«өкініш» м.қуанышбеков

Батыс Қазақстан облысы Жәнібек ауданы Жәнібек ауылы
Жалпы білім беретін Т. Жароков атындағы орта мектебінің
ІІ (негізгі) деңгейлі сертификатталған бастауыш сынып мұғалімі
НАРИНОВА НАЗИМГАНЫМ МУСИНОВНА
Оқушылар үшін
оқу нәтижелері:
1. Мәтін мазмұнын түсініп, мәнерлеп оқуға машықтанады.
2 . Біреудің затын рұқсатсыз алуға болмайтынына көздері жетеді.
3. Біреудің затын рұқсатсыз алу да ұрлықтың бір түрі екенін біледі.
4. Осындай жағдай болғанда ешкімге зиянын тигізбей тығырықтан шығуды көздейді.
5. Ойланбай істеген кез-келген істің соңы өкінішке әкелетінін түсінеді.
1. Мәтін мазмұнын түсініп оқиды.
2. Ойланбай істеген істің соңы жақсылықпен бітпейтінін түсінеді.
3. Оқиғадағы пікір мен өз пікірлерін салыстырып айтады.
4. Оқиғаға байланысты өз көзқарасын білдіреді.
5. Мәтіндегі негізгі ойды таба алады .
6. Мәтінді өз ойымен аяқтап айтуға үйренеді.
1. Автор М. Қуанышбековтың портреті
2. Слайдтар
3. Проектор, экран, маркерлер, плакаттар.
- Сыни тұрғысынан ойлауға үйрету
- Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау
3. Оқушыларды зерттеу тәсілі
- Жеке жұмыс
2. Топтық жұмыс
Сабақ
барысы
Мұғалімнің
әрекеті
6 мин
10 мин
6 мин
5мин
4 мин
5 мин
5 мин
2мин
Үй тапсырма-сын тексеру
Жаңа сабаққа түсу
Қорыту
Үйге тапсырма
жоспар бойынша топтар болып мазмұнын айту
Тапсырма-ны орындау
Өз басың-нан өткен достар ара-сында бо-латын түсі-ніспеушілік туралы әңгімеле. Тақырыптың атын және мақсатын анықтау
Эссе жазу
Көзқарас білдіру
Синонимін табу
Постер құру
Кесте толтыру
Күнделіктеріне жазады
«Тарқаған өкпе». Мазмұнын сұрау.
Жоспарды экраннан көрсету:
1. Алданның сырқаттануы 2. Ауруханада. 3. Өкініш
1. Алдан басқаға емес, неліктен Сәруарға ренжіді?
2. Мәтіннің соңғы жолдарын оқытып, ой түйгізу.
3. Өз басыңнан өткен достар арасында болатын түсініспеушілік туралы әңгәмеле.
Ойды жалғастыру
Бөліктерге бөлінген мәтінді оқушылардың талдауына ұсыну:
І бөлім-Беріктің қылығы
2. Ауладағы ойын
3. Беріктің ұялуы
«Бір газетке бола ренжімес. Онда тұрған не бар?» тақырыбында эссе жазуды ұсыну
Тақырыптар беру:
1. Ұрлық деуге болады.
2. Көңіл аударуға тұрмайтын, ойланбай жасаған іс.
3. Берік ақылды бала
Берілген сөздердің ішінен «Өкініш» сөзіне синоним тауып жазуды ұсыну
«Берік қандай бала?»
Постер қорғауды ұсыну
Өткен сабақ пен бүгінгі сабақты салыстыра қорытуға арналған
«Өкініш» мәтінін түсініп оқып, мазмұнын айту
Тапсырмалар беру:
Алдын-ала дайындалған жоспар бойынша топтар болып мазмұнын айтады.
І топ- Алданның сырқаттануы
ІІ топ-Ауруханада.
ІІІ топ- Өкініш
І топ- Алдан басқаға емес, неліктен Сәруарға ренжіді?
ІІ топ- Мәтіннің соңғы жол-дарын оқытып, ой түйгізу.
ІІІ топ- Өз басыңнан өткен достар арасында болатын түсініспеушілік туралы әңгімеле.
Сол кездегі өзінің ішкі сезімін, қандай әсерде болғанын айтады.
Мәтін мазмұнынын түсініп оқиды, түсінгендерін айтады.
Топтар болып жұмыстанады.
Үш топ жазған эсселерін әр топтан 1оқушыдан шығып, оқиды.
Оқушылар өздеріне берілген тақырыпты «Автор орындығына» отырып, басқа топтарға қарсылық білдіре отырып, дәлелдейді.
Синоним тауып жазады: қуану, қапы қалу, ренжу, шаттану, опыну, күлу, қапалану, күйіну, өкіну.
Әр топ өздерінше постер құрып, қорғайды.
Кестені толтырады
Әңгімені өз ойларымен аяқтап жазып келеді
Әр топтан 1 оқушы шығып, жоспар бойынша мазмұнын айтады. Қол шапалақтау арқылы бағалайды
Әр топтан
1 оқушы шығып, қорғайды, топтар бір-бірінің жұмысын «қол белгісі» арқылы бағалайды.
Түсініп оқы-ғандарын баяндайды.
Топтар бір-бірінің жұмысын сигналдық карталар арқылы бағалайды.
Өз ойларын-дағыларын жүйелеп жазуға үйренеді.
Бағаланады.
Берілген тақырып бойынша ойларын жүйелеп айтып үйренеді.
Мәтін мазмұны бойынша постер қорғайды.
Өз ойларын тұжырымдап, дәлелдейді.
Оқушыларда ұмтылыс пен қызығушы-лық пайда болады.
Оқушылар-дың белсенділігі, өзіне деген сенімі артады.
«Түртіп алу» стратегиясы
Сұрақтарға жауап бере-ді, ойларын тұжырымдап айтуға ма-шықтанады.
Автор орындығы
Пән аралық байланыс
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz