Сабақ жоспары :: Мектеп алды білім беру, бастауыш сыныптар

Файл қосу

Дүниетану сабағына арналған қысқа мерзімді жоспар. 1 сынып


Тимирязев қазақ мектеп-интернаты
Оразалинова А.А.
Сабақтың тақырыбы: Сүтқоректілер.
Сабақтың мақсаты:Сын тұрғыдан ойлау арқылы сүтқоректілердің мекен ортасы
мен түрлерін білу.
Сабақтың міндеті: Тақырып бойынша жаңа сөздермен танысу,топтық жұмыс
барысында ынтымақтастық ортаны қалыптастыру.
Стратегиялық іс-әрекеттер: «Семантикалық карта », «Кубизм» ,«сергіту
сәті».
Күтілетін нәтиже: оқушылар сұрақ қоя білу дағдыларын
қалыптастырады,ынтымақтастық атмосферасы арқылы топта өзіне-өзі,өзгені
бағалауға үйренеді.
|Бөлімнің |Мұғалім |Оқушы іс-әрекеті|Бағалау |Ресурстар |
|мазмұны |іс-әрекеті | |(форма | |
| | | |тивті, | |
| | | |жиынтық) | |
|I.Кіріспе |Амандасу. |Оқушылар |«жақсы,өте |Сергіту сәті|
|2.Ұйымдастыр|Сергіту сәті |амандасады,шеңбе|жақсы» |«Алтын |
|у кезені |Оқушыларды |рге | |ереже» |
|3.Психология|асықтар арқылы |тұрып,сергіту | |Асықтар |
|лық |3 топқа |сәтін | | |
|атмосфера |бөлемін..Оқушыла|орындайды.Оқушыл| | |
|құру. |р бүгінгі күнге |ар алтын ережені| | |
|4.3 топ құру|сәттілік тілеп, |қайталайды. | | |
| |«Алтын ережені» |Олар өз | | |
| |еске түсіреміз. |орындарын тауып | | |
| | |отырады. | | |
| | |-тәртіп сақтау; | | |
| | |-ұымшылдық; | | |
| | |-жауапкершілік; | | |
|II.Тұсаукесе|Сабақты « 5 |Оқушыларға |Формативті |Түрлі-түсті |
|р |сұрақ» әдісі |«Қалай?», |бағалау. |маркерлар |
|5.Өткенді |бойынша |«Неге?» деген |Оқушыларға | |
|еске |тақырыпты |сұрақтар қоюдан |өздерін,өзгел| |
|түсіру,бекіт|қорытындылаймыз.|бастайды. |ер | |
|у. |Бұл жаттығу | |ді бағалау | |
| |ақпараттық | |парақтарын | |
| |жиынтық болып | |тарата | |
| |табылады.Мұғалім| |мын,түсіндіре| |
| |берілген | |мін. | |
| |тапсырманы | | | |
| |аяғына дейін | | | |
| |толық меңгеру | | | |
| |үшін сол бір | | | |
| |сұрақты | | | |
| |айналдырып қоя | | | |
| |береді. Қалай? | | | |
|III.Негізгі |Жаңа тақырыпты |Сабақтың |Жақсы. |Ребус,маркер|
|бөлім |анықтау үшін |тақырыбын |Өте жақсы. |лер |
| |оқушылардың |анықтайды. | |А3 формат, |
| |назарын тақтаға |Оқушылар | |фломастер,кі|
| |аударамын. |берілген | |тап |
| |Суреттегі |постерге | | |
| |іс-әрекет |тапсырманы | | |
| |бойынша әңгіме |орындайды. | | |
| |жүргіземін.Өз | | | |
| |топтарында | | | |
| |ойландыру | | | |
| |жұмысын | | | |
| |бастаймын. | | | |
| |Сабақтың | | | |
| |тақырыбы,мақсаты| | | |
| |айтылады. | | | |
| |« Семантикалық | | | |
| |карта » әдісі. | | | |
| |Сергіту сәті: | | | |
|IY.Қорытынды|Сабақты «Кубизм»|Әр топтан |Бағалау | |
|. |әдісі бойынша |оқушылар шығып |парақшасы | |
| |тақырыпты |сұрақтарға жауап|Формативті | |
| |қорытындылаймыз.|береді. |бағалау | |
| |-Сүтқоректілерді| | | |
| |атаңдар- | | | |
| |Оларды неге | | | |
| |сүтқоректілер | | | |
| |деп атайды? | | | |
| |Олар қайда | | | |
| |тіршілік етеді? | | | |
| |Рефлексия: | | | |
| |2 жұлдыз,1 | | | |
| |тілек. | | | |
| |Үйге тапсырма. | | | |
| |Сурет салу | | | |

[pic]
[pic]
[pic]

Тимирязев қазақ мектеп-интернаты
Оразалинова Арайлым Аманқызы
1 сынып
Сабақтың тақырыбы: «Құстар»
Сабақтың міндеті: Құстар жайлы мағлұмат беру,олардың пайдасын, мекендейтін
ортасын,қоршаған ортаны сезіну,өз бетімен жұмыс істеуге дағдыландыру.
Нәтижесі: Оқушылар сыни тұрғыан ойлай алады.Тақырып бойынша білім алады,өз
бетінше жұмыс жасай алады,өздерін бағалай алады.
Көрнекіліктер: Суреттер, ноутбук,ватман,стикер, фломастер,асық,оқулық.

|Бөлімнің |Мұғалімнің |Оқушының |Бағалау |ресурстар |
|мазмұны |іс-әрекеті |іс-әрекеті |формативті | |
| | | |жиынтық | |
|ІКіріспе |Амандасу |Амандасады | | |
| |Сергіту сәті |Сергіту сәтін | |Сергіту сәті |
| | |орындайды | | |
|Психологиялық|Шаттық |Шаттық | | |
|дайындық |шеңберін құру |шеңберін құрып| | |
| | |бір-біріне | |«жүрекше» |
| | |сабаққа | |Суреті |
|Ұйымдастыру | |тілектер |«Жақсы, өте | |
|кезеңі | |тілейді. |жақсы, | |
|Үй | | |жарайсың». | |
|тапсырмасын |-Балалар үй |Балалар | | |
|тексеру |тапсырмасына |мазмұнын | | |
| |дайынбыз ба? |айтады | | |
| |-Кім | | | |
| |мазмұндайды? | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | |Түрлі- түсті |
| | |Асықтардың | |асықтар |
| | |түстері арқылы| | |
| | |топтарға | | |
| | |бөліну. | | |
| | |Назарларын | | |
| | |сабаққа аудару| | |
|ІІ Негізгі |-Балалар мына | | | |
|бөлім |ребусты | | | |
| |шешкенде |Балалар | | |
| |біздің бүгінгі|ребусты шешеді| | |
| |тақырыптың аты| | | |
| |шығады. | | | |
| | | | | |
| |Құстар жайлы |А оқушы | | |
| |не білесіңдер?|дайындаған |«Жарайсың, | |
| | |мәліметті оқып|жақсы,өте | |
| |«Құстар» жайлы|береді |жақсы» | |
| |видео көрсету | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| |Жаңа тақырыпты| | | |
| |түсіндіру | | | |
| |Тақырыпты | | | |
| |оқыту | | | |
| | |Мәтінді | | |
| |Постер жасату |түсініп іштей | | |
| | |оқу | | |
| |І топ «үй | | | |
| |құстары» | | | |
| |ІІ топ «дала | | | |
| |құстары» | | | |
| |ІІІ топ | | | |
| |«құстардың | | | |
| |пайдасы» | | | |
| | | | | |
| |Құстардың | | | |
| |қандай | | | |
| |түрлерін | | | |
|Қорытынды |білеміз? | | | |
| |Үй құстарының | | | |
| |пайдасы | | | |
| |қандай? | | | |
| |Дала | | | |
| |құстарының | | | |
| |пайдасы | | | |
| |қандай? Орман | | | |
| |емшісі деп | | | |
| |қандай құсты | | | |
| |атаймыз? | | | |
| | | | | |
| | | | |Топ басшылары |
|Бағалау | |Топтық | |бағалайды. |
| | |бағалау. |Топтарға |Стикерге |
| | | |бір-бірін |жазып, |
| |Рефлексия «екі| |бағалату. |жапсырады. |
| |жұлдыз бір | |Топ бір-бірін | |
| |тілек» | |«Екі жұлдыз | |
| |Мәтінді | |бір тілек» | |
|Үйге тапсырма|мазмұндау | |арқылы | |
|беру | | |бағалатады. | |
| | | |Мұғалім | |
| | | |бағалайды. | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |

Тимирязев қазақ мектеп-интернаты
Оразалинова Арайлым Аманқызы
1 сынып
Дүниетану
Сабақтың тақырыбы: «Қосмекенділер мен жорғалаушылар»
Сабақтың міндеті:Сын тұрғыдан ойлау арқылы жануарлардың мекен ортасы мен
құрылысын қарастыру, топтық жұмыс барысында ынтымақтастық ортаны
қалыптастыру.
Күтілетін нәтиже: оқушылар сұрақ қоя білу дағдыларын
қалыптастырады,ынтымақтастық атмосферасы арқылы топта өзіне-өзі,өзгені
бағалауға үйренеді.
|Бөлімнің |Мұғалімнің |Оқушының |Бағалау |Ресурста|
|мазмұны |іс-әрекеті |іс-әрекеті |(формативті|р |
| | | |жиынтық) | |
| |Амандасу. |Оқушылар |«жақсы,өте |Сергіту |
| |Сергіту сәті |амандасады,шеңберг|жақсы» |сәті |
| |Оқушыларды шеңберге|е тұрып,сергіту |Формативті | |
|I.Кіріспе |тұрғызып,қима |сәтін |бағалау | |
|2.Ұйымдастыру |қағаздар арқылы 3 |орындайды.Оқушылар|оқушыларды | |
|кезені |топқа |алтын ережені |өзгелерді | |
|3.Психологиялы|бөлемін.Оқушылар |қайталайды. |бағалау | |
|қ атмосфера |бүгінгі күнге |Олар өз орындарын |парақтарын | |
|құру. |сәттілік тілеп, |тауып отырады. |таратамын, | |
|4.3 топ құру |ережені еске |-тәртіп сақтау; |түсіндіремі| |
| |түсіреміз. |-ұымшылдық; |н | |
| | |-жауапкершілік; | | |
| |Сабақты «5 сұрақ» |-сын көтере білу | | |
| |әдісі бойынша | | | |
| |қорытындылаймыз.Бұл|Оқушылар қайда? | | |
| |тапсырма ақпараттық|Неге? деген | | |
| |жиынтық болып |сұрақтар қою | | |
| |табылады.мұғалім |арқылы бастайды | | |
|ІІ Тұсаукесер |берілген тапсырманы| | | |
|өткенді еске |аяғына дейін | | |ватман |
|түсіру , |меңгеру үшін бір | | |Түрлі |
|Бекіту |сұрақты айналдырып | | |түсті |
| |қоя береді.Қайда? | | |маркелер|
| |неге? | | |суреттер|
| | | | |стикерле|
| | | | |р |
|ІІІ Негізгі |Жаңа тақырыпты | |Өте жақсы | |
|бөлім |анықтау үшін жұмбақ|А оқушы дайындап |жақсы | |
| |жасырамын. Жауапты |келген мәліметті |жиынтық | |
| |тапқан соң А |оқиды |бағалау | |
| |оқушысына қосымша |Сабақтың тақырыбын| | |
| |мәліет оқытамын.Өз |анықайды, берілген| | |
| |топтарында |ватман қағазына | | |
| |ойландыру жұмысын |постер жасайды. | | |
| |бастаймын. | | | |
| |Сабақтың міндетін | | | |
| |айтып өтемін. | | | |
| | | | | |
| |«Кубизм» әдісі | | | |
| |бойынша сабақты | | | |
| |қорытындылаймыз | | | |
| |Қосмекенділерді ата| | | |
|Қорытынды |Қандай жануарлар | |Бағалау | |
| |қосмекенді деп | |парақшасы | |
| |аталады? | | | |
| |Неліктен? | | | |
| |Қандай жануарлар |Әр топтан оқушылар| | |
| |жоғалаушылар деп |шығып сұраққа | | |
| |аталады? |жауап береді | | |
| |Неліктен? | | | |
| | | | | |
| |Рефлексия «Екі | | | |
| |жұлдыз, бір тілек» | | | |
| |Үйге | | | |
| |тапсырма:59-60-61 | | | |
| |бет мазмұндау | | | |
| |А оқушылары | | | |
| |«жануарлар» туралы | | | |
| |мәлімет | | | |
| |В оқушылары | | | |
| |жануарлардың қысқы | | | |
| |тіршілігі | | | |
| |С оқушысы жанурлар | | | |
| |туралы сурет салу | | | |

Тимирязев қазақ мектеп- интернаты
Оразалинова Арайлым Аманқызы
Сабақтың тақырыбы: Жабайы аңдардың күзгі, көктемгі,қысқы тіршілігі.
Сабақтың міндеті: Қоршаған ортаны танып білудегі жабайы аңдардың тіршілігі
жайлы түсіну,жануарлар әлемі туралы алған білімді тиянақтау.
Күтілетін нәтиже: Оқушылар сұрақ қоя білу дағдыларын
қалыптастырады,ынтымақтастық атмосферасы арқылы топта өзіне-өзі,өзгені
бағалауға үйренеді.
|Бөлімнің |Мұғалімнің іс |Оқушының |Бағалау |Ресурстар |
|мазмұны |әрекеті |іс-әрекеті |(форма | |
| | | |тивті, | |
| | | |жиынтық) | |
|І Кіріспе |Амандасу. |Оқушылар | |Сергіту сәті |
|1. |Сергіту сәті |амандасады,шеңбе| |ереже |
|Ұйымдастыру |Оқушыларды |рге |«жақсы,өте| |
|кезеңі |шеңберге тұрғызып,|тұрып,сергіту |жақсы» | |
|2.Психологиял|бір-біріне |сәтін | | |
|ық атмосфера |тілектер тілеу. |орындайды.Оқушыл| | |
|құру |Асықтың түстері |ар ережені | | |
|3. 3 топ құру|арқылы арқылы 3 |қайталайды. | | |
| |топқа |Олар өз | | |
| |бөлемін.Оқушылар |орындарын тауып | | |
| |бүгінгі күнге |отырады. | | |
| |сәттілік тілеп, |-тәртіп сақтау; | | |
| |ережені еске |-ұымшылдық; | | |
| |түсіреміз. |-жауапкершілік; | | |
| |-Сабаққа кай топ | | | |
| |дайын? | |Оқушыларға| |
|Үй |-Кім жауап береді?| |топтарды | |
|тапсырмасын | | |бағалау | |
|тексеру | |Үй тапсырмасын |парқшасын | |
|«Ыстық | |мазмұндай |таратамын.| |
|орындық» | |отырып, оқушылар| | |
| | |қосымша жауап | | |
| | |беруге | | |
| | |дағдыланады. | | |
| | |-Әр топтың | | |
| | |сұрағына жауап | | |
| | |береді. | | |
|Негізгі бөлім| | | |Жануарлар |
| | |Сабақтың | |суреттері, |
| |Жаңа тақырыпты |тақырыбын |«Жақсы» |Ватман, |
| |анықтау үшін |анықтайды. |«өте |маркер, |
| |жұмбақ |А оқушылары |жақсы» |стикер,фломас|
| |жасырамын.Жұмбақты|жануарлар туралы|«жарайсың»|тер, кітап |
| |н шешуін тауып, |мәлімет оқиды | | |
| |жаңа тақырып |В оқушылары | | |
| |аталады. |жануарлардың | | |
| | |көктемгі,қысқы,ж| | |
| | |азғы | | |
| | |тіршіліктері. | | |
| | |С оқушыларының | | |
| | |жануарлар | | |
| | |тақырыбына сурет| | |
| | | | | |
| |Сабақтың мақсатын |Мәтінді топ | | |
| |айтып өтемін. |ішінде түсініп | | |
| |Мәтінді топ ішінде|оқиды, | | |
| |оқу |талқылайды. | | |
| |Өз топтарында | | | |
| |ойландыру жұмысын | | | |
| |бастаймын. |Берілген ватман | | |
|Сабақты | |қағазына | | |
|қорытындылау | |постерлерін | | |
| |Постерлерін |жасайды. | | |
| |қорғату | | | |
| | |Балалар топпен | | |
| | |постерлерін | | |
| |Рефлексия |қорғайды. | | |
| |«Екі жұлдыз,бір |Бағалау | | |
| |тілек» |парақшаларын | | |
| | |толтырады. | | |
| |Үйге | | | |
| |тапсырма:102-103 | | | |
| |бет мазмұндау | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |

Сабақтың тақырыбы: Қосмекенділердің көп түрлілігі.
Сабақтың мақсаты:Сын тұрғыдан ойлау арқылы жануарлардың мекен ортасы мен
құрылысын қарастыру.
Сабақтың міндеті: тақырып бойынша жаңа сөздермен танысу,топтық жұмыс
барысында ынтымақтастық ортаны қалыптастыру.
Стратегиялық іс-әрекеттер: «5 сұрақ», «Семантикалық карта », «Кубизм»
,«сергіту сәті».
Күтілетін нәтиже: оқушылар сұрақ қоя білу дағдыларын
қалыптастырады,ынтымақтастық атмосферасы арқылы топта өзіне-өзі,өзгені
бағалауға үйренеді.

|Бөлімнің |Мұғалім |Оқушы іс-әрекеті |Бағалау |Ресурстар |
|мазмұны |іс-әрекеті | |(форма | |
| | | |тивті, | |
| | | |жиынтық) | |
|I.Кіріспе |Амандасу. |Оқушылар |«жақсы,өте |Сергіту |
|2.Ұйымдасты|Сергіту сәті |амандасады,шеңберге |жақсы» |сәті |
|ру кезені |Оқушыларды |тұрып,сергіту сәтін | |«Алтын |
|3.Психологи|шеңберге |орындайды.Оқушылар | |ереже» |
|ялық |тұрғызып,қима |алтын ережені | |Флипчарт |
|атмосфера |қағаздар арқылы|қайталайды. | | |
|құру. |3 топқа |Олар өз орындарын | | |
|4.3 топ |бөлемін.Оқушыла|тауып отырады. | | |
|құру |р бүгінгі күнге|-тәртіп сақтау; | | |
| |сәттілік тілеп,|-ұымшылдық; | | |
| |«Алтын ережені»|-жауапкершілік; | | |
| |еске түсіреміз.| | | |
|II.Тұсаукес|Сабақты « 5 |Оқушыларға «Қалай», |Формативті |Түрлі-түсті|
|ер |сұрақ» әдісі |«Неге» деген сұрақтар|бағалау. |маркерлар |
|5.Өткенді |бойынша |қоюдан бастайды.[pic]|Оқушыларға | |
|еске |тақырыпты | |өздерін,өзг| |
|түсіру,бекі|қорытындылаймыз| |елер | |
|ту. |.Бұл жаттығу | |ді бағалау | |
| |ақпараттық | |парақтарын | |
| |жиынтық болып | |тарата | |
| |табылады.Мұғалі| |мын,түсінді| |
| |м берілген | |ремін. | |
| |тапсырманы | | | |
| |аяғына дейін | | | |
| |толық меңгеру | | | |
| |үшін сол бір | | | |
| |сұрақты | | | |
| |айналдырып қоя | | | |
| |береді. Қалай? | | | |
|III.Негізгі|Жаңа тақырыпты |Сабақтың тақырыбын |Жақсы. |Ребус,марке|
|бөлім |анықтау үшін |анықтайды. |Өте жақсы. |рлер |
| |оқушылардың |Оқушылар берілген |Жиынтық |А3 формат, |
| |назарын тақтаға|постерге тапсырманы |бағалау. |фломастер,к|
| |аударамын. |орындайды. | |ітап |
| |Суреттегі | | | |
| |іс-әрекет | | | |
| |бойынша әңгіме | | | |
| |жүргіземін.Өз | | | |
| |топтарында | | | |
| |ойландыру | | | |
| |жұмысын | | | |
| |бастаймын. | | | |
| |Сабақтың | | | |
| |тақырыбы,мақсат| | | |
| |ы айтылады. | | | |
| |« Семантикалық | | | |
| |карта » әдісі. | | | |
| |Сергіту сәті: | | | |
|IY.Қорытынд|Сабақты |Әр топтан оқушылар |Бағалау | |
|ы. |«Кубизм» әдісі |шығып сұрақтарға |парақшасы | |
| |бойынша |жауап береді. | | |
| |тақырыпты | | | |
| |қорытындылаймыз| | | |
| |. | | | |
| |-балық қандай | | | |
| |жануарларға | | | |
| |жатады? | | | |
| |-балықтың қан | | | |
| |айналым жүйесі | | | |
| |неден тұрады? | | | |
| |-құстардың | | | |
| |жүрегі неше | | | |
| |бөлімнен | | | |
| |тұрады? | | | |
| |-салқын қанды | | | |
| |жануарлар | | | |
| |дегенді қалай | | | |
| |түсінесіңдер? | | | |
| |Рефлексия: | | | |
| |2 жұлдыз,1 | | | |
| |тілек. | | | |
| |Үйге тапсырма. | | | |
| |$ 45 оқуға, | | | |
| |93-сурет | | | |
| |салуға. | | | |


Ұқсас жұмыстар
Сезім мүшелерін ажырата білу
Екінші Бетпе бет кезеңінде мектептегі тәжірибмізді курстағы әріптестермен бөлістік
Сабақтың мақсатын түсіндіру
Қысқа мерзімді сабақ жоспарын құрудың негізгі міндеттері
Балаларға таратылатын ресурстар
Тапсырма орындауға дайындалу
Бөлшектерді қысқарту
Сабақ мақсаттары. Тамақтану гигиенасы
Барлық оқушылар. Сабақ тақырыбы
Бүгінгі оқу мақсаттарына құрастырылған бағалау критерийі
Пәндер