Заттар

Алмагул сурет

Маңғыстау облысы Ақтау қаласы №8 орта мектебі Кембридж әдісі бойынша өтілген сабақтардың қысқа мерзімді жоспарлары

Сыныбы: 3 «А» Пәні: Дүниетану

Бастауыш сынып мұғалімі: Бержанова А С

Сабақтың тақырыбы
Заттар
Сабақтың тақырыбы: Сабақтың жалпы мақсаты
Заттар: Балалардың зат туралы түсінігін қалыптастыру арқылы зерттеу, сараптау, қорытынды жасай білуге, үйрету, ойлау жүйесін, логикасын дамыту
Сабақтың тақырыбы: Әдіс-тәсілдер
Заттар: АКТ-ны пайдалану, топтық жұмыс, қызығушылығын ояту, миға шабуыл, кестемен жұмыс, мағынаны тану, ой толғау, белгі бойынша іздеу, сынақтан өткізу
Сабақтың тақырыбы: Күтілетін нәтижесі
Заттар: Балалар зат туралы түсінігін қалыптастырады. Өз бетінше қорытынды жасай алады.
Уа-қыт
Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушының іс-әрекеті
Дерек көздер, көрнекілік-тер
№: 1
Уа-қыт: 2 мин
Мұғалімнің іс-әрекеті:

Сыныпта ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру

«Жылы жүрек-сәттілік, ізгілік тілегі»

Оқушының іс-әрекеті: Оқушылар шеңбер жасап бір-біріне гүл сыйлау арқылы жылы лебіздерін білдіреді
Дерек көздер, көрнекілік-тер: Гүлдер
№: 2
Уа-қыт: 2 мин
Мұғалімнің іс-әрекеті:

Топқа бөлу

Оқушыларды құстың макеттері арқылы 4 топқа бөлу

Оқушының іс-әрекеті: Макетте оқушылардың есімдері жазылған. Оқушылар макетте жазылған есімдерінің бояуларына сәйкес топқа бөлінеді.
Дерек көздер, көрнекілік-тер: Көгершіндердің макеттері
№: 3
Уа-қыт: 1 мин
Мұғалімнің іс-әрекеті:

Бүгінгі сабақтың критерийлерімен таныстыру

:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
Оқушының іс-әрекеті: Қызығушылығын ояту
Дерек көздер, көрнекілік-тер: Миға шабуыл
Мағынаны тану
Ой толғау
Белгі бойынша іздеу
Сынақтан өткізу
1 ұпай
4 ұпай
1 ұпай
3 ұпай
5 ұпай
2 ұпай

Бағалау шкаласы

«5»- 15 ұпай

«4»- 10 ұпай

«3»- 5 ұпай

№:
Уа-қыт:
Мұғалімнің іс-әрекеті:
Оқушының іс-әрекеті:
Дерек көздер, көрнекілік-тер:
№:
Уа-қыт:
Мұғалімнің іс-әрекеті:
Оқушының іс-әрекеті:
Дерек көздер, көрнекілік-тер:
№:
Уа-қыт:
Мұғалімнің іс-әрекеті:
Оқушының іс-әрекеті:
№: 4
Уа-қыт: 2 мин
Мұғалімнің іс-әрекеті:

І. Қызығушылықты ояту.

Венн диаграммасы

-Табиғи заттардың жасанды заттардан қандай айырмашылығы бар?

Оқушының іс-әрекеті: Венн диаграммасы арқылы оқушылар табиғи заттар мен жасанды заттардың айырмашылықтары мен ұқсастықтарын жазады
Дерек көздер, көрнекілік-тер:

Слайд

плакаттар

№: 5
Уа-қыт: 5 мин
Мұғалімнің іс-әрекеті:

ІІ. Миға шабуыл

  1. Денелер қандай заттан тұрады?
  2. Зат деп нені атайды?
  3. Бір заттан тұратын денені ата
  4. Зат пен денені ажырата аласың ба?
Оқушының іс-әрекеті: Оқушылар сұрақтарға жауап береді.
Дерек көздер, көрнекілік-тер: слайд
№: 6
Уа-қыт: 3 мин
Мұғалімнің іс-әрекеті:

ІІІ. Мағынаны тану

Кестемен жұмыс

Денелер Заттар

Доңғалақ резеңке

Кірпіш балшық

Көйлек мақта

Кітап қағаз

Оқушының іс-әрекеті: Оқушылар денелер мен заттарды сәйкестендіреді
Дерек көздер, көрнекілік-тер: сызба
№: 7
Уа-қыт: 5 мин
Мұғалімнің іс-әрекеті:

IV. Ойтолғау

  1. Балалар табиғатта су қандай күйде кездеседі?
  2. Сенің партаңда жатқан денелер қандай заттардан құралған?
  3. Сыныпта бар денелер қандай заттардан құралған деп ойлайсың?
Оқушының іс-әрекеті: Оқушылар сұрақтарға жауап бере отырып, сыныптағы денелердің қандай заттардан құралғаны жайлы айтады.
Дерек көздер, көрнекілік-тер: слайд
№: 8
Уа-қыт: 10 мин
Мұғалімнің іс-әрекеті:

VІ«Белгі бойынша іздеу» жаттығуы

Мысалы, көбелек, мақта, дөңгелек, инелік, шар т. б.

Оқушының іс-әрекеті:

Жеке жұмыс

Әр оқушы қандай да бір заттың неге ұқсайтыны туралы өз ойларын қимылдар арқылы көрсетеді

Дерек көздер, көрнекілік-тер:
№: 9
Уа-қыт: 10 мин
Мұғалімнің іс-әрекеті:

VІ. «Сынақтан өткізу» әдісі

  1. Геологтар әрқайсысының массалары сәйкесінше 2кг, 4кг, 6кг, 8кг болатын алты тас тауып әкелді. Тастарды қапшыққа олардың әрқайсысын тастардың массасы бірдей болатындай етіп қалай бөліп алуға болады?
  2. Қорада бірнеше тауықтар мен қояндар жүр. Олардың аяқтарының саны-30. Қорада неше тауық, неше қоян бар?
Оқушының іс-әрекеті:

Топтық жұмыс

Оқушылар топ болып логикалық тапсырмаларды орындайды. Есептердің шешуін тауып, дәлелдейді.

Дерек көздер, көрнекілік-тер:

Слайд

А4 парақшалары

№: 10
Уа-қыт: 2 мин

Ұқсас жұмыстар
Органикалық заттардың ерекшеліктері
Хош иісті заттар, олардың классификациясы
Қауіпті жүктерді жіктеу
Зиянды заттардың жалпы сипаттамасы
Органикалық заттар
Органикалық заттардың ерекшеліктері мен маңызы. органикалық қосылыстардың химиялық құрылысы изомерия
Тұрмыстағы химиялық заттарды дұрыс қолдану ережелерін білу
Жуғыш заттар
Заттар неден жасалған?
Бейорганикалық жай және күрделі заттар. 8 сынып
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz