Есептік және реттік сан есім. 3 сынып

Бастауыш сынып мұғалімі Шарипова Ж. Х

қазақ тілі пәнінен қысқа мерзімді сабақ жоспары

2-сабақ

Тақырыбы
Есептік және реттік сан есім.
Тақырыбы: Мақсаты
Есептік және реттік сан есім.: Сан есімнің түрлері туралы түсінік алады, жаттығулар орындау арқылы сөйлем ішінен есептік және реттік сан есімдерді ажыратады. Сауатты, әдемі, таза жазады. Ойын еркін жеткізеді
Тақырыбы: Негізгі идеялар
Есептік және реттік сан есім.: Сан есімнің сұрақтарына қарай ажыратады, сұрақ қою арқылы сөйлем ішінен таба алады
Тақырыбы: Көрнекілігі
Есептік және реттік сан есім.: АКТ, кесте, ребус, смайликтер, киноаппарат, постер
Тақырыбы: Сабақтың әдіс-тәсілдері
Есептік және реттік сан есім.: «Журналистке интервью», «Бас бармақ», стратегиялары, «Цифрды тап» ойыны,
Тақырыбы: Сілтемелер
Есептік және реттік сан есім.:

Қазақ тілі Алматы 2010, Мұғалімге арналған нұсқаулық. www. google. kz

www. youtube. com

Сабақ кезеңдері
Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушының іс-әрекеті

Уақыты

45 мин

Сабақ кезеңдері:

Психология-лық

дайындық

Мұғалімнің іс-әрекеті:

Көңілді әуенді қосып, оқушылармен бірге сергіту жаттығуларын жасайды.

Оқушыларды топқа бөлінеді.

Оқушының іс-әрекеті:

“Амандасу рәсімі”

(дене мүшелерімен: баспен, қолмен, аяқпен, иықпен, тіземен, арқамен)

Жыл он екі ай, мезгілдер арқылы 4 топқа бөлінеді.

Уақыты45 мин:

2 мин

2 мин

Сабақ кезеңдері: І. Білу
Мұғалімнің іс-әрекеті:

1. Ребус шешу арқылы тақырыпты шығару.

2. АВС оқушыларына берілген тапсырма сұралады(сан есімге байла-нысты мәлімет)

Сан есімді еске түсіреді. Есептік, реттік сан есімдер туралы түсініктемелер.

3. 1-жаттығуды орындау арқылы сан есімдерді табады

Оқушының іс-әрекеті:

Сан есім туралы өз ойларын ортаға салады

Ережені хормен айту

Уақыты45 мин: 5 мин
Сабақ кезеңдері: ІІ. Түсіну
Мұғалімнің іс-әрекеті:

(Неге?неліктен? не үшін)

1. Жұмбақты оқып, сан есімдерді тауып, сұрақ қояды

Отыз екі батыр,

Кіргендерді

Отап, турап жатыр

(отыз екі тіс)

2. «Көңілді санамақ» бойынша жұмыс

(ауызша санау)

Баласына жекіріп (ж2ріп),

Ұрсып жатыр кекілік (к2лік),

Екіленіп (2леніп), секіріп (с2ріп),

«Алып қапсың екілік (2лік),

Екіншілей (2ншілей) екіңді (2ңді),

Көрсетпе»-деп жекірді (ж2рді) .

-Санамақта неше екі бар?(сегіз 2 бар)

Оқушының іс-әрекеті: 2-жаттығуда әр оқушы анықтаманы басшылыққа алып, сұрақ қоя отырып сан есімдерді табады
Уақыты45 мин:

4 мин

2 мин

Сабақ кезеңдері: ІІІ. Қолдану
Мұғалімнің іс-әрекеті:

1. Терме диктант жазады:

Екі бала орманға барып, үш себет саңырауқұлақ терді. Олар шаршап кешкі жетіде үйлеріне қайтты. Анасы оларға ризашылық білдіріп, беттерінен сүйді. Саңырауқұлақтың төрт килограмын тұздап, қалған бес килограмын Әсет үйіне берді. Олар да балаларға рахмет айтты.

2.

:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:

Сергіту сәтін ұйымдастыру

Оқушының іс-әрекеті: Сан есім
Уақыты45 мин: Дара
күрделі
9
37
6
43

Мәтін ішінен тек сан есімдерді теріп жазады

Оқушылар жұппен жұмыс істейді

«Жұлдыздармен билейміз» сергіту жаттығуын жасайды

2 мин

2 мин

2 мин

Сабақ кезеңдері:
Мұғалімнің іс-әрекеті:
Оқушының іс-әрекеті:
Сабақ кезеңдері:
Мұғалімнің іс-әрекеті:
Оқушының іс-әрекеті:
Сабақ кезеңдері:
Мұғалімнің іс-әрекеті:
Оқушының іс-әрекеті:
Сабақ кезеңдері:
Мұғалімнің іс-әрекеті:
Оқушының іс-әрекеті:
Сабақ кезеңдері:
Мұғалімнің іс-әрекеті:
Оқушының іс-әрекеті:
Сабақ кезеңдері: ІҮ. Талдау
Мұғалімнің іс-әрекеті:

1. «Цифрды тап» логикалық

ойын

Ш екі лдеуік- ш+2+лдеуік

К үш ік- к+3+ік

Тік төрт бұрыш- тік+4+бұрыш

Сөн бес- сөн +5

М алты - м+6

Жеті сай- 7+сай

Сегіз көз- 8+көз

Тоғыз құмалақ- 9+құмалақ

Қ он ақ- қ+10+ақ

Жел тоқсан- жел+90

Тү бір тү+1

2. Жаңылтпашты жатқа жазады

(жас ерекшеліктерін еске алу)

Жүз жүзгіш,

Жүз жүзгіште

Жүз сүзгіш.

Оқушының іс-әрекеті: Деңгейлік тапсырма-ны әр оқушы орнында орындайды
Уақыты45 мин: 4 мин
Сабақ кезеңдері:
Мұғалімнің іс-әрекеті:
Оқушының іс-әрекеті:
Уақыты45 мин:
Сабақ кезеңдері: Ү. Жинақтау
Мұғалімнің іс-әрекеті:

1. Есептік реттік сан есімдер деген не?

Неліктен? (Оқушылардың жауабын күту)

2. “Журналистке интервью” стратегиясы

Оқушының іс-әрекеті:

Әр топ постер қорғайды

Берілген жауап сан есімге қатысты болады

Уақыты45 мин:

11 мин

5 мин

Сабақ кезеңдері: ҮІ. Бағалау
Мұғалімнің іс-әрекеті: Формативті бағаланады
Оқушының іс-әрекеті: Топтар өзара бағалайды
Уақыты45 мин: 2 мин
Сабақ кезеңдері:

V. Үйге тапсырма

сын беру

Мұғалімнің іс-әрекеті: 3-жаттығуды орындап, сан есімдердің есептік не реттік екенін ажыратады
Оқушының іс-әрекеті:

-Күнделіктерін ашып, жазады

-бағаларын

күнделіктеріне қойдыртады.

Уақыты45 мин: 2 мин
Сабақ кезеңдері: VII. Рефлексия
Мұғалімнің іс-әрекеті:

Бүгінгі сабақ сендерге ұнады ма?

Смайликпен көрсетеді (өте қызық, түсінбедім, ұнамады)

АВСтобының оқушылары бағаланады

Оқушының іс-әрекеті:

Сабақтағы көңіл-күйлерін “Бас бармақпен” көрсету.

Оқушы үні

Уақыты45 мин: 2 мин

Ұқсас жұмыстар
Есептік және реттік сан есім
Есептік сан және реттік сан есімдер
Қазақ тілі оқулығы
«есептік және реттік сан есім» қазақ тілі 3-сынып
Есептік сан есім
Болжалдық сан есім
Есептік, реттік сан есімді бекіту. 3 сынып
Реттік сан есімдерді сөз құрамына талда
Сан есім зат есім
Сан есім жайлы ақпарат
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz