Сабақ жоспары :: Музыка
Файл қосу
«қыз жібек»: жыр-опера-кино. 5сынып
Қысқа мерзімді жоспар. Музыка
Сыныбы 5 <<а>>
Күні 11.04.2013ж.
Тақырыбы
<<Қыз Жібек>>: жыр-опера-кино
Мақсаты
* Жырдың тақырыбын, идеясын, тартысын нақтылай отырып, кейіпкерлер сипатын жан-жақты ашу, теориялық білімдерінің негізінде жырдан, кинодан үзінділер талдату, жырдың өміршеңдігін,операдағы оның маңызын ұғындыру.
* Қазақ музыкасы мен кәсіби музыка арасындағы байланысты сезіндіру.Классикалық музыканы тыңдай білуге дағдыландыру.
* Адалдықты, достықты, адамгершілікті паш ету, халқымыздың әдет-ғұрыптарын қадірлей білуге тәрбиелеу.
Күтілетін нәтиже
А. Әндерді нақышына келтіріп орындай алады, жыр мазмұнына талдау жасай алады.
В. Музыкалық сауаты , танымы ашылады.
С. Музыкаға деген қызығушылықтарын артады.
Шығармашылық қабілеттері дамиды.
Дереккөздер, құрал-жабдықтар
АКТ. Композитор шығармашлығы , операның негізгі оқиға желісі, ресурстар мен стикерлер, түрлі смайликтер, үнтаспа
Сабақтың барысы
Уақыты
Мұғалім әрекеті
Оқушы әрекеті
Кіріспе
Ұйымдастыру
3 минут
* Амандасу.
* <<Сәттілік>> тренингі
* Топқа бөлу
1.Амандасады.
2. Сәттілік тілеп, бір-біріне қолдау көрсетіп, жағымды қарым-қатынас орнатады.
Тұсаукесер
Үй тапсырмасы
15 минут
Үй тапсырмасы тексеріледі.
* <<Өкіл>> әдісі арқылы тексеріледі. Әр топқа өкіл барып оқушылардың тақырыпты меңгергендігін тыңдап, түрлі стикер арқылы бағалайды.
* <<Сиқырлы сұрақ>> Жоғары және төмен дәрежелі сұрақтар даярлау. <<Бағалау ағашы>> арқылы бағаланады.
* Топтамаша арқылы өкіл сайлаған оқушы келесі топқа барып,оқушылардың жауаптарын тыңдап, өзара бағалайды.
* Берілген жауаптарға сәйкес жоғары, Төмен дәрежелі сұрақтар дайындайды.
Негізгі бөлім
20 минут
* Е.Брусиловскийдің өмірі мен шығармашылығы жіне <<Қыз Жібек>> лиро-эпосы туралы ресурс беріледі.
* Ойтолғау.
* Шығармашылық тапсырма беріледі. Берілген ресурстар бойынша постер қорғау тапсырылады. Критерий бойынша бағаланады.
* <<Қыз Жібек>> операсынан Жібектің ариясы <<Гәкку>> әні тыңдатылады.
* Берілген ресурстармен топта танысып, өзара пікір алмасады.
* Оқушылар стикерлерге ақын шығармашылынан алған әсерін жазады
4.Ән орындайды.
Қорытынды
7 минут
* Сағат тіліндегі сандар оқушыларға үлестіріледі. Сандарға сай сұрақтар беріледі.
* Формативті бағалау.
<<Бағалау ағашы>> арқылы бағаланып отырады
3.Рефлексия
4. Үй тапсрмасы беріледі.
* Оқушылар өздеріне берілген сағат тілінің сұрақтарына жауап береді.
* Жауаптарын бағалау ағашына белгілеп отырады.
* Кері байланыс парағын толтыру.
* Тапсырманы белгілеп алады.
Сабақтың талдау
Сабақ бойынша өзгертулер
Сыныбы 5 <<а>>
Күні 11.04.2013ж.
Тақырыбы
<<Қыз Жібек>>: жыр-опера-кино
Мақсаты
* Жырдың тақырыбын, идеясын, тартысын нақтылай отырып, кейіпкерлер сипатын жан-жақты ашу, теориялық білімдерінің негізінде жырдан, кинодан үзінділер талдату, жырдың өміршеңдігін,операдағы оның маңызын ұғындыру.
* Қазақ музыкасы мен кәсіби музыка арасындағы байланысты сезіндіру.Классикалық музыканы тыңдай білуге дағдыландыру.
* Адалдықты, достықты, адамгершілікті паш ету, халқымыздың әдет-ғұрыптарын қадірлей білуге тәрбиелеу.
Күтілетін нәтиже
А. Әндерді нақышына келтіріп орындай алады, жыр мазмұнына талдау жасай алады.
В. Музыкалық сауаты , танымы ашылады.
С. Музыкаға деген қызығушылықтарын артады.
Шығармашылық қабілеттері дамиды.
Дереккөздер, құрал-жабдықтар
АКТ. Композитор шығармашлығы , операның негізгі оқиға желісі, ресурстар мен стикерлер, түрлі смайликтер, үнтаспа
Сабақтың барысы
Уақыты
Мұғалім әрекеті
Оқушы әрекеті
Кіріспе
Ұйымдастыру
3 минут
* Амандасу.
* <<Сәттілік>> тренингі
* Топқа бөлу
1.Амандасады.
2. Сәттілік тілеп, бір-біріне қолдау көрсетіп, жағымды қарым-қатынас орнатады.
Тұсаукесер
Үй тапсырмасы
15 минут
Үй тапсырмасы тексеріледі.
* <<Өкіл>> әдісі арқылы тексеріледі. Әр топқа өкіл барып оқушылардың тақырыпты меңгергендігін тыңдап, түрлі стикер арқылы бағалайды.
* <<Сиқырлы сұрақ>> Жоғары және төмен дәрежелі сұрақтар даярлау. <<Бағалау ағашы>> арқылы бағаланады.
* Топтамаша арқылы өкіл сайлаған оқушы келесі топқа барып,оқушылардың жауаптарын тыңдап, өзара бағалайды.
* Берілген жауаптарға сәйкес жоғары, Төмен дәрежелі сұрақтар дайындайды.
Негізгі бөлім
20 минут
* Е.Брусиловскийдің өмірі мен шығармашылығы жіне <<Қыз Жібек>> лиро-эпосы туралы ресурс беріледі.
* Ойтолғау.
* Шығармашылық тапсырма беріледі. Берілген ресурстар бойынша постер қорғау тапсырылады. Критерий бойынша бағаланады.
* <<Қыз Жібек>> операсынан Жібектің ариясы <<Гәкку>> әні тыңдатылады.
* Берілген ресурстармен топта танысып, өзара пікір алмасады.
* Оқушылар стикерлерге ақын шығармашылынан алған әсерін жазады
4.Ән орындайды.
Қорытынды
7 минут
* Сағат тіліндегі сандар оқушыларға үлестіріледі. Сандарға сай сұрақтар беріледі.
* Формативті бағалау.
<<Бағалау ағашы>> арқылы бағаланып отырады
3.Рефлексия
4. Үй тапсрмасы беріледі.
* Оқушылар өздеріне берілген сағат тілінің сұрақтарына жауап береді.
* Жауаптарын бағалау ағашына белгілеп отырады.
* Кері байланыс парағын толтыру.
* Тапсырманы белгілеп алады.
Сабақтың талдау
Сабақ бойынша өзгертулер
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz