Сыни тұрғыдан ойлау арқылы баланың бойында метасананы қалыптастыру

№79 жалпы орта мектебі

Коуч: Маркабаева Камар Маркабаевна

Коучинг жоспары

Тақырыбы
«Сыни тұрғыдан ойлау арқылы баланың бойында метасананы қалыптастыру»
№:
Тақырыбы: Мақсаты
«Сыни тұрғыдан ойлау арқылы баланың бойында метасананы қалыптастыру»: Сыни тұрғысынан ойлауды сабақтарында пайдалану, іс - әрекеттің жаңа түрлендірілген тәсілдерін енгізуге дайын жолдарын енгізу. Сұрақ қою арқылы, сыни ойлау.
№:
Тақырыбы: Күтілетін нәтиже
«Сыни тұрғыдан ойлау арқылы баланың бойында метасананы қалыптастыру»: Сыни тұрғыдан ойланып, талдау, қорытынды жасау, бағалау, түсіндіру, логикалық байланыстың болмауын қамтамасыз етеді.
№:
Тақырыбы: Түйінді сөз
«Сыни тұрғыдан ойлау арқылы баланың бойында метасананы қалыптастыру»: Сын тұрғысынан ойлау
№:
Тақырыбы: Ресурстар
«Сыни тұрғыдан ойлау арқылы баланың бойында метасананы қалыптастыру»: Флипчарттар, маркер, стикерлер, тапсырманы арнауға арналған парақтар, корзина, видеоролик

Сабақ барысы

Сабақ кезеңдері
Уақыт шеңбері
Коучтың іс-әрекеті және қатысушылардың іс-әрекеті
Сабақ кезеңдері: Сәлемдесу
Уақыт шеңбері: 2 минут
Коучтың іс-әрекеті және қатысушылардың іс-әрекеті: Қал - жағдайларын сұрау.
Сабақ кезеңдері: Жағымды ахуал
Уақыт шеңбері: 7 минут
Коучтың іс-әрекеті және қатысушылардың іс-әрекеті:

Топқа бөлу

Геометриялық фигуралар арқылы, психологиялық қасиеттерін айтып өту.

Сабақ кезеңдері: Миға шабуыл
Уақыт шеңбері: 11 минут
Коучтың іс-әрекеті және қатысушылардың іс-әрекеті:

Бейнефильм

Бейнефильм мазмұнынан не байқадыңыздар?

Сабақ кезеңдері:

Ой шақыру

Ассоциация» әдісі бойынша

Уақыт шеңбері: 5 минут
Коучтың іс-әрекеті және қатысушылардың іс-әрекеті: «Махаббат» туралы өздеріңіз білетін ақпараттарды жазу әуелі жұпта талқылау, сосын шағын топта талқылау.
Сабақ кезеңдері: Миға шабуыл
Уақыт шеңбері: 25 минут
Коучтың іс-әрекеті және қатысушылардың іс-әрекеті:

Постермен жұмыс

Махаббат туралы бес жолды өлең шығару.

Т-әдісі

Махаббаттың зияны, пайдасы туралы.

РАФТ-рөлде ойнау.

Сабақ кезеңдері: Жағымды ахуал
Уақыт шеңбері: 25 минут
Коучтың іс-әрекеті және қатысушылардың іс-әрекеті:

Актерлік шеберлік

Ана

Дос

Отан

Сабақ кезеңдері: Рефлексия
Уақыт шеңбері: 10 минут
Коучтың іс-әрекеті және қатысушылардың іс-әрекеті:

Таныстырылым.

«Сын тұрғысынан ойлауға үйрету»

Сабақ кезеңдері: Кері байланыс
Уақыт шеңбері: 5минут
Коучтың іс-әрекеті және қатысушылардың іс-әрекеті: Екі жұлдыз бір тілек
Сабақ кезеңдері:
Уақыт шеңбері:
Коучтың іс-әрекеті және қатысушылардың іс-әрекеті:
Фигура
Жағымды
Жағымсыз
Фигура: Үшбұрыш
Жағымды:

*Өз соңынан ертер, топбасшы

*Жауапкершілікті өзіне қабылдайды

*Батыл

*мақсатқа жетуге жинақталған

*Істің мәніне бағытталған

*Жеңісті көздеген бәсекешіл

*Өзін - өзі сенімді

*Намысшыл

*Жігерлі

Жағымсыз:

*Өзімшіл

*Үзілді - кесілді, қарсы сөзді кешірмейтін

*Өзгенің сөзін бөлетін, шыдамсыз

*Арам, зұлым

*Менмен

*Атақ құмар

*Ұстамсыз

Фигура: Шаршы
Жағымды:

*Мұхият, жинақы

*Ұсақ - түйекке ұқыпты

*Еңбексүйгіш

*Орынды, саналы (зерделі)

*Мағұлматты, білімді

*Табанды, өжет

*Шешімдерге берік

*Шыдамды

*Ұқыпты

Жағымсыз:

*Астындағы атын алтай ай іздейді

*Қиялы онша үлкен емес

*Адам жатырқайтын, салқын

Фигура: Зигзаг
Жағымды:

*Өмірге деген творчестволық көзқараста болуы

*Теориялық тұрғыда ұстануы

*Сөз тапқыш, өткір тілді

*Турашыл

*Мәнерлі, бейнелі

Жағымсыз:

*Аңқау

*Нақсыз

*Қара басын ойлайтын

*Мінез - құлқы құбылмалы

*Ұстамсыз

РАФТ

Роль - ұсынылған проблема бойынша өз қөзқарасын шығармашылық тұрғыдан көрсету.

Аудитория - сыныпқа ұсынылған проблема туралы өз елестеуін жеткізе алуы.

Форма - сыныптағы оқушы - мен бірге терең талдау, шеберлігі.

Тақырып - оқыған мәлімет бойынша өз ойын талдау.

Махаббатсыз дүние бос

Махаббат - өзің үшін ғана емес, екінші адам үшін өмір сүре білу, өзің сүйген адамының қайғысына да, қуаншына да ортақ болу. Махаббат - адамға көп қуаныш әкелуші сезім.

Адам қалауының үш қайнары бар, олар:

-жан, сыны және тән.

Жан қалауынан - достық

Сана қалауынан - сыйлау

Тән қалауынан құмарлық туады.

Осы үшеуінің қосылуынан махаббат пайда болады.

Достық - адамдардың бір - бірін жаны қалап, шын жақын көріп, қалтқысыз сеніп, тілектес, мұраттас болуы.

Достық қуанышты екі еселеп, қайғының жартысын азайтады.

Бала - ата - ананың бауыр еті.

«Баланың табанына кірген тікен менің маңдайыма кірсін»- деп.

Өзімді алып, баламды аман қалдыр! - деп өздерін балалары үшін құрбан еткен.

Отанды шексіз сүйіп ардақтауға қоса, оны жауларынан жан аямай қорғау - әр перзентінің парызы міндеті де.

Отан - ана, басына іс түскенде, жан салып қорғамаған азаматты азамат, халықперзенті деуге болмайды.

Өмір - мен үшін бәрінен қымбат. Махаббат - өмірден де қымбат, бірақ елімнің еркіндігі мен азаттығы үшін қажет болса, екеуін де құрбан етуге барамын.

«Табиғат - ана », «Жер - Ана» деп тіркес болу тегін емес.

Адам табиғатқа тәуелді болса, табиғатта адамға тәуелді табиғат адамды тудырса, адам табиғатты жаңғыртады.


Ұқсас жұмыстар
Қазақ тілі мен әдебиеті сабақтарында сыни тұрғыдан ойлауға үйрету арқылы оқушылардың білімге деген қызығушылығын арттыру
Оқу мен оқытуды өз тәжірибесіне енгізгендегіөзгеріс жайлы рефлексивтік есеп
Қазақ әдебиетін оқытуда кембридж бағдарламасының тиімділігі
Оқушыларды түгелдеу. Сабақтың тақырыбы
Оқушылардың ойларын тыңдау
Неліктен маған және менің мектебіме өзгеріс қажет?
Сыни тұрғысынан ойлау - сынау емес, шыңдалған ойлау
Ағылшын тілі мен биология пәндерінде сабақ беру кезіндегі сыни тұрғыдан ойлау әдіс-тәсілінің тиімділігі
Барлық баланы оқыту
Орта мерзімді жоспар дүниетану 3-сынып
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz