"ынтымақтастық және топтық оқыту" коучинг жоспары

Коучинг жоспары
Тақырыбы : Ынтымақтастық және топтық оқыту
Мақсаты : Әріптестер арасында ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыра отырып, оқыту мен оқуда бірлескен топтық жұмысты ұйымдастыру туралы білімдерін толықтыру, оқыту мен оқуда топтық жұмыстың тиімділігін ұғындыру
Коучинг
кезеңдері
Қолданатын
әдіс-тәсілдер
Коучинг
қатысушы-
лардың іс-
әрекеті
Күтілетін
нәтиже
Ұйымдастыру
қатысушыларға
парақ қағазға саусақтарын салып, адам аттарын жазу. Саусақтарға амандасау түрлерін жазу. Сол бойынша адамдармен амандасу
Топқа бөлу
1, 2, 3, 4 сандары арқылы топқа бөлу
1, 2, 3, 4 сандарын санау арқылы
4 топқа бөледі
Топта отыра өз пікірлерін айтады, қорытынды жасауға үйренеді.
Топтық жұмыстың қарқынды өтуіне ықпал етеді, белсенді түрде қатысады.
Сергіту
«Ойна да күл» би
Топқа бөлу
Жеміс-жидектер арқылы
Сұрақтар:
1) «Топтық жұмыстың тиімділігі қандай?
2) «Бірлескен топтық жұмысты ұйымдастыру»
дегеніміз не?
Олар топтық жұмыстың тиімділігімен
танысып шығады
Қорытынды
Рефлексия
Екі жұлдыз, бір
тілек
Не ұнады?
Не ұнамады?
.
Мақсаты: Әріптестер кез-келген әріпті таңдап алып, қойылған сұраққа қолдарындағы әріптен басталатын сөзбен жауап беруі тиіс.
- Бүгінгі көңіл күйіңіз қандай?
- Оқушының пәнге деген қызығушылығын қалай оятасыз?
- Сабағыңызда қандай әдіс-тәсілдер қолданасыз?
- Үш деңгейлік курсқа барғыңыз келе ме?
- Курстан өзіңізге керекті әдіс-тәсілдер ала аламын деп ойлайсыз ба?
- Тренингке не мақсатпен келдіңіз?
- Тренингкте кездескен сұрақтарға қалай жауап беремін деп ойлайсыз?
- Тренингке немен келдіңіз?
- Маған айтар ұсынысыңыз…
Топқа бөлу: Алфавиттің алғашқы бес әріпі І топ, келесі бес әріп ІІ топ, келесі бес әріпі ІІІ топқа бөлінеді.
3. Кері байланыс:”Менің атым Қожа” видеоролик. Сұрақтарға жауап беру.
Б. Соқпақбаевтың сценариі негізінде жазылған режиссер А. Қарсақбаевтың «Менің атым-Қожа»фильмінен үзінді көрсетілуімен басталды.
Тақырыпқа шыққанан кейін мұғалімдерге арнайы дайындалған сұрақтар қойылды:
1) Фильмдегі мұғалім туралы ойыңыз, ол қандай адам?
2) Кинодағы мұғалімге баға беріңіз
3) Қазіргі мұғалім қандай болу керек?
9 Қорытынды 10 мин «Мектепке өзгеріс қажет пе?«тақырыбында ой қозғау. (Де Бононың«Ойлаудың 6 қалпағы) әдісі қолданылды. Мұғалімдер өз ойларын дәлелдерімен жеткізеді, тұжырымдайды, қорытындылайды . Сұраққа байланысты оң және теріс пікірлерін айтады. 6 қалпақ
Сабақта сын тұрғысынан ойлау қандай нәтижеге жеткізеді ?
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz