Дарынды және талантты баланы анықтау. коучинг жоспары

Коучинг сабағының тақырыбы: Коучинг сабағының тақырыбы
Дарынды және талантты балаларды анықтау.: Дарынды және талантты балаларды анықтау.
Коучинг сабағының тақырыбы: Жалпы мақсаты
Дарынды және талантты балаларды анықтау.: Оқытудың жаңа әдіс-тәсілі ретінде дарынды және талантты балалармен жүргізілетін жұмысты жаңаша ұйымдастыруға бағыттама ұсыну.
Коучинг сабағының тақырыбы: Мұғалімдер үшін оқу нәтижелері
Дарынды және талантты балаларды анықтау.:

- мұғалім-оқушы арасындағы жағымды қарым-қатынас;

- дарынды және талантты балалармен топтық және жеке жұмыстарды ұйымдастыру жолдарын кеңеседі;

- сабақ үдерісінде белсенді қарым-қатынас орнайды;

Коучинг сабағының тақырыбы: Сабақта туындаған негізгі идеялар
Дарынды және талантты балаларды анықтау.: Практикалық талдаулар арқылы әріптестер оқушының мүмкіндік деңгейіне сай жұмыстарды пайдалана отырып, сыныптағы дарынды және талантты балалармен жүргізілетін жұмысты саралау идеясы.
Коучинг сабағының тақырыбы:

Тұсаукесер

Кіріспе бөлім

Негізгі бөлім

Дарынды және талантты балаларды анықтау.:

I. Ұйымдастыру. (7 мин)

Тренинг «Сағат»

Мұғалімдерді топқа бөлу.

Талантты, дарынды тұлғалардың суреттерін алған әріптестер осы тұлғалардың саласы бойынша топқа бөлінеді.

/Әншілер мен спортшы, бишілердің суреттері бойынша дарындылар және таланттылар болып бөлінеді /

II. Ой шақыру.

І -топ:

1. Қандай балаларды “Талантты және дарынды бала” деп ойлайсыздар?

2. Дарынды және талантты балаларды қалай оқытып жүрміз?

ІІ -топ:

1. Дарынды және талантты балалармен жұмыс кезіндегі қандай кедергілер кездеседі?

2. Қалай жұмыс жасауымыз керек?

Берілген тапсырмалар бойынша топтар өз ара ақылдасып, сұрақтарға жауап беріп, топтан бір мұғалім қорғайды. (7 мин)

Көрсетілім. «Козакевич», «Одаренные дети» 5 минут

ІІІ. Тапсырмалар

І топ. «Дарынды және талантты оқушылармен сабақ үстіндегі жұмыс және сыныптан тыс жұмыстарды ұйымдастыру» жоба дайындау.

ІІ топ «Мектептен тыс жұмыс орталығындағы дарынды және талантты балалармен жүргізіліп жатырған жұмыстардың тиімді жақтары» саралау

Әзірленуге - 7 минут; қорғауға - 5 минут

Түйін.

1. Стикер арқылы бағалау.

2. «Дарындылықты анықтаудың тиімді жолдары»

Тиімді, нақты нәтиже беретін әдіс-тәсілдерді саралау, бір шешімге келіп, ұсынбалар дайындау

Коучинг сабағының тақырыбы: Рефлексия. Қорытынды.
Дарынды және талантты балаларды анықтау.:

1. Коучердің қорытынды сөзі.

Қызыл түс - жаңа идеялар байқадым, тәжірибеме енгіземін, көп нәрсе туралы мағлұмат алдым

- Көк түс - анық түсіне алмаған мәліметтер болды (жазуға болады)

- Жасыл түс - коучингке көңілім толды, рахмет!

2. Шульман ілімі бойынша кері байланыс (әріптестер осы кестені толтырады

:
:
:
:
:
:
Бас
Кәсіби түсінік
Қол
Тәжірибелік дағды
Жүрек
Жүрегінде қабылдағын адамгершілік дағдылары
Коучинг сабағының тақырыбы:
Дарынды және талантты балаларды анықтау.:
Коучинг сабағының тақырыбы:
Дарынды және талантты балаларды анықтау.:
Коучинг сабағының тақырыбы:
Дарынды және талантты балаларды анықтау.:
Коучинг сабағының тақырыбы: Дереккөздер
Дарынды және талантты балаларды анықтау.:
  1. Мұғалімге арналған нұсқаулық ІІ деңгей, үшінші басылым. 2012
  2. Үлестірме материалдар ІІ деңгей
  3. Курсалды тапсырмалар. ІІ деңгей, үшінші басылым. 2012ж

Ұқсас жұмыстар
Дарынды және талантты балалар - мектеп айнасы, коучинг жоспары
Талантты және дарынды балаларды анықтау жолдары
«талантты және дарынды балаларды оқыту» коучинг жоспары
Бейнеролик Дарынды бала
Сабақ жоспарлары
Дарынды және талантты балаларды қалай анықтауға болады?
Фетр матасынан жасалатын бұйымдар
"сын тұрғысынан ойлауға үйрету" коучинг жоспары
Дарынды және талантты балаларды оқыту коучинг
Талантты және дарынды балаларды оқыту
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz