"ынтымақтастық және топтық оқыту" коучинг жоспары

Коучинг жоспары

Тақырыбы : Ынтымақтастық және топтық оқыту

Мақсаты : Әріптестер арасында ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыра отырып, оқыту мен оқуда бірлескен топтық жұмысты ұйымдастыру туралы білімдерін толықтыру, оқыту мен оқуда топтық жұмыстың тиімділігін ұғындыру

Коучинг

кезеңдері

Қолданатын

әдіс-тәсілдер

Уақыты
Коучтің іс-әрекеті

Коучинг

қатысушы-

лардың іс-

әрекеті

Күтілетін

нәтиже

№: 1
Коучингкезеңдері:

Ұйымдастыру

қатысушыларға

парақ қағазға саусақтарын салып, адам аттарын жазу. Саусақтарға амандасау түрлерін жазу. Сол бойынша адамдармен амандасу

Қолданатынәдіс-тәсілдер: Сергіту
Уақыты: 5 минут
Коучтің іс-әрекеті: Мұғалімдерге А4 қағаз таратады
Коучингқатысушы-лардың іс-әрекеті: Мұғалімдер бір-бірімен амандасау түрлерін жасап көрсетеді.
Күтілетіннәтиже: Ынтымақтастық байланыс орнайды.
№: 2
Коучингкезеңдері:

Топқа бөлу

1, 2, 3, 4 сандары арқылы топқа бөлу

Қолданатынәдіс-тәсілдер: Топқа бөлу
Уақыты: 2 минут
Коучтің іс-әрекеті:

1, 2, 3, 4 сандарын санау арқылы

4 топқа бөледі

Коучингқатысушы-лардың іс-әрекеті: 4 топқа бөлінеді
Күтілетіннәтиже:
№: 3
Коучингкезеңдері: Топ ережесі
Қолданатынәдіс-тәсілдер:
Уақыты: 1 минут
Коучтің іс-әрекеті: Топта жұмыс істеу үшін белгілі бір ережеге сәйкес жұмыс істеу керектігін түсіндіреді
Коучингқатысушы-лардың іс-әрекеті: Әр топ ережесін айтады
Күтілетіннәтиже:
№: 4
Коучингкезеңдері: «Құмырсқалар» бейнефильмі
Қолданатынәдіс-тәсілдер: Ой қозғау
Уақыты: 2 минут
Коучтің іс-әрекеті: Қалай ойлайсыздар, сіздер мына көріністен қандай процесті байқадыңыздар?
Коучингқатысушы-лардың іс-әрекеті: Топта талқылайды, өз ойларын айтады
Күтілетіннәтиже: мұғалімдер өз идеяларын айтады
№: 4
Коучингкезеңдері: «Елбасы жолдауы-халық таңдауы»
Қолданатынәдіс-тәсілдер: Мәтінмен жұмыс
Уақыты: 10 минут
Коучтің іс-әрекеті: Мәтінді таратады
Коучингқатысушы-лардың іс-әрекеті: Топ мүшелері берілген мәтінді оқып, талдайды. Топ алдында постер қорғайды
Күтілетіннәтиже:

Топта отыра өз пікірлерін айтады, қорытынды жасауға үйренеді.

Топтық жұмыстың қарқынды өтуіне ықпал етеді, белсенді түрде қатысады.

№: 5
Коучингкезеңдері: Бағалау
Қолданатынәдіс-тәсілдер:
Уақыты: 3 минут
Коучтің іс-әрекеті:
Коучингқатысушы-лардың іс-әрекеті: Әр топ қорғаған жұмысына баға беріп, стикерге жазып жапсырады
Күтілетіннәтиже: Топта бір-бірін бағалауды үйренеді
№: 6
Коучингкезеңдері:

Сергіту

«Ойна да күл» би

Қолданатынәдіс-тәсілдер:
Уақыты: 1 минут
Коучтің іс-әрекеті:
Коучингқатысушы-лардың іс-әрекеті: Бидің қимылдары музыка ырғағына сай билейді
Күтілетіннәтиже: Мұғалімдер сергиді, көңіл күйі көтеріледі
№: 7
Коучингкезеңдері:

Топқа бөлу

Жеміс-жидектер арқылы

Қолданатынәдіс-тәсілдер:
Уақыты: 2 минут
Коучтің іс-әрекеті: Алма, банан, апельсин, алмұрт атауларын қолданып, 4 топқа қайта бөледі
Коучингқатысушы-лардың іс-әрекеті: Топқа бөлінеді
Күтілетіннәтиже: Топқа бөлу әдісімен танысады
№: 7.
Коучингкезеңдері:

Сұрақтар:
1) «Топтық жұмыстың тиімділігі қандай?

2) «Бірлескен топтық жұмысты ұйымдастыру»

дегеніміз не?

Қолданатынәдіс-тәсілдер:
Уақыты: 7 минут
Коучтің іс-әрекеті: А4қағазға сұрақтарды жазып, топқа таратады
Коучингқатысушы-лардың іс-әрекеті: Бірлескен топтық жұмыс туралы 5 сөз жазады, постер қорғайды
Күтілетіннәтиже:

Олар топтық жұмыстың тиімділігімен

танысып шығады

№: 8
Коучингкезеңдері: «Топтық жұмысты ұйымдастыру жолдары»
Қолданатынәдіс-тәсілдер: Презентациялық таныстырылым
Уақыты: 7 минут
Коучтің іс-әрекеті: Тақырыпты таныстырады, түсіндіреді
Коучингқатысушы-лардың іс-әрекеті: Мұғалімдер таныстырылым бойынша ойларын айтады
Күтілетіннәтиже: Топтық жұмысты ұйымдастыру туралы нұсқаулықтағы мәліметпен танысады
№: 9
Коучингкезеңдері:

Қорытынды

Рефлексия

Қолданатынәдіс-тәсілдер:

Екі жұлдыз, бір

тілек

Уақыты: 3 минут
Коучтің іс-әрекеті:

Не ұнады?

Не ұнамады?

Коучингқатысушы-лардың іс-әрекеті: Сабақтан алған әсерлерімен ұсыныстарын стикерге жазады
Күтілетіннәтиже: Жұмыстарын «Екі жұлдыз бір тілек» арқылы өзара бағалайды.

.

Мақсаты: Әріптестер кез-келген әріпті таңдап алып, қойылған сұраққа қолдарындағы әріптен басталатын сөзбен жауап беруі тиіс.

  • Бүгінгі көңіл күйіңіз қандай?
  • Оқушының пәнге деген қызығушылығын қалай оятасыз?
  • Сабағыңызда қандай әдіс-тәсілдер қолданасыз?
  • Үш деңгейлік курсқа барғыңыз келе ме?
  • Курстан өзіңізге керекті әдіс-тәсілдер ала аламын деп ойлайсыз ба?
  • Тренингке не мақсатпен келдіңіз?
  • Тренингкте кездескен сұрақтарға қалай жауап беремін деп ойлайсыз?
  • Тренингке немен келдіңіз?
  • Маған айтар ұсынысыңыз…

Топқа бөлу: Алфавиттің алғашқы бес әріпі І топ, келесі бес әріп ІІ топ, келесі бес әріпі ІІІ топқа бөлінеді.

3. Кері байланыс:”Менің атым Қожа” видеоролик. Сұрақтарға жауап беру.

Б. Соқпақбаевтың сценариі негізінде жазылған режиссер А. Қарсақбаевтың «Менің атым-Қожа»фильмінен үзінді көрсетілуімен басталды.

Тақырыпқа шыққанан кейін мұғалімдерге арнайы дайындалған сұрақтар қойылды:

1) Фильмдегі мұғалім туралы ойыңыз, ол қандай адам?

2) Кинодағы мұғалімге баға беріңіз

3) Қазіргі мұғалім қандай болу керек?

9 Қорытынды 10 мин «Мектепке өзгеріс қажет пе?«тақырыбында ой қозғау. (Де Бононың«Ойлаудың 6 қалпағы) әдісі қолданылды. Мұғалімдер өз ойларын дәлелдерімен жеткізеді, тұжырымдайды, қорытындылайды . Сұраққа байланысты оң және теріс пікірлерін айтады. 6 қалпақ

Сабақта сын тұрғысынан ойлау қандай нәтижеге жеткізеді ?


Ұқсас жұмыстар
Топтық жұмысты ұйымдастыру және сыныпта ынтымақтастық атмосферасын құру коучингінің жоспары
Ынтымақтастық және топтағы бірлескен жұмыс
Критерий бойынша бағалау
Топтарға өздеріне ұнаған фото суреттер топтамасымен жұмыс
Оқу мен оқытуда жаңа әдіс - тәсілдерді топтық жұмыстар арқылы қолдану
Оқушылардың оқу белсенділіктерін арттыру үшін қандай бағалау түрлерін қолдануға болады?
Lesson Study-ді қолдану.Lesson Study тәсілі дегеніміз не
Топтық жұмыстың тиімсіздігі
Орта мерзімді даму жоспары
Бірлескен топтық жұмыс - ынтымақтастық кілті
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz