Сабақ жоспары :: Қазақ тілі
Файл қосу
Сын есімді қайталау
Солтүстік Қазақстан облысы
Айыртау ауданы
Златогорская орта мектебінің
Қазақ тілі және әдебиеті пәнінің мұғалімі
Ғазиз Роза
Сабақтың тақырыбы:Сын есім./қайталау/
Сабақтың мақсаты:Модульдерді қолдана отырып, оқушылардың жаңаша білім алуларына қабілеттерін арттыру, сын есімжайында білдіре отырып білімдерін кеңейту.Сын есім жайында толық мағлұмат беру.
Көрнекілігі: cлайд, жыл мезгілдер суреттері, бейне таспа
Іс-әрекет кезеңдері
Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушылардың іс-әрекеті
әдіс-тәсілдер.
Психологиялық дайындық
Амандасу
Сәлеметсің бе, Күн ?!
Сәлеметсің, бе, Жер?!
Сәлеметсің бе,біз?!
Сәлеметсіз бе, сіз?!
Мұғалім:
Жалықпа сен жалықпа ,
Оқы, тоқы арманда.
Бәрін білген балаға
Жақын болар алыста.- дей отыра оқуға ешқашан жалықпаңдар деп айтқым келеді. Оқуға жалықпаған бала ғана алысты жақын қылады.
-Бүгінгі сабағымызда ертегілер әлеміне саяхатқа шығамыз.
Сабағымыздың безендіруіне байланысты қандай ертегіге саяхатқа шығамыз деп ойлайсыңдар?
Ендеше, топқа бөлініп алайық.
Санау арқылы топқа бөлу.
Оқуышылар қолдарымен көрсете отырып бір-бірімен амандасады.
Хормен (Вместе весело шагать өлеңінің ырғағымен
Оқып, жазып , санауға да үйрендік біздер,
Жалықпаймыз, үйренеміз әлі де біздер.
Оқушылар жауаптары.
Психологиялық ахуал тудыру
Үй жұмысын тексеру кезеңі
Бауырсақ ертегісінің желісін айта отыру
Атасының тапсырмасы
-Қазір жұппен отырып сын есім дегеніміз не? ережесін айтып беру,мысал келтіру.
-Ал енді топ ішінде мына мақалдың мағынасын ашыңдар.
<< Өнер алды қызыл тіл>>
Оқушылар жұп ішінде ережені айтады, бағалайды.
Оқушылар топ ішінде топ мүшелерін тағайындап, пікірлеседі. Баяндамашылар өз пікірлерін айтады.
Әр топ ұнаған пікірлерді бағалап, өз пікірлерін айтады.
Бағалау
(Әр баланың алдына бақылау парақтарын қояды.
Балалар ☺ өте жақсы,
- жақсы.
▲-толықтыру керек
Топпен жұмыс
Бағалау
Түсіну кезеңі
Ертегінің желісімен.
Қоянның тапсырмасы
-Ұлы ақын Абай өлеңдерінен сын есімді табады, талдайды
Оқушылар талдайды
Слайд арқылы әр жыл мезгілінің суретін көрсетеді.
АКТ
Дарынды оқушымен жұмыс.
Қолдану кезеңі
Ертегінің желісімен.
Аюдың тапсырмасы
-Ал енді топ басшысының сын есім жайында айтақ ережесін мұқият тыңдаған болсаңдар мына сызбаны толтыра қойыңдар
Балық сызбасы
Балалар тыңдағанарын ортаға салып пікірлеседі, сызбаға түсіреді, топ басшысы өз тобының жұмысын қорғайды.
Әр топ басқа топтың жұмысына баға береді.
Сыни тұрғыдан ойлау.
Бағалау
Жиынтық баға
Ертегінің желісімен.
Қасқырдың тапсырмасы
-Қазақ тілінде неше сөз табы бар?
-Мысалдар арқыл, қандай сөз табын талдадық?
-Бұл тақырып бойынша не біліп шығамыз деп ойлайсыңдар?
Сұрақтар топтамасы
-Сын есім дегеніміз не?
-Сын есімнің сұрағы?
-Абайдың қай өлеңдерінде сын есім көп қолданылған?
-Сын есім септелеме?
Оқушылар сұрақтарға жауап береді.
9
Сын есім
Сөз табы
Қандай?қай?
<<Қыс>>.
иә
Әрбір дұрыс жауапқа бақылау парағына ☺ қояды. /өзін-өзі бағалауы/
СТО
Сергіту сәті
Интербелсенді тақта арқылы бейне таспаға қарап сергіту сәтін ұйымдастыру
Ертегінің желісімен.
Түлкінің тапсырмасы
Оқулықтың 55-бетіндегі жаттығу жұмысын жасау,сын есімдерді тауып тақтаға жазу
Оқушылар талдайды, сын сеімді табады, керекті жерлерін өздеріне түртіп алады ұжымменталқылайды.
СТО түртіп алу стратегиясы
Түлкіден құтылып үйге қайтып баруға жол іздейді.
Ол үшін мына тапсырманы орындау керексіңдер.
1.Зат есім мен сын есімге венн диаграмасын жасау слайдтағы.
2. Электрондық оқулықпен жұмыс сәйкестікті табу
Оқушылар жазады
Деңгейлік тапсырма
Қорытын
ды
Жұптарға 3 сұрақтан даярлау. Бір-бірлеріңе сұрақ қойып жауап алу керексіңдер.
Оқушылар бір-біріне сұрақтар қояды.
диолог
Бағалау
Оқушылардың бағалау парағындағы фигуралар санын есептеп бағалау
Бүгінгі топ ішінде сабақта кім жақсы қатысты?
Сыныпта кім жақсы қатысты?
Оқушылар санайды, бағасын шығарады.
Пікір айтады.
Үйге тапсырма
Сын есімге байланысты тест құру жаттығулар,ереже
Жазып алады
Рефлексия
Пайдаланған әдебиеттер тізімі:
* Қазақ тілі 6-сынып
* <<Қазақ тілі мен әдебиеті>> журналы
* Электрондық оқулық
* Слайд шоу
Солтүстік Қазақстан облысы
Айыртау ауданы
<<Златогор орта мектебі>> КММ
Қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің мұғалімі Ғазиз Розаның <<Сын есімді қайталау>> атты 7 сыныбына арналған сабағына
ПІКІР
Роза Ғазиз жоғары білімді, 1 санатты, 3 деңгейлік курсты тәмамдаған, оқытудың жаңашыл педагогикалық технологияларын жетік меңгерген, өскелең ұрпақты тәрбиелеу мен оқытуда қыруар жетістіктерге жеткен, әрдайым шығармашылықпен жұмыс жасайтын ұстаз. Аталған сабақ жоспарындағы ұстаздың көздеген мақсаты оқушыларды қазақ тілі пәнінен сын есімді ажырата білуге өлеңінің идеясын ашу, білімдерін, сөз байлығын жан-жақты кеңейту, сын тұрғысынан ойлауға үйрету, өз ойын толық жеткізу, өлеңнен негізгі түйінді таба білуге дағдыландыру, оқушылардың қоғамға деген өзіндік көзқарастарының қалыптасуына ықпал ету, өз ойларын еркін, нақты жеткізе білуге баулу, тіл байлықтарын дамыту, өз бетімен ізденуге, ой қорытуға дағдыландыру және ақынның өлеңі арқылы оқушылардың бойына сұлулық, көркемдік қасиеттерін дарытып, отаншылдыққа тәрбиелеу.
Ұстаз сабақ барысында сын тұрғысынан ойлау технологиясының элементтерін асқан шеберлікпен ұтымды қолданады. Сабақ үлгісі жас ұстаздар мен оқырман қауымға ұсынылып отыр.
Айыртау аудандық әдістемелік кабинеттің
әдіскері Б.Ш.Баймагамбетова
*
Айыртау ауданы
Златогорская орта мектебінің
Қазақ тілі және әдебиеті пәнінің мұғалімі
Ғазиз Роза
Сабақтың тақырыбы:Сын есім./қайталау/
Сабақтың мақсаты:Модульдерді қолдана отырып, оқушылардың жаңаша білім алуларына қабілеттерін арттыру, сын есімжайында білдіре отырып білімдерін кеңейту.Сын есім жайында толық мағлұмат беру.
Көрнекілігі: cлайд, жыл мезгілдер суреттері, бейне таспа
Іс-әрекет кезеңдері
Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушылардың іс-әрекеті
әдіс-тәсілдер.
Психологиялық дайындық
Амандасу
Сәлеметсің бе, Күн ?!
Сәлеметсің, бе, Жер?!
Сәлеметсің бе,біз?!
Сәлеметсіз бе, сіз?!
Мұғалім:
Жалықпа сен жалықпа ,
Оқы, тоқы арманда.
Бәрін білген балаға
Жақын болар алыста.- дей отыра оқуға ешқашан жалықпаңдар деп айтқым келеді. Оқуға жалықпаған бала ғана алысты жақын қылады.
-Бүгінгі сабағымызда ертегілер әлеміне саяхатқа шығамыз.
Сабағымыздың безендіруіне байланысты қандай ертегіге саяхатқа шығамыз деп ойлайсыңдар?
Ендеше, топқа бөлініп алайық.
Санау арқылы топқа бөлу.
Оқуышылар қолдарымен көрсете отырып бір-бірімен амандасады.
Хормен (Вместе весело шагать өлеңінің ырғағымен
Оқып, жазып , санауға да үйрендік біздер,
Жалықпаймыз, үйренеміз әлі де біздер.
Оқушылар жауаптары.
Психологиялық ахуал тудыру
Үй жұмысын тексеру кезеңі
Бауырсақ ертегісінің желісін айта отыру
Атасының тапсырмасы
-Қазір жұппен отырып сын есім дегеніміз не? ережесін айтып беру,мысал келтіру.
-Ал енді топ ішінде мына мақалдың мағынасын ашыңдар.
<< Өнер алды қызыл тіл>>
Оқушылар жұп ішінде ережені айтады, бағалайды.
Оқушылар топ ішінде топ мүшелерін тағайындап, пікірлеседі. Баяндамашылар өз пікірлерін айтады.
Әр топ ұнаған пікірлерді бағалап, өз пікірлерін айтады.
Бағалау
(Әр баланың алдына бақылау парақтарын қояды.
Балалар ☺ өте жақсы,
- жақсы.
▲-толықтыру керек
Топпен жұмыс
Бағалау
Түсіну кезеңі
Ертегінің желісімен.
Қоянның тапсырмасы
-Ұлы ақын Абай өлеңдерінен сын есімді табады, талдайды
Оқушылар талдайды
Слайд арқылы әр жыл мезгілінің суретін көрсетеді.
АКТ
Дарынды оқушымен жұмыс.
Қолдану кезеңі
Ертегінің желісімен.
Аюдың тапсырмасы
-Ал енді топ басшысының сын есім жайында айтақ ережесін мұқият тыңдаған болсаңдар мына сызбаны толтыра қойыңдар
Балық сызбасы
Балалар тыңдағанарын ортаға салып пікірлеседі, сызбаға түсіреді, топ басшысы өз тобының жұмысын қорғайды.
Әр топ басқа топтың жұмысына баға береді.
Сыни тұрғыдан ойлау.
Бағалау
Жиынтық баға
Ертегінің желісімен.
Қасқырдың тапсырмасы
-Қазақ тілінде неше сөз табы бар?
-Мысалдар арқыл, қандай сөз табын талдадық?
-Бұл тақырып бойынша не біліп шығамыз деп ойлайсыңдар?
Сұрақтар топтамасы
-Сын есім дегеніміз не?
-Сын есімнің сұрағы?
-Абайдың қай өлеңдерінде сын есім көп қолданылған?
-Сын есім септелеме?
Оқушылар сұрақтарға жауап береді.
9
Сын есім
Сөз табы
Қандай?қай?
<<Қыс>>.
иә
Әрбір дұрыс жауапқа бақылау парағына ☺ қояды. /өзін-өзі бағалауы/
СТО
Сергіту сәті
Интербелсенді тақта арқылы бейне таспаға қарап сергіту сәтін ұйымдастыру
Ертегінің желісімен.
Түлкінің тапсырмасы
Оқулықтың 55-бетіндегі жаттығу жұмысын жасау,сын есімдерді тауып тақтаға жазу
Оқушылар талдайды, сын сеімді табады, керекті жерлерін өздеріне түртіп алады ұжымменталқылайды.
СТО түртіп алу стратегиясы
Түлкіден құтылып үйге қайтып баруға жол іздейді.
Ол үшін мына тапсырманы орындау керексіңдер.
1.Зат есім мен сын есімге венн диаграмасын жасау слайдтағы.
2. Электрондық оқулықпен жұмыс сәйкестікті табу
Оқушылар жазады
Деңгейлік тапсырма
Қорытын
ды
Жұптарға 3 сұрақтан даярлау. Бір-бірлеріңе сұрақ қойып жауап алу керексіңдер.
Оқушылар бір-біріне сұрақтар қояды.
диолог
Бағалау
Оқушылардың бағалау парағындағы фигуралар санын есептеп бағалау
Бүгінгі топ ішінде сабақта кім жақсы қатысты?
Сыныпта кім жақсы қатысты?
Оқушылар санайды, бағасын шығарады.
Пікір айтады.
Үйге тапсырма
Сын есімге байланысты тест құру жаттығулар,ереже
Жазып алады
Рефлексия
Пайдаланған әдебиеттер тізімі:
* Қазақ тілі 6-сынып
* <<Қазақ тілі мен әдебиеті>> журналы
* Электрондық оқулық
* Слайд шоу
Солтүстік Қазақстан облысы
Айыртау ауданы
<<Златогор орта мектебі>> КММ
Қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің мұғалімі Ғазиз Розаның <<Сын есімді қайталау>> атты 7 сыныбына арналған сабағына
ПІКІР
Роза Ғазиз жоғары білімді, 1 санатты, 3 деңгейлік курсты тәмамдаған, оқытудың жаңашыл педагогикалық технологияларын жетік меңгерген, өскелең ұрпақты тәрбиелеу мен оқытуда қыруар жетістіктерге жеткен, әрдайым шығармашылықпен жұмыс жасайтын ұстаз. Аталған сабақ жоспарындағы ұстаздың көздеген мақсаты оқушыларды қазақ тілі пәнінен сын есімді ажырата білуге өлеңінің идеясын ашу, білімдерін, сөз байлығын жан-жақты кеңейту, сын тұрғысынан ойлауға үйрету, өз ойын толық жеткізу, өлеңнен негізгі түйінді таба білуге дағдыландыру, оқушылардың қоғамға деген өзіндік көзқарастарының қалыптасуына ықпал ету, өз ойларын еркін, нақты жеткізе білуге баулу, тіл байлықтарын дамыту, өз бетімен ізденуге, ой қорытуға дағдыландыру және ақынның өлеңі арқылы оқушылардың бойына сұлулық, көркемдік қасиеттерін дарытып, отаншылдыққа тәрбиелеу.
Ұстаз сабақ барысында сын тұрғысынан ойлау технологиясының элементтерін асқан шеберлікпен ұтымды қолданады. Сабақ үлгісі жас ұстаздар мен оқырман қауымға ұсынылып отыр.
Айыртау аудандық әдістемелік кабинеттің
әдіскері Б.Ш.Баймагамбетова
*
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz