Педагогтың жобалаушылық-зерттеушілік әрекеті

Тулекова Сапура Сейдуалиқызы

Қарағанды облысы Жезқазған қаласындағы

Қ. И. Сәтбаев атындағы №7 мектеп-лицейі

директорының оқу ісі жөніндегі орынбасары

Педагогтың жобалаушылық-зерттеушілік әрекеті

/педагогтар үшін семинар-практикум/

Мақсаты: Белсенді танымдық-шығармашылық әрекет арқылы педагогтардың ғылыми танымын дамытуға қажетті теориялық, практикалық құзыреттіліктер жүйесін қалыптастыру.

Ұйымдастырылу формасы: тренинг

Семинардың ұйымдастырылу барысы:

  1. Тренердің кіріспе сөзі/инноватика/ слайд-1
  2. Сауалнама №1

Мақсаты: Педагогтың өзін-өзі дамытуға қабілеттілігін анықтау

Төмендегі сұрақтарға тиісінше ұпай қою арқылы жауап беріңіз .

5 - тұжырым мен үшін шынайы толық сәйкес келеді,

3- сәйкес келеді, 1- мүлдем сәйкес емес

  1. Мен өзімді тануға ұмтыламын
  2. Үй шаруасы және жұмыспен айналыса отырып, өзімді дамытуға уақыт табамын.
  3. Кездескен кедергілер менің белсенділігімді арттырады
  4. Өзімді танып, бағалау үшін кері байланыс іздеймін
  5. Арнайы уақыт бөліп, өз әрекетімді сараптаймын
  6. Мен өз сезімім мен тәжірибеме талдау жасап отырамын
  7. Мен көп оқимын
  8. Өзімді қызықтыратын сұрақтар төңірегінде көп пікір таластырамын
  9. Өз мүмкіншілігіме сенемін
  10. Ашық болуға ұмтыламын
  11. Маған қоршаған адамдардың ықпалын сезіне аламын
  12. Өзімді кәсіби тұрғыда дамыту ісімен айналысамын және оң нәтижелерім бар
  13. Мен жаңа білім алғаннан қанағаттану сезіміне бөленемін
  14. Жауапкершіліктің артуынан қорықпаймын.
  15. Мен қызмет бабында өсуге ұмтыламын
15 - 35 - даму тежелген
15 - 35 - даму тежелген: 36 - 54 - өзін-өзі дамыту жүйесіз, нақты жағдайға ғана байланысты
15 - 35 - даму тежелген: 55 - 75 - даму белсенді
  1. Сауалнама №2

Мақсаты: Педагогтың кәсіби тұрғыдан дамуына кедергі келтіруші және ынталандырушы факторларды анықтау

Төмендегі сұрақтарға тиісінше ұпай қою арқылы жауап беріңіз .

5 - иә, 3-әрі жоқ, әрі иә, 1- жоқ

Кедергі келтіруші факторлар

  1. Жеке басымның белсенділігі
  2. Бұған дейінгі сәтсіздіктен пайда болған немқұрайлылық
  3. Басқарушылардың көмегі мен қолдауының жоқтығы
  4. Сіздің жақсы бағытқа қарай өзгерісіңіз бен ұмтылысыңызға деген қоршаған адамдардың теріс көзқарасы (қызғаныш, көре алмаушылық)
  5. Басқарушылар мен әріптестеріңіздің Сіз туралы теріс ақпараттары
  6. Денсаулық жағдайы
  7. Уақыттың жетіспеушілігі
  8. Тұрмыстағы ресурстардың тапшылығы

Ынталандырушы факторлар

  1. МЛ ғылыми-әдістемелік жұмыстар
  2. Курстарға қатысу
  3. Әріптестердің үлгісі және ықпалы
  4. Басқарушылардың үлгісі және ықпалы
  5. МЛ еңбек жағдайлары
  6. Басқарушылардың қолдауы
  7. Сенім
  8. Инновациялық әрекеттер
  9. Өзін-өзі дамыту бағдарламасы
  10. Жұмысқа деген қызығушылық
Ынталандырушы факторлар
Кедергі келтіруші факторлар
Іс-шара
Ынталандырушы факторлар:
Кедергі келтіруші факторлар:
Іс-шара:
  1. Қатысушыларды топқа бөлу
  2. Тренинг ережесін таныстыру
  • «Сөйлеушіге құрмет» ережесі;
  • «Дәл қазір және осы жерде» ережесі;
  • «Көтерілген қол» ережесі;
  • «Әрбір минут құнды» ережесі;
  • «Қысқа, әрі нұсқа» ережесі;
  • «Қарсылық білдірсең, дәлелің» ережесі;
  • «Ұсыныс жасау» ережесі.
  1. №1 жаттығу: «Ғалым бейнесі»Топтағы жұмыс регламенті -3 минут
  • Ғалымның сыртқы бейнесін сипаттаңыздар.
  • Ғалымның сөйлеу мәнері қандай болу керек?
  • Ғалымның қызығушылығы мен дүниетанымы қандай?
  • Ғалым қандай ым-ишара (жест, мимика), қозғалыс жасайды?
  • Ғалымның тұрмысы және туысқандарымен қарым-қатынасы қандай?

Топ спикері 1 минутта топтың пікірін ортаға салады

Тренер: Топтардың пікірінде айтылған қасиеттер мен қабілеттер бір адамның бойында толығымен кездесуі мүмкін емес. Ғалымның бірнеше типі кездеседі.

  1. №2 жаттығу: «Ғалым тұлғасының типтері»Топтағы жұмыс регламенті -

5 минут. Топтарға үлестірмелі карточкалар таратылады.

Ғалым тұлғасының типі: «Жасаушылар»

1. Факт жинаушы . Оны жаңа фактілер ғана қызықтырады. Бұл жаңа фактілер бұған дейін жарияланбағандықтан, барлығы бірдей қызықтырады және оларды бағалауға тырыспайды. Ол жақсы бақылаушы және өз жұмысына жауапкершілікпен қарайды. Олар басқаларға қажетті материалдарды да жинақтаудан бас тартпайды.

2. Жетілдірушілер. Алдыңғы типтегі ғалымдарға ұқсас . Олар зерттеудің ғылыми аппараты мен әдістерін жетілдіруге ұмтылатыны сонша, соңғы нәтижеге жетуге асықпайды. Факт жинаушылар сияқты олар да зерттеу материалдарын өзінің бір бөлігі ретінде қабылдайды. Жетілдірушілер дараланып тұрады, қиялы ұшқыр және өз жұмысын қатты сүйеді.

Ғалым тұлғасының типі:«Жасаушылар»: Ғалым тұлғасының типі: «Ойшылдар»
1.Факт жинаушы. Оны жаңа фактілер ғана қызықтырады. Бұл жаңа фактілер бұған дейін жарияланбағандықтан, барлығы бірдей қызықтырады және оларды бағалауға тырыспайды. Ол жақсы бақылаушы және өз жұмысына жауапкершілікпен қарайды. Олар басқаларға қажетті материалдарды да жинақтаудан бас тартпайды.2. Жетілдірушілер.Алдыңғы типтегі ғалымдарға ұқсас.Олар зерттеудің ғылыми аппараты мен әдістерін жетілдіруге ұмтылатыны сонша, соңғы нәтижеге жетуге асықпайды. Факт жинаушылар сияқты олар да зерттеу материалдарын өзінің бір бөлігі ретінде қабылдайды. Жетілдірушілер дараланып тұрады, қиялы ұшқыр және өз жұмысын қатты сүйеді.:

1. «Кітап құрты». Негізінен өте зиялы болады: философияға, математикаға және статистикаға бейім екенін үнемі көрсете алады; биохимия мен биофизиканың күрделі теориялық аспектілерінен жақсы хабардар. Кітапханада өткізген уақыты білімді тәжірибелік тұрғыда іске асыруға кедергі келтіреді. Эксперимент жасау үшін ол сол салаға қатысты мәселелерді толық зерттейді де бұл мәселенің толық зерттелгеніне немесе эксперименттен өткеніне көзі жеткен соң, эксперимент жасаудан бас тартады.

2. Классификатор. «Классификатор» факт жинаушыларға ұқсас, бірақ, өзара мазмұндас фактілерді жинайды. Олар бір жағынан теоретиктер, себебі, нақты объект туралы жалпы фактілерді жинай отырып, сол фактілердің табиғатын талдауға бара бермейді. Классификаторлардың заманауи ғылымның дамуына айрықша еңбектері сіңген. Жаратылыстағы құбылыстарды идентификациялау мен жүйелі классификациялау - теорияны іске асырудың алғашқы қадамы. Классификаторлардың жаны - шынайы ғылыми; олар табиғаттың құпияларынан да ләззат алады, Дегенмен, оны әрі қарай басқа құбылыспен байланыстыруға ұмтылмайды.

Ғалым тұлғасының типі:«Жасаушылар»: Ғалым тұлғасының типі: «Ойшылдар»
1.Факт жинаушы. Оны жаңа фактілер ғана қызықтырады. Бұл жаңа фактілер бұған дейін жарияланбағандықтан, барлығы бірдей қызықтырады және оларды бағалауға тырыспайды. Ол жақсы бақылаушы және өз жұмысына жауапкершілікпен қарайды. Олар басқаларға қажетті материалдарды да жинақтаудан бас тартпайды.2. Жетілдірушілер.Алдыңғы типтегі ғалымдарға ұқсас.Олар зерттеудің ғылыми аппараты мен әдістерін жетілдіруге ұмтылатыны сонша, соңғы нәтижеге жетуге асықпайды. Факт жинаушылар сияқты олар да зерттеу материалдарын өзінің бір бөлігі ретінде қабылдайды. Жетілдірушілер дараланып тұрады, қиялы ұшқыр және өз жұмысын қатты сүйеді.: 1. Аналитик. Аналитикалық жұмыс классификациялаудың алғы шарты болып табылады, бұл әрекетсіз ешқандай зерттеу толық іске аспайды. Өкінішке орай, аналитик кез-келген затты бөлшектеу - оны кейін қалай қайта құрастыруға болатынын білу, жетілдіру мақсатында іске асырылатынын ұмытып кетеді. 2. 2. Синтезатор . Оның синтезаторлық таланты негізінен практикалық және интеллектілік дағдыларынан. Синтездеуге деген қабілет түрлі салаларда байқалады: химия, өлшеу жүйесі, пластикалық хирургия. «Синтезатор» - ғалымдардың жоғарғы деңгейдегі типі, себебі, анализ бен классификация синтездеу үшін қажетті шарт қана.
Ғалым тұлғасының типі:«Жасаушылар»: Ғалым тұлғасының типі: «Сезімталдар»
1.Факт жинаушы. Оны жаңа фактілер ғана қызықтырады. Бұл жаңа фактілер бұған дейін жарияланбағандықтан, барлығы бірдей қызықтырады және оларды бағалауға тырыспайды. Ол жақсы бақылаушы және өз жұмысына жауапкершілікпен қарайды. Олар басқаларға қажетті материалдарды да жинақтаудан бас тартпайды.2. Жетілдірушілер.Алдыңғы типтегі ғалымдарға ұқсас.Олар зерттеудің ғылыми аппараты мен әдістерін жетілдіруге ұмтылатыны сонша, соңғы нәтижеге жетуге асықпайды. Факт жинаушылар сияқты олар да зерттеу материалдарын өзінің бір бөлігі ретінде қабылдайды. Жетілдірушілер дараланып тұрады, қиялы ұшқыр және өз жұмысын қатты сүйеді.:

1. Босс . Оның басты мақсаты -табысты нәтиже . Табысқа жету үшін де нәтижені пайдаланады.

2 . Шапшаң орындаушы . Олар нені болса да тез орындауға асығатыны сонша, тіпті оның не істеу керек екенін ойлануға да уақыты болмай қалады. Олар өзінің еңбекқорлығының және оңтайлы жағдайды пайдалана алу қабілетінің арқасында өзін қызықтырған сұрақты емес, шешуі оңай сұрақты зерттеуге тырысады.

3. Балық . Ол демонстрациялауға бейім скептик. «Ештеңе етпейді, ұнжырғаңыз түспесін», « Бұл іске аспайтын шығар» «Өз көзқарасыңызды дәлелдей алмадыңыз, дәлелденер ме екен?», «Сіз бұны алғаш ойлап тапқандардың бірі емессіз . . . » деген тіркестерді жиі айтады. Қоғамда «Ешкімге міндетсіме» деген тәртіпке бағынады. Жұмысының соңы «Жетістік те жоқ, әрекет те жоқ, қателік те жоқ» болып аяқталады.

4. Өзін сүюшілік . Эгоцентризм негізінде ол өз талантына ризашылықпен өмір сүреді және сол талантын іске асыру үшін кез-келген шығынға барады. Кез-келген операцияны іске асыру үшін олар бұған дейін кездескен қиындықтар мен кедергілерді естен шығарып, жетістікке ұмтылады.

Ғалым тұлғасының типі:«Жасаушылар»: Ғалым тұлғасының типі: «Сезімталдар»
1.Факт жинаушы. Оны жаңа фактілер ғана қызықтырады. Бұл жаңа фактілер бұған дейін жарияланбағандықтан, барлығы бірдей қызықтырады және оларды бағалауға тырыспайды. Ол жақсы бақылаушы және өз жұмысына жауапкершілікпен қарайды. Олар басқаларға қажетті материалдарды да жинақтаудан бас тартпайды.2. Жетілдірушілер.Алдыңғы типтегі ғалымдарға ұқсас.Олар зерттеудің ғылыми аппараты мен әдістерін жетілдіруге ұмтылатыны сонша, соңғы нәтижеге жетуге асықпайды. Факт жинаушылар сияқты олар да зерттеу материалдарын өзінің бір бөлігі ретінде қабылдайды. Жетілдірушілер дараланып тұрады, қиялы ұшқыр және өз жұмысын қатты сүйеді.:

1. Агрессивті даукес . Ғылыми пікірталастарда оны тек өзінің ойының дұрыстығы ойландырады және өзінің дұрыстығын дәлелдеу үшін күмәнді аргументтерге де сүйенеді. Олар өздерінің бір ауыз сөзімен немесе бір ғана әрекетімен бұған дейін қалыптасқан ұжымды да таратып жебіре алады.

2. Акула . Оның басты ойы - өзінің атын шығару. Әріптестерін үнемі түрлі келіспеушіліктерімен жалықтырады, басқалардың ғылыми ізденісі бұған дейін дәлелденгенін, зерттелгенін айтып, еңбекті жоққа шығарады. Дегенмен, олар өздерінің пікірінің дұрыстығына көздері жетіп тұрса, өте табанды түрде дәлелдей алады.

3. Періште . Ойы да, ісі де, сөзі де ақылды Мейірім мен Шындықтың жақтаушысы. Ол періштенің ролін ойнамайды, шын мәнінде періште. Өкінішке орай, олардың саны өте аз:адамзаттың милионнан бірі десе де болады.

4. Періште-сымақ . Ол періште кейпін имитациялайды. Өзінің салмақты іс-әрекетімен «ғылымның атасының» ролін ойнайды. Әріптестерінің


Ұқсас жұмыстар
Оқушының өзіндік жұмысы
Ұстаздың кәсіби қасиеттері
Суретке қарап құралдарды атын тақырыбын табу
Оқушылардың табыстық кепілі,педагогтың педагогикалық шеберлігі,кәсіби құзіреттілігі
Білуге болатын материал
Оқушының бейімі
Оқушылар бір - бірінің үлесін сынамайтын және сындарлылыққа негізделетін әңгіме түрі
Студенттердің ғылыми шығармашылық жұмыстарының түрлері
Сабаққа қатысудағы мақсат
«жаңа бағдарлама бойынша 7 модуль идеясын тарату»
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz