Қиял арманға жетелейді. 3-сынып

Батыс Қазақстан облысы

Орал қаласы

№30 ОЖББМ

Өзін-өзі тану пәні мұғалімі Азербаева Светлана Құттығұлқызы

Өзiн-өзi тану сабағының жоспары

Мектеп: №30 ОЖББМ

Тақырып «Қиял арманға жетелейді» 5-сабақ

Құндылық Ішкі тыныштық

Қасиеттер Шыдамдылық, тәртіп, сыпайылық

Мұғалiм Азербаева С. Қ

Сынып:3

Оқушылар саны:25

Сабақ мақсаты:Қиял арманға жетелейді тақырыбы бойынша ішкі тыныштык құндылығын ашу

Міндеттері:

  1. Балаларды шыдамдылыққа үйрету арқылы қиял арман туралы түсінігін қалыптастыру;
  2. Оқушылардың тәртіп туралы ұғымын кеңейту;
  3. Сыпайылыққа тәрбиелеу
Ресурстар:(құралдар, мәлiметтер)
Сабақ мақсаты:Қиял арманға жетелейді тақырыбы бойынша ішкі тыныштык құндылығын ашуМіндеттері:Балаларды шыдамдылыққа үйрету арқылы қиял арман туралы түсінігін қалыптастыру;Оқушылардың тәртіп туралы ұғымын кеңейту;Сыпайылыққа тәрбиелеу:

Сабақ барысы:

  1. Ұйымдастыру кезеңi.

Оқушыларды топқа бөлу түстермен

«Су асты патшалығына саяхат» Тыныштық сәтi. (баяу әуен)

  1. Үй тапсырмасын сұрау«Ана қиялы» әңгімесі .

5-сабақ

  1. Ана қиялы қандай ниетпен пайда болды, деп ойлайсыңдар?
  2. Сендердің қандай қиялдарың арманға ұласты?
  3. Ол қалай жүзеге асты?
Ресурстар:(құралдар, мәлiметтер): Сабақ барысын талқылау:
Сабақ мақсаты:Қиял арманға жетелейді тақырыбы бойынша ішкі тыныштык құндылығын ашуМіндеттері:Балаларды шыдамдылыққа үйрету арқылы қиял арман туралы түсінігін қалыптастыру;Оқушылардың тәртіп туралы ұғымын кеңейту;Сыпайылыққа тәрбиелеу:

Дәйек сөз. « Армансыз адам болмайды»

Халық мақалы

  1. Қиял, арман деген не?
  2. Адам қиялы іс жүзіне қалай асады деп ойлайсыңдар?
  3. Неге армансыз адам болмайды?
Ресурстар:(құралдар, мәлiметтер):
Сабақ мақсаты:Қиял арманға жетелейді тақырыбы бойынша ішкі тыныштык құндылығын ашуМіндеттері:Балаларды шыдамдылыққа үйрету арқылы қиял арман туралы түсінігін қалыптастыру;Оқушылардың тәртіп туралы ұғымын кеңейту;Сыпайылыққа тәрбиелеу:

Әңгiмелеу (сұхбат) .

Аңыз әңгіме : «Арманға қанат бітеді»

№46, 15 қараша 2011 жыл «Ұлан» газетіне жарияланған мақала

Айдос бүгін тағы да үйінде жалғыз қалды. Ол өзі сүп-сүйкімді 5 жасар бала. Іші пысып не істерін білмеді. Бір кезде . . . Еденнің көтеріліп бара жатқанын сезді. Еден астынан әп-әдемі, кішкене бала шықты.

  • Сен кімсің? Не болды? - Қорыққанынан Айдостың даусы дірілдеп шықты. Ол айқайлап жіберуге дайын еді.
  • Атым Кішкентай! Сен маған қарап таңдаңба, мен жер асты тұрғынымын.

Оның мәдениетті сөйлегеніне Айдос қайран қалды.

  • І-і-і . . . Менің есімім . . .
  • Ия білемін. Сенің атың Айдос.
  • Оны қайдан білесің?
  • Мен бәрін білемін.

Олар үнсіздік еліне кіріп кетті. Бұл үнсіздікті Айос бұзды.

  • Теледидар көреміз бе? - деді жай ғана.
  • Теледидар көу өте зиян. Ол көру, есту мүшелерін әлсіретеді, - деді Кішкентай.
  • Кішкентай . . . Менің досым боласың ба?
  • Әрине!-деді ол қуана.

Міне тағы да тыныштық.

Айдос, сен нені армандайсың?

  • Менің арманым асқар таудан да үлкен. Біріншісі - мектепке бару. Онда достар табу. Ал сенің ше? - Ол өзіне риза болды. Қалайша әдемі сөйледі, анасы естігенде ғой . . .
  • Ал менің арманым . . .

Сол кезде есік тоқылдады.

  • Мен сені ата-анаммен таныстырайын, сен менің алғашқы досымсың!
  • Жоқ, кейін, - деп кішкентай бала еден астына кіріп, ғайып болды.

Есіктен ата-анасы кірді. Екі бетін кезек-кезек сүйіп жатыр.

  • Жалғасы бар. Күткен арманы орындалады. Бала екі аяғынан жүріп мектепке барады.
  1. Айдостың арманы не еді?
  2. Айдостың арманының орындалуына кім көмектесті?
  3. Айдостың қиялы неге жетеледі?
Ресурстар:(құралдар, мәлiметтер):
Сабақ мақсаты:Қиял арманға жетелейді тақырыбы бойынша ішкі тыныштык құндылығын ашуМіндеттері:Балаларды шыдамдылыққа үйрету арқылы қиял арман туралы түсінігін қалыптастыру;Оқушылардың тәртіп туралы ұғымын кеңейту;Сыпайылыққа тәрбиелеу:

Шығармашылық жұмыс, топтық жұмыс.

Плакатқа сурет салу тыныштықта.

Ресурстар:(құралдар, мәлiметтер):
Сабақ мақсаты:Қиял арманға жетелейді тақырыбы бойынша ішкі тыныштык құндылығын ашуМіндеттері:Балаларды шыдамдылыққа үйрету арқылы қиял арман туралы түсінігін қалыптастыру;Оқушылардың тәртіп туралы ұғымын кеңейту;Сыпайылыққа тәрбиелеу:

Топпен ән айту.

Біз өмірдің гүліміз
Сөзін жазған С. Молдасынұлы
Әнін жазған Ф. Жолдасова
Бал-балалық, балдырған шақ сан арман,

Барлық бала армандауға жаралған.

Кел, достарым, әндетіңдер, билеңдер,

Гүлденсін деп атамекен қара орман.

Болашақтың иесіміз бәріміз,

Туған жердің түрлендірер нәріміз.

Алтын бесік - ұлан байтақ елімде,

Жарқын болсын шырқап айтар әніміз

Ресурстар:(құралдар, мәлiметтер):
Сабақ мақсаты:Қиял арманға жетелейді тақырыбы бойынша ішкі тыныштык құндылығын ашуМіндеттері:Балаларды шыдамдылыққа үйрету арқылы қиял арман туралы түсінігін қалыптастыру;Оқушылардың тәртіп туралы ұғымын кеңейту;Сыпайылыққа тәрбиелеу:

Үй тапсырмасы.

6-сабақ» «Ата өсиеті» оқуға

Ресурстар:(құралдар, мәлiметтер):
Сабақ мақсаты:Қиял арманға жетелейді тақырыбы бойынша ішкі тыныштык құндылығын ашуМіндеттері:Балаларды шыдамдылыққа үйрету арқылы қиял арман туралы түсінігін қалыптастыру;Оқушылардың тәртіп туралы ұғымын кеңейту;Сыпайылыққа тәрбиелеу:

Тыныштық, тыныштық, тыныштық бар жерде,

Тыныштық, тыныштық, тыныштық бүкіл әлемде.

(Жақсы қатысқан оқушыларды мадақтау)

Сабақты аяқтау

Ресурстар:(құралдар, мәлiметтер):

Ұқсас жұмыстар
Өзін-өзі тануға-омж,3 сынып, 1 модуль
Ертегі кейіпкерлерін бейнелеу
Директор болуды армандамаған мұғалім, мұғалім бе?
Ынтымақты отбасы
Арман - жарқын болашақ бейнесі. Арман құндылығы оның әлеуметтік, қоғамдық сипатын кеңейту
Ұстазым, ұлағатым, үлгі-өнегем!
2 сынып. қазақ тілі. дауыссыз б мен п
Кім ойшыл
М.Монтессори технологиясын қолданудың әдіс - тәсілдері
Арман деген көп белес, біріне шықсаң бірі бар
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz