Тамақтану гигиенасы. дәрумендер. 3 сынып дүниетану

Қысқа мерзімді жоспар

3«а» сынып
3 - апта
5 - күн
2 - сабақ
3«а» сынып: Мұғалімі
3 - апта: Әділбек Үмиткүл Ілиясқызы
3«а» сынып: Сабақтың тақырыбы
3 - апта: Тамақтану гигиенасы. Дәрумендер.
3«а» сынып: Сілтеме
3 - апта: Дүниетану 3сынып. 2014ж. Әдістемелік құрал. Интернет желісі. Менің алғашқы энциклопедиям. Сұрақ-жауап энциклопедиясы.
3«а» сынып: Жалпы мақсаты
3 - апта: Астың адам өміріндегі маңызын, тамақ сапасының адам денсаулығына және жалпы ағзаға әсерін білу. Тақырыпты өмірмен байланыстыра отырып, мазмұнын ашу. Сыни ойлау арқылы ой қорытуға үйрету.
3«а» сынып: Оқу нәтижесі
3 - апта: Оқушылар өзіндік ойын ортақ пікірге тоғыстырып біледі, , өзіндік ойларын еркін жеткізіп, шығармашылық ойлауы дамиды, ойын дәлелдеуге дағдыланады.
3«а» сынып: Негізгі идеялар
3 - апта: Оқушылардың бірлік, ынтымақтастықты үйрену керек екендігін ұғындыру. Оқу әрекеті арқылы топта достыққа, топта бірлесіп жұмыс жасауға үйренеді.
3«а» сынып: Тапсырмалар
3 - апта:

1. Білу. Ой қозғау.

2. Түсіну. Оқулықпен жұмыс

3. Қолдану. "Бірлескен зерттеу"тәсілі

4. Талдау. Ой сергек тапсырмалар.

5. Жинақтау. Топтық жұмыс. постер әдісі

6. Бағалау. Құндылығын айқындау.

3«а» сынып:

Дереккөздер,

жабдықтар

3 - апта: Интерактивті тақта, суреттер, бояу, қарындаштар, постерлер, үлестірмелі материалдар, маркерлер, стикерлер, АКТ желісі
3«а» сынып: Оқыту әдістері
3 - апта:

Жаңа әдістер.

АКТ

СТО Оқыту үшін бағалау.

5 - күн:

1. Диалог

2 . Топтық жұмыс

Сабақ кезеңдері
Мұғалімнің әрекеті
Оқушының әрекеті
Бағалау
Сабақ кезеңдері:

I. Проблеманы айқындау кезеңі:

Болжау стратегиясы

Жаңа тақырыпқа бағытталу

Білу

Мұғалімнің әрекеті:

Сабаққа әзірлік, оқушы зейінін сабаққа аудару.

Психологиялық дайындық «Сағат бойынша достар» ойыны.

Шарты: Оқушыларға сағат макеті беріледі. Сағаттың әр санына жеміс-көкеніс жазады және сол бойынша достарына жақсы көңіл-күй сыйлайды.

Бүгін сабақ не туралы болуы мүмкін, қалай ойлайсыңдар?

Пайдалы тағамдар. Сурет көрмесі.

Оқушының әрекеті:

Жемістермен топқа бөліну.

Суретті қорғау.

Бағалау: Крите-рий арқылы топ басшысы бағалауы
Сабақ кезеңдері:

Ой қозғау.

Тамақтану не үшін қажет?

Мұғалімнің әрекеті: Оқушылар өз ойларын ортаға салады;
Оқушының әрекеті:
Сабақ кезеңдері:

II.

"Проблеманы шешу" кезеңі:

Түсіну

Мұғалімнің әрекеті:

Жаңа мәліметтер, қажетті сілтемелер айту.

Оқулықпен жұмыс.

Мақсат қойып, мәтінді оқу.

Оқушының әрекеті: «Білім құмарларға » дерегін оқу, танысу.
Бағалау:
Сабақ кезеңдері:

III.

"Проблема шешімін қолдану" кезеңі:

Қолдану

"Бірлескен зерттеу"тәсілі

Сергіту сәті

Мұғалімнің әрекеті:

Тапсырмалар:

1-топ: Өсімдіктер мен ет тағамдарын атап, қаншалықты пайдалы екенін дәлелдеу.

2-топ: Суретке қарай отырып тамақтанудың қандай ережелері бұзылғанын анықтау.

3-топ: Жұмбақ шешу.

Тісіңді күте біл. Дәптермен жұмыс.

4-топ: Тамақтану ережесін құру.

«Қаңқалар» биі.

Оқушының әрекеті:

Оқушылар өз ойларын маркерлермен плакаттарға жазады;

Суреттерін, ой түйіндерін жазады;

Бағалау: Топты бағалау
Сабақ кезеңдері:

Талдау

Ой сергек

Ой-қиял

Мұғалімнің әрекеті:

«Бәріде дәрумендер туралы»ой сергіту тапсырмалары.

Құнарлы тамақтану үшін; дәрумендерді, негізгі қоректік заттарды қалай пайдалануға болады?

Тамақтану пирамидасын құру. «Біз тамақ ішу үшін тіршілік етпейміз, тіршілік ету үшін тамақ ішеміз»

Оқушының әрекеті:

Оқушылар алдымен топ ішінде мәселені талқылап, өз ойларын ортаға салады.

Әр топ өз нұсқасын айтады.

Сабақ кезеңдері:

Жинақтау

Шығармашылық жұмыс.

Мұғалімнің әрекеті:

Әр топ бір күнге арналған ас мәзірін жасау.

1-топ: Таңғы ас

2-топ: Түскі ас

3-топ: Бесін ас

4-топ: Кешкі ас

Оқушының әрекеті:
Бағалау: Өзара бағалау
Сабақ кезеңдері: Бағалау
Мұғалімнің әрекеті:

«Ең дұрыс ас» деген ас мәзірін таңдау, мектеп медбикесі

Үйге тапсырма

Оқушының әрекеті: "Денсаулығың өз қолыңда" шығарма жазу
Бағалау: Крите-рий арқылы бағалау
Сабақ кезеңдері:

Кері байланыс

Рефлексия

Мұғалімнің әрекеті:

Маған бүгінгі . . . қызықты болды.

Мен . . . меңгердім.

Оқушының әрекеті: Оқушылар сұрақтарға жауап береді, өз ойларын еркін баяндайды.
Бағалау: Өзін-өзі бағалау

Ұқсас жұмыстар
Сабақ мақсаттары. Тамақтану гигиенасы
Денсаулықтың негізі - дұрыс тамақтану
Тамақтан улану
Тамақтана білу-денсаулық кепілі сайыс сабақ 6 сыныптар
Ішекте болатын құрт аурулар
Дұрыс тамақтану денсаулық кепілі жайлы ақпарат
Тамақтану гигиенасы.Асқазан-ішек ауруларының алдын алу
Тіс гигиенасы
Оқушыларды салауатты өмір салтын қалыптастыру
Ас қорыту мүшелері және олардың қызметі
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz