Сын есімді қайталау

Солтүстік Қазақстан облысы

Айыртау ауданы

Златогорская орта мектебінің

Қазақ тілі және әдебиеті пәнінің мұғалімі

Ғазиз Роза

Сабақтың тақырыбы:Сын есім. /қайталау/

Сабақтың мақсаты: Модульдерді қолдана отырып, оқушылардың жаңаша білім алуларына қабілеттерін арттыру, сын есімжайында білдіре отырып білімдерін кеңейту. Сын есім жайында толық мағлұмат беру.

Көрнекілігі: cлайд, жыл мезгілдер суреттері, бейне таспа

Іс-әрекет кезеңдері
Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушылардың іс-әрекеті
әдіс-тәсілдер.
Іс-әрекет кезеңдері: Психологиялық дайындық
Мұғалімнің іс-әрекеті:

Амандасу

Сәлеметсің бе, Күн ?!

Сәлеметсің, бе, Жер?!

Сәлеметсің бе, біз?!

Сәлеметсіз бе, сіз?!

Мұғалім:

Жалықпа сен жалықпа,

Оқы, тоқы арманда.

Бәрін білген балаға

Жақын болар алыста. - дей отыра оқуға ешқашан жалықпаңдар деп айтқым келеді. Оқуға жалықпаған бала ғана алысты жақын қылады.

-Бүгінгі сабағымызда ертегілер әлеміне саяхатқа шығамыз.

Сабағымыздың безендіруіне байланысты қандай ертегіге саяхатқа шығамыз деп ойлайсыңдар?

Ендеше, топқа бөлініп алайық.

Санау арқылы топқа бөлу.

Оқушылардың іс-әрекеті:

Оқуышылар қолдарымен көрсете отырып бір-бірімен амандасады.

Хормен (Вместе весело шагать өлеңінің ырғағымен

Оқып, жазып, санауға да үйрендік біздер,

Жалықпаймыз, үйренеміз әлі де біздер.

Оқушылар жауаптары.

әдіс-тәсілдер.: Психологиялық ахуал тудыру
Іс-әрекет кезеңдері: Үй жұмысын тексеру кезеңі
Мұғалімнің іс-әрекеті:

Бауырсақ ертегісінің желісін айта отыру

Атасының тапсырмасы

-Қазір жұппен отырып сын есім дегеніміз не? ережесін айтып беру, мысал келтіру.

-Ал енді топ ішінде мына мақалдың мағынасын ашыңдар.

« Өнер алды қызыл тіл»

Оқушылардың іс-әрекеті:

Оқушылар жұп ішінде ережені айтады, бағалайды.

Оқушылар топ ішінде топ мүшелерін тағайындап, пікірлеседі. Баяндамашылар өз пікірлерін айтады.

Әр топ ұнаған пікірлерді бағалап, өз пікірлерін айтады.

әдіс-тәсілдер.:

Бағалау

(Әр баланың алдына бақылау парақтарын қояды.

Балалар ☺ өте жақсы,

- жақсы.

▲-толықтыру керек

Топпен жұмыс

Бағалау

Іс-әрекет кезеңдері: Түсіну кезеңі
Мұғалімнің іс-әрекеті:

Ертегінің желісімен.

Қоянның тапсырмасы

-Ұлы ақын Абай өлеңдерінен сын есімді табады, талдайды

Оқушылардың іс-әрекеті:

Оқушылар талдайды

Слайд арқылы әр жыл мезгілінің суретін көрсетеді.

әдіс-тәсілдер.:

АКТ

Дарынды оқушымен жұмыс.

Іс-әрекет кезеңдері: Қолдану кезеңі
Мұғалімнің іс-әрекеті:

Ертегінің желісімен.

Аюдың тапсырмасы

-Ал енді топ басшысының сын есім жайында айтақ ережесін мұқият тыңдаған болсаңдар мына сызбаны толтыра қойыңдар

Балық сызбасы

Оқушылардың іс-әрекеті:

Балалар тыңдағанарын ортаға салып пікірлеседі, сызбаға түсіреді, топ басшысы өз тобының жұмысын қорғайды.

Әр топ басқа топтың жұмысына баға береді.

әдіс-тәсілдер.:

Сыни тұрғыдан ойлау.

Бағалау

Жиынтық баға

Іс-әрекет кезеңдері:
Мұғалімнің іс-әрекеті:

Ертегінің желісімен.

Қасқырдың тапсырмасы

-Қазақ тілінде неше сөз табы бар?

-Мысалдар арқыл, қандай сөз табын талдадық?

-Бұл тақырып бойынша не біліп шығамыз деп ойлайсыңдар?

Сұрақтар топтамасы

-Сын есім дегеніміз не?

-Сын есімнің сұрағы?

-Абайдың қай өлеңдерінде сын есім көп қолданылған?

-Сын есім септелеме?

Оқушылардың іс-әрекеті:

Оқушылар сұрақтарға жауап береді.

9

Сын есім

Сөз табы

Қандай?қай?

«Қыс».

иә

әдіс-тәсілдер.:

Әрбір дұрыс жауапқа бақылау парағына ☺ қояды. /өзін-өзі бағалауы/

СТО

Іс-әрекет кезеңдері: Сергіту сәті
Мұғалімнің іс-әрекеті: Интербелсенді тақта арқылы бейне таспаға қарап сергіту сәтін ұйымдастыру
Оқушылардың іс-әрекеті:
әдіс-тәсілдер.:
Іс-әрекет кезеңдері:
Мұғалімнің іс-әрекеті:

Ертегінің желісімен.

Түлкінің тапсырмасы

Оқулықтың 55-бетіндегі жаттығу жұмысын жасау, сын есімдерді тауып тақтаға жазу

Оқушылардың іс-әрекеті: Оқушылар талдайды, сын сеімді табады, керекті жерлерін өздеріне түртіп алады ұжымменталқылайды.
әдіс-тәсілдер.: СТО түртіп алу стратегиясы
Іс-әрекет кезеңдері:
Мұғалімнің іс-әрекеті:

Түлкіден құтылып үйге қайтып баруға жол іздейді.

Ол үшін мына тапсырманы орындау керексіңдер.

1. Зат есім мен сын есімге венн диаграмасын жасау слайдтағы.

2. Электрондық оқулықпен жұмыс сәйкестікті табу

Оқушылардың іс-әрекеті: Оқушылар жазады
әдіс-тәсілдер.: Деңгейлік тапсырма
Іс-әрекет кезеңдері:
Мұғалімнің іс-әрекеті:
Іс-әрекет кезеңдері:

Қорытын

ды

Мұғалімнің іс-әрекеті: Жұптарға 3 сұрақтан даярлау. Бір-бірлеріңе сұрақ қойып жауап алу керексіңдер.
Оқушылардың іс-әрекеті: Оқушылар бір-біріне сұрақтар қояды.
әдіс-тәсілдер.: диолог
Іс-әрекет кезеңдері: Бағалау
Мұғалімнің іс-әрекеті:

Оқушылардың бағалау парағындағы фигуралар санын есептеп бағалау

Бүгінгі топ ішінде сабақта кім жақсы қатысты?

Сыныпта кім жақсы қатысты?

Оқушылардың іс-әрекеті:

Оқушылар санайды, бағасын шығарады.

Пікір айтады.

әдіс-тәсілдер.:
Іс-әрекет кезеңдері: Үйге тапсырма
Мұғалімнің іс-әрекеті: Сын есімге байланысты тест құру жаттығулар, ереже
Оқушылардың іс-әрекеті: Жазып алады
әдіс-тәсілдер.:
Іс-әрекет кезеңдері: Рефлексия
Мұғалімнің іс-әрекеті:
Оқушылардың іс-әрекеті:
әдіс-тәсілдер.:

Пайдаланған әдебиеттер тізімі:


Ұқсас жұмыстар
Сын есімдер
ІІІ деңгей
Бір сөзден тұратын сын есімді
Сын есімнен өткенді қайталау. Қайталау, сұрақ- жауап, талдау
Наурыз мерекесі туралы
Сын есімне өткенді қайталау
Сан есімнің құрамы қанша
Сөз таптары жайлы
Екінші сөйлем
Әрбір сабақ
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz