№
Уақыты
Коучтің іс-әрекеті
Коучинг
қатысушы-
лардың іс-
әрекеті
ресурстар
№:
1
Коучингкезеңдері:
Ұйымдастыру
«Қай ағашты таңдайсыз?»
Қолданатынәдіс-тәсілдер:
Психологиялық тренинг
Уақыты:
5 минут
Коучтің іс-әрекеті:
9 ағаштың суретін көрсетеді. Таңдаған ағаштарының номеріне сәйкес сөздерді оқиды, таныстырады
Коучингқатысушы-лардың іс-әрекеті:
Суреттегі ағаштардың бірін таңдап, соның реттік нөмірін есте сақтайды
ресурстар:
АКТ, слайд
Күтілетіннәтиже:
Іштей өздерінің адами болмысын, қасиеттерін байқайды, біледі
№:
Коучингкезеңдері:
Топқа бөлу
Қолданатынәдіс-тәсілдер:
Уақыты:
3 минут
Коучтің іс-әрекеті:
Мектеп, , өнер, туған тіл
тақырыбындағы сөздер бойынша топқа бөлу.
Коучингқатысушы-лардың іс-әрекеті:
«Мектеп» тақырыбына қатысты сөздер бірінші топ, ал «өнер» тақырыбына қатысты сөздер екінші топ, «туған тіл» ІІІ топ болады.
ресурстар:
А3 қағазы
Күтілетіннәтиже:
Ынтымақтастық байланыс орнайды.
№:
2
Коучингкезеңдері:
Топ ережесі
Қолданатынәдіс-тәсілдер:
Уақыты:
1 минут
Коучтің іс-әрекеті:
Топта жұмыс істеу үшін белгілі бір ережеге сәйкес жұмыс істеу керектігін түсіндіреді
Коучингқатысушы-лардың іс-әрекеті:
Әр топ ережесін айтады
ресурстар:
А3 қағазы, стикер, маркер
Күтілетіннәтиже:
Топ ережесін орындай отырып, жұмыс жасауға үйренеді
№:
3
Коучингкезеңдері:
«Қошқар мен теке» мульфилімі
Қолданатынәдіс-тәсілдер:
Ой қозғау
Уақыты:
2 минут
Коучтің іс-әрекеті:
Қалай ойлайсыздар, сіздер мына көріністен қандай процесті байқадыңыздар?
Коучингқатысушы-лардың іс-әрекеті:
Топта талқылайды, өз ойларын айтады
ресурстар:
АКТ, түрлі-түсті магниттер
Күтілетіннәтиже:
мұғалімдер өз идеяларын айтады
№:
4
Коучингкезеңдері:
«Сын тұрғысынан ойлау»
Қолданатынәдіс-тәсілдер:
Мәтінмен жұмыс
Уақыты:
10 минут
Коучтің іс-әрекеті:
Мәтінді таратады
Коучингқатысушы-лардың іс-әрекеті:
Топ мүшелері берілген мәтінді оқып танысады. Сын тұрғысынан ойлаудың сипаттамасына постер қорғайды
ресурстар:
Күтілетіннәтиже:
Топта отыра өз пікірлерін айтады, қорытынды жасауға үйренеді.
Топтық жұмыстың қарқынды өтуіне ықпал етеді, белсенді түрде қатысады.
№:
4
Коучингкезеңдері:
Бағалау
Қолданатынәдіс-тәсілдер:
Бағалау критерийлері
Уақыты:
3 минут
Коучтің іс-әрекеті:
Бағалау бетшесін топқа таратады
Коучингқатысушы-лардың іс-әрекеті:
Тақырыпты ашуы - Пікірінің дәйектілігі - Сөйлеу мәдениеті -
Эстетикалық талғамы-
ресурстар:
Бағалау бетшелері
Күтілетіннәтиже:
Бағалау критерийлерін үйренеді
№:
5
Коучингкезеңдері:
Сергіту сәті
Қолданатынәдіс-тәсілдер:
«Молекула»
Топқа бөлу
Уақыты:
2 минут
Коучтің іс-әрекеті:
2 рет қол шапалақтаса 2адам болып топтасады, осылайша3-4 рет қол шапалақтау арқылы топқа бөледі
Коучингқатысушы-лардың іс-әрекеті:
Топқа бөлінеді
ресурстар:
Күтілетіннәтиже:
Топқа бөлу әдісімен танысады
№:
6
Коучингкезеңдері:
«Алма, апельсин, бананның пайдасы мен зияны»
Қолданатынәдіс-тәсілдер:
Топтық жұмыс
Уақыты:
15 минут
Коучтің іс-әрекеті:
Алма, апельсин, бананның пайдасы мен зияны туралы флипчарт қорғау тапсырады
Коучингқатысушы-лардың іс-әрекеті:
Берілген сұрақтарға жауап беру үшін флипчарт қорғайды
ресурстар:
АКТ, А4 қағазы, маркер
Күтілетіннәтиже:
№:
7
Коучингкезеңдері:
«Сын тұрғысынан ойлау-ойды шыңдау»
Қолданатынәдіс-тәсілдер:
Презентациялық таныстырылым
Уақыты:
7 минут
Коучтің іс-әрекеті:
Сын тұрғысынан ойлау технологиясы туралы мағлұмат береді
Коучингқатысушы-лардың іс-әрекеті:
Мұғалімдер таныстырылым бойынша ойларын айтады
ресурстар:
Күтілетіннәтиже:
Әңгіме мазмұны мен сапасы -балалардың оқуы үшін маңызды екендігін түсінеді.
№:
8
Коучингкезеңдері:
Рефлекция. Қорытынды.
Қолданатынәдіс-тәсілдер:
Кері байланыс
Уақыты:
5 минут
Коучтің іс-әрекеті:
«Менің алған әсерім. . . »
Коучингқатысушы-лардың іс-әрекеті:
Смайликтер бойынша алған әсерін білдіреді.
ресурстар:
Стикер, смайликтер
Күтілетіннәтиже: