Сабақ жоспары :: Өзін-өзі тану

Файл қосу

Компьютер әлемі


Компьютер әлемі.

Байтугелова Г.Е. «Балауса»
балалар бақшасының тәрбиешісі
Жамбыл обл. Т.Рысқұлов
ауданы, Құлан ауылы.
Мақсаты: Қарапайым ақпарат көздерін қолдану дағдыларын жетілдіру.
Ересектермен әңгімелесу, телехабар, компьютерлік ақпараттар және олардың
мазмұнына қызығушылығын қалыптастыру, арттыру. Балалардың ойлау
қабілеттерін ойын арқылы туындату және тұлға дамыту. Қызықты ойындар арқылы
елестету және қиял болжамдарын дамытып, тіл байлығын , таным өнерін, сөздік
қарым-қатынастарын дамыту. Дәстүрден тыс сурет салуға дағдыландыру.
Міндеті: Заттар әлемі қарапайым ақпарат көздері туралы түсініктерін
қалыптастыру.
Көрнекі құралдар: компьютер, теледидар, телефон, радио, газет-журнал, пошта
жәшігі, үлгі суреттер .
Керекті құралдар: түрлі-түсті хаттар, умаждалған қағаздар, ақ парақтар,
түрлі-түсті субояқ , сулық ,кампьютердің макеттері, нүктелерге сан
белгіленген ақ парақтар .
Сөздік жұмыс: ақпарат, компьютер, интернет.
Билингвистикалық компонент: ақпарат – информация, хат –письмо, сәлемдеме –
посылка.
Инклюзивтік әлеумент: Даму мүмкіншілігі шектеулі балаларға көмек көрсету.

|Іс-әрекет| | |Жанұяның |
|кезеңі |Тәрбиешінің іс-әрекеті |Балалардың іс-әрекеті |Қатысуы |
|Мотива-ци|Балалар топ бөлмесінде | | |
|ялық |жарты-лай шеңбер болып | | |
|қозғаушы |отырады. |Сәлеметсізбе? | |
| |- Сәлеметсіңдерме балалар? |Жақсы! | |
| |- Көңіл-күйлерің қалай? | | |
| |- Бүгінгі оқу іс-әрекетіміз| | |
| |ерек-ше болғалы тұр, | | |
| |қараңдаршы бізге қонақтар |Күннің көзі ашылып, | |
| |келіпті. |Көкке шуақ шашылып. | |
| |Шаттық шеңбері: сәлемдесу |Құтты қонақ келіпті, | |
| | |Төріме міне еніпті. | |
| | |Амандасу үлкенге, | |
| | |Тәрбиенің басы ғой. | |
| | |Ал, қанекей бәріміз, | |
| | |«Сәлем» - дейік үлкенге , | |
| | |Сәлеметсіздерме апайлар. | |
| | | | |
| | | | |
| |Әуен ойналады, тәрбиеші |Балалар көздерін жұмып, көз | |
| |бала-ларға көктем мезгілін |алдарына көктем мезгілінің | |
| |суретеп сөзбен айтады ( |ерекше-ліктерін елестетеді. | |
| |дала жап-жасыл, ағаштар | | |
| |бүршік жарып жатыр... |- Көктем мезгілін. | |
| |.т.с.с). |- Көктем – весна. | |
| |- Мен қай жыл мезгілін |- Наурыз, сәуір, мамыр. | |
| |сипат-тадым? | | |
| | | | |
|Іздену |Осы кезде тәрбиешінің ұялы | | |
|ұйым-шы |те-лефонына хабарлама | | |
|кезең |келеді. Ха-барламаны оқып, | | |
| |бал-ға қарап: | | |
| |- Бал-р маған Алматы | | |
| |қаласын-дағы «Балапан» | | |
| |б/б-н хабарлама келді. | | |
| |Бізге поштамен тапсыр-малар| | |
| |жіберіпті. Пошташы келгенше|- Жаңалық , хабарлама . | |
| |ақпарат туралы |- Теледидардан, радиодан, | |
| |әңгі-мелейік. Ақпарат – |адамдар-дардан, телефоннан, | |
| |дегеніміз не? |компьютерден, интернеттен. | |
| |- Жаңалықты қайдан естиміз | | |
| |? | | |
| |- Ақпарат істің | | |
| |жағдайы,қандай бір | | |
| |болмасыын оқиға не/се | |Тосын сәт: |
| |бір-реудің қызметі туралы | |Есікті қағып |
| |хабарлау. | |ата-ана |
| |Ақпарат, яғни информация: |- Ойын ойнаймыз. |пошташы |
| |түс-сіндіру, баяндау, хабар|- Мультфильм, кино көреміз. |апайдың |
| |ету дегенді білдіреді. |- Ағаларымыз агентке кіріп |кейпінде |
| |Адамдар бір-бірімен телефон|сөйлеседі. |кіреді. |
| |арқылы сөй-лесу, теледидар |- Біз Алматыда оқудағы әкпеммен|-Сәлеметсіңдер|
| |көру, газет-журнал оқу, я |бір-бірімізді көріп сөйлесеміз.|-ме |
| |болмаса компью-терді |Жаңа сөздер: |бүлдіршін-дер?|
| |қолдану арқылы ақпарат |-Компьютер, ақпарат, интернент.|Мен сендерге |
| |алады. | |Алма-тыдағы |
| |-Компьютер не үшін қажет? | |б/б-ның |
| |- Жаңа сөздерді қайталап | |жолдаған |
| |айтып шығайық: компьютер, | |сәлем-деме мен|
| |ақпарат, интернент. |- Сәлеметсізбе! |хат алып |
| | | |келдім. |
| | |-Письмо – хат , сәлемдеме – |-Хатты, |
| | |посылка . |сәлемде-мені |
| | | |орысша қа-лай |
| | | |айтады? |
| | | | |
| | |- 3 саны, түсі жасыл. | |
| | |- Жасыл түстен: шөп, жапырақ , | |
| | |шар. шырша..т.б. | |
| |Тәрбиеші тапсырмаларды |- Көктем мезгілі. | |
| |орын-дауға ұсыныс жасайды. |Балалар ағаштарды өсу ретімен | |
| |1.- Менің қолымдағы хат |орна-ластырады, шатасқандары | |
| |қандай таңбамен |бір-біріне көмектеседі. | |
| |белгіленген? Түсі қан-дай? | | |
| |Жасыл түстен не | | |
| |біле-сіңдер? |- 5 саны, түсі аппақ, ақ . | |
| |- Жылдың қай мезгілі? |- Ақ түстен: бұлт, сүт, айран, | |
| |Дұрыс, көктем мезгілінде |мақта.... | |
| |ағаштарымыз сиқырланып жан |Балалар ойдан жұмбақ, өтірік | |
| |бітеді. Кім ағаштарды өсу |өлең құрастырады. | |
| |ретімен орна-ды? |- Өзі құсқа ұқсайды, бірақ | |
| | |қанатын қақпайды. (ұшақ). | |
| |2.- Менің қолымдағы хат |- Өзі төртбұрышты төрт | |
| |қандай таңбамен |дөңгелегі бар. (машина). | |
| |белгіленген? Түсі қан-дай? |-Мініп алдым айға, | |
| |Ақ түстен не білесіңдер? |Бұлттан бұлтқа секірдім. | |
| |Сендердің қандай өнерлерің | | |
| |бар екенін білгісі келеді. |Сергіту сәті: «Жаңбыр жауды». | |
| |Кім өтірік өлең, жұмбақтар | | |
| |біледі? | | |
| | | | |
| | | | |
| | |Балалар көрініс көрсетеді. | |
| | |Нұрсұлтан – атасы, Аян – | |
| |Тәрбиеші бал-ң шаршашағын |немересі, Елігай – тілші қыз. | |
| |басу үшін бой сергіту |Атасы: Менің немерем қайда? | |
| |жаттығу-ын жасауға ұсыныс |Келші екеуміз теледидардан | |
| |жасайды. |соңғы жаңалық | |
| |Балалар еліміздегі |тарды көрейік. | |
| |жаңалықты біз теледидар |Немересі: ата баяғыда сіздер | |
| |арқылы көреміз. Отбасы |бір-бір-леріңізге хабарды қалай| |
| |жайлы қысқаша көрініс көріп|жеткізідіңіз-дер? | |
| |жіберейік . |Атасы: Шабарман арқылы | |
| |Д/о. «Отбасы». |жеткіздік. | |
| | |Немересі: Шабарман деген не хат| |
| | |па, телефон ба? | |
| | |Атасы күліп: Жоқ балам, біздің | |
| | |кезі-мізде байланыс құралдары | |
| | |болмаған, шабарман –ол атқа | |
| | |мініп бір ауылдан екінші ауылға| |
| | |хабар айтатын адам. Қане қой | |
| | |теледидарды, соңғы жаңа- лықты | |
| | |естиік. | |
| | |Теледидар макетінен Елігай | |
| | |тілші болып соңғы жаңалықты | |
| | |айтады: Сәлеметсіздерме | |
| | |құрметті телекөрер-мендер. | |
| | |Бүгінгі күннің басты жаңа-лығы.| |
| | |Қ.Р.президентінің сайлауы болып| |
| | |өтті. Сайлау қорытындысы | |
| | |бойынша Қ.Р-ның президенті | |
| | |болып | |
| | |Н.Ә. Назарбаев қайта сайланды. | |
| | |Зей-ін қойып тыңдағандарыңызға | |
| | |рахмет. Сау болыңыздар. | |
| | |Атасы: Балам теледидарды | |
| | |сөндіре бер. Өте жақсы жаңалық | |
| | |естідік. Қа-зақстан жасасын! | |
| | |Алға Қазақстан! Ал енді барып | |
| | |демалайық . | |
| | | | |
| |. | | |
| | | | |
| | |-1 саны, түсі қызыл. | |
| | |-Қызыл түстен: алма, доп, гүл, | |
| |-Пошташы апайдың сөмкесінде|шар.. | |
| |тағы хат бар екен. Хат | | |
| |қандай таңбамен |Балалар хаттың ішінен карточка | |
| |белгіленген? Түсі қан-дай? |ала-ды. Сол карточкадағы | |
| |Қызыл түстен не |суретке қарап екі топқа | |
| |білесің-дер? Пошта |бөлінеді. (Компьютер мен | |
| |жәшігінде сендердің |теледидардың суреті) | |
| |әрқайсыңа арналған хат бар,| |Пошташы апай |
| |қане ашып көріңдер. |1- топ: «Компьютер» орталығы. |шатасқан |
| |Тәрбиеші әр орталыққа |- 4 саны, түсі көк. |бал-ға өз |
| |арналған хаттағы тапсырманы|- Көк түстен: аспан, ту, |көмегін |
| |оқып нұсқау береді. |машина... |көр-сетеді. |
| | | | |
| |«Компьютер» орт. |- Үйдің бейнесі шықты. | |
| |тапсыр-масы: Хаттың түсі, | | |
| |таңбасы, сол түске бай-ты | | |
| |заттарды атап, ақ парақ-қа |2-топ: «Теледидар» орталығы. | |
| |нүтелерге сандар |- 2 саны, түсі сары. | |
| |белгіленген соны өсу |- Сары түстен: күн, бауырсақ, | |
| |ретімен бір-біріне |алма... | |
| |бі-ріктіріп белгілі бір |Әуен ойналады. | |
| |бейне шыға-ру. |Бал-р көктем мезгілін | |
| |«Теледидар» орт. тапсырмасы|умаждалған қа-ғазбен бастыру | |
| |Хаттың түсі, таңбасы, сол |тәсілін қолдана оты-рып, көктем| |
| |түске бай-ты заттарды атап,|мезгілін бейнелейді. | |
| |көктем мезгілі бейнеленген | | |
| |үлгі суретті көрсетіп, |Саусақ жаттығуы. | |
| |суретсалудың | | |
| |әдіс-тә-сілдерін | | |
| |түсіндіреді, қауыпсіз-дік | | |
| |ережесін ескертеді. | | |
| |Даму мүмкіншілігі шектеулі | | |
| |ба-лаларға көмектеседі. | | |
|Реф-ті |Тәрбиеші бал-дың жұмысын |-Менің үйім әдемі болды. | |
|түзету |көр |-Мен Мадинаға көмектестім. | |
| |ме ұйым-у арқылы бағалайды.|- Маған Нұрдәулеттің салған | |
| | |суреті ұнады. |Апай бал-ды |
| | |-Менің суретім әдемі, онда күн |мақтап, |
| | |бар. |мадақ-тайды. |
| |-Бүгін бізге қонаққа кім |- Пошташы апай келді. |Бал-ға сыйлық |
| |келді? | |силайды |
| |-Пошташы апайды таныдыңдар |-Ия таныдық, ол біздің Аянның | |
| |ма? |анасы | |
| |- Бізге тапсырмаларды |- Алматыдан, «Балапан» б/б-н. |Рахмет айтып |
| |қайдан әкелді? | |қоштасып |
| |- Хабарды, жаңалықты қалай |- Пошта арқылы хат жазып, |кетеді. |
| |жылдам жеткізуге болады? |телефон арқылы, компьютер | |
| |-Өте тамаша, жарайсыңдар |арқылы. | |
| |бала-лар, дұрыс айттыңдар. |-Сау болыңыз. | |

Күтілетін нәтиже:
Не білді: Қарапайым ақпарат көздері туралы білді.
Көктем мезгілінің ерекшеліктерін атауды білді.
Не алды: Қарапайым ақпарат көздерін қолдана алады
Ақпарат туралы жаңа сөз, жаңа мағлұмат меңгерді.
Не істей алады: Берілген тапсырмаларды орындай алады.
Берілген нұсқау бойынша жұмыс жасай алады.


Ұқсас жұмыстар
Компьютерлік технология тақырыбы бойынша 5 сынып оқушыларына арналған ойын сабақ
Синоним сөз бит байт
Power point 2000-да слайд-фильмдер жасау
Жаңа технологиялар – әлемі
Дүниетану пәнінен орта мерзімді жоспарлау
Информатика әлемі жайлы ақпарат
Информатика әлемі кеші
Бақытты сәт білім сайысы
Информатика әлеміне саяхат сайысы
АКТ БІЛУ
Пәндер