Сабақ жоспары :: Өзін-өзі тану
Файл қосу
Табиғатқа құштармын
Өзiн-өзi тану сабағы
Мектеп Дөң орта мектебі Мерзiм 28.08.2014 № 27
Тақырып Табиғатқа құштармын
Құндылық Қиянат жасамау Қасиеттер:аялы қарым-қатынас ,қамқорлық.
Мұғалiм Турлыбаева А.Ж Класс 1 Оқушылар саны 18
|Сабақ мақсаты:Табиғатқа «Қиянат жасамау» ұғымының |Ресурстар: |
|адамгершілік құндылығы ретіндегі мәнін ашу. |(құралдар, |
|Міндеттері: |мәлiметтер) |
|- Табиғатқа қамқорлық қажет ететінін туралы білімдерін | |
|кеңейту. | |
|-Оқушылардың табиғатқа аялы қарым-қатынастарын дамыту. | |
|-Табиғатты сүюге тәрбиелеу. | |
|Сабақ барысы: |Сабақ барысын |
|Ұйымдастыру кезеңi. |талқылау: |
|1.Сәлемдесу. | |
|2.Оқушыларды түгіндеу. | |
|3.Ережелердіқайталау:сабақтабіз | |
|тәртіп,талап,тыныштық,татулық,тазалық қатан сақтауымыз | |
|керек | |
|.2. Тыныштық сәтi. «Орманға ойша серуен» | |
|Балалар, дұрыс отырайық,арқаларыңызды түзу | |
|ұстайық,қолдарыңызды партаға қоюға болады,көздеріңізді | |
|жұмайық. Сіз табиғаттың ең көркем жерінде екенін елестеңіз.| |
|Сіз жұмсақ, жасыл шалшықта жалаң аяқ жүрсіз. (тыныштық). | |
|Жасыл шөп сіздің аяғынызды сипап жатқан сезімде боласыз. | |
|(тыныштық). Күннің көзі жер бетін қыздыруда. | |
|(тыныштық).Сіз гүлдің, шөптің және балдың иісін сезесіз. | |
|(тыныштық). Өзеннің сыңғырлағанын, көңілді құстар ән салып | |
|жатқанын естисіз. (тыныштық). | |
|Тыныштықта тұрып, өзімізді тындайық, табиғат-анамызды | |
|тындайық. Алақаңдарыңызды күннің көзіне жайыңыз. | |
|(тыныштық).Көк аспаннан және көктемгі жылы күннің | |
|сәулелерін сезіңіз (тыныштық).1,2,3 көзімізді | |
|ашайық.Қолымызды жайып, бізге өмір, денсаулық, қуаныш және | |
|жақсы көңіл күй сыйлаған Ана-Табиғатқа «Рахмет» деп | |
|айтайық. | |
|Сізге «тыныштық сәті» ұнады ма?Қандай сезімде болдыңдар? | |
|3.Үй тапсырмасын тексеру. | |
| | |
|-Мәтінді оқып келдіңдер ме?/Ә.Ысқақовтың «Табиғат деген | |
|не?»әңгімесі/Әңгіменің мазмұнын сұрау. | |
|Сұрақтар: | |
|-Сонымен, балалар Табиғатқа не жатады екен? | |
|-Неліктен табиғатты Анаға теңейміз? | |
|-Табиғаттың адамға жасаған қамқорлығы дегенді қалай | |
|түсінесіңдер? | |
|- Өзің табиғатқа қандай қамқорлық жасадың? | |
| Дәйексөз. | |
|«Таза болса табиғат,аман болар адамзат» Ф.Оңғарсынова | |
|-Табиғатсыз өмір сүру мүмкін бе? | |
|-Егер адамдар ағаштарды кесіп,гүлдерді | |
|жұлып,ауаны,суды,жерді ластаса не болады?Қалай | |
|ойлайсыңдар?/балалардың жауаптары/ | |
|Бүгінгі сабағымыздағы дәйексөзді дәптерге жазып | |
|алайық/дәптер,47бет/ | |
|Әңгiмелеу (сұхбат). |«Өзін-өзі |
|Үзілген гүл |тану» |
|Кеңес Оразбекұлы |журналы |
|Бүгін Жамал апай табиғат туралы, оның адамзат үшін маңызы | |
|жөнінде әңгімелеген. | |
|Гүлмінез сабақтан келе салысымен, асханадан пышақ пен шыны | |
|ыдыс алып, үй сыртындағы қыратқа шығып кетті. | |
|Біраздан кейін жүзі гүл-гүл жайнап, қайтып оралды. | |
|Қолындағы шыны ыдысқа қырдың ақ гүлдерін толтырып жинаған | |
|еді. Оларды бақша ішіндегі гүл егетін алаңға отырғыза | |
|бастады. | |
|Осы кезде үйден шешесі шықты. Қызын бақша ішінде көрдіде, | |
|жанына келді. | |
|-Қарашы, апа. Мына әдемі бәйшешектерді адырдан қазып алдым.| |
|Біздің Жамал апай айтты: «Табиғатты қорғау керек» деп... | |
|-Сен оларды қорғаудың орнына, өсіп тұрған жерінен үзіп | |
|әкелдің ғой. | |
|-Иә, міне, қарасайшы, тамырлары бар. Қайтадан отырғызып | |
|жатырмын. Мен бұларға күнде су құйып күтетін болам. | |
|Әйтпесе, далада оларға ешкім қарамайды. Жазға жетпейқурап | |
|қалатыны содан... | |
|Шешесі мырс етіп күліп жіберді де, іле салмақты күйге | |
|ауысып: | |
|-Сен дұрыс жасамадың, Гүлмінез,- деді. –Табиғатта не | |
|нәрсенің болса да өз орны, заңдылығы бар. Бұл бәйшешектер –| |
|көктемнің хабаршысы. Ерте гүлдейтіні де содан. Бұлар | |
|қурағанымен, орнын басқа гүлдер басады. Сонысымен де адамға| |
|қымбат. Мына гүлдер қай жерде гүлдесе, сол жерде ұрық | |
|шашып, ендігі жылы тағы өніп шығар еді. Ал сен оларды | |
|білместікпен зорлап әкелдің. Егер Жамал апайыңнан | |
|«Табиғатты қалай қорғаймыз?» деп сұрап алғаныңда, бұл іс | |
|болмас еді. | |
|Гүлмінездің жүзі қызарып, төмен қарады. Шешесі қызының | |
|шашынан сипап: | |
|- Бұларды енді осы орнынан қозғамай-ақ қой. Екінші рет | |
|қателік жасамауға тырыс. Жүр үйге, тамақ суып қалады, | |
|-деді. | |
|Гүлмінез ілбіп басып шешесінің соңынан ерді. Сөйтсе де оның| |
|санасында «Табиғатты қалай қорғаймыз?» деген сауал | |
|жаңғырықтай қайталанғандай болды. Осыны келесі сабақта | |
|апайынан сұрап алуға бекінді. | |
| | |
|Мәтін бойынша сұрақтар қою: | |
|1. Гүлмінез неліктен бәйшешекті үзіп әкеліп, үйінің маңына | |
|отырғызды? | |
|2. Гүлмінездің әрекетіне анасы қалай жауап берді? | |
|3. Гүлмінездің іс- әрекеті туралы не айтуға болады? | |
|4. Анасының «табиғаттың өз орны, заңдылығы бар»деген сөзін | |
|қалай түсіндіруге болады? Мысал келтіріңдер | |
|5. Гүлмінездің «Табиғатты қалай қорғаймыз?» деген сұрағына | |
|қалай жауап берер едіңдер? | |
|Шығармашылық жұмыс, топтық жұмыс.(топқа түрлі қағаздан | |
|жасалған гүлдер арқылы бқленеді) | |
|Жағдаяттар шешу: | |
|1 топ: Сен келе жатырсың, екі бала жас шыбықты сындырып | |
|жатыр екен. Сенің әрекетің?(сахналау) | |
|2 топ: Тәртіпсіз бір бала құстарға тас атқылап жүр. Соны | |
|көргенде, сенің іс әрекетің?(сахналау) | |
|Талдау: неліктен осындай әрекет жасадыңыз? | |
| | |
| | |
|Топпен ән айту.Ертегілер әлемі | |
|АйгерімҚалаубаева | |
|Ғажайып түс көрдім, | |
|Таң ата мен бүгін, | |
|Ертегі әлемнің қызығында жүрдім, | |
|Нұрына шомылдым бүгін. | |
|Жұлдыз, айы көркем, | |
|Әдемі еді неткен, | |
|Құстары сөйлейді, | |
|Бұлттары тербейді, | |
|Мен оянып кеттім, әттең! | |
|Қ/сы: | |
|Ертегілер, ертегілер, | |
|Неге мені ертпедіңдер, | |
|Әлемдеріңнің ғажап күйін шертпедіңдер сендер? | |
|Ертегілер, ертегілер, | |
|Неге мені ертпедіңдер, | |
|Әлемдеріңнің ғажап күйін шертпедіңдер сендер? | |
|Гүл тердім бұлттардан, | |
|Әр гүлде бір арман, | |
|Таусылмайтын тәтті, | |
|Сыя келіп жатты | |
|Жан біткеннің бәрі маған. | |
|Үй тапсырмасы. |«Өзін-өзі |
|«Орманшының баласы»мәтінін оқып келу. |тану»оқулығы 1|
|Өздеріңе ұнаған табиғат көріністерінің суретін салып |сынып,28 |
|келесіңдер |сабақ. |
| |Дәптер,35б. |
|Соңғы тыныштық сәтi. баяу музыка ойнатылады;оқушылар | |
|көздерін жұмып,бүгінгі сабақтан не үйренгендерін естеріне | |
|алып,іштей өздеріне,мұғалімге,барлық әлемге | |
|тыныштық,сүйіспеншілік жолдап,ризашылықтарын | |
|білдіреді/Сабаққа қатысқандарына рахмет | |
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz