Сабақ жоспары :: Әртүрлі

Файл қосу

Дарынды және талантты баланы анықтау. коучинг жоспары



|Коучинг |Дарынды және талантты балаларды анықтау. |
|сабағының | |
|тақырыбы | |
|Жалпы мақсаты |Оқытудың жаңа әдіс-тәсілі ретінде дарынды және талантты |
| |балалармен жүргізілетін жұмысты жаңаша ұйымдастыруға бағыттама|
| |ұсыну. |
|Мұғалімдер үшін |- мұғалім-оқушы арасындағы жағымды қарым-қатынас; |
|оқу нәтижелері |- дарынды және талантты балалармен топтық және жеке |
| |жұмыстарды ұйымдастыру жолдарын кеңеседі; |
| |- сабақ үдерісінде белсенді қарым-қатынас орнайды; |
|Сабақта |Практикалық талдаулар арқылы әріптестер оқушының мүмкіндік |
|туындаған |деңгейіне сай жұмыстарды пайдалана отырып, сыныптағы дарынды|
|негізгі идеялар |және талантты балалармен жүргізілетін жұмысты саралау идеясы. |
|Тұсаукесер |I.Ұйымдастыру. (7 мин) |
| |Тренинг «Сағат» |
| |Мұғалімдерді топқа бөлу. |
| |Талантты, дарынды тұлғалардың суреттерін алған әріптестер осы |
| |тұлғалардың саласы бойынша топқа бөлінеді. |
| |/Әншілер мен спортшы,бишілердің суреттері бойынша дарындылар |
| |және таланттылар болып бөлінеді / |
| |II.Ой шақыру. |
|Кіріспе бөлім |І –топ: |
| |1.Қандай балаларды “Талантты және дарынды бала” деп |
| |ойлайсыздар? |
| |2.Дарынды және талантты балаларды қалай оқытып жүрміз? |
| |ІІ –топ: |
| |1.Дарынды және талантты балалармен жұмыс кезіндегі қандай |
| |кедергілер кездеседі? |
| |2.Қалай жұмыс жасауымыз керек? |
| |Берілген тапсырмалар бойынша топтар өз ара ақылдасып, |
| |сұрақтарға жауап беріп, топтан бір мұғалім қорғайды. (7 мин) |
| |Көрсетілім. «Козакевич», «Одаренные дети» 5 минут |
| |ІІІ. Тапсырмалар |
| |І топ. «Дарынды және талантты оқушылармен сабақ үстіндегі |
| |жұмыс және сыныптан тыс жұмыстарды ұйымдастыру» жоба дайындау.|
| | |
|Негізгі бөлім |ІІ топ «Мектептен тыс жұмыс орталығындағы дарынды және |
| |талантты балалармен жүргізіліп жатырған жұмыстардың тиімді |
| |жақтары» саралау |
| |Әзірленуге – 7 минут; қорғауға – 5 минут |
| |Түйін. |
| |1. Стикер арқылы бағалау. |
| |2.«Дарындылықты анықтаудың тиімді жолдары» |
| |Тиімді, нақты нәтиже беретін әдіс-тәсілдерді саралау, бір |
| |шешімге келіп, ұсынбалар дайындау |
|Рефлексия. |1. Коучердің қорытынды сөзі. |
|Қорытынды. |Қызыл түс – жаңа идеялар байқадым, тәжірибеме енгіземін, көп |
| |нәрсе туралы мағлұмат алдым |
| |- Көк түс – анық түсіне алмаған мәліметтер болды (жазуға |
| |болады) |
| |- Жасыл түс – коучингке көңілім толды, рахмет! |
| |2. Шульман ілімі бойынша кері байланыс (әріптестер осы кестені|
| |толтырады |
| |Бас |
| |Кәсіби түсінік |
| | |
| |Қол |
| |Тәжірибелік дағды |
| | |
| |Жүрек |
| |Жүрегінде қабылдағын адамгершілік дағдылары |
| | |
|Дереккөздер |Мұғалімге арналған нұсқаулық ІІ деңгей,үшінші басылым. 2012 |
| |Үлестірме материалдар ІІ деңгей |
| |Курсалды тапсырмалар. ІІ деңгей, үшінші басылым. 2012ж |


Ұқсас жұмыстар
Дарынды және талантты балалар - мектеп айнасы, коучинг жоспары
Талантты және дарынды балаларды анықтау жолдары
«талантты және дарынды балаларды оқыту» коучинг жоспары
Бейнеролик Дарынды бала
Сабақ жоспарлары
Дарынды және талантты балаларды қалай анықтауға болады?
Фетр матасынан жасалатын бұйымдар
"сын тұрғысынан ойлауға үйрету" коучинг жоспары
Дарынды және талантты балаларды оқыту коучинг
Талантты және дарынды балаларды оқыту
Пәндер