4-сынып әдебиеттік оқу сабағы: Абайдың Күз өлеңін оқу және талдау

Батыс Қазақстан облысы Жәнібек ауданы Жәнібек ауылы

Жалпы білім беретін Т. Жароков атындағы орта мектебінің

ІІ (негізгі) деңгейлі сертификатталған бастауыш сынып мұғалімі

НАРИНОВА НАЗИМГАНЫМ МУСИНОВНА

Пәні
Әдебиеттік оқу
4 сынып
Пәні: Сабақтың тақырыбы:
Әдебиеттік оқу: «Күз» Абай
Пәні: Оқушылар үшін оқу нәтижелері:
Әдебиеттік оқу:

1. Өлеңді түсініп, мәнерлеп оқуға машықтандыру

2 . Күз жайлы білімдерін дамыту, мамұнын ашу.

3. Күз мезгілінің ерекшеліктерін сезіне білуге үйрету.

4. Абайдың өмірі мен шығармашылығы туралы оқушылардың білімдерін кеңейту.

5. Табиғатты қорғауға, қастерлеуге тәрбиелеу.

Пәні: Сілтеме:
Әдебиеттік оқу:

1. Әдебиеттік оқу З. Муфтибекова, П. Қ. Жаманқұл 4 сынып «Алматыкітап» баспасы 2011 жыл

2. Мұғалімдерге арналған нұсқаулық 43-45 бет

3. «Бастауыш сынып» журналы №1 2009 ж

Пәні: Сабақта туындаған негізгі идеялар:
Әдебиеттік оқу:

1. Абайдың табиғат туралы өлеңдерінен үзінділерді жатқа оқиды.

2. Оқып отырғандарын көз алдарына елестете отырып, оқиды.

3. Күзгі табиғатты ауызша әңгімелей алады.

4. Қала тіршілігі мен ауыл тіршілігін салыстыра отырып, әңгімелейді.

5. Өлеңнен теңеуді тауып үйренеді

6. Күзеу, қыстақ, жайлау, көктеу сөздерінің жылдың қай мезгіліне байланысты айтылатынын біледі.

Пәні: Сабақта қолданылатын материалдар:
Әдебиеттік оқу:

1. А. Құнанбаевтың портреті

2. Күз көрінісін бейнелейтін слайд

3. Үлестірме материалдар (Жыл мезгілдері туралы өлеңдер жазылған)

Пәні: Қолданылған модульдер:
Әдебиеттік оқу:
  1. Сыни тұрғысынан ойлауға үйрету
  2. Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау

3. Оқушыларды зерттеу тәсілі

Пәні: Оқыту әдістері:
Әдебиеттік оқу:

СТО

Блум таксономиясы

4 сынып:
  1. Жеке жұмыс

2. Топтық жұмыс

Пәні: уақыт
Әдебиеттік оқу:

Сабақ

барысы

4 сынып: Міндеттері

Мұғалімнің

әрекеті

Оқушының әрекеті
Интеракция
Әдіс-тәсілдер
Пәні: 2 мин
Әдебиеттік оқу:

Ұйымдастыру

бөлімі

4 сынып: Психология-лық ахуал орнату
Амандасу. Оқу-шыларды түген-деу. «Шаттық шеңберін» қол-дану. Жыл мез-гілдері бойынша топқа бөліну (5 оқушыдан 4 топ)
Амандасады. «Шаттық шеңберіне» тұрып, бір-біріне тілектер айтады. «Қыс», «Көктем». «Жаз». «Күз» болып 4 топқа бөлінеді.
Ауызша сұрақтар қою
СТО (Миға шабуыл)
Пәні:

6 мин

10 мин

Әдебиеттік оқу:

Үй тапсырмасын тексеру

Жаңа сабаққа түсу

4 сынып: Тақырыптың атын және мақсатын анықтау

«Өтірік өлең». Жатқа сұрау. Тапсырмалар беру.

Карточкалар үлестірі-леді. Постерлер құрас-ыруды ұсынады.

4 топ өздеріне берілген тапсырмалар бойынша өз ойларын ортаға са-лады. 1- тапсырма: «На-ғыз өтірікші ешқашан «бұл өтірік» деп ес-кертпейді» 2-тапсырма: «Өзінің сөзін өзі «өті-рік» десе . . . ». 3-тапсыр-ма: «Бұл өлеңдегі өті-рік-ешкімге зияны жоқ өтірік», «Өте қызық, күлдіргі өтірік, оны мынадан көруге бола-ды . . . » Бірін-бірі баға-лайды.

«Қыс», «Көктем». «Жаз». «Күз» тақырыптарына постерлер қорғайды

Әр топтан 1 оқушы шығып, қорғайды.

Қол шапалақтау арқылы бағалайды

Әр топтан

1 оқушы шығып, қорғайды.

Өз ойларын тұжырымдап, дәлелдейді.

Оқушыларда ұмтылыс пен қызығушылық пайда болады.

Оқушылардың белсенділігі артады.

Пәні:

6 мин

6 мин

2 мин

6 мин

5 мин

2 мин

Әдебиеттік оқу:

Поэзия минуты

Сөздік жұмысы

Тапсырма беру

Қорыту

Үйге тапсырма

4 сынып: «БББ» әдісімен қорытындыланады

Абайдың жыл мезгілдері туралы өлеңдерінен үзінділерді жатқа оқуды тапсырады және экраннан жыл мезгілдері туралы слайдтар көрсетеді.

Абайдың « Күз»

өлеңін іштей оқу тапсырылады

Ыс-түтіннің күйесі; құрысын заңы- әдеті құрысын екенін түсіндіреді.

4 топқа тапсырма беріледі.

«Күз» жаттау

Әр топ өз атауларына сәйкес жыл мезгілдері туралы өлең оқиды.

1, 2, 3 топтардан 1 оқушыдан өлеңді мәнерлеп оқиды. 4 топ оларды бағалайды. Күзеу, қыстақ, жайлау, көктеу сөздерін қалай түсінетіндіктерін айтады

1-топ Ауыл күзі туралы әңгімелеу,

2-топ Қала күзі туралы әңгімелеу

3-топ Мәтіннен Абайдың қураған ағашты неге теңегенін тауып оқу,

4-топ Күзгі аспан, жер бетін бейнелеу

Топтар баға-ларын

«жалғаса қол көтеру» арқылы бағалайды

Критерийлер: а) мәнерлеп оқуы

ә) оқу шап-шаңдығы

Мақсатқа жетуге ұмтылады

Бағалау:

«Қол белгісі»

Оқушыларда өзіндік мақсат қалыптасады.

Ең жақсы тү-сініктемелерді табуға тырысады.

Жиынтық бағалау


Ұқсас жұмыстар
Абай Құнанбаевтың Күз өлеңін талдау және мәнерлеп оқу сабағы
4-сынып әдебиеттік оқу сабағы: Фариза Оңғарсынованың Қанат туралы хикая өлеңін талдау және ата-ана метафорасын таныстыру
Бастауыш сыныптағы әдебиеттік оқу сабағы: Ф. Оңғарсынованың Жылу өлеңін талдау
4 сыныпқа арналған әдебиеттік оқу сабағы: Абайдың 38 қара сөзі және адамгершілік тәрбиесі
3-сынып әдебиеттік оқу сабағы: Абай Құнанбаевтың табиғат лирикасын талдау
3-сыныптағы әдебиеттік оқу сабағы: З. Шүкіровтің Ақша қар өлеңін талдау
М. Дулатовтың Күз әңгімесі бойынша 3-Б сынып әдебиеттік оқу сабағы
3 А сынып әдебиеттік оқу сабағы: С. Сейфуллин Ақсақ киік өлеңін талдау және киікті сипаттауды үйрену
4-сынып әдебиеттік оқу сабағы: Бердібек Соқпақбаевтың Шал мен бала мәтінін талдау және тәрбиелік-дамыту мақсаттары
4-сынып Әдебиеттік оқу: Қыс бейнесін талдау және әдеби көркемдегіш құралдарды анықтау
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz