Сабақ жоспары :: Мектеп алды білім беру, бастауыш сыныптар
Файл қосу
Дүниетану сабағына арналған қысқа мерзімді жоспар. 1 сынып
Тимирязев қазақ мектеп-интернаты
Оразалинова А.А.
Сабақтың тақырыбы: Сүтқоректілер.
Сабақтың мақсаты:Сын тұрғыдан ойлау арқылы сүтқоректілердің мекен ортасы
мен түрлерін білу.
Сабақтың міндеті: Тақырып бойынша жаңа сөздермен танысу,топтық жұмыс
барысында ынтымақтастық ортаны қалыптастыру.
Стратегиялық іс-әрекеттер: «Семантикалық карта », «Кубизм» ,«сергіту
сәті».
Күтілетін нәтиже: оқушылар сұрақ қоя білу дағдыларын
қалыптастырады,ынтымақтастық атмосферасы арқылы топта өзіне-өзі,өзгені
бағалауға үйренеді.
|Бөлімнің |Мұғалім |Оқушы іс-әрекеті|Бағалау |Ресурстар |
|мазмұны |іс-әрекеті | |(форма | |
| | | |тивті, | |
| | | |жиынтық) | |
|I.Кіріспе |Амандасу. |Оқушылар |«жақсы,өте |Сергіту сәті|
|2.Ұйымдастыр|Сергіту сәті |амандасады,шеңбе|жақсы» |«Алтын |
|у кезені |Оқушыларды |рге | |ереже» |
|3.Психология|асықтар арқылы |тұрып,сергіту | |Асықтар |
|лық |3 топқа |сәтін | | |
|атмосфера |бөлемін..Оқушыла|орындайды.Оқушыл| | |
|құру. |р бүгінгі күнге |ар алтын ережені| | |
|4.3 топ құру|сәттілік тілеп, |қайталайды. | | |
| |«Алтын ережені» |Олар өз | | |
| |еске түсіреміз. |орындарын тауып | | |
| | |отырады. | | |
| | |-тәртіп сақтау; | | |
| | |-ұымшылдық; | | |
| | |-жауапкершілік; | | |
|II.Тұсаукесе|Сабақты « 5 |Оқушыларға |Формативті |Түрлі-түсті |
|р |сұрақ» әдісі |«Қалай?», |бағалау. |маркерлар |
|5.Өткенді |бойынша |«Неге?» деген |Оқушыларға | |
|еске |тақырыпты |сұрақтар қоюдан |өздерін,өзгел| |
|түсіру,бекіт|қорытындылаймыз.|бастайды. |ер | |
|у. |Бұл жаттығу | |ді бағалау | |
| |ақпараттық | |парақтарын | |
| |жиынтық болып | |тарата | |
| |табылады.Мұғалім| |мын,түсіндіре| |
| |берілген | |мін. | |
| |тапсырманы | | | |
| |аяғына дейін | | | |
| |толық меңгеру | | | |
| |үшін сол бір | | | |
| |сұрақты | | | |
| |айналдырып қоя | | | |
| |береді. Қалай? | | | |
|III.Негізгі |Жаңа тақырыпты |Сабақтың |Жақсы. |Ребус,маркер|
|бөлім |анықтау үшін |тақырыбын |Өте жақсы. |лер |
| |оқушылардың |анықтайды. | |А3 формат, |
| |назарын тақтаға |Оқушылар | |фломастер,кі|
| |аударамын. |берілген | |тап |
| |Суреттегі |постерге | | |
| |іс-әрекет |тапсырманы | | |
| |бойынша әңгіме |орындайды. | | |
| |жүргіземін.Өз | | | |
| |топтарында | | | |
| |ойландыру | | | |
| |жұмысын | | | |
| |бастаймын. | | | |
| |Сабақтың | | | |
| |тақырыбы,мақсаты| | | |
| |айтылады. | | | |
| |« Семантикалық | | | |
| |карта » әдісі. | | | |
| |Сергіту сәті: | | | |
|IY.Қорытынды|Сабақты «Кубизм»|Әр топтан |Бағалау | |
|. |әдісі бойынша |оқушылар шығып |парақшасы | |
| |тақырыпты |сұрақтарға жауап|Формативті | |
| |қорытындылаймыз.|береді. |бағалау | |
| |-Сүтқоректілерді| | | |
| |атаңдар- | | | |
| |Оларды неге | | | |
| |сүтқоректілер | | | |
| |деп атайды? | | | |
| |Олар қайда | | | |
| |тіршілік етеді? | | | |
| |Рефлексия: | | | |
| |2 жұлдыз,1 | | | |
| |тілек. | | | |
| |Үйге тапсырма. | | | |
| |Сурет салу | | | |
[pic]
[pic]
[pic]
Тимирязев қазақ мектеп-интернаты
Оразалинова Арайлым Аманқызы
1 сынып
Сабақтың тақырыбы: «Құстар»
Сабақтың міндеті: Құстар жайлы мағлұмат беру,олардың пайдасын, мекендейтін
ортасын,қоршаған ортаны сезіну,өз бетімен жұмыс істеуге дағдыландыру.
Нәтижесі: Оқушылар сыни тұрғыан ойлай алады.Тақырып бойынша білім алады,өз
бетінше жұмыс жасай алады,өздерін бағалай алады.
Көрнекіліктер: Суреттер, ноутбук,ватман,стикер, фломастер,асық,оқулық.
|Бөлімнің |Мұғалімнің |Оқушының |Бағалау |ресурстар |
|мазмұны |іс-әрекеті |іс-әрекеті |формативті | |
| | | |жиынтық | |
|ІКіріспе |Амандасу |Амандасады | | |
| |Сергіту сәті |Сергіту сәтін | |Сергіту сәті |
| | |орындайды | | |
|Психологиялық|Шаттық |Шаттық | | |
|дайындық |шеңберін құру |шеңберін құрып| | |
| | |бір-біріне | |«жүрекше» |
| | |сабаққа | |Суреті |
|Ұйымдастыру | |тілектер |«Жақсы, өте | |
|кезеңі | |тілейді. |жақсы, | |
|Үй | | |жарайсың». | |
|тапсырмасын |-Балалар үй |Балалар | | |
|тексеру |тапсырмасына |мазмұнын | | |
| |дайынбыз ба? |айтады | | |
| |-Кім | | | |
| |мазмұндайды? | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | |Түрлі- түсті |
| | |Асықтардың | |асықтар |
| | |түстері арқылы| | |
| | |топтарға | | |
| | |бөліну. | | |
| | |Назарларын | | |
| | |сабаққа аудару| | |
|ІІ Негізгі |-Балалар мына | | | |
|бөлім |ребусты | | | |
| |шешкенде |Балалар | | |
| |біздің бүгінгі|ребусты шешеді| | |
| |тақырыптың аты| | | |
| |шығады. | | | |
| | | | | |
| |Құстар жайлы |А оқушы | | |
| |не білесіңдер?|дайындаған |«Жарайсың, | |
| | |мәліметті оқып|жақсы,өте | |
| |«Құстар» жайлы|береді |жақсы» | |
| |видео көрсету | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| |Жаңа тақырыпты| | | |
| |түсіндіру | | | |
| |Тақырыпты | | | |
| |оқыту | | | |
| | |Мәтінді | | |
| |Постер жасату |түсініп іштей | | |
| | |оқу | | |
| |І топ «үй | | | |
| |құстары» | | | |
| |ІІ топ «дала | | | |
| |құстары» | | | |
| |ІІІ топ | | | |
| |«құстардың | | | |
| |пайдасы» | | | |
| | | | | |
| |Құстардың | | | |
| |қандай | | | |
| |түрлерін | | | |
|Қорытынды |білеміз? | | | |
| |Үй құстарының | | | |
| |пайдасы | | | |
| |қандай? | | | |
| |Дала | | | |
| |құстарының | | | |
| |пайдасы | | | |
| |қандай? Орман | | | |
| |емшісі деп | | | |
| |қандай құсты | | | |
| |атаймыз? | | | |
| | | | | |
| | | | |Топ басшылары |
|Бағалау | |Топтық | |бағалайды. |
| | |бағалау. |Топтарға |Стикерге |
| | | |бір-бірін |жазып, |
| |Рефлексия «екі| |бағалату. |жапсырады. |
| |жұлдыз бір | |Топ бір-бірін | |
| |тілек» | |«Екі жұлдыз | |
| |Мәтінді | |бір тілек» | |
|Үйге тапсырма|мазмұндау | |арқылы | |
|беру | | |бағалатады. | |
| | | |Мұғалім | |
| | | |бағалайды. | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
Тимирязев қазақ мектеп-интернаты
Оразалинова Арайлым Аманқызы
1 сынып
Дүниетану
Сабақтың тақырыбы: «Қосмекенділер мен жорғалаушылар»
Сабақтың міндеті:Сын тұрғыдан ойлау арқылы жануарлардың мекен ортасы мен
құрылысын қарастыру, топтық жұмыс барысында ынтымақтастық ортаны
қалыптастыру.
Күтілетін нәтиже: оқушылар сұрақ қоя білу дағдыларын
қалыптастырады,ынтымақтастық атмосферасы арқылы топта өзіне-өзі,өзгені
бағалауға үйренеді.
|Бөлімнің |Мұғалімнің |Оқушының |Бағалау |Ресурста|
|мазмұны |іс-әрекеті |іс-әрекеті |(формативті|р |
| | | |жиынтық) | |
| |Амандасу. |Оқушылар |«жақсы,өте |Сергіту |
| |Сергіту сәті |амандасады,шеңберг|жақсы» |сәті |
| |Оқушыларды шеңберге|е тұрып,сергіту |Формативті | |
|I.Кіріспе |тұрғызып,қима |сәтін |бағалау | |
|2.Ұйымдастыру |қағаздар арқылы 3 |орындайды.Оқушылар|оқушыларды | |
|кезені |топқа |алтын ережені |өзгелерді | |
|3.Психологиялы|бөлемін.Оқушылар |қайталайды. |бағалау | |
|қ атмосфера |бүгінгі күнге |Олар өз орындарын |парақтарын | |
|құру. |сәттілік тілеп, |тауып отырады. |таратамын, | |
|4.3 топ құру |ережені еске |-тәртіп сақтау; |түсіндіремі| |
| |түсіреміз. |-ұымшылдық; |н | |
| | |-жауапкершілік; | | |
| |Сабақты «5 сұрақ» |-сын көтере білу | | |
| |әдісі бойынша | | | |
| |қорытындылаймыз.Бұл|Оқушылар қайда? | | |
| |тапсырма ақпараттық|Неге? деген | | |
| |жиынтық болып |сұрақтар қою | | |
| |табылады.мұғалім |арқылы бастайды | | |
|ІІ Тұсаукесер |берілген тапсырманы| | | |
|өткенді еске |аяғына дейін | | |ватман |
|түсіру , |меңгеру үшін бір | | |Түрлі |
|Бекіту |сұрақты айналдырып | | |түсті |
| |қоя береді.Қайда? | | |маркелер|
| |неге? | | |суреттер|
| | | | |стикерле|
| | | | |р |
|ІІІ Негізгі |Жаңа тақырыпты | |Өте жақсы | |
|бөлім |анықтау үшін жұмбақ|А оқушы дайындап |жақсы | |
| |жасырамын. Жауапты |келген мәліметті |жиынтық | |
| |тапқан соң А |оқиды |бағалау | |
| |оқушысына қосымша |Сабақтың тақырыбын| | |
| |мәліет оқытамын.Өз |анықайды, берілген| | |
| |топтарында |ватман қағазына | | |
| |ойландыру жұмысын |постер жасайды. | | |
| |бастаймын. | | | |
| |Сабақтың міндетін | | | |
| |айтып өтемін. | | | |
| | | | | |
| |«Кубизм» әдісі | | | |
| |бойынша сабақты | | | |
| |қорытындылаймыз | | | |
| |Қосмекенділерді ата| | | |
|Қорытынды |Қандай жануарлар | |Бағалау | |
| |қосмекенді деп | |парақшасы | |
| |аталады? | | | |
| |Неліктен? | | | |
| |Қандай жануарлар |Әр топтан оқушылар| | |
| |жоғалаушылар деп |шығып сұраққа | | |
| |аталады? |жауап береді | | |
| |Неліктен? | | | |
| | | | | |
| |Рефлексия «Екі | | | |
| |жұлдыз, бір тілек» | | | |
| |Үйге | | | |
| |тапсырма:59-60-61 | | | |
| |бет мазмұндау | | | |
| |А оқушылары | | | |
| |«жануарлар» туралы | | | |
| |мәлімет | | | |
| |В оқушылары | | | |
| |жануарлардың қысқы | | | |
| |тіршілігі | | | |
| |С оқушысы жанурлар | | | |
| |туралы сурет салу | | | |
Тимирязев қазақ мектеп- интернаты
Оразалинова Арайлым Аманқызы
Сабақтың тақырыбы: Жабайы аңдардың күзгі, көктемгі,қысқы тіршілігі.
Сабақтың міндеті: Қоршаған ортаны танып білудегі жабайы аңдардың тіршілігі
жайлы түсіну,жануарлар әлемі туралы алған білімді тиянақтау.
Күтілетін нәтиже: Оқушылар сұрақ қоя білу дағдыларын
қалыптастырады,ынтымақтастық атмосферасы арқылы топта өзіне-өзі,өзгені
бағалауға үйренеді.
|Бөлімнің |Мұғалімнің іс |Оқушының |Бағалау |Ресурстар |
|мазмұны |әрекеті |іс-әрекеті |(форма | |
| | | |тивті, | |
| | | |жиынтық) | |
|І Кіріспе |Амандасу. |Оқушылар | |Сергіту сәті |
|1. |Сергіту сәті |амандасады,шеңбе| |ереже |
|Ұйымдастыру |Оқушыларды |рге |«жақсы,өте| |
|кезеңі |шеңберге тұрғызып,|тұрып,сергіту |жақсы» | |
|2.Психологиял|бір-біріне |сәтін | | |
|ық атмосфера |тілектер тілеу. |орындайды.Оқушыл| | |
|құру |Асықтың түстері |ар ережені | | |
|3. 3 топ құру|арқылы арқылы 3 |қайталайды. | | |
| |топқа |Олар өз | | |
| |бөлемін.Оқушылар |орындарын тауып | | |
| |бүгінгі күнге |отырады. | | |
| |сәттілік тілеп, |-тәртіп сақтау; | | |
| |ережені еске |-ұымшылдық; | | |
| |түсіреміз. |-жауапкершілік; | | |
| |-Сабаққа кай топ | | | |
| |дайын? | |Оқушыларға| |
|Үй |-Кім жауап береді?| |топтарды | |
|тапсырмасын | | |бағалау | |
|тексеру | |Үй тапсырмасын |парқшасын | |
|«Ыстық | |мазмұндай |таратамын.| |
|орындық» | |отырып, оқушылар| | |
| | |қосымша жауап | | |
| | |беруге | | |
| | |дағдыланады. | | |
| | |-Әр топтың | | |
| | |сұрағына жауап | | |
| | |береді. | | |
|Негізгі бөлім| | | |Жануарлар |
| | |Сабақтың | |суреттері, |
| |Жаңа тақырыпты |тақырыбын |«Жақсы» |Ватман, |
| |анықтау үшін |анықтайды. |«өте |маркер, |
| |жұмбақ |А оқушылары |жақсы» |стикер,фломас|
| |жасырамын.Жұмбақты|жануарлар туралы|«жарайсың»|тер, кітап |
| |н шешуін тауып, |мәлімет оқиды | | |
| |жаңа тақырып |В оқушылары | | |
| |аталады. |жануарлардың | | |
| | |көктемгі,қысқы,ж| | |
| | |азғы | | |
| | |тіршіліктері. | | |
| | |С оқушыларының | | |
| | |жануарлар | | |
| | |тақырыбына сурет| | |
| | | | | |
| |Сабақтың мақсатын |Мәтінді топ | | |
| |айтып өтемін. |ішінде түсініп | | |
| |Мәтінді топ ішінде|оқиды, | | |
| |оқу |талқылайды. | | |
| |Өз топтарында | | | |
| |ойландыру жұмысын | | | |
| |бастаймын. |Берілген ватман | | |
|Сабақты | |қағазына | | |
|қорытындылау | |постерлерін | | |
| |Постерлерін |жасайды. | | |
| |қорғату | | | |
| | |Балалар топпен | | |
| | |постерлерін | | |
| |Рефлексия |қорғайды. | | |
| |«Екі жұлдыз,бір |Бағалау | | |
| |тілек» |парақшаларын | | |
| | |толтырады. | | |
| |Үйге | | | |
| |тапсырма:102-103 | | | |
| |бет мазмұндау | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
Сабақтың тақырыбы: Қосмекенділердің көп түрлілігі.
Сабақтың мақсаты:Сын тұрғыдан ойлау арқылы жануарлардың мекен ортасы мен
құрылысын қарастыру.
Сабақтың міндеті: тақырып бойынша жаңа сөздермен танысу,топтық жұмыс
барысында ынтымақтастық ортаны қалыптастыру.
Стратегиялық іс-әрекеттер: «5 сұрақ», «Семантикалық карта », «Кубизм»
,«сергіту сәті».
Күтілетін нәтиже: оқушылар сұрақ қоя білу дағдыларын
қалыптастырады,ынтымақтастық атмосферасы арқылы топта өзіне-өзі,өзгені
бағалауға үйренеді.
|Бөлімнің |Мұғалім |Оқушы іс-әрекеті |Бағалау |Ресурстар |
|мазмұны |іс-әрекеті | |(форма | |
| | | |тивті, | |
| | | |жиынтық) | |
|I.Кіріспе |Амандасу. |Оқушылар |«жақсы,өте |Сергіту |
|2.Ұйымдасты|Сергіту сәті |амандасады,шеңберге |жақсы» |сәті |
|ру кезені |Оқушыларды |тұрып,сергіту сәтін | |«Алтын |
|3.Психологи|шеңберге |орындайды.Оқушылар | |ереже» |
|ялық |тұрғызып,қима |алтын ережені | |Флипчарт |
|атмосфера |қағаздар арқылы|қайталайды. | | |
|құру. |3 топқа |Олар өз орындарын | | |
|4.3 топ |бөлемін.Оқушыла|тауып отырады. | | |
|құру |р бүгінгі күнге|-тәртіп сақтау; | | |
| |сәттілік тілеп,|-ұымшылдық; | | |
| |«Алтын ережені»|-жауапкершілік; | | |
| |еске түсіреміз.| | | |
|II.Тұсаукес|Сабақты « 5 |Оқушыларға «Қалай», |Формативті |Түрлі-түсті|
|ер |сұрақ» әдісі |«Неге» деген сұрақтар|бағалау. |маркерлар |
|5.Өткенді |бойынша |қоюдан бастайды.[pic]|Оқушыларға | |
|еске |тақырыпты | |өздерін,өзг| |
|түсіру,бекі|қорытындылаймыз| |елер | |
|ту. |.Бұл жаттығу | |ді бағалау | |
| |ақпараттық | |парақтарын | |
| |жиынтық болып | |тарата | |
| |табылады.Мұғалі| |мын,түсінді| |
| |м берілген | |ремін. | |
| |тапсырманы | | | |
| |аяғына дейін | | | |
| |толық меңгеру | | | |
| |үшін сол бір | | | |
| |сұрақты | | | |
| |айналдырып қоя | | | |
| |береді. Қалай? | | | |
|III.Негізгі|Жаңа тақырыпты |Сабақтың тақырыбын |Жақсы. |Ребус,марке|
|бөлім |анықтау үшін |анықтайды. |Өте жақсы. |рлер |
| |оқушылардың |Оқушылар берілген |Жиынтық |А3 формат, |
| |назарын тақтаға|постерге тапсырманы |бағалау. |фломастер,к|
| |аударамын. |орындайды. | |ітап |
| |Суреттегі | | | |
| |іс-әрекет | | | |
| |бойынша әңгіме | | | |
| |жүргіземін.Өз | | | |
| |топтарында | | | |
| |ойландыру | | | |
| |жұмысын | | | |
| |бастаймын. | | | |
| |Сабақтың | | | |
| |тақырыбы,мақсат| | | |
| |ы айтылады. | | | |
| |« Семантикалық | | | |
| |карта » әдісі. | | | |
| |Сергіту сәті: | | | |
|IY.Қорытынд|Сабақты |Әр топтан оқушылар |Бағалау | |
|ы. |«Кубизм» әдісі |шығып сұрақтарға |парақшасы | |
| |бойынша |жауап береді. | | |
| |тақырыпты | | | |
| |қорытындылаймыз| | | |
| |. | | | |
| |-балық қандай | | | |
| |жануарларға | | | |
| |жатады? | | | |
| |-балықтың қан | | | |
| |айналым жүйесі | | | |
| |неден тұрады? | | | |
| |-құстардың | | | |
| |жүрегі неше | | | |
| |бөлімнен | | | |
| |тұрады? | | | |
| |-салқын қанды | | | |
| |жануарлар | | | |
| |дегенді қалай | | | |
| |түсінесіңдер? | | | |
| |Рефлексия: | | | |
| |2 жұлдыз,1 | | | |
| |тілек. | | | |
| |Үйге тапсырма. | | | |
| |$ 45 оқуға, | | | |
| |93-сурет | | | |
| |салуға. | | | |
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz