Сабақ жоспары :: Қазақ әдебиеті
Файл қосу
«күз» абай
Батыс Қазақстан облысы Жәнібек ауданы Жәнібек ауылы
Жалпы білім беретін Т.Жароков атындағы орта мектебінің
ІІ (негізгі) деңгейлі сертификатталған бастауыш сынып мұғалімі
НАРИНОВА НАЗИМГАНЫМ МУСИНОВНА
|Пәні |Әдебиеттік оқу |4 сынып |
|Сабақтың |«Күз» Абай |
|тақырыбы: | |
| Оқушылар үшін оқу нәтижелері: |1.Өлеңді түсініп, мәнерлеп оқуға машықтандыру |
| |2 .Күз жайлы білімдерін дамыту, мамұнын ашу. |
| |3. Күз мезгілінің ерекшеліктерін сезіне білуге үйрету. |
| |4. Абайдың өмірі мен шығармашылығы туралы оқушылардың білімдерін |
| |кеңейту. |
| |5.Табиғатты қорғауға, қастерлеуге тәрбиелеу. |
|Сілтеме: |1.Әдебиеттік оқу З.Муфтибекова, П.Қ.Жаманқұл 4 сынып «Алматыкітап» |
| |баспасы 2011 жыл |
| |2.Мұғалімдерге арналған нұсқаулық 43-45 бет |
| |3. «Бастауыш сынып» журналы №1 2009 ж |
|Сабақта туындаған негізгі идеялар: |1.Абайдың табиғат туралы өлеңдерінен үзінділерді жатқа оқиды. |
| |2.Оқып отырғандарын көз алдарына елестете отырып, оқиды. |
| |3.Күзгі табиғатты ауызша әңгімелей алады. |
| |4.Қала тіршілігі мен ауыл тіршілігін салыстыра отырып, әңгімелейді. |
| |5.Өлеңнен теңеуді тауып үйренеді |
| |6.Күзеу, қыстақ, жайлау, көктеу сөздерінің жылдың қай мезгіліне |
| |байланысты айтылатынын біледі. |
|Сабақта қолданылатын материалдар: |1.А.Құнанбаевтың портреті |
| |2. Күз көрінісін бейнелейтін слайд |
| |3. Үлестірме материалдар (Жыл мезгілдері туралы өлеңдер жазылған) |
|Қолданылған модульдер: |Сыни тұрғысынан ойлауға үйрету |
| |Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау |
| |3. Оқушыларды зерттеу тәсілі |
|Оқыту әдістері: |СТО |Жеке жұмыс |
| |Блум таксономиясы |2. Топтық жұмыс |
уақыт |Сабақ
барысы |Міндеттері |Мұғалімнің
әрекеті |Оқушының әрекеті |Интеракция |Әдіс-тәсілдер | |2 мин |Ұйымдастыру
бөлімі |Психология-лық ахуал орнату |Амандасу. Оқу-шыларды түген-деу.
«Шаттық шеңберін» қол-дану. Жыл мез-гілдері бойынша топқа бөліну (5
оқушыдан 4 топ) |Амандасады. «Шаттық шеңберіне» тұрып, бір-біріне тілектер
айтады. «Қыс», «Көктем». «Жаз». «Күз» болып 4 топқа бөлінеді. |Ауызша
сұрақтар қою |СТО (Миға шабуыл) | |6 мин
10 мин |Үй тапсырмасын тексеру
Жаңа сабаққа түсу |
Тақырыптың атын және мақсатын анықтау |«Өтірік өлең». Жатқа сұрау.
Тапсырмалар беру.
Карточкалар үлестірі-леді.Постерлер құрас-ыруды ұсынады. |4 топ өздеріне
берілген тапсырмалар бойынша өз ойларын ортаға са-лады.1- тапсырма: «На-ғыз
өтірікші ешқашан «бұл өтірік» деп ес-кертпейді» 2-тапсырма: «Өзінің сөзін
өзі «өті-рік» десе...». 3-тапсыр-ма: «Бұл өлеңдегі өті-рік-ешкімге зияны
жоқ өтірік», «Өте қызық, күлдіргі өтірік, оны мынадан көруге бола-ды...»
Бірін-бірі баға-лайды.
«Қыс»,«Көктем».«Жаз». «Күз» тақырыптарына постерлер қорғайды
|Әр топтан 1 оқушы шығып, қорғайды.
Қол шапалақтау арқылы бағалайды
Әр топтан
1 оқушы шығып, қорғайды.
|Өз ойларын тұжырымдап, дәлелдейді.
Оқушыларда ұмтылыс пен қызығушылық пайда болады.
Оқушылардың белсенділігі артады. | |6 мин
6 мин
2 мин
6 мин
5 мин
2 мин |Поэзия минуты
Сөздік жұмысы
Тапсырма беру
Қорыту
Үйге тапсырма |
«БББ» әдісімен қорытындыланады |Абайдың жыл мезгілдері туралы өлеңдерінен
үзінділерді жатқа оқуды тапсырады және экраннан жыл мезгілдері туралы
слайдтар көрсетеді.
Абайдың «Күз»
өлеңін іштей оқу тапсырылады
Ыс-түтіннің күйесі; құрысын заңы- әдеті құрысын екенін түсіндіреді.
4 топқа тапсырма беріледі.
«Күз» жаттау |Әр топ өз атауларына сәйкес жыл мезгілдері туралы өлең оқиды.
1,2,3 топтардан 1 оқушыдан өлеңді мәнерлеп оқиды. 4 топ оларды бағалайды.
Күзеу, қыстақ, жайлау, көктеу сөздерін қалай түсінетіндіктерін айтады
1-топ Ауыл күзі туралы әңгімелеу,
2-топ Қала күзі туралы әңгімелеу
3-топ Мәтіннен Абайдың қураған ағашты неге теңегенін тауып оқу,
4-топ Күзгі аспан, жер бетін бейнелеу
|Топтар баға-ларын
«жалғаса қол көтеру» арқылы бағалайды
Критерийлер: а)мәнерлеп оқуы
ә) оқу шап-шаңдығы
Мақсатқа жетуге ұмтылады
Бағалау:
«Қол белгісі» |Оқушыларда өзіндік мақсат қалыптасады.
Ең жақсы тү-сініктемелерді табуға тырысады.
Жиынтық бағалау | |
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz