Сабақ жоспары :: Математика
Файл қосу
Анықталған интеграл және оларға есептер шығару
Сыныбы:11мқ
Пәні: Алгебра және анализ бастамалары
Күні,айы:14.10.2014ж
Сабақтың тақырыбы
Анықталған интеграл және оларға есептер шығару.
Сілтеме
Мұғалімге арналған нұсқаулық. Үлестірмелі материалдар.
Сабақтың мақсаты
Есептер шығарту арқылы болашақтағы ҰБТ-ға дайындық әрі оқушылардың білімін жетілдіре түсу.
Оқу нәтижесі
* Анықталмаған интегралдың формулаларын толық талдайды және сол арқылы есте сақтайды
* Ньютон - Лейбниц формуласын қолданады
* Анықталған интеграл шектерін қалай қолдану керектігін ескереді.
Түйінді идея
Оқушылардың іс-әрекеті барысында критерийалды бағалауды үйренеді
Сергіту сәті
Анықталған интегралдың өмірде қолданылуы туралы суреттер көрсету. 2 мин
Топқа бөлу
Функциялар арқылы бөліну. (тригонометриялық және кері тригонометриялық функциялар) 1 мин
Жаттығулар
Мұғалімнің іс-әрекет барысындағы жоспары
Уақыт өлшемі
1 тапсырма
Жабық сұрақтар.Оқушыларға үй тапсырмасын тексеру ретінде математикалық диктант алынады. 1 кесте
1 мин
2 тапсырма
Әр топ мүшелерінде оқулық бойынша бүгінгі сабақ бойынша талқылау жүреді. Мысалдар келтіреді. Бүгінгі сабақтың тақырыбын және мақсатын түсіреді.
8 мин
3 тапсырма
Тақырып бойынша тақтаға есептер шығарылады. Дескриптормен тексеріледі. 2 кесте және 3 кесте
10 мин
4 тапсырма
Әр топтағы жеке оқушыға арналған 3 есеп парақтары таратылады. Есептерді шығарғаннан кейін жанындағы оқушы дескриптор бойынша тексеріп, тиісті бағасын қояды.
4 кесте
9 мин
5 тапсырма
Алған білімдерін қорытындылау үшін тест жазамыз. 5 кесте
10 мин
6 тапсырма
Алған бағаларын интерактивті тақтаға қояды.
2 мин
Кері байланыс
Стикерлер таратып, бүгінгі сабақтың өтілуі жайлы өз ойларын жаздыру.
1 мин
Бағалау
Бағалау парағы. Белгілі критерийлер бойынша бағаланады. Оқушылар өзін-өзі бағалайды. (1 мин)
Қосымша материал
Қисық сызықты трапеция ауданын табу тақырыбын оқу
Бағалау парағы
№
Аты-жөні
Математикалық диктант
Тақтамен жұмыс
Топпен жұмыс
Жеке жұмыстан алған бағасы
Тест бағасы
Қорытынды бағасы
1
Аманбаева С
2
Алмасбеков Т
3
Әлімжан Н
4
Мақсатбеков Д
5
Мұса Е
6
Мұстафа А
7
Сұлтанқожа А
8
Қансейіт А
1 кесте
Сыныбы:
Аты-жөні:
Математикалық диктант
* (1 балл)
* (1 балл)
* (1 балл)
* (1 балл)
* ( 1 балл)
* (1 балл)
* (1 балл)
7 балл ---------- 5 (бес)
6 балл ----------- 4 (төрт)
4-5 балл --------- 3 (үш)
2 кесте
Есептер
* Есептеңіз:123x-2dx
* Есептеңіз:PI2PIsin(x-PI4)dx
* Есептеңіз:PI43PI46sin(PI4-x)cos(PI4-x)dx
* Есептеңіз: 12dx3х-2
* Есептеңіз: 0PI4tg2x
2 кесте
Есептер
* Есептеңіз:123x-2dx
* Есептеңіз:PI2PIsin(x-PI4)dx
* Есептеңіз:PI43PI46sin(PI4-x)cos(PI4-x)dx
* Есептеңіз: 12dx3х-2
* Есептеңіз: 0PI4tg2x
4 кесте
Аты-жөні:__________________________________________________
Сыныбы: 11мқ
Жеке оқушыға арналған есептер
* 141xdx
* PI2PIcos2xdx
* 0PI16sin2xcos2xdx
11-12балл <<5>>, 9-10 балл <<4>>, 7-8 балл <<3>>
* Кесте
Аты-жөні:__________________________________________________
Сыныбы: 11мқ
Жеке оқушыға арналған есептер
* 141xdx
2.PI2PIcos2xdx
3. 0PI16sin2xcos2xdx
11-12балл <<5>>, 9-10 балл <<4>>, 7-8 балл <<3>>
5 кесте
Аты-жөні:__________________________________________________
Сыныбы: 11мқ
Тест
1 нұсқа
1 . Есептеңіз:12(1x+x)dx
* 32+ln2 b) 32ln2 c) 12+ln2 d) 2+ln2
* Есептеңіз:12dx3x-2
a)12+ln2 b) 2+ln2 c)32+ln2 d) 32ln2
* Есептеңіз:01x+1dx
* 32 b) 2 c) 23(22-1) d) 2+1
* Есептеңіз: 0PI4sin2xdx
a)52 b) 2 c)12 d) 32tg2
* Есептеңіз: -12(4x-3)dx
a)12 b)-1 c)32 d)-3
5 кесте
Аты-жөні:_________________________________________________________
Сыныбы: 11 мқ
Тест
2 нұсқа
1 . Есептеңіз:19(x-2x)dx
* 513 b) 32 c) 12 d) 2
* Есептеңіз:-1212(1+2x)3
a)12+ln2 b) 2 c)32 d) 32ln2
* Есептеңіз:PI43PI41cos2xdx
* 12 b) 5 c) 23(22-3) d) -2
* Есептеңіз: 12(1x+x)dx
* 32+ln2 b) 32ln2 c) 12+ln2 d) 2+ln2
* Есептеңіз: -23(2x2-3)dx
a)12 b)-1 c)813 d)-3
Кілт
* нұсқа
* а
* d
* c
* c
* d
* нұсқа
* a
* b
* d
* a
* c
Кері байланыс парағы
Сабақта не білдіңіз:_________________________________________________________________________________________________________________________________________
Келесі сабақта нені білгіңіз келеді:_____________________________________________________________________________________________________________________________________
Басқа да айтарыңыз:_____________________________________________________________________________________________________________________________________
Кері байланыс парағы
Сабақта не білдіңіз:_________________________________________________________________________________________________________________________________________
Келесі сабақта нені білгіңіз келеді:_____________________________________________________________________________________________________________________________________
Басқада айтарыңыз:_____________________________________________________________________________________________________________________________________
Кері байланыс парағы
Сабақта не білдіңіз:_________________________________________________________________________________________________________________________________________
Келесі сабақта нені білгіңіз келеді:_____________________________________________________________________________________________________________________________________
Басқада айтарыңыз:_____________________________________________________________________________________________________________________________________
3 кесте
Аты-жөні:
Тапсырманың №
Тексерілетін элементтер
А
В
С
Д
Тапсырма үшін барлық балл
1
Түбірді рационал көрсеткішті дәрежеге шығара алады
1
4
Анықталмаған интегралдың формулаларын біледі
1
Функцияның алғашқы бейнесін табады
1
Ньютон-Лейбниц формуласын біледі және қолдана алады.
1
2
Тригонометриялық функцияның алғашқы бейнесін біледі
1
4
Айнымалы енгізуді біледі және қолданады
1
Шектерін дұрыс қойып, есептейді
1
Шығарған есебіне логикалық қорытынды жасай алады
1
3
Қос бұрыштың формуласын біледі
1
4
Тригонометриялық функцияның алғашқы бейнесін табады
1
Есептеу барысында алдымен жоғарғы содан кейін төменгі шегін қою керек екенін толық біледі
1
Шығарылған есебіне толық талдау жасай алады
1
4
Айнымалы енгізуді біледі және қолданады
1
3
Функцияның алғашқы бейнесін таба алады
1
Шешудің тиімді әдістерін таңдайды және қолданады,негізделген қорытынды жасайды
1
5
Дәрежені төмендету үшін тригонометрияның негізгі формулаларын біледі
1
3
Функцияның алғашқы бейнесін таба алады
1
Ақпараттық материалдарды құрамды бөліктерге жіктейді, негізделген қорытынды жасайды
1
Сыныбы:
16-18 балл -5; 13-15 балл -4; 10-12 балл -3; қалғаны <<2>>
y=cosx
y=sinx
y=ctgx
y=tgx
y=arccosx
y=arcsinx
y=arctgx
y=arcctgx
Жамбыл облыстық ерекше дарынды балаларға арналған мамандандырылған <<Дарын>> мектеп-интернаты КММ
54165595885 Ашық сабақ
Ашық сабақ
Сыныбы: 11 математикалық қазақ
Тақырыбы: Анықталған интеграл және оларға есептер шығару.
Орындаған: математика пәні мұғалімі Қиялбеков Н.М.
Тараз 2014ж
Пәні: Алгебра және анализ бастамалары
Күні,айы:14.10.2014ж
Сабақтың тақырыбы
Анықталған интеграл және оларға есептер шығару.
Сілтеме
Мұғалімге арналған нұсқаулық. Үлестірмелі материалдар.
Сабақтың мақсаты
Есептер шығарту арқылы болашақтағы ҰБТ-ға дайындық әрі оқушылардың білімін жетілдіре түсу.
Оқу нәтижесі
* Анықталмаған интегралдың формулаларын толық талдайды және сол арқылы есте сақтайды
* Ньютон - Лейбниц формуласын қолданады
* Анықталған интеграл шектерін қалай қолдану керектігін ескереді.
Түйінді идея
Оқушылардың іс-әрекеті барысында критерийалды бағалауды үйренеді
Сергіту сәті
Анықталған интегралдың өмірде қолданылуы туралы суреттер көрсету. 2 мин
Топқа бөлу
Функциялар арқылы бөліну. (тригонометриялық және кері тригонометриялық функциялар) 1 мин
Жаттығулар
Мұғалімнің іс-әрекет барысындағы жоспары
Уақыт өлшемі
1 тапсырма
Жабық сұрақтар.Оқушыларға үй тапсырмасын тексеру ретінде математикалық диктант алынады. 1 кесте
1 мин
2 тапсырма
Әр топ мүшелерінде оқулық бойынша бүгінгі сабақ бойынша талқылау жүреді. Мысалдар келтіреді. Бүгінгі сабақтың тақырыбын және мақсатын түсіреді.
8 мин
3 тапсырма
Тақырып бойынша тақтаға есептер шығарылады. Дескриптормен тексеріледі. 2 кесте және 3 кесте
10 мин
4 тапсырма
Әр топтағы жеке оқушыға арналған 3 есеп парақтары таратылады. Есептерді шығарғаннан кейін жанындағы оқушы дескриптор бойынша тексеріп, тиісті бағасын қояды.
4 кесте
9 мин
5 тапсырма
Алған білімдерін қорытындылау үшін тест жазамыз. 5 кесте
10 мин
6 тапсырма
Алған бағаларын интерактивті тақтаға қояды.
2 мин
Кері байланыс
Стикерлер таратып, бүгінгі сабақтың өтілуі жайлы өз ойларын жаздыру.
1 мин
Бағалау
Бағалау парағы. Белгілі критерийлер бойынша бағаланады. Оқушылар өзін-өзі бағалайды. (1 мин)
Қосымша материал
Қисық сызықты трапеция ауданын табу тақырыбын оқу
Бағалау парағы
№
Аты-жөні
Математикалық диктант
Тақтамен жұмыс
Топпен жұмыс
Жеке жұмыстан алған бағасы
Тест бағасы
Қорытынды бағасы
1
Аманбаева С
2
Алмасбеков Т
3
Әлімжан Н
4
Мақсатбеков Д
5
Мұса Е
6
Мұстафа А
7
Сұлтанқожа А
8
Қансейіт А
1 кесте
Сыныбы:
Аты-жөні:
Математикалық диктант
* (1 балл)
* (1 балл)
* (1 балл)
* (1 балл)
* ( 1 балл)
* (1 балл)
* (1 балл)
7 балл ---------- 5 (бес)
6 балл ----------- 4 (төрт)
4-5 балл --------- 3 (үш)
2 кесте
Есептер
* Есептеңіз:123x-2dx
* Есептеңіз:PI2PIsin(x-PI4)dx
* Есептеңіз:PI43PI46sin(PI4-x)cos(PI4-x)dx
* Есептеңіз: 12dx3х-2
* Есептеңіз: 0PI4tg2x
2 кесте
Есептер
* Есептеңіз:123x-2dx
* Есептеңіз:PI2PIsin(x-PI4)dx
* Есептеңіз:PI43PI46sin(PI4-x)cos(PI4-x)dx
* Есептеңіз: 12dx3х-2
* Есептеңіз: 0PI4tg2x
4 кесте
Аты-жөні:__________________________________________________
Сыныбы: 11мқ
Жеке оқушыға арналған есептер
* 141xdx
* PI2PIcos2xdx
* 0PI16sin2xcos2xdx
11-12балл <<5>>, 9-10 балл <<4>>, 7-8 балл <<3>>
* Кесте
Аты-жөні:__________________________________________________
Сыныбы: 11мқ
Жеке оқушыға арналған есептер
* 141xdx
2.PI2PIcos2xdx
3. 0PI16sin2xcos2xdx
11-12балл <<5>>, 9-10 балл <<4>>, 7-8 балл <<3>>
5 кесте
Аты-жөні:__________________________________________________
Сыныбы: 11мқ
Тест
1 нұсқа
1 . Есептеңіз:12(1x+x)dx
* 32+ln2 b) 32ln2 c) 12+ln2 d) 2+ln2
* Есептеңіз:12dx3x-2
a)12+ln2 b) 2+ln2 c)32+ln2 d) 32ln2
* Есептеңіз:01x+1dx
* 32 b) 2 c) 23(22-1) d) 2+1
* Есептеңіз: 0PI4sin2xdx
a)52 b) 2 c)12 d) 32tg2
* Есептеңіз: -12(4x-3)dx
a)12 b)-1 c)32 d)-3
5 кесте
Аты-жөні:_________________________________________________________
Сыныбы: 11 мқ
Тест
2 нұсқа
1 . Есептеңіз:19(x-2x)dx
* 513 b) 32 c) 12 d) 2
* Есептеңіз:-1212(1+2x)3
a)12+ln2 b) 2 c)32 d) 32ln2
* Есептеңіз:PI43PI41cos2xdx
* 12 b) 5 c) 23(22-3) d) -2
* Есептеңіз: 12(1x+x)dx
* 32+ln2 b) 32ln2 c) 12+ln2 d) 2+ln2
* Есептеңіз: -23(2x2-3)dx
a)12 b)-1 c)813 d)-3
Кілт
* нұсқа
* а
* d
* c
* c
* d
* нұсқа
* a
* b
* d
* a
* c
Кері байланыс парағы
Сабақта не білдіңіз:_________________________________________________________________________________________________________________________________________
Келесі сабақта нені білгіңіз келеді:_____________________________________________________________________________________________________________________________________
Басқа да айтарыңыз:_____________________________________________________________________________________________________________________________________
Кері байланыс парағы
Сабақта не білдіңіз:_________________________________________________________________________________________________________________________________________
Келесі сабақта нені білгіңіз келеді:_____________________________________________________________________________________________________________________________________
Басқада айтарыңыз:_____________________________________________________________________________________________________________________________________
Кері байланыс парағы
Сабақта не білдіңіз:_________________________________________________________________________________________________________________________________________
Келесі сабақта нені білгіңіз келеді:_____________________________________________________________________________________________________________________________________
Басқада айтарыңыз:_____________________________________________________________________________________________________________________________________
3 кесте
Аты-жөні:
Тапсырманың №
Тексерілетін элементтер
А
В
С
Д
Тапсырма үшін барлық балл
1
Түбірді рационал көрсеткішті дәрежеге шығара алады
1
4
Анықталмаған интегралдың формулаларын біледі
1
Функцияның алғашқы бейнесін табады
1
Ньютон-Лейбниц формуласын біледі және қолдана алады.
1
2
Тригонометриялық функцияның алғашқы бейнесін біледі
1
4
Айнымалы енгізуді біледі және қолданады
1
Шектерін дұрыс қойып, есептейді
1
Шығарған есебіне логикалық қорытынды жасай алады
1
3
Қос бұрыштың формуласын біледі
1
4
Тригонометриялық функцияның алғашқы бейнесін табады
1
Есептеу барысында алдымен жоғарғы содан кейін төменгі шегін қою керек екенін толық біледі
1
Шығарылған есебіне толық талдау жасай алады
1
4
Айнымалы енгізуді біледі және қолданады
1
3
Функцияның алғашқы бейнесін таба алады
1
Шешудің тиімді әдістерін таңдайды және қолданады,негізделген қорытынды жасайды
1
5
Дәрежені төмендету үшін тригонометрияның негізгі формулаларын біледі
1
3
Функцияның алғашқы бейнесін таба алады
1
Ақпараттық материалдарды құрамды бөліктерге жіктейді, негізделген қорытынды жасайды
1
Сыныбы:
16-18 балл -5; 13-15 балл -4; 10-12 балл -3; қалғаны <<2>>
y=cosx
y=sinx
y=ctgx
y=tgx
y=arccosx
y=arcsinx
y=arctgx
y=arcctgx
Жамбыл облыстық ерекше дарынды балаларға арналған мамандандырылған <<Дарын>> мектеп-интернаты КММ
54165595885 Ашық сабақ
Ашық сабақ
Сыныбы: 11 математикалық қазақ
Тақырыбы: Анықталған интеграл және оларға есептер шығару.
Орындаған: математика пәні мұғалімі Қиялбеков Н.М.
Тараз 2014ж
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz