Файл қосу

Гүлдің құрылысы жайлы ақпарат

Пән: Биология


6-сынып.Биология
Сабақ жоспары
|Сабақтың тақырыбы |Гүлдің құрылысы |
|Жоспарланатын нәтижелер |Гүлдің бөліктерін, олардың қызметін, табиғаттағы |
| |маңызын түсіндіру |
|Оқушы үшін жеке маңызға ие|Гүлдің тек гүлді өсімдіктерге ғана тән мүше |
|болатын материал |екендігі. Одан жеміс не тұқым пайда болатындығы. |
| |Табиғатқа көрініс беріп, ада жанын жадырататын |
|Сабақтың жоспары |1.Өткен тараудан алғаг білімдерін тиянақтау |
| |2. Гүлдің бөліктермен таныстыру |
| |3. Гүл бөліктерінің атқаратын қызметін сипаттау |
| |4. Гүлдің көбеюге және жеміс түзуге қатысатын |
| |бөліктерінің құрылысымен таныстыру |
| |5. Өтілген тақырып материалдарын қорыту |
|Оқу іс-әрекетін | «Телевикторина» ойыны өткен материалдарды қайталау.|
|ұйымдастыру формалары |ББК кестесін бәрін білгім келеді «өрмекші» торын |
| |толтыру, гүл макетін құрастыру |
|Мұғалім іс-әрекетінің |Оқушылардың ішінара ізденісін, оқулықпен, |
|әдіс-тәсілдері |биологиялық дәптермен, сурет, нағыз гүлдермен жұмыс |
| |істеуін ұйымдастыру |
|Танымдық тапсырмалар |1.Графопроектор арқылы көрсетілген гүл бөліктерімен |
| |өздеріне берілген нағыз гүл бөліктерін салыстыра |
| |сипаттау, гүл бөліктерінің сызбанұсқасын сызу |
| |2.Өздеріне берілген гүл бөліктерінен гүл макеттерін |
| |құрастырып, оның қандай гүл серікті гүлге жататынын |
| |айту. |
| |3. Гүлдің жыныс мүшелерін ұлғайтқыш әйнекпен |
| |қарап,талдау жасау.(санан анықтау) Аталық пен аналық|
| |құрылысының сызбанұсқасын сызу |
|Танымдық ойындар |1.Биологиялық диктант(плакатта берілген |
|(биобизнес) |сөйлемдердегі көп нүктенің орнына тиісті сөздерді |
| |қою) |
|1 тапсырма -5ұпай |2. Сұрақтың дұрыс жауабын белгілеу (графопроектор |
|2 тапсырма (әр сұраққа |арқылы 5 сұрақ-сауалнама беріледі.) |
| |3. Берілген сөздерден сызбанұсқа құрастыр |
|2 ұпай)-10 ұпай |А.өсімдік мүшелері |
|3 тапсырма-15 ұпай |Б.өсімдік мүшелері |
| |В.көбею мүшелері |
| |Г. гүл бөліктері |
| |Д. аталық |
| |Е. аналық |
| | |
|Оқушының өзіндік жұмысын |1.ББК кестесінің 3- бөлімін толтыру |
|ұйымдастыру 4 тапсырма-20 |2. «Өрмекші» торын толтыру |
|ұпай | |
|Жаңа терминдермен жұмыс |Гүл серігі, тозаң, тозаңғап, жатын (түйін, тұқым |
| |бүршігі) |
|Үйге тапсырма |Оқулықтағы №20 тақырып соңындағы «БІЛІМІҢДІ ТЕКСЕР» |
| |тапсырмасы |
| |Биология жұмыс дәптерінен 86-жаттығу |
| |Телевикторинаға жауап бергендер және биобизнес |
|Оқушы білімін бағалау |ойнына қатысқандар, өзіндік жұмысты дұрыс |
| |орындағандар бағаланады |
| |Теледидар,бейнемагнитофон, графопроектор, |
|Сабаққа қажетті |бейнетаспа, слайдтар, гүл суреттер, ұлғайтқыш |
|көрнекіліктер |шынылар, магнит тақта, схема-таблицалар,бөлме |
| |өсімдіктері |

Сабақ өткізуші: ҚР Білім үздігі, жоғары санатты биология
пәні мұғалімі Жеміс Әлжанова

Атырау облысы,
Қызылқоға ауданы
Х.Досмұхамедұлы атындағы орта мектеп



Ұқсас жұмыстар
Раушангүлділер тұқымдасы
Гүлдің құрылысы - 6 сынып
Аталықтың құрылысы
Сабақтың құрылысы
Гүлдің құрылысы . Өсімдіктердің көбею мүшесі, гүлдің құрылысы, гүл бөліктерінің атқаратын қызметі туралы
Жеміс ағашы
Өсімдіктердің жынысты көбеюі. Тозаңдану және ұрықтану
Гүлдің құрылысы жайлы ақпарат, 6 сынып
Гүлдің құрылысы
Тірі организм ретінде өсімдік мүшелерінің өзара байланысы. Өсімдік және қоршаған орта
Пәндер