Тұздар тақырыбына эксперименттік есептер шығару

Күні: Сыныбы: 8 мқ сынып

Пәні: химия. Мұғалім: Кнашаева Г. Е.

Тақырыбы: Тұздар тақырыбына эксперементтік есептер шығару. .

Мақсаты: Тұздардың алыну жолы, химиялық қасиеттері туралы алған теориялық білімін тәжірибе жүзінде іске асыру.

1. Эксперименттік есептерді шешу кезінде зертханалық құралдармен жұмыс істеу дағдылары қалыптасады, пайдалану ерекшелігін үйренеді.

2. Оқушылардың талдау, қортынды жасау дағдылары дамыйды.

3. Техника хауіпсіздік ережесін сақтауды, сабақ уақтысын бағалауды үйренеді.

Күтілетін нәтиже: 1. Теориялық білімін тәжірибе жүзінде іске асыра алады.

2. Сарамандық икемділігі дамиды.

3. Белгісіз заттарды анықтай алады.

Оқыту технологиясы: сын тұрғысынан ойлау, АКТ, семантикалық карта.

Сабақтың типі : практикалық сабақ

Сабақтың түрі: талдау, топпен жұмыс, жұппен жұмыс, ой қорыту, қортынды жасау, бағалау.

Сабаққа қажетті құрал-жабдықтар:

Химия кабинетіндегі техника қауіпсіздік ережесі, интерактивті тақта, слайдтар, электронды оқулық, әртүрлі реактивтер, сынауықтар, семантикалық карта үлгілері, дескрипторлар.

Сабақтың кезеңдері
Жұмыстың түрлері
Мұғалімнің іс-әрекеттері
Оқушының іс-әрекеттері
Ресурстар
Сабақтың кезеңдері: 1. Ұйымдастыру
Жұмыстың түрлері:

1. Сәлемдесу

2. Түгелдеу

3. Топқа бөлу.

Мұғалімнің іс-әрекеттері:

1. Оқушылармен сәлемдеседі.

2. Оқушыларды түгелдеп, журналға белгілейді.

3. Тұздардың формуласы жазылған қиындыларды құрастыру арқылы топқа бөлінуін қадағалау.

Оқушының іс-әрекеттері:

1. Орнынан тұрып сәлемдесу.

2. Кезекші жауап береді.

3. Формула құрастыру арқылы 3 топқа бөлінеді.

Ресурстар: Формула жазылған қималар, оқу құралдары.
Сабақтың кезеңдері: 2. Кіріспе
Жұмыстың түрлері:

Практикалық сабақ болғандықтан

техника қауіпсіздік ережесін еске түсіру.

Мұғалімнің іс-әрекеттері: 1. Жетекші сұрақтар қою
Оқушының іс-әрекеттері: 1. Сұрақтарға жауап беру, журналға қол қою
Ресурстар: Техника қауіпсіздік журналы.
Сабақтың кезеңдері: 3. Негізгі бөлім
Жұмыстың түрлері: 1. Сабақтың тақырыбын жазу.
Мұғалімнің іс-әрекеттері: 1. Тақырыпты түсіндіру.
Оқушының іс-әрекеттері:
Ресурстар: 1. Слайд көрсету
Сабақтың кезеңдері:
Жұмыстың түрлері: 2. Сабаққа мақсат қойдыру.
Мұғалімнің іс-әрекеттері: 2. Сабаққа мақсат қоюларын тапсыру.
Оқушының іс-әрекеттері:
Ресурстар:
Сабақтың кезеңдері:
Жұмыстың түрлері: 3. Эксперименттік есептердің ерекшелігіне тоқталу.
Мұғалімнің іс-әрекеттері: 3. Слайд арқылы эксперименттік есеп терді шығарудың ерекшелігін, олимпиада кезінде ІІ кезең тапсырмалары сапалық анализге берілетін болғандықтан осы жұмысты алғандығын түсіндіру
Оқушының іс-әрекеттері: Әр топ өз ойларын қосады.
Ресурстар:
Сабақтың кезеңдері:
Жұмыстың түрлері: 4. Топ тапсырмалары
Мұғалімнің іс-әрекеттері:

3. Әр топқа тапсырмалар беру, орындалуын қадағалау.

1есеп: Екі сынауықта СаО және СuО бар. Соларды тұздар алу арқылы анықтау керек.

Оқушының іс-әрекеттері:

Берілген тапсырмаларды топпен орындап, қорғау.

1. Оқушылар оксидтердің физикалық қасиеттеріне сүйене отырып, семантикалық картаны толтыру арқылы оксидтерді анықтайды.

2. Оксидтерді қышқылмен әрекеттестіріп тұз алады. Алынған тұздардың түсіне қарай қай оксид қай сынауықта екенін табады.

Ресурстар:

Семантикалық карта, тұз қышқылы, оксидтер.

СаО+2НСІ=

CaCI 2 +H 2 O

ақ түс

СuО+2НСІ=

CuCI 2 2 О

көк түс

Сабақтың кезеңдері:
Жұмыстың түрлері:
Мұғалімнің іс-әрекеттері: 2есеп: Жазуы жоқ үш сынауықта мырыш хлориді, мыс(ІІ) хлориді және калций хлориді берілген. Бір ғана реактивті пайдаланып тұздардың қай сынауықта екенін табу керек.
Оқушының іс-әрекеттері:

1. Тұздардың химиялық қасиеттерін еске түсіреді. (5-у)

2. Бұл жолы соның біреуімен реакция жүргізеді. Бұл тұздардан металл негіздерін алып, соның түсіне қарай тұздарды анықтайды

3. Мырыш гидроксиді екідайлы болғандықтан оны екіге бөліп, біріне негіз, екіншісіне қышқыл құйып түсіндіреді.

Ресурстар:

ZnCI 2 +2NaOH=

Zn(OH) 2 +

ақ қоймалжың

2NaCI

Zn(OH) 2 +2HCI=

ZnCI 2 +2H 2 O

Zn(OH) 2 +2NaOH=Na 2 ZnO 2 +2H 2 O

CuCI 2 +2NaOH=

Cu(OH) 2 +

көк түс

2NaCI

CaCI 2 +2NaOH=

Ca(OH) 2 +

ақ лай

2NaCI

Сабақтың кезеңдері:
Жұмыстың түрлері: 5. Сергіту сәті.
Мұғалімнің іс-әрекеттері: Ұлытау шығармашылығына билету.
Оқушының іс-әрекеттері:
Ресурстар: Бейнекөрніс
Сабақтың кезеңдері:
Жұмыстың түрлері:
Мұғалімнің іс-әрекеттері: 3 есеп: Олимпиада кезінде сапалық анализді қалай жасайтыны туралы берілген бастапқы түсінікті еске салып барып тапсырма беру. 4 сынауықта NaOH, CuCI 2 , Na 2 CO 3 , HCI берілген. Басқа реактивтерді пайдаланбай қайсысы қай сынауықта екенін табу.
Оқушының іс-әрекеттері:

1. Теориялық білімге сүйене отырып кесте-матрица сызады.

Тік бағанға анықталатын зат, көлденең бағанға да сол заттар жазылады. Қилысқан жердегі тұнба мен газ сандарына қарап эксперимент жасау кезінде қай зат нешінші сынауықта екенін анықтайды.

2. Тұнба түзілген немесе газ бөлінген заттардың реакция теңдеуін жазады.

3. Қортынды жазады.

Ресурстар:

Кесте -матрица

2NaOH+CuCI 2 =

Cu(OH) 2 +

көк тұнба

2NaCI

Na 2 CO 3 +2HCI=

2NaCI+H 2 O+

CO 2

газ

Сабақтың кезеңдері: 4. Қорытынды
Жұмыстың түрлері: Кері байланыс парағы.
Мұғалімнің іс-әрекеттері: Білгендеріңіздің сіздер үшін маңызы қандай?
Оқушының іс-әрекеттері: Сұраққа жауап береді.
Ресурстар: стикерлер.
Сабақтың кезеңдері: 5. Бағалау
Жұмыстың түрлері: Дескриптор арқылы
Мұғалімнің іс-әрекеттері: Оқушылырға берілген критерий бойынша бағалауын түсіндіру.
Оқушының іс-әрекеттері: Оқушылар дескриптор арқылы өз жұмысына және топ жұмысына баға береді.
Ресурстар: Дескриптор. Бағалау шкаласы.
Сабақтың кезеңдері:
Жұмыстың түрлері:
Мұғалімнің іс-әрекеттері:
Оқушының іс-әрекеттері:
Ресурстар:
Сабақтың кезеңдері: 6. Үйге тапсырма
Жұмыстың түрлері: Үйге тапсырма:Тұздардың алыну жолы мен қасиеттерін қайталау. 3, 4 эксперименттік есепті шығару.
Мұғалімнің іс-әрекеттері: Тақтаға үй тапсырмасын жазу.
Оқушының іс-әрекеттері: Күнделікке үй тапсырмасын жазады
Ресурстар:

Күнделік,

оқулық.

Бағалау парағы

Оқушының аты-жөні

Техника қауіпсіздік

ережесі

Сабаққа

мақсат қою

1 есеп

2есеп

10б

3есеп

20б

І топ
ІІ топ

ІІІ

топ

Мұғалімнің

бағасы

Оқушының аты-жөні:

1.

2.

3.

4.

Техника қауіпсіздікережесі2б:
Сабаққамақсат қою3б:
1 есеп5б:
2есеп10б:
3есеп20б:
І топ:
ІІ топ:
ІІІтоп:
Мұғалімніңбағасы:

Баллды 5 баллдық бағаға айналдыру шкаласы

Критерий бойынша балл
0-20
21-28
29-35
36-40
Критерий бойынша балл: Критерий бойынша проценттік балл
0-20: 0-50%
21-28: 51-74%
29-35: 75-89%
36-40: 90-100%
Критерий бойынша балл: 5 баллдық жүйе бойынша баға
0-20: 2
21-28: 3
29-35: 4
36-40: 5

Семантикалық карта

ақ
қара

негіздік

оксид

сумен

әрекеттеседі

қышқылмен

әрекеттеседі

тұз түзеді
: СаО
ақ:
қара:
негіздікоксид:
суменәрекеттеседі:
қышқылменәрекеттеседі:
тұз түзеді:
: СuO
ақ:
қара:
негіздікоксид:
суменәрекеттеседі:
қышқылменәрекеттеседі:
тұз түзеді:

Кесте-матрица

Заттар
NaOH
HCI
Na 2 CO 3
CuCI 2

Жалпы

нәтиже

Заттар: NaOH
NaOH: х
HCI:
Na2CO3:
CuCI2:
Жалпынәтиже:
Заттар: HCI
NaOH:
HCI: х
Na2CO3:
CuCI2:
Жалпынәтиже:
Заттар: Na 2 CO 3
NaOH:
HCI:
Na2CO3: х
CuCI2:
Жалпынәтиже:
Заттар: CuCI 2
NaOH:
HCI:
Na2CO3:
CuCI2: х
Жалпынәтиже:

Практикалық-матрица

Сынауықтар
1
2
3
4

Жалпы

нәтиже

Сынауықтар: 1.
1: х
2:
3:
4:
Жалпынәтиже:
Сынауықтар: 2.
1:
2: х
3:
4:
Жалпынәтиже:
Сынауықтар: 3.
1:
2:
3: х
4:
Жалпынәтиже:
Сынауықтар: 4.
1:
2:
3:
4: х
Жалпынәтиже:

1-сынауықта

2-сынауықта

3-сынауықта

4-сынауықта

1 есепке дескриптор

балл
: 1.
: Оксидтерді, тұздарды ажырата алады
балл: 1
: 2.
: Семантикалық картаны толтыруды біледі
балл: 1
: 3.
: Тұздардың алыну жолын біледі
балл: 1
: 4.
: Белгісіз заттарды анықтау жолдарын біледі.
балл: 1
: 5.
: Реакция теңдеуін дұрыс жаза алады
балл: 1
:
:
балл: 5 б

2 есепке дескриптор

балл
: 1.
: Тұздардың қасиеттерін біледі
балл: 2
: 2.
: Белгісіз тұздарды табу әдістерін ұсына алады
балл: 2
: 3.
: Тәжірибеге талдау жасай алады
балл: 3
: 4.
: Жұмыстың мақсатын анықтап, көрсете алады
балл: 3
:
:
балл: 10 б

3 есепке дескриптор

балл
: 1.
: Теориялық біліміне сүйеніп, кесте-матрица құра алады
балл: 5
: 2.
: Химиялық экспериментті топпен бірге жүргізе алады
балл: 10
: 3.
: Тәжирибе жүргізу барысында алынған нәтежелерді өз бетінше жүйелеп, қорытындылай алады
балл: 5
:
:
балл: 20 б

Химия пәнінен критериалды бағалау

Практикалық жұмыс

Сыныбы:8 мқ

Тақырып: Тұздар тақырыбына эксперименттік есептер шығару.

Мақсаты: Тұздардың алыну жолы, химиялық қасиеттері туралы алған теориялық білімін тәжірибе жүзінде іске асыру.


Ұқсас жұмыстар
Химиялық элементтердің атомдарының валенттілігі
Сарамандық жұмыс №3. 9 сынып
Химия мектепте
Реакция теңдеулері
Сызықтық алгоритмді программалау тақырыбына практикалық жұмыс
Физика практика-сараман
Оқушылар топ болып тапсырманы орындайды қолдану
Биологиядан ожсб жоспары
Қышқыл тұздар
Сұйықтар мен газдардағы қысым
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz