Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Дарынды және талантты баланы анықтау. коучинг жоспары
|Коучинг |Дарынды және талантты балаларды анықтау. |
|сабағының | |
|тақырыбы | |
|Жалпы мақсаты |Оқытудың жаңа әдіс-тәсілі ретінде дарынды және талантты |
| |балалармен жүргізілетін жұмысты жаңаша ұйымдастыруға бағыттама|
| |ұсыну. |
|Мұғалімдер үшін |- мұғалім-оқушы арасындағы жағымды қарым-қатынас; |
|оқу нәтижелері |- дарынды және талантты балалармен топтық және жеке |
| |жұмыстарды ұйымдастыру жолдарын кеңеседі; |
| |- сабақ үдерісінде белсенді қарым-қатынас орнайды; |
|Сабақта |Практикалық талдаулар арқылы әріптестер оқушының мүмкіндік |
|туындаған |деңгейіне сай жұмыстарды пайдалана отырып, сыныптағы дарынды|
|негізгі идеялар |және талантты балалармен жүргізілетін жұмысты саралау идеясы. |
|Тұсаукесер |I.Ұйымдастыру. (7 мин) |
| |Тренинг «Сағат» |
| |Мұғалімдерді топқа бөлу. |
| |Талантты, дарынды тұлғалардың суреттерін алған әріптестер осы |
| |тұлғалардың саласы бойынша топқа бөлінеді. |
| |/Әншілер мен спортшы,бишілердің суреттері бойынша дарындылар |
| |және таланттылар болып бөлінеді / |
| |II.Ой шақыру. |
|Кіріспе бөлім |І –топ: |
| |1.Қандай балаларды “Талантты және дарынды бала” деп |
| |ойлайсыздар? |
| |2.Дарынды және талантты балаларды қалай оқытып жүрміз? |
| |ІІ –топ: |
| |1.Дарынды және талантты балалармен жұмыс кезіндегі қандай |
| |кедергілер кездеседі? |
| |2.Қалай жұмыс жасауымыз керек? |
| |Берілген тапсырмалар бойынша топтар өз ара ақылдасып, |
| |сұрақтарға жауап беріп, топтан бір мұғалім қорғайды. (7 мин) |
| |Көрсетілім. «Козакевич», «Одаренные дети» 5 минут |
| |ІІІ. Тапсырмалар |
| |І топ. «Дарынды және талантты оқушылармен сабақ үстіндегі |
| |жұмыс және сыныптан тыс жұмыстарды ұйымдастыру» жоба дайындау.|
| | |
|Негізгі бөлім |ІІ топ «Мектептен тыс жұмыс орталығындағы дарынды және |
| |талантты балалармен жүргізіліп жатырған жұмыстардың тиімді |
| |жақтары» саралау |
| |Әзірленуге – 7 минут; қорғауға – 5 минут |
| |Түйін. |
| |1. Стикер арқылы бағалау. |
| |2.«Дарындылықты анықтаудың тиімді жолдары» |
| |Тиімді, нақты нәтиже беретін әдіс-тәсілдерді саралау, бір |
| |шешімге келіп, ұсынбалар дайындау |
|Рефлексия. |1. Коучердің қорытынды сөзі. |
|Қорытынды. |Қызыл түс – жаңа идеялар байқадым, тәжірибеме енгіземін, көп |
| |нәрсе туралы мағлұмат алдым |
| |- Көк түс – анық түсіне алмаған мәліметтер болды (жазуға |
| |болады) |
| |- Жасыл түс – коучингке көңілім толды, рахмет! |
| |2. Шульман ілімі бойынша кері байланыс (әріптестер осы кестені|
| |толтырады |
| |Бас |
| |Кәсіби түсінік |
| | |
| |Қол |
| |Тәжірибелік дағды |
| | |
| |Жүрек |
| |Жүрегінде қабылдағын адамгершілік дағдылары |
| | |
|Дереккөздер |Мұғалімге арналған нұсқаулық ІІ деңгей,үшінші басылым. 2012 |
| |Үлестірме материалдар ІІ деңгей |
| |Курсалды тапсырмалар. ІІ деңгей, үшінші басылым. 2012ж |
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz