Файл қосу

Тұздар тақырыбына эксперименттік есептер шығару


Күні: Сыныбы: 8 мқ
сынып
Пәні: химия. Мұғалім: Кнашаева
Г.Е.
Тақырыбы: Тұздар тақырыбына эксперементтік есептер шығару..
Мақсаты: Тұздардың алыну жолы,химиялық қасиеттері туралы алған теориялық
білімін тәжірибе жүзінде іске асыру.
1.Эксперименттік есептерді шешу кезінде зертханалық құралдармен жұмыс істеу
дағдылары қалыптасады,пайдалану ерекшелігін үйренеді.
2.Оқушылардың талдау,қортынды жасау дағдылары дамыйды.
3.Техника хауіпсіздік ережесін сақтауды,сабақ уақтысын бағалауды үйренеді.
Күтілетін нәтиже:1.Теориялық білімін тәжірибе жүзінде іске асыра алады.
2.Сарамандық икемділігі дамиды.
3.Белгісіз заттарды анықтай алады.
Оқыту технологиясы: сын тұрғысынан ойлау, АКТ,семантикалық карта.
Сабақтың типі: практикалық сабақ
Сабақтың түрі: талдау,топпен жұмыс,жұппен жұмыс,ой қорыту,қортынды
жасау,бағалау.
Сабаққа қажетті құрал-жабдықтар:
Химия кабинетіндегі техника қауіпсіздік ережесі ,интерактивті
тақта,слайдтар,электронды оқулық,әртүрлі реактивтер,сынауықтар,семантикалық
карта үлгілері,дескрипторлар.

|Сабақтың |Жұмыстың түрлері|Мұғалімнің |Оқушының |Ресурстар |
|кезеңдері | |іс-әрекеттері |іс-әрекеттері | |
|1.Ұйымдасты|1.Сәлемдесу |1.Оқушылармен |1.Орнынан |Формула |
|ру |2.Түгелдеу |сәлемдеседі. |тұрып |жазылған |
| | |2.Оқушыларды |сәлемдесу. |қималар,оқу |
| | |түгелдеп,журналға |2.Кезекші |құралдары. |
| | |белгілейді. |жауап береді. | |
| |3.Топқа бөлу. |3.Тұздардың формуласы| | |
| | |жазылған қиындыларды |3.Формула | |
| | |құрастыру арқылы |құрастыру | |
| | |топқа бөлінуін |арқылы 3 топқа| |
| | |қадағалау. |бөлінеді. | |
|2.Кіріспе |Практикалық |1.Жетекші сұрақтар |1.Сұрақтарға |Техника |
| |сабақ |қою |жауап |қауіпсіздік |
| |болғандықтан | |беру,журналға |журналы. |
| |техника | |қол қою | |
| |қауіпсіздік | | | |
| |ережесін еске | | | |
| |түсіру. | | | |
|3.Негізгі |1.Сабақтың |1.Тақырыпты | |1.Слайд көрсету|
|бөлім |тақырыбын жазу. |түсіндіру. | | |
| |2.Сабаққа мақсат|2.Сабаққа мақсат | | |
| |қойдыру. |қоюларын тапсыру. | | |
| |3.Эксперименттік|3.Слайд арқылы |Әр топ өз | |
| |есептердің |эксперименттік есеп |ойларын | |
| |ерекшелігіне |терді шығарудың |қосады. | |
| |тоқталу. |ерекшелігін,олимпиада| | |
| | |кезінде ІІ кезең | | |
| | |тапсырмалары сапалық| | |
| | |анализге берілетін | | |
| | |болғандықтан осы | | |
| | |жұмысты алғандығын | | |
| | |түсіндіру | | |
| |4.Топ |3.Әр топқа | | |
| |тапсырмалары |тапсырмалар | | |
| | |беру,орындалуын | | |
| | |қадағалау. |Берілген | |
| | |1есеп: Екі сынауықта |тапсырмаларды | |
| | |СаО және СuО бар. |топпен | |
| | |Соларды тұздар алу |орындап,қорғау| |
| | |арқылы анықтау керек.|. |Семантикалық |
| | | |1.Оқушылар |карта,тұз |
| | | |оксидтердің |қышқылы,оксидте|
| | | |физикалық |р. |
| | | |қасиеттеріне | |
| | | |сүйене отырып,| |
| | | |семантикалық | |
| | | |картаны | |
| | | |толтыру арқылы| |
| | | |оксидтерді | |
| | | |анықтайды. |СаО+2НСІ= |
| | | |2.Оксидтерді |CaCI2+H2O |
| | | |қышқылмен |ақ түс |
| | | |әрекеттестіріп|СuО+2НСІ= |
| | | |тұз |CuCI2+Н2О |
| | | |алады.Алынған |көк түс |
| | | |тұздардың | |
| | | |түсіне қарай | |
| | | |қай оксид қай | |
| | | |сынауықта | |
| | | |екенін табады.| |
| | |2есеп: Жазуы жоқ үш |1.Тұздардың | |
| | |сынауықта мырыш |химиялық | |
| | |хлориді,мыс(ІІ) |қасиеттерін | |
| | |хлориді және калций |еске | |
| | |хлориді берілген. Бір|түсіреді.(5-у)|ZnCI2+2NaOH= |
| | |ғана реактивті |2.Бұл жолы |Zn(OH)2 + |
| | |пайдаланып тұздардың |соның |ақ қоймалжың |
| | |қай сынауықта екенін |біреуімен |2NaCI |
| | |табу керек. |реакция |Zn(OH)2+2HCI= |
| | | |жүргізеді.Бұл |ZnCI2+2H2O |
| | | |тұздардан |Zn(OH)2+2NaOH=N|
| | | |металл |a2ZnO2+2H2O |
| | | |негіздерін |CuCI2+2NaOH= |
| | | |алып,соның |Cu(OH)2 + |
| | | |түсіне қарай |көк түс |
| | | |тұздарды |2NaCI |
| | | |анықтайды |CaCI2+2NaOH= |
| | | |3.Мырыш |Ca(OH)2 + |
| | | |гидроксиді |ақ лай |
| | | |екідайлы |2NaCI |
| | | |болғандықтан | |
| | | |оны екіге | |
| | | |бөліп,біріне | |
| | | |негіз,екіншісі| |
| | | |не қышқыл | |
| | | |құйып | |
| | | |түсіндіреді. | |
| |5.Сергіту сәті. |Ұлытау | |Бейнекөрніс |
| | |шығармашылығына | | |
| | |билету. | | |
| | |3 есеп: Олимпиада |1.Теориялық | |
| | |кезінде сапалық |білімге сүйене| |
| | |анализді қалай |отырып | |
| | |жасайтыны туралы |кесте-матрица | |
| | |берілген бастапқы |сызады. |Кесте -матрица |
| | |түсінікті еске салып |Тік бағанға | |
| | |барып тапсырма беру.4|анықталатын | |
| | |сынауықта NaOH, |зат,көлденең | |
| | |CuCI2, Na2CO3 , HCI |бағанға да сол| |
| | |берілген.Басқа |заттар | |
| | |реактивтерді |жазылады.Қилыс| |
| | |пайдаланбай қайсысы |қан жердегі | |
| | |қай сынауықта екенін |тұнба мен газ | |
| | |табу. |сандарына | |
| | | |қарап | |
| | | |эксперимент | |
| | | |жасау кезінде | |
| | | |қай зат | |
| | | |нешінші | |
| | | |сынауықта | |
| | | |екенін |2NaOH+CuCI2= |
| | | |анықтайды. |Cu(OH)2+ |
| | | | |көк тұнба |
| | | |2.Тұнба |2NaCI |
| | | |түзілген |Na2CO3+2HCI= |
| | | |немесе газ |2NaCI+H2O+ |
| | | |бөлінген |CO2 |
| | | |заттардың |газ |
| | | |реакция | |
| | | |теңдеуін | |
| | | |жазады. | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | |3.Қортынды | |
| | | |жазады. | |
|4.Қорытынды|Кері байланыс |Білгендеріңіздің |Сұраққа жауап |стикерлер. |
| |парағы. |сіздер үшін маңызы |береді. | |
| | |қандай? | | |
|5. Бағалау | Дескриптор |Оқушылырға берілген |Оқушылар |Дескриптор. |
| |арқылы |критерий бойынша |дескриптор |Бағалау |
| | |бағалауын түсіндіру. |арқылы өз |шкаласы. |
| | | |жұмысына және | |
| | | |топ жұмысына | |
| | | |баға береді. | |
| | | | | |
|6.Үйге |Үйге |Тақтаға үй |Күнделікке үй |Күнделік, |
|тапсырма |тапсырма:Тұздард|тапсырмасын жазу. |тапсырмасын |оқулық. |
| |ың алыну жолы | |жазады | |
| |мен қасиеттерін | | | |
| |қайталау.3,4 | | | |
| |эксперименттік | | | |
| |есепті шығару. | | | |

Бағалау парағы

|Оқушының |Техника |Сабаққа |1 есеп |2есеп |
|аты-жөні |қауіпсіздік |мақсат қою | | |
| |ережесі |3б | | |
| |2б | |5б |10б |
|Критерий |0-50% |51-74% |75-89% |90-100% |
|бойынша | | | | |
|проценттік | | | | |
|балл | | | | |
|5 баллдық жүйе|2 |3 |4 |5 |
|бойынша баға | | | | |

Семантикалық карта

| |ақ |қара |негіздік |сумен |қышқылмен |тұз |
| | | |оксид |әрекеттеседі|әрекеттеседі|түзеді |
| | | | | | | |
|СаО | | | | | | |
|СuO | | | | | | |

Кесте-матрица

|Заттар |NaOH |HCI |Na2CO3 |CuCI2 |Жалпы |
| | | | | |нәтиже |
|NaOH | х | | | | |
|HCI | | х | | | |
|Na2CO3 | | | х | | |
|CuCI2 | | | | х | |

Практикалық-матрица

|Сынауықтар | 1 | 2 | 3 | 4 |Жалпы |
| | | | | |нәтиже |
| 1. | х | | | | |
| 2. | | х | | | |
| 3. | | | х | | |
| 4. | | | | х | |

1-сынауықта
2-сынауықта
3-сынауықта
4-сынауықта

1 есепке дескриптор

| | |балл |
|1. |Оксидтерді,тұздарды ажырата алады |1 |
|2. |Семантикалық картаны толтыруды біледі |1 |
|3. |Тұздардың алыну жолын біледі |1 |
|4. |Белгісіз заттарды анықтау жолдарын біледі. |1 |
|5. |Реакция теңдеуін дұрыс жаза алады |1 |
| | |5 б |

2 есепке дескриптор

| | |балл |
|1. |Тұздардың қасиеттерін біледі |2 |
|2. |Белгісіз тұздарды табу әдістерін ұсына алады |2 |
|3. |Тәжірибеге талдау жасай алады |3 |
|4. |Жұмыстың мақсатын анықтап,көрсете алады |3 |
| | |10 б |

3 есепке дескриптор

| | |балл |
|1. |Теориялық біліміне сүйеніп, кесте-матрица құра алады |5 |
|2. |Химиялық экспериментті топпен бірге жүргізе алады |10 |
|3. |Тәжирибе жүргізу барысында алынған нәтежелерді өз бетінше |5 |
| |жүйелеп , қорытындылай алады | |
| | |20 б |

Химия пәнінен критериалды бағалау

Практикалық жұмыс
Сыныбы:8 мқ
Тақырып: Тұздар тақырыбына эксперименттік есептер шығару.
Мақсаты: Тұздардың алыну жолы,химиялық қасиеттері туралы алған теориялық
білімін тәжірибе жүзінде іске асыру.
|Мақсат |Өлшемдері |Дескрипторлар |Нәтижесі |
|тары | | | |
|ОМ |Білу және түсіну |Д1 |Қоршаған табиғи ортадағы | | |
| | | |болып жатқан | | |
| | | |құбылыстарды тусіндіре | | |
| | | |алады ; тұздардың алыну | | |
| | | |жолдарын біледі | | |
| | | Д2|Оксидтердің физикалық | | |
| | | |қасиеттерін біледі | | |
| | |Д3 |Тұздардың химиялық | | |
| | | |қасиеттерін біледі | | |
| | |Д4 |Оқулықтағы мәтіннен | | |
| | | |қажетті ақпаратты тауып , | | |
| | | |химиялық ұғымдарды дұрыс | | |
| | | |түсінеді | | |
| | |Д5 |Белгісіз заттарды анықтай | | |
| | | |алады. | | |
| |Қолдану |Д1 |Орындалған тәжиребиелерге | | |
| | | |өз бетінше талдау жасай | | |
| | | |алады және жумыстың | | |
| | | |мақсатын анықтап, | | |
| | | |көрсете алады | | |
| | |Д2 |Реакция теңдеуін жаза | | |
| | | | | | |
| | | |алады | | |
| |Сыни тұрғыдан ойлау|Д1 |Кесте-матрицаны қолдана | | |
| |және зерттеу | |отырып ,белгісіз заттарды | | |
| | | |анықтауға болжам жасайды, | | |
| | | |гипотеза ұсына алады. | | |
| | |Д2 |Кесте-матрицаны негізге | | |
| | | |алып белгісіз заттардың | | |
| | | |қай сынауықта екенін | | |
| | | |болжай алады | | |
| |Коммуникация және |Д1 |Алынған нәтижелерді өз | | |
| |рефлекция | |бетінше | | |
| | | |жүйелеп,қорытындылай алады| | |

Бағалау
|А критерийі | |балл |
|Білу |Оксидтерді,тұздарды ажырата алады | 2 |
| |Семантикалық картаны толтыруды біледі | 2 |
| |Кесте-матрица мәнін ұғады . | 2 |
| |Белгісіз заттарды анықтау жолдарын біледі. | 2 |

|В критерийі | | |
|Түсіну |Оқулықтағы мәтіннен қажетті ақпаратты табады,химиялық| 3 |
| |ұғымдарды дұрыс түсінеді. | |
| |Белгісіз заттарды табу әдістерін ұсына алады | 3 |
| |Жасырылған заттарды табу әдісін түсіндіре алады | 3 |

|С критерийі | | |
|Сыни тұрғыдан|Бейорганикалық қосылыстардың қасиеттерін зерттеу | 3|
|ойлау және |әдістерін анықтай алады,кесте-матрица құра алады. | |
|зерттеу | | |

|Д критерийі | | |
|Қолдану |Орындалған тәжіребиелерге өз бетінше талдау жасай | 5 |
| |алады | |
| |Өз бетінше жұмыстың мақсатын анықтап , көрсете алады | |
| |Танып білу , ұғынуға қажетті іс – әрекетті өздігінен | 5|
| |ұйымдастыра алады | |

|Е критерийі | | |
|Коммуникация | Химиялық экспириментті топпен бірге жүргізе алады | 5|
|және рефлексия| | |
| |Тәжирибе жүргізу барысында алынған нәтежелерді өз | |
| |бетінше жүйелеп , қорытындылай алады |5 |
|Жалпы балл | | 40 |

Баллды 5 баллдық бағаға айналдыру шкаласы
|Критерий |0-20 |21-28 |29-35 |36-40 |
|бойынша балл | | | | |
|Критерий |0-50% |51-74% |75-89% |90-100% |
|бойынша | | | | |
|проценттік | | | | |
|балл | | | | |
|5 баллдық жүйе|2 |3 |4 |5 |
|бойынша баға | | | | |


Ұқсас жұмыстар
Химиялық элементтердің атомдарының валенттілігі
Сарамандық жұмыс №3. 9 сынып
Химия мектепте
Реакция теңдеулері
Сызықтық алгоритмді программалау тақырыбына практикалық жұмыс
Физика практика-сараман
Оқушылар топ болып тапсырманы орындайды қолдану
Биологиядан ожсб жоспары
Қышқыл тұздар
Сұйықтар мен газдардағы қысым
Пәндер