Есептер шығару. 7 сынып

Қызылорда қаласы

Сақтапберген Әлжіков атындағы

№144 орта мектебінің

физика пәнінің мұғалімі

Шамбекова Айнұр

Қысқа мерзімді жоспар 7 сынып

Р/с
Физикалық шама
Белгісі
Формуласы
Өлшем бірлігі
Сабақтың тақырыбы: Сабақтың тақырыбы
Есептер шығару: Есептер шығару
Сабақтың тақырыбы: Сілтеме
Есептер шығару: Білім беру стандарты, жоспар
Сабақтың тақырыбы: Жалпы мақсаты
Есептер шығару:

Білу: Денелердің жүзу шарттарына және оған қатысты ұғымдарға түсінік береді, формулаларын біледі.

Түсіну: Шамалардың өзара тәуелділігін, байланысын шеше алады

Қолдану: Теориялық білімдерін есеп шығару барысында қолдана алады, есептін мәселесі бойынша суретін салады, денеге әрекет ететін күштерді схема түрінде көрсетеді, есептеуге қажетті формуланы анықтайды және формуладан белгісіз шаманы анықтай алады.

Талдау: денеге әрекет ететін күштерді салыстырады, олардың ара қатысын белгілейді.

Жинақтау: Өз ойларын жүйелеп, шығармашылықпен жұмыс жасай алады.

Бағалау:есептін шешімін өзара топпен талқылайды, түсіндіреді, нақты критерий бойынша бағалайды.

Сабақтың тақырыбы: Әдіс - тәсілдер
Есептер шығару:

•"Микрофон"

• Пед. бақылау

• Блум таксономиясы бойынша бақылау тапсырмалары

Сабақтың тақырыбы: Күтілетін нақты нәтиже
Есептер шығару:
  • Өткен тақырыптарды пысықтайды, қайталайды, сабақ мақсатын анықтай алады
  • Жеке, жұппен, топпен ынтымақтаса жұмыс жасауды үйренеді.
Сабақтың тақырыбы:

Оқушылар үшін оқу нәтижелері

(А)

Есептер шығару:

Есептер шығаруда теориялық білімін жан-жақты қолдана алады және

денеге әрекет ететін күштерді салыстырады, күштердің арасындағы тәуелділікті анықтай алады, олардың ара қатысын белгілеп, күштерді схема түрінде көрсетеді, қолданатын формуланы белгілеп, ондағы белгісіз шаманы анықтайды.

Сабақтың тақырыбы:

Оқушылар үшін оқу нәтижелері

(В)

Есептер шығару:

Теориялық білімдерін практикада қолданады : есептерді шығаруда

есептің шартына сәйкес қажетті формуланы пайдаланады, денеге әрекет ететін күштерді схема түрінде көрсетеді.

Сабақтың тақырыбы: Оқушылар үшін оқу нәтижелері (С)
Есептер шығару: Есеп шығаруда қажетті формуланы анықтай алады, шарттарды түсіндіреді.
Сабақтың тақырыбы: Негізгі идеялар
Есептер шығару:
  • Дененің сұйық ішіндегі қозғалысына және дене материалы тығыздықтарының арасындағы байланысқа негізделеді.
Сабақтың тақырыбы: Негізгі бөлім
Есептер шығару: Ұжымдық жұмыс, жеке жұмыс, топпен жұмыс
Сабақтың тақырыбы:

«Көпір тапсырмалары»

«Білу»

Есептер шығару:
  1. Ареометр дегеніміз не, ол не үшін қолданылады?
  2. Дирижабльдің қызметі қандай?
  3. Ватер сызық не үшін қажет?
  4. Сүнгуір қайықтың жүзуі, батуы, су бетіне қалқып шығуы қалай жүзеге асырылады?
  5. Архимед күші мен ауырлық күші қалай бағытталады?
Сабақтың тақырыбы: «Түсіну»
Есептер шығару:

Кестені толтыр

:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
1
Архимед күші
F A
H
2
Тығыздық
ρ
ρ= F a g V д \frac{Fa}{gVд}
3
V
V= F a g ρ \frac{Fa}{g\rho}
м 3
4
Масса
. . . = Р g \frac{Р}{g}
кг
5
Ауырлық күші
Н
Сабақтың тақырыбы:
Есептер шығару:
Сабақтың тақырыбы:
Есептер шығару:
Сабақтың тақырыбы:
Есептер шығару:
Сабақтың тақырыбы:
Есептер шығару:
Сабақтың тақырыбы:
Есептер шығару:
Сабақтың тақырыбы:
Есептер шығару:
Сабақтың тақырыбы: «Қолдану»
Есептер шығару:

Есептер шығару

  1. Суға толық батырылған көлемі 1 дм3тығынға әсер ететін архимед күшін анықтаңдар. ρт=240 кг/м3
  2. Көлемі 0, 4 м3болатын дене суға жартылай батырылған. Денеге әсер ететін архимед күші қандай?
  3. Қалқып жүрген ағаш білеуше 0, 5 л суды ығыстырып шығарады. Білеушенің салмағы қандай?
  4. Мұздың ауданы 8 м2, қалыңдығы 25см. Егер оған салмағы 600Н адам тұрып алса, мұз толығымен суға бата ма?
Сабақтың тақырыбы: «Талдау»
Есептер шығару:

Сәйкестігін тап

F кг/м 3

ρ кг

V Н

g м 3

m Н/кг

Сабақтың тақырыбы: «Жинақтау»
Есептер шығару: 5 сұрақтан тұратын «графикалық бақылау» жаз.
Сабақтың тақырыбы: «Бағалау»
Есептер шығару:

• Ынталандыру

• Жұптық бағалау (бармақпен бағалау)

• Топтық бағалау критерий бойынша.

• Кері байланыс (бағалау парағы арқылы)

Сабақтың тақырыбы: Үй тапсырмасы
Есептер шығару: §44-48 бойынша 10-15 сұрақтан тұратын тест жазып келу.

Бағалау парағы

Менің бүгінгі сабақтан алған әсерім:

Сабақта не оңай болды?

Сабақта не қиын болды?

Алдағы уақытта кездескен қиындықты қалай еңсеремін?


Ұқсас жұмыстар
Рационал бөлшектерді дәрежеге шығару
Жазықтық теңдеулері
Химиялық реакциялар
11 сынып геометриядан ұмж, қмж
5 сынып - Математика - жылдық жоспар
Натурал сандарға амалдар қолдануға есептер шығару
Математикалық сауаттылық
Теңдеуге есептер шешу
Биологиядан ожсб жоспары
Паскаль тілінде жазылуы
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz