Сабақ жоспары :: Қазақ әдебиеті

Файл қосу

«өкініш» м.қуанышбеков


Батыс Қазақстан облысы Жәнібек ауданы Жәнібек ауылы
Жалпы білім беретін Т.Жароков атындағы орта мектебінің

ІІ (негізгі) деңгейлі сертификатталған бастауыш сынып мұғалімі

НАРИНОВА НАЗИМГАНЫМ МУСИНОВНА

|Пәні |Әдебиеттік оқу |4ә сынып |
|Сабақтың тақырыбы: |«Өкініш» М.Қуанышбеков |
| Оқушылар үшін |1.Мәтін мазмұнын түсініп, мәнерлеп оқуға машықтанады. |
|оқу нәтижелері: |2 .Біреудің затын рұқсатсыз алуға болмайтынына көздері жетеді. |
| |3. Біреудің затын рұқсатсыз алу да ұрлықтың бір түрі екенін біледі. |
| |4.Осындай жағдай болғанда ешкімге зиянын тигізбей тығырықтан шығуды көздейді. |
| |5.Ойланбай істеген кез-келген істің соңы өкінішке әкелетінін түсінеді. |
|Сілтеме: |1.Әдебиеттік оқу З.Муфтибекова, П.Қ.Жаманқұл 4 сынып «Алматыкітап» баспасы 2011 жыл |
|Сабақта туындаған |1.Мәтін мазмұнын түсініп оқиды. |
|негізгі идеялар: |2.Ойланбай істеген істің соңы жақсылықпен бітпейтінін түсінеді. |
| |3.Оқиғадағы пікір мен өз пікірлерін салыстырып айтады. |
| |4.Оқиғаға байланысты өз көзқарасын білдіреді. |
| |5.Мәтіндегі негізгі ойды таба алады . |
| |6.Мәтінді өз ойымен аяқтап айтуға үйренеді. |
|Сабақта қолданылатын|1.Автор М.Қуанышбековтың портреті |
|материалдар: |2. Слайдтар |
| |3. Проектор, экран, маркерлер, плакаттар. |
|Қолданылған |Сыни тұрғысынан ойлауға үйрету |
|модульдер: |Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау |
| |3. Оқушыларды зерттеу тәсілі |
|Оқыту әдістері: |СТО, Блум таксономиясы Бағалау картасын қолдану |Жеке жұмыс |
| | |2. Топтық жұмыс |
|уақыт |Сабақ |Міндеттері |Мұғалімнің |Оқушының әрекеті |Интеракция |Әдіс-тәсілдер |
| |барысы | |әрекеті | | | |
|2 мин |Ұйымдас-тыру |Психология-л|Амандасу.Оқушылар-ды |Амандасады. «Шаттық |Ауызша |СТО (Миға |
| |бөлімі |ық ахуал |түгендеу. «Шаттық |шеңберіне» тұрып, |сұрақтар қою |шабуыл) |
| | |орнату |шеңберін» қолдану. |бір-біріне тілектер айтады.| | |
| | | |Смайликтер бойынша |Өздері таңдаған смайлик-тер| | |
| | | |топтарға бөлу. (6 не 7|бойынша 3топқа бөлінеді. | | |
| | | |оқушыдан 3 топ) | | | |
|6 мин |Үй |жоспар |«Тарқаған өкпе». |Тапсырмалар беру: |Әр топтан 1 |Өз ойларын |
| |тапсырма-сын |бойынша |Мазмұнын сұрау. |Алдын-ала дайындалған |оқушы шығып, |тұжырымдап, |
| |тексеру |топтар болып|Жоспарды экраннан |жоспар бойынша топтар болып|жоспар |дәлелдейді. |
| | |мазмұнын |көрсету: |мазмұнын айтады. |бойынша |Оқушыларда |
| | |айту |1.Алданның |І топ- Алданның |мазмұнын |ұмтылыс пен |
| | | |сырқаттануы |сырқаттануы |айтады.Қол |қызығушы-лық |
| | | |2.Ауруханада. 3.Өкініш|ІІ топ-Ауруханада. |шапалақтау |пайда болады. |
| | |Тапсырма-ны |1.Алдан басқаға емес, |ІІІ топ- Өкініш |арқылы | |
| | |орындау |неліктен Сәруарға |І топ- Алдан басқаға емес, |бағалайды |Оқушылар-дың |
| | | |ренжіді? |неліктен Сәруарға ренжіді? |Әр топтан |белсенділігі ,|
| | | |2.Мәтіннің соңғы |ІІ топ- Мәтіннің соңғы |1 оқушы |өзіне деген |
| | | |жолдарын оқытып, ой |жол-дарын оқытып, ой |шығып, |сенімі артады.|
| | | |түйгізу. |түйгізу. |қорғайды, |«Түртіп алу» |
| | | |3.Өз басыңнан өткен |ІІІ топ- Өз басыңнан өткен |топтар |стратегиясы |
|10 мин | | |достар арасында |достар арасында болатын |бір-бірінің | |
| |Жаңа сабаққа |Өз басың-нан|болатын |түсініспеушілік туралы |жұмысын «қол | |
| |түсу |өткен достар|түсініспеушілік туралы|әңгімеле. |белгісі» |Сұрақтарға |
| | |ара-сында |әңгәмеле. | |арқылы |жауап бере-ді,|
| | |бо-латын |Ойды жалғастыру |Сол кездегі өзінің ішкі |бағалайды. |ойларын |
| | |түсі-ніспеуш|Бөліктерге бөлінген |сезімін, қандай әсерде |Түсініп |тұжырымдап |
| | |ілік туралы |мәтінді оқушылардың |болғанын айтады. |оқы-ғандарын |айтуға |
| | |әңгімеле.Тақ|талдауына ұсыну: |Мәтін мазмұнынын түсініп |баяндайды. |ма-шықтанады. |
|6 мин | |ырыптың атын|І бөлім-Беріктің |оқиды, түсінгендерін |Топтар | |
| | |және |қылығы |айтады. |бір-бірінің | |
| | |мақсатын |2.Ауладағы ойын |Топтар болып жұмыстанады. |жұмысын | |
|5мин | |анықтау |3. Беріктің ұялуы | |сигналдық | |
| | |Эссе жазу | |Үш топ жазған эсселерін әр|карталар | |
| | | |«Бір газетке бола |топтан 1оқушыдан шығып, |арқылы | |
| | | |ренжімес. Онда тұрған |оқиды. |бағалайды. | |
|4 мин | |Көзқарас |не бар?» тақырыбында | |Өз |Автор орындығы|
| | |білдіру |эссе жазуды ұсыну |Оқушылар өздеріне берілген|ойларын-дағыл| |
| | | |Тақырыптар беру: |тақырыпты «Автор |арын жүйелеп | |
| | | |1.Ұрлық деуге болады. |орындығына» отырып , басқа |жазуға | |
| | | |2.Көңіл аударуға |топтарға қарсылық білдіре |үйренеді. |Пән аралық |
|5 мин | |Синонимін |тұрмайтын, ойланбай |отырып, дәлелдейді. |Бағаланады. |байланыс |
| | |табу |жасаған іс. | |Берілген | |
| | | |3.Берік ақылды бала |Синоним тауып жазады: |тақырып | |
|5 мин | | |Берілген сөздердің |қуану, қапы қалу, ренжу, |бойынша | |
| | | |ішінен «Өкініш» сөзіне|шаттану, опыну, күлу, |ойларын | |
|2мин |Қорыту |Постер құру |синоним тауып жазуды |қапалану, күйіну, өкіну. |жүйелеп айтып| |
| | | |ұсыну | |үйренеді. | |
| |Үйге тапсырма|Кесте |«Берік қандай бала?» |Әр топ өздерінше постер | | |
| | |толтыру |Постер қорғауды ұсыну |құрып, қорғайды. | | |
| | | | | | | |
| | |Күнделіктері|Өткен сабақ пен | |Мәтін мазмұны| |
| | |не жазады |бүгінгі сабақты | |бойынша | |
| | | |салыстыра қорытуға |Кестені толтырады |постер | |
| | | |арналған | |қорғайды. | |
| | | |«Өкініш» мәтінін |Әңгімені өз ойларымен | | |
| | | |түсініп оқып, мазмұнын|аяқтап жазып келеді | | |
| | | |айту | | | |

-----------------------
Берік


Ұқсас жұмыстар
Өкініш
Оқушыларды ұқыптылыққа тәрбиелеу
Қазақ елім
Қадыр поэзиясы өлеңдерін мәнерлеп оқу
Отбасы бақыты
Ауа серпімді
С. Сарғасқаев Шыбық
Бір табақ ұн, бір табақ арпа. 8 сынып. орыс тілді мектептеріндегі қазақ тілі
М.өтемісұлы "соғыс". 5-сынып
Бөкей хандығындағы Исатай - Махамбет бастаған қозғалыс
Пәндер