Есептік және реттік сан есім. 3 сынып

Бастауыш сынып мұғалімі Шарипова Ж. Х
қазақ тілі пәнінен қысқа мерзімді сабақ жоспары
2-сабақ
Қазақ тілі Алматы 2010, Мұғалімге арналған нұсқаулық. www. google. kz
www. youtube. com
Уақыты
45 мин
Психология-лық
дайындық
Көңілді әуенді қосып, оқушылармен бірге сергіту жаттығуларын жасайды.
Оқушыларды топқа бөлінеді.
“Амандасу рәсімі”
(дене мүшелерімен: баспен, қолмен, аяқпен, иықпен, тіземен, арқамен)
Жыл он екі ай, мезгілдер арқылы 4 топқа бөлінеді.
2 мин
2 мин
1. Ребус шешу арқылы тақырыпты шығару.
2. АВС оқушыларына берілген тапсырма сұралады(сан есімге байла-нысты мәлімет)
Сан есімді еске түсіреді. Есептік, реттік сан есімдер туралы түсініктемелер.
3. 1-жаттығуды орындау арқылы сан есімдерді табады
Сан есім туралы өз ойларын ортаға салады
Ережені хормен айту
(Неге?неліктен? не үшін)
1. Жұмбақты оқып, сан есімдерді тауып, сұрақ қояды
Отыз екі батыр,
Кіргендерді
Отап, турап жатыр
(отыз екі тіс)
2. «Көңілді санамақ» бойынша жұмыс
(ауызша санау)
Баласына жекіріп (ж2ріп),
Ұрсып жатыр кекілік (к2лік),
Екіленіп (2леніп), секіріп (с2ріп),
«Алып қапсың екілік (2лік),
Екіншілей (2ншілей) екіңді (2ңді),
Көрсетпе»-деп жекірді (ж2рді) .
-Санамақта неше екі бар?(сегіз 2 бар)
4 мин
2 мин
1. Терме диктант жазады:
Екі бала орманға барып, үш себет саңырауқұлақ терді. Олар шаршап кешкі жетіде үйлеріне қайтты. Анасы оларға ризашылық білдіріп, беттерінен сүйді. Саңырауқұлақтың төрт килограмын тұздап, қалған бес килограмын Әсет үйіне берді. Олар да балаларға рахмет айтты.
2.
Сергіту сәтін ұйымдастыру
Мәтін ішінен тек сан есімдерді теріп жазады
Оқушылар жұппен жұмыс істейді
«Жұлдыздармен билейміз» сергіту жаттығуын жасайды
2 мин
2 мин
2 мин
1. «Цифрды тап» логикалық
ойын
Ш екі лдеуік- ш+2+лдеуік
К үш ік- к+3+ік
Тік төрт бұрыш- тік+4+бұрыш
Сөн бес- сөн +5
М алты - м+6
Жеті сай- 7+сай
Сегіз көз- 8+көз
Тоғыз құмалақ- 9+құмалақ
Қ он ақ- қ+10+ақ
Жел тоқсан- жел+90
Тү бір тү+1
2. Жаңылтпашты жатқа жазады
(жас ерекшеліктерін еске алу)
Жүз жүзгіш,
Жүз жүзгіште
Жүз сүзгіш.
1. Есептік реттік сан есімдер деген не?
Неліктен? (Оқушылардың жауабын күту)
2. “Журналистке интервью” стратегиясы
Әр топ постер қорғайды
Берілген жауап сан есімге қатысты болады
11 мин
5 мин
V. Үйге тапсырма
сын беру
-Күнделіктерін ашып, жазады
-бағаларын
күнделіктеріне қойдыртады.
Бүгінгі сабақ сендерге ұнады ма?
Смайликпен көрсетеді (өте қызық, түсінбедім, ұнамады)
АВСтобының оқушылары бағаланады
Сабақтағы көңіл-күйлерін “Бас бармақпен” көрсету.
Оқушы үні
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz