Сабақ жоспары :: Мектеп алды білім беру, бастауыш сыныптар

Файл қосу

Қиял арманға жетелейді. 3-сынып


Батыс Қазақстан облысы
Орал қаласы
№30 ОЖББМ
Өзін-өзі тану пәні мұғалімі Азербаева Светлана Құттығұлқызы

Өзiн-өзi тану сабағының жоспары

Мектеп: №30 ОЖББМ
Тақырып <<Қиял арманға жетелейді>> 5-сабақ
Құндылық Ішкі тыныштық
Қасиеттер Шыдамдылық, тәртіп, сыпайылық
Мұғалiм Азербаева С.Қ
Сынып:3
Оқушылар саны:25

Сабақ мақсаты:Қиял арманға жетелейді тақырыбы бойынша ішкі тыныштык құндылығын ашу
Міндеттері:
* Балаларды шыдамдылыққа үйрету арқылы қиял арман туралы түсінігін қалыптастыру;
* Оқушылардың тәртіп туралы ұғымын кеңейту;
* Сыпайылыққа тәрбиелеу

Ресурстар:(құралдар, мәлiметтер)
Сабақ барысы:
* Ұйымдастыру кезеңi.
Оқушыларды топқа бөлу түстермен

<<Су асты патшалығына саяхат>> Тыныштық сәтi.(баяу әуен)

* Үй тапсырмасын сұрау <<Ана қиялы>> әңгімесі .
5-сабақ
* Ана қиялы қандай ниетпен пайда болды, деп ойлайсыңдар?
* Сендердің қандай қиялдарың арманға ұласты?
* Ол қалай жүзеге асты?

Сабақ барысын талқылау:
Дәйек сөз. <<Армансыз адам болмайды>>
Халық мақалы
* Қиял, арман деген не?
* Адам қиялы іс жүзіне қалай асады деп ойлайсыңдар?
* Неге армансыз адам болмайды?

Әңгiмелеу (сұхбат).
Аңыз әңгіме: <<Арманға қанат бітеді>>
№46, 15 қараша 2011 жыл <<Ұлан>> газетіне жарияланған мақала
Айдос бүгін тағы да үйінде жалғыз қалды. Ол өзі сүп-сүйкімді 5 жасар бала. Іші пысып не істерін білмеді. Бір кезде... Еденнің көтеріліп бара жатқанын сезді. Еден астынан әп-әдемі, кішкене бала шықты.
* Сен кімсің? Не болды? - Қорыққанынан Айдостың даусы дірілдеп шықты. Ол айқайлап жіберуге дайын еді.
* Атым Кішкентай! Сен маған қарап таңдаңба, мен жер асты тұрғынымын.
Оның мәдениетті сөйлегеніне Айдос қайран қалды.
* І-і-і... Менің есімім...
* Ия білемін. Сенің атың Айдос.
* Оны қайдан білесің?
* Мен бәрін білемін.
Олар үнсіздік еліне кіріп кетті. Бұл үнсіздікті Айос бұзды.
* Теледидар көреміз бе? - деді жай ғана.
* Теледидар көу өте зиян. Ол көру, есту мүшелерін әлсіретеді,- деді Кішкентай.
* Кішкентай... Менің досым боласың ба?
* Әрине!-деді ол қуана.
Міне тағы да тыныштық.
Айдос, сен нені армандайсың?
* Менің арманым асқар таудан да үлкен. Біріншісі - мектепке бару. Онда достар табу. Ал сенің ше? - Ол өзіне риза болды. Қалайша әдемі сөйледі, анасы естігенде ғой...
* Ал менің арманым...
Сол кезде есік тоқылдады.
* Мен сені ата-анаммен таныстырайын, сен менің алғашқы досымсың!
* Жоқ, кейін,- деп кішкентай бала еден астына кіріп, ғайып болды.
Есіктен ата-анасы кірді. Екі бетін кезек-кезек сүйіп жатыр.
* Жалғасы бар. Күткен арманы орындалады. Бала екі аяғынан жүріп мектепке барады.

* Айдостың арманы не еді?
* Айдостың арманының орындалуына кім көмектесті?
* Айдостың қиялы неге жетеледі?

Шығармашылық жұмыс, топтық жұмыс.
Плакатқа сурет салу тыныштықта.

Топпен ән айту.
Біз өмірдің гүліміз Сөзін жазған С.Молдасынұлы Әнін жазған Ф. ЖолдасоваБал-балалық, балдырған шақ сан арман,
Барлық бала армандауға жаралған.
Кел, достарым, әндетіңдер, билеңдер,
Гүлденсін деп атамекен қара орман.
Болашақтың иесіміз бәріміз,
Туған жердің түрлендірер нәріміз.
Алтын бесік - ұлан байтақ елімде,
Жарқын болсын шырқап айтар әніміз

Үй тапсырмасы.
6-сабақ>> <<Ата өсиеті>> оқуға

Тыныштық, тыныштық, тыныштық бар жерде,
Тыныштық, тыныштық, тыныштық бүкіл әлемде.
(Жақсы қатысқан оқушыларды мадақтау)
Сабақты аяқтау


Ұқсас жұмыстар
Өзін-өзі тануға-омж,3 сынып, 1 модуль
Ертегі кейіпкерлерін бейнелеу
Директор болуды армандамаған мұғалім, мұғалім бе?
Ынтымақты отбасы
Арман - жарқын болашақ бейнесі. Арман құндылығы оның әлеуметтік, қоғамдық сипатын кеңейту
Ұстазым, ұлағатым, үлгі-өнегем!
2 сынып. қазақ тілі. дауыссыз б мен п
Кім ойшыл
М.Монтессори технологиясын қолданудың әдіс - тәсілдері
Түлкі мен қасқыр
Пәндер