Сабақ жоспары :: Қазақ әдебиеті

Файл қосу

Ф. оңғарсынова "әже"

Сабақтың тақырыбы: <<Әже>>. Ф. ОңғарсыноваСабақтың мақсаты: 1.Оқушыларға Ф. Оңғарсынова туралы толық мағлұмат бере отырып, "Әже" өлеңінің мағынасын ашу. Әжелерге деген құрметін, сезімдерін сөз арқылы жеткізе білуге дағдыландыру, өлеңді мәнерлеп оқуға үйрету.
2. Оқушылардың ой - өрісін дамыта отырып, сөздік қорларын молайту, пәнге деген қызығушылықтарын арттыру.
3. Әженің еңбегін қадірлеуге, адамгершілікке, кішіпейілділікке, әжелерді сыйлауға, құрметтеуге тәрбиелеу.Сабақ түрі: Аралас сабақӘдіс тәсілі: Қызығушылығын ояту, проблемалық ізденіс, ситуациялық талдау.Көрнекілігі: Ф. Оңғарсынованың суреті, әженің суреті, сөзжұмбақ, Венн диаграммасы, топтық тапсырмалар, тест тапсырмалары, шығармашылық тапсырмалар, слайдтар.Пәнаралық байланыс: музыка, математика, қазақ тілі.Сабақ жоспары:1. Ұйымдастыру бөлімі;а) Психологиялық дайындық:
Күн жарығын алақанға саламын, Жүрегіме басып, ұстай қаламын. Ізгі әрі нәзік, жарық, мейірімді, Болып кетер сонда дереу жан - жағым.
2. Үй тапсырмасын тексеру;а) Жылу Ф. Оңғарсынова 3 - 4 оқушыдан жатқа сұрау.ә) Оқушыларға сұрақтар қою арқылы бекіту;б) Тест тапсырмасы (5 сұрақ), интерактивтік әдісі бойынша өзіндік бағалау жұмысы.в) Топтастыру: "Фариза"
Фариза Оңғарсынова

Атырау обл. Ақиық ақын Новобогат ауд
Манаш ауылы Мәжіліс депутаты

1) Фариза Оңғарсынова 1939 жылы 5 - желтоқсанда Атырау облысы, Новобогат ауданына қарасты Манаш ауылында дүниеге келген. 1961 жылы Гурьев мемлекеттік педагогикалық институтының тіл әдебиеті факультетін бітіргеннен кейін сол облыстың Балықшы ауданының Еркінқала, Октябрьдің 40 жылдығы атындағы қазақ мектебінде ұстаздық еткен.2) Оқулықпен жұмыс3) Мақалдың мағынасын ашуКүннің шуағы жылы,Ананың құшағы - жылы.Венн диаграммасы бойынша жұмыс.
Жер бетін жылытады
Үй ішін жылытады
Күн Ана
Жылы

4) Сөзжұмбақ шешуБатыр, алғыр баламыз,оқып білім аламыз.Сөзжұмбақтар шешеміз,Жетілсін деп санамыз.
- Сөзжұмбақ шешу: "Әже"
5) Оқулықтағы "Әже өлеңін" мәнерлеп оқып беру
* Балаларға іштей оқыту.
* Балаларға тізбектей оқыту.
* Үзіп - үзіп оқыту.
4. Сергіту сәті.5. Дәптермен жұмыс.Ақын қолданған сөздерге назар аудару. Сызбаны толтыру.Ақын қолданған көркем сөздердің мүағынасы: Ренжіп, ашуланыпМақтап, шаттанып6. Шығармашылық жұмыс.1 - топ. <<Әже>> тақырыбында эссе жазу.2 - топ. <<Әже>> тақырыбында өлеңдер айту.3 - топ. 4 жол өлең құрастыр:
Мен ұйықтарда айтады, Ертегісін әндерін
........... ........................... ,
............ ............................ .(Ұйқастарын пайдаланып бір шумақ өлең құрастыру)7. Деңгейлік тапсырмалар. 8. Қорытындылау.
- Балалар кімнің өлеңін өттік?
- Өлең кім туралы айтылған?

Әже
Әкеміздің анасы Қамқоршы

Ақылшы Ертегі айтады


- Кім әжесін жақсы көреді?
- Кім әжесіне қандай сыйлық сыйлайды?
- Әже еңбегін қалай ақтар едің?
10. Бағалау.11. Үйге тапсырма беру: Ф. Оңғарсынованың <<Әже>> өлеңін жаттау.


Ұқсас жұмыстар
«жанға жақын фаризаның жырлары» атты мәнерлеп оқу сайысы 3-4 сынып оқушылары арасында
Қанат туралы хикая
Мағынаны тану
Тапсырмалар реті
Ф. Оңғарсынова Жылу
Ф.оңғарсынова «білім керек бәріне». әдебиеттік оқу, 2-сынып
Қартқожаның туған жері
Менің атам
Ананың көңілі балада
Жыр-менің жалғыз тарланым жайлы ақпарат
Пәндер