Топтық жұмыстың тиімділігін арттыруға арналған коучинг жоспары

№79 жалпы орта мектебі

Коуч: Маркабаева Камар Маркабаевна

«Топтық жұмыстың тиімділігі»

Коучинг сессия жоспары

Сабақ бойынша коуч пен мұғалімнің іс - әрекеті

Сабақтың мақсаты: мұғалімдердің іс - орынын айқындау, белсенділікке ынталандыру, топтық жұмыс туралы маңызды ақпарат алу.

Мұғалімдердің коучинг барысындағы мүмкіндіктері:

-ортада жайлы әркеттестікті орнату, әңгімелесу үшін мүмкіндіктер жасау:

-өз идеяларын зерделеп, өзара әрекеттестікті орнату;

-мұғалімдердің белсене қатысуына көмектесу;

Сабақтың нәтижесі :

Коучинг әдістері : сұрақ - жауап, миға шабуыл, «Ақылдың алты қалпағы» әдісі, топтық жұмыс, жұптық жұмыс, кемпірқосақ әдісі.

Қолданылған құралдар: ватман, А4 парағы, АТК, постерлер

Коуч әрекеті

Коучинг барысы:

Мұғалім әрекеті
Уақыты
№: 1
Коуч әрекетіКоучинг барысы::

Таныстырылым.

Топ құру : түрлі - түсті стикерлер арқылы

Мұғалім әрекеті: Түрлі - түсті стикерлер алып түсіне қарай бөлініп отырады
Уақыты:
№: 2
Коуч әрекетіКоучинг барысы::

Ой қозғау «Бірлесіп жеңу» бейнефильмін көрсетемін.

1. Сіздер мына көріністен қандай процесті байқадыңыздар?

2. Топтық жұмыс тәсілін сіздер қаншалықты жиі және қалай қолданасыздар?

3. Сіздер мысал келтіре аласыз ба?

Мұғалім әрекеті: Талқылау. Мұғалімдер өз идеяларын зерделейді өзара әркеттестікті жақсартуға, топтық жұмыстың қарқынды өсуіне ықпал етеді, белсенді түрде өатысады.
Уақыты:
№: 3
Коуч әрекетіКоучинг барысы:: Топқа бөлудің түрлерін айтып шығу
Мұғалім әрекеті: Олар топтық жұмыстың тиімділігімен танысып шығады
Уақыты:
№: 4
Коуч әрекетіКоучинг барысы:: Миға шабуыл: «Мұғалімдер неліктен өзгеруі керек?»
Мұғалім әрекеті: Мұғалімдер «Кемпірқосақ» әдісі бойынша өз ойларын шынай түрде жазады.
Уақыты:
№: 5
Коуч әрекетіКоучинг барысы::

«Ақылдың алты қалпағы» әдісін қолданамын. Бұл әдісте мұғалімдер қалпақтың түсіне қарай топқа бөлінеді.

«Ұялы телефон» сөзі беріледі

Мұғалім әрекеті:

Әр түсті таңдаған адам бірдей түстермен бірігеді. Содан кейінгі қадам ол әр топ «топтық жұмыс» сөзіне әртүрлі шешімдерін ішінен ойды бір мәселе төңірегінде шоғырландырады.

Ақ қалпақ - қажетті ақпараттарды жинайды.

Сары қалпақ - жағымды жақтарын айқындайды.

Жасыл қалпақ - жаңа ой айтады, идеяға бағыттайды.

Қара қалпақ - кері жақтарын айтады.

Уақыты:
№: 6
Коуч әрекетіКоучинг барысы:: Сергіту сәті
Мұғалім әрекеті: «Қамажай» биін билейді
Уақыты:
№: 7
Коуч әрекетіКоучинг барысы::

Кері байланыс

1. Қалай ойлайсыз оқушылар бір -біріне сұрақ қою мүмкіндігі қаншалықты маңызды?

2. Оқушыларға сабақ уақытында өзінің сыныптастарымен сөйлесу мүмкіндігі қаншалықты жиі беріледі?

3. Осы коучингтен кейін өз сыныбыңызды алған әсерлеріңізді қолданар ма едіңіз?

Мұғалім әрекеті:

Мұғалімдер сұраққа жауап бере отырып сабақ барысындағы тақырыптан алған әсерлерін зерделей отырып шынай түрде жауап береді.

Үстемдік ететін «мұғалімнің сөйлеуінің» орынан «оқушы сөйлеуіне» ықпал жасайды

Уақыты:
№: 8
Коуч әрекетіКоучинг барысы:: Бүгінгі сабаққа рефлексия жазуды ұсынамын
Мұғалім әрекеті: Бүгінгі сабаққа рефлекция жазады.
Уақыты:

Ұқсас жұмыстар
Сын тұрғысынан ойлау арқылы топтық жұмыстың тиімділігін арттыруға арналған коучинг жоспары
Топтық жұмыстың тиімділігі: мұғалімдерге арналған коучинг жоспары мен рефлексивті есебі
Бірлескен топтық жұмысты ұйымдастыру: мұғалімдерге арналған коучинг жоспары
Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету: топтық жұмыс арқылы әлеуметтік өзара әрекеттестікті арттыруға арналған коучинг сабақ жоспары
Оқушыларды сабақта топтық жұмысқа бейімдеуге арналған коучинг жоспары
Мұғалімдерге арналған ынтымақтастық пен топтық оқытуды ұйымдастыру: коучинг жоспары
Коучинг жоспары: Топтық ынтымақтастықты дамыту стратегиялары
Оқушылардың оқу белсенділігін арттыруға арналған формативті бағалау түрлері: коучинг жоспары
Диалогтік оқыту: мұғалімдердің кәсіби құзіреттілігін арттыруға арналған коучинг
Сабақта топтық жұмыс жүргізудің тиімділігі: коучинг жоспары
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz