-дері|Жолдастарын |
|н бекіту, |топ жұмысына |
|қолдану |жұмылдыру |
|жолдарын беру|Идеялар дың дербестігі |
|-жаңадан |Сұрақ қою |
|үйренгенін |Сұрақтарға |
|пайдалана |жауап беру |
|отырып, |Белсенді |
|білімін |түрде тыңдау |
|жүйелеу |Жалпы балл |
|жауап шешімі | |
|осыған | |
|байланысты | |
|жұмыстар беру| |
|арқылы | |
|түсінік | |
|деңгейін | |
|тексеру | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| |Үйге тапсырмасы: Қосымша ізденіп, тақырыпқа сай рефераттар жазу: |
| |1.“БҰҰ-ның әлемдегі рөлі ” |
| |2.“Шанхай ынтымақтастық ұйымының тарихы ” |
| |3.“Қазақстан және ЕЫҚҰ ” |
| | |
| |Іздестіру көздері: |
| |1. Кітаптар. |
| |2. Интернет, сайттар. |
| |3. Газет, журналдар. |
| |4. Теледидар т. Б. |
| | |
| |Толғаныс (рефлексия) (сабақтың соңындағы оқушылардың білімге деген |
| |күйлерін зерттеу |

|[pic] |[pic] |[pic] |
|Жалғастыруға дайынмын|Бір нәрсе |Түсінбеймін, қайталап |
| |түсінемін, бірақ|қарау қажет |
| |бәрін емес | |

-----------------------
1

3

2

1

22222222222442

3


Ұқсас жұмыстар
Қазақстандағы индустрияландырудың жетістіктері мен кемшіліктерін талдау
ХХ ғасырдың басындағы Қазақстандағы қоғамдық-саяси үдерістер жайлы
Орынбордағы қазақ институты
Қазақстандағы 1926-1941 жылдардағы индустрияландыру
Темір жолдан салудан
Оқушылардың сабаққа қатысуын тексеру
1930 жылдардағы қоғамдық саяси өмір жайлы ақпарат
1920–1930-жылдардағы Қазақстан мәдениеті
Қазақстан тарихы. 9-сынып
Қазақстанның 1920-1940 жылдардағы қоғамдық-саяси жағдайы
Пәндер