Дүниетану сабағына арналған қысқа мерзімді жоспар. 1 сынып

Тимирязев қазақ мектеп-интернаты
Оразалинова А. А.
Сабақтың тақырыбы: Сүтқоректілер.
Сабақтың мақсаты:Сын тұрғыдан ойлау арқылы сүтқоректілердің мекен ортасы мен түрлерін білу.
Сабақтың міндеті: Тақырып бойынша жаңа сөздермен танысу, топтық жұмыс барысында ынтымақтастық ортаны қалыптастыру.
Стратегиялық іс-әрекеттер: «Семантикалық карта », «Кубизм», «сергіту сәті».
Күтілетін нәтиже: оқушылар сұрақ қоя білу дағдыларын қалыптастырады, ынтымақтастық атмосферасы арқылы топта өзіне-өзі, өзгені бағалауға үйренеді.

Бөлімнің мазмұны: Бөлімнің мазмұны
Мұғалім іс-әрекеті: Мұғалім іс-әрекеті
Оқушы іс-әрекеті: Оқушы іс-әрекеті
Бағалау (формативті, жиынтық):

Бағалау (форма

тивті, жиынтық)

Ресурстар: Ресурстар
Бөлімнің мазмұны:

I. Кіріспе

2. Ұйымдастыру кезені

3. Психологиялық атмосфера құру.

4. 3 топ құру

Мұғалім іс-әрекеті:

Амандасу.

Сергіту сәті

Оқушыларды асықтар арқылы 3 топқа бөлемін. . Оқушылар бүгінгі күнге сәттілік тілеп, «Алтын ережені» еске түсіреміз.

Оқушы іс-әрекеті:

Оқушылар амандасады, шеңберге тұрып, сергіту сәтін орындайды. Оқушылар алтын ережені қайталайды.

Олар өз орындарын тауып отырады.

-тәртіп сақтау;

-ұымшылдық;

-жауапкершілік;

Бағалау (формативті, жиынтық): «жақсы, өте жақсы»
Ресурстар:

Сергіту сәті

«Алтын ереже»

Асықтар

Бөлімнің мазмұны:

II. Тұсаукесер

5. Өткенді еске түсіру, бекіту.

Мұғалім іс-әрекеті: Сабақты « 5 сұрақ» әдісі бойынша тақырыпты қорытындылаймыз. Бұл жаттығу ақпараттық жиынтық болып табылады. Мұғалім берілген тапсырманы аяғына дейін толық меңгеру үшін сол бір сұрақты айналдырып қоя береді. Қалай?
Оқушы іс-әрекеті: Оқушыларға «Қалай?», «Неге?» деген сұрақтар қоюдан бастайды.
Бағалау (формативті, жиынтық):

Формативті бағалау.

Оқушыларға өздерін, өзгелер

ді бағалау парақтарын тарата

мын, түсіндіремін.

Ресурстар: Түрлі-түсті маркерлар
Бөлімнің мазмұны:

III. Негізгі

бөлім

Мұғалім іс-әрекеті:

Жаңа тақырыпты анықтау үшін оқушылардың назарын тақтаға аударамын. Суреттегі іс-әрекет бойынша әңгіме жүргіземін. Өз топтарында ойландыру жұмысын бастаймын.

Сабақтың тақырыбы, мақсаты айтылады.

« Семантикалық карта » әдісі.

Сергіту сәті:

Оқушы іс-әрекеті:

Сабақтың тақырыбын анықтайды.

Оқушылар берілген постерге тапсырманы орындайды.

Бағалау (формативті, жиынтық):

Жақсы.

Өте жақсы.

Ресурстар:

Ребус, маркерлер

А3 формат,

фломастер, кітап

Бөлімнің мазмұны: IY. Қорытынды.
Мұғалім іс-әрекеті:

Сабақты «Кубизм» әдісі бойынша тақырыпты қорытындылаймыз.

-Сүтқоректілерді атаңдар-

Оларды неге сүтқоректілер деп атайды?

Олар қайда тіршілік етеді?

Рефлексия:

2 жұлдыз, 1 тілек.

Үйге тапсырма.

Сурет салу

Оқушы іс-әрекеті: Әр топтан оқушылар шығып сұрақтарға жауап береді.
Бағалау (формативті, жиынтық):

Бағалау парақшасы

Формативті бағалау

Ресурстар:

Тимирязев қазақ мектеп-интернаты

Оразалинова Арайлым Аманқызы

1 сынып

Сабақтың тақырыбы: «Құстар»

Сабақтың міндеті: Құстар жайлы мағлұмат беру, олардың пайдасын, мекендейтін ортасын, қоршаған ортаны сезіну, өз бетімен жұмыс істеуге дағдыландыру.

Нәтижесі: Оқушылар сыни тұрғыан ойлай алады. Тақырып бойынша білім алады, өз бетінше жұмыс жасай алады, өздерін бағалай алады.

Көрнекіліктер: Суреттер, ноутбук, ватман, стикер, фломастер, асық, оқулық.

Бөлімнің мазмұны
Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушының іс-әрекеті
Бағалау формативті жиынтық
ресурстар
Бөлімнің мазмұны:

ІКіріспе

Психологиялық дайындық

Ұйымдастыру кезеңі

Үй тапсырмасын тексеру

Мұғалімнің іс-әрекеті:

Амандасу

Сергіту сәті

Шаттық шеңберін құру

-Балалар үй тапсырмасына дайынбыз ба?

-Кім мазмұндайды?

Оқушының іс-әрекеті:

Амандасады

Сергіту сәтін орындайды

Шаттық шеңберін құрып бір-біріне сабаққа тілектер тілейді.

Балалар мазмұнын айтады

Асықтардың түстері арқылы топтарға бөліну.

Назарларын сабаққа аудару

Бағалау формативті жиынтық: «Жақсы, өте жақсы, жарайсың».
ресурстар:

Сергіту сәті

«жүрекше»

Суреті

Түрлі- түсті асықтар

Бөлімнің мазмұны:

ІІ Негізгі бөлім

Қорытынды

Бағалау

Үйге тапсырма беру

Мұғалімнің іс-әрекеті:

-Балалар мына ребусты шешкенде біздің бүгінгі тақырыптың аты шығады.

Құстар жайлы не білесіңдер?

«Құстар» жайлы видео көрсету

Жаңа тақырыпты түсіндіру

Тақырыпты оқыту

Постер жасату

І топ «үй құстары»

ІІ топ «дала құстары»

ІІІ топ «құстардың пайдасы»

Құстардың қандай түрлерін білеміз?

Үй құстарының пайдасы қандай?

Дала құстарының пайдасы қандай? Орман емшісі деп қандай құсты атаймыз?

Рефлексия «екі жұлдыз бір тілек»

Мәтінді мазмұндау

Оқушының іс-әрекеті:

Балалар ребусты шешеді

А оқушы дайындаған мәліметті оқып береді

Мәтінді түсініп іштей оқу

Топтық бағалау.

Бағалау формативті жиынтық:

«Жарайсың, жақсы, өте жақсы»

Топтарға бір-бірін бағалату.

Топ бір-бірін «Екі жұлдыз бір тілек» арқылы бағалатады.

Мұғалім бағалайды.

ресурстар:

Топ басшылары бағалайды.

Стикерге жазып, жапсырады.

Тимирязев қазақ мектеп-интернаты

Оразалинова Арайлым Аманқызы

1 сынып

Дүниетану

Сабақтың тақырыбы: «Қосмекенділер мен жорғалаушылар»

Сабақтың міндеті:Сын тұрғыдан ойлау арқылы жануарлардың мекен ортасы мен құрылысын қарастыру, топтық жұмыс барысында ынтымақтастық ортаны қалыптастыру.

Күтілетін нәтиже: оқушылар сұрақ қоя білу дағдыларын қалыптастырады, ынтымақтастық атмосферасы арқылы топта өзіне-өзі, өзгені бағалауға үйренеді.

Бөлімнің мазмұны
Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушының іс-әрекеті
Бағалау (формативті жиынтық)
Ресурстар
Бөлімнің мазмұны:

I. Кіріспе

2. Ұйымдастыру кезені

3. Психологиялық атмосфера құру.

4. 3 топ құру

ІІ Тұсаукесер өткенді еске түсіру,

Бекіту

ІІІ Негізгі бөлім

Қорытынды

Мұғалімнің іс-әрекеті:

Амандасу.

Сергіту сәті

Оқушыларды шеңберге тұрғызып, қима қағаздар арқылы 3 топқа бөлемін. Оқушылар бүгінгі күнге сәттілік тілеп, ережені еске түсіреміз.

Сабақты «5 сұрақ» әдісі бойынша қорытындылаймыз. Бұл тапсырма ақпараттық жиынтық болып табылады. мұғалім берілген тапсырманы аяғына дейін меңгеру үшін бір сұрақты айналдырып қоя береді. Қайда? неге?

Жаңа тақырыпты анықтау үшін жұмбақ жасырамын. Жауапты тапқан соң А оқушысына қосымша мәліет оқытамын. Өз топтарында ойландыру жұмысын бастаймын.

Сабақтың міндетін айтып өтемін.

«Кубизм» әдісі бойынша сабақты қорытындылаймыз

  • Қосмекенділерді ата
  • Қандай жануарлар қосмекенді деп аталады?
  • Неліктен?
  • Қандай жануарлар жоғалаушылар деп аталады?
  • Неліктен?

Рефлексия «Екі жұлдыз, бір тілек»

Үйге тапсырма:59-60-61 бет мазмұндау

А оқушылары «жануарлар» туралы мәлімет

В оқушылары жануарлардың қысқы тіршілігі

С оқушысы жанурлар туралы сурет салу

Оқушының іс-әрекеті:

Оқушылар амандасады, шеңберге тұрып, сергіту сәтін орындайды. Оқушылар алтын ережені қайталайды.

Олар өз орындарын тауып отырады.

-тәртіп сақтау;

-ұымшылдық;

-жауапкершілік;

-сын көтере білу

Оқушылар қайда? Неге? деген сұрақтар қою арқылы бастайды

А оқушы дайындап келген мәліметті оқиды

Сабақтың тақырыбын анықайды, берілген ватман қағазына постер жасайды.

Әр топтан оқушылар шығып сұраққа жауап береді

Бағалау (формативті жиынтық):

«жақсы, өте жақсы»

Формативті бағалау оқушыларды өзгелерді бағалау парақтарын таратамын, түсіндіремін

Өте жақсы жақсы жиынтық бағалау

Бағалау парақшасы

Ресурстар:

Сергіту сәті

ватман

Түрлі түсті маркелер суреттер стикерлер

Тимирязев қазақ мектеп- интернаты

Оразалинова Арайлым Аманқызы

Сабақтың тақырыбы: Жабайы аңдардың күзгі, көктемгі, қысқы тіршілігі.

Сабақтың міндеті: Қоршаған ортаны танып білудегі жабайы аңдардың тіршілігі жайлы түсіну, жануарлар әлемі туралы алған білімді тиянақтау.

Күтілетін нәтиже: Оқушылар сұрақ қоя білу дағдыларын қалыптастырады, ынтымақтастық атмосферасы арқылы топта өзіне-өзі, өзгені бағалауға үйренеді.

Бөлімнің мазмұны
Мұғалімнің іс әрекеті
Оқушының іс-әрекеті

Бағалау (форма

тивті, жиынтық)

Ресурстар
Бөлімнің мазмұны:

І Кіріспе

1. Ұйымдастыру кезеңі

2. Психологиялық атмосфера құру

3. 3 топ құру

Үй тапсырмасын тексеру

«Ыстық орындық»

Негізгі бөлім

Сабақты қорытындылау

Мұғалімнің іс әрекеті:

Амандасу.

Сергіту сәті

Оқушыларды шеңберге тұрғызып, бір-біріне тілектер тілеу. Асықтың түстері арқылы арқылы 3 топқа бөлемін. Оқушылар бүгінгі күнге сәттілік тілеп, ережені еске түсіреміз.

-Сабаққа кай топ дайын?

-Кім жауап береді?

Жаңа тақырыпты анықтау үшін жұмбақ жасырамын. Жұмбақтын шешуін тауып, жаңа тақырып аталады.

Сабақтың мақсатын айтып өтемін.

Мәтінді топ ішінде оқу

Өз топтарында ойландыру жұмысын бастаймын.

Постерлерін қорғату

Рефлексия

«Екі жұлдыз, бір тілек»

Үйге тапсырма:102-103 бет мазмұндау

Оқушының іс-әрекеті:

Оқушылар амандасады, шеңберге тұрып, сергіту сәтін орындайды. Оқушылар ережені қайталайды.

Олар өз орындарын тауып отырады.

-тәртіп сақтау;

-ұымшылдық;

-жауапкершілік;

Үй тапсырмасын мазмұндай отырып, оқушылар қосымша жауап беруге дағдыланады.

-Әр топтың сұрағына жауап береді.

Сабақтың тақырыбын анықтайды.

А оқушылары жануарлар туралы мәлімет оқиды

В оқушылары жануарлардың көктемгі, қысқы, жазғы тіршіліктері.

С оқушыларының жануарлар тақырыбына сурет

Мәтінді топ ішінде түсініп оқиды, талқылайды.

Берілген ватман қағазына постерлерін жасайды.

Балалар топпен постерлерін қорғайды.

Бағалау парақшаларын толтырады.

Бағалау (формативті, жиынтық):

«жақсы, өте жақсы»

Оқушыларға топтарды бағалау парқшасын таратамын.

«Жақсы»

«өте жақсы»

«жарайсың»

Ресурстар:

Сергіту сәті

ереже

Жануарлар суреттері,

Ватман, маркер, стикер, фломастер, кітап


Ұқсас жұмыстар
Сезім мүшелерін ажырата білу
Екінші Бетпе бет кезеңінде мектептегі тәжірибмізді курстағы әріптестермен бөлістік
Сабақтың мақсатын түсіндіру
Қысқа мерзімді сабақ жоспарын құрудың негізгі міндеттері
Балаларға таратылатын ресурстар
Тапсырма орындауға дайындалу
Сабақ мақсаттары. Тамақтану гигиенасы
Бөлшектерді қысқарту
Барлық оқушылар. Сабақ тақырыбы
Бүгінгі оқу мақсаттарына құрастырылған бағалау критерийі
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz