Әдептілікке тәрбиелеу

Әдептілікке тәрбиелеу.

Байтугелова Г. Е. «Балауса» б/б-ның тәрбиешісі

Жабыл обл. Т. Рысқұлов ауданы, Құлан ауылы.

Білім саласының мазмұны: Қатынас. Шығармашылық.

Бөлімі: Айналамен танысу. Сурет.

Мақсаты: Ересектерді «Сіз» деп сыпайы түрде айтуға, әдептілік қарым-қатынас мәдениеті мен сыпайылық дағдыларын қалыптастыру. Байланысты-ра сөйлеп, диалог құрауды үйрету. Эмоциональдық қарым-қатынас жасау. Балаларды табиғаттысүюге, қорғауға баулу. Дәстүрден тыс сурет салудың техникалық дағдылары менбіліктерін дамыту, ұсақ қол моторикасын жетіл-у.

Көрнекі құралдар: Орман декорациясы ( ағаштар, шыршалар, саңырауқұлақ-тар, гүлдер ) .

Керекті құрал-жабдықтар: Ақ парақ, түрлі-түсті субояқ, бұршақтар. ермек-саз жапсырылған кішке стакан, сулық.

Сөздік жұмыс: Өтінемін, кешіріңізші.

Билингвистикалық компоненттер: сәлеметсіздерме - здравствуйте, сау бо-лыңыз - досвидания, өтінемін - пожалуйста.

Инклюзивтік әлеумент: Тіл кемістігі бар балалармен жұмыс.

Іс-әрекет кезеңі
Тәрбиешінің іс-әрекеті
Балалардың іс-әрекеті
Жанұяның қатысуы
Іс-әрекет кезеңі:

Мотив-қ

қозғаушы

Тәрбиешінің іс-әрекеті:

Амандасу:

Шаттық шеңбері:

-Балалар сендер өздерің әдепті екендеріңді білдіріп қонақтармен, достарыңмен амандастыңдар. Жарайсың-дар амандасу әдептіліктің белгісі. Қазақта «Әдептілік белгісі, иіліп сәлем бергені» деген мақал бекер айтылма-ған. Ал орыс тілінде сәлемет-сіздерме - деп қалай айтады?

- Дұрыс айтасыңдар, ал ағыл-шынша «Hello» - дейді.

Тәрбиеші жыл мезгіліне бай-ланысты жұмбақ жасырып, сұрақтар қояды.

-Жарайсыңдар бал-р. Олай болса мен сендерге көктем мезгілінің жайма-шуақ мезгі-лінде орманда болған оқиға-ны айтып берейін.

Балалардың іс-әрекеті:

Біз әдепті баламыз,

Біз ерекше боламыз.

Қонақтарды көргенде,

Сәлемдесіп аламыз -

- Сәлеметсіздер ме ?!

Балабақшам армысың!

Сені жақсы көремін.

Достарым менің бармысың

Құшақтасып алайық.

  • Здравствуйте !

- Хеллоу!

- Қыс мезгілінде болады.

- Желтоқсан, қаңтар, ақпан.

- Қар жауады, мұз қатады. . .

- Көктем мезгілі келеді.

Жанұяның қатысуы:
Іс-әрекет кезеңі:

Іздену

ұйым-шы

кезең

Тәрбиешінің іс-әрекеті:

Тәрбиші балаларға көздерін жұмып көктем мезгілін елес-тетулеріне ұсыныс жасайды,

(Жай музыка қойылып, орман табиғатының дыбысы естіліп тұрады), орман ішін сипаттап айтып береді. Қараңдаршы балалар орман-ның табиғаты қандай тамаша ауасы қандай таза, қане таза ауамен тыныс алайық.

- Балалар осы жайқалған ор-манда қоян мен кірпі өмір сү-ріпті. Қоян мен кірпі қандай жауарлар еді естеріңе түсі-ріңдерші.

-Олар сондай шыдамсыз, бір орында отыра алмайды екен. Жан-жағын ластап, бұтақтар-ды сындырып, гүлдерді жұ-лып, саңырауқұлақтарды құ-латып, басып, таптаптайды екен. (Орманда қоян мен кір-пі жүреді) .

-Бір күні орманда қызықты оқиға болады. Әдептілік еліне ұшып бара жатқан Сыпайы-лық ханшайымының қолша-тыры сынып орманға қонуға тура келіпті.

Ханшайым: Мен қайда тап болдым. Мынау әдепсіздер орманы емес пе? Осылай жал

ғаса берсе өсімдіктер құрып кетеді. Балалар сендер де бай

қаған шығарсыңдар. Ал енді мен сендермен танысайын.

Ханшайым: Кірпі оның не? «Сәлеметсіңбе?»- деген сөз «Денсаулығың жақсы ма?» -

дегенді білдіреді.

Тәрбиеші: Балалар сендер бір -бірлеріңе, үлкен кісілерге қалай сөйлейсіңдер?

-Жарайсыңдар балалар, әдеп-ті балалар сыпайы, мәдениет-ті түрде сөйлеу керек.

Ханшайым: Достар бір-бірін құрметтеп, кешірімді болу керек -деп аңдарды татулас-тырып балалармен бірге ор-манды тәртіпке келтіреді.

Ханшайым бал-ға жағдаяттар оқып білімдерін тексереді.

1. Жолда келе жатып үлкен кісіні қағып кеттің.

2. Апаң саған ең үлкен алма таңдап әперді.

3. Балабақшадан кешкісін қайтқан уақытта не деу керек

Тәрбиеші бал-ға өздері біле-тін әдептілік туралы мақал-мәтел айтып берулеріне ұсы-ныс жасайды.

Тіл кемістігі балаларға 2-3 мәрте қайталатады.

Ханшайым балаларды мақ-тап, қоштасып кетеді.

Сергіту сәті.

Балалар өз қалаулары бойын-ша екі орталыққа бөлінеді.

1-орт. «Бейнелеу».

2- орт. «Өнер».

Тәрбиеші балаларға нұсқау береді, қауыпсіздік ережесін сақтау керектігін түсіндіреді.

Саусақ жаттығуы: «Кірпі».

Балалардың іс-әрекеті:

Осы кезде шымылдық ашы-лады. Балалар орманға кел-гендей қуанышты сезімге бөленеді.

Тыныс алу жаттығуы:

Балалар мұрындарымен ты-ныс алып, ауаны ауыздары-мен жібереді. Ауыдарымен тыныс алып мұрындарымен жібереді. 2-3 рет қайталау.

- Қоян үй жануары.

- Қоян жабайы аң, ол қолда да, сыртта да өмір сүреді.

-Кірпі орманда өмір сүреді, ол жабайы аң.

Балалар қоян мен кірпінің іс-әрекетін бақылап таңыр-қайды.

Балалар өздерінің есімдерін кезектесіп айтып шығады.

Балалар кірпінің сөзіне күледі.

- Үлкен кісілерді «сіз», «апай», «ағай», ал достары-мыздың есімдерін атаймыз.

Балалар кірпі мен қояеға табиғатты аялалап, қорғау керектігін айтады.

1. Кешіріңізші, -деу керек.

2. Рахмет. - деу керек.

3. Сау болыңыз, - деу керек.

-Досвидания.

-Әдепті бала арлы бала, әдепсіз бала сорлы бала.

- Әдептілік белгісі иіліп сә-лем бергені.

Допты тосып алған бала бір сөз айтады:

-Өтінемін.

-Өтінемін, маған алма алып беріңізші.

- Жарайды, алыңыз

-Кешіріңізші.

-Кешіріңізші, қолым тиіп кетті.

- Кешіремін.

-Ғафу етіңіз.

-Рұқсат па?. . .

1- «Қоян» орталығы: саңырауқұлақтың бейнесін саусақпен бояйды.

2- «Кірпі» орталығы: ермексазбен қапталған ста-канды бұршақ жапсырып әшекейлейді.

Бал-р дайын кірпіге шилер қадап саусақтарын жаттық- тырады.

Жанұяның қатысуы:

Қ

Осы кезде Алихан мен Беріктің ана-сы кейіпкер болып келіп көрініс көр-сетеді.

Ал қоян мен кірпі бір-бі-ріне теріс қа-рап ренжісіп отырған. Қоян: Мен енді кірпі-мен дос


Ұқсас жұмыстар
Әдептілік ар ұят - адамдықтың белгісі
Денсаулық ұғымы
Найзағайды оқу
Оқушылардың бойына адами игі қасиеттерді қалыптастыруға тәрбиелеу
Әдепті бала кім
Әдепті бала арлы бала, Әдепсіз бала сорлы бала
Жақсы қасиет отбасынан дариды
Әдептілік - адамгершілік бастауы
Көктем.Етістікті қайталау
Сыпайылық ассоцация
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz