Сабақ жоспары :: География
Файл қосу
Қазақстан аумағының географиялық зерттелу тарихы
уақыты
Сағат саны
Тарау/ тақырыбы, мақсаты
Күтілетін нәтиже
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер, оқыту формасы
Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы
Оқушылардың оқып үйрену барысын бағалау
Негізгі дереккөздері, құрал-жабдықтар
1
2
3
4
5
6
7
8
Тараудың тақырыбы:
Қазақстан аумағының географиялық зерттелу тарихы.
Мақсаты:
Қазақ жері және оның табиғат жағдайлары туралы әр кезеңдегі зерттеулер мен зерттеушілер туралы оқып үйрену.
а\Қазақ жеріндегі тарихи ескерткіштер,ежелгі қалалар туралы біледі. В\Астрономия,
картография негізін қалаған ұлы ғалымдарды анықтап,олардың еңбектеріне талдау жасайды.
с\Табиғат компоненттері арасындағы өзара байланыстқа негізделген кешенді географиялық зерттеулердің маңызын түсіндіреді.
Жаңа тәсілдер:
<<Оқыту үшін бағалау және оқытуды бағалау>>, <<Оқытуды басқару және көшбасшылық>>, "Диалогтық оқыту және оқу", "Қалай оқу керектігін үйрену"
Сыни тұрғысынан ойлау: <<Сұрақты ұстап ал>><<Өрмекші торы>>, <<Ыстықорындық>>,
<<Өкіл>>, <<Конверт сұрақ>> <<Инсерт>>, <<Айналмалы бекет>>, <<Кезбе тілші>> <<Серпілген сауал>> <<Әліпби желісі>>
Кері байланыс:
"Мадақтау сэндвичі"
"Сұрақтары бар қорап"
"Post-It", <<Блоб ойын алаңы>>, <<Жапсырма қағаздар>> <<Талқылау бойынша серіктестер>> <<Детальдарды қосу>>
АКТ-ны қолдану: белсенді тақтамен жұмыс, таныстырылым, видео
Оқыту формасы:
Топтық,жұптық, жеке, жаппай.
Барлық оқушыға:
психология
лық сергіту сәттері,
постер дайындау,
оқулықпен картамен,жұмыс дәптерімен жұмыс.
Кеңейтілген А,В,С
деңгейіндегі
тапсырмалар:
Топшамалар,кестелер,дидактикалық материалдармен,
Маршруттық картамен жұмыс
Формативті бағалау:
Ынталандыру мақсатында қолдау көрсету.
<<Қолпаштау>> <<Бағдаршам>> <<Өзін-өзі бағалау>> <<Смайлик>>
<<Басбармақ>> <<Жұптық бағалау>>
Суммативті бағалау: (тест)
Оқулық:
Қазақстанның физикалық географиясы.
Авторлары:
Ә.Бейсенова.
К.Карпеков
Алматы <<Атамұра>>
2012ж
Әдістемелік нұсқаулық,
Атлас,кескін карта
Жұмыс дәптері
Кесте
Белсенді тақтада көрсетілетін презентациялар,
бағалау парақтары,
флипчарт, маркер,
ресурстар стикерлер,
смайликтер, ғаламтордан алынған мәліметтер, желім,суреттер
1
Тақырыбы:
Қазақ жерінің ерте кездегі географиялық зерттелуі.
Мақсаты:
Қазақ жері және оның табиғат жағдайлары туралы алғашқы мағлұматтар туралы оқып үйрену.
а\Ерте кезеңдегі зерттеушілер туралы біледі
в\Грек,араб,қытай зерттеушілерінің саяхаттары туралы әңгімелеп, картаны пайдала отырып олардың саяхаттарының жолдарын анықтайды.
в\Оқулықтағы материалды пайдалана отырып өз беттерімен <<Қазақстан табиғатының зерттелу кезеңдері>> кестесіне сипаттама береді.
Жаңа тәсілдер: "Диалогтық оқыту және оқу", "Қалай оқу керектігін үйрену" "Жұптық""Ойлан,
Жұптас,талқыла" "Бірге ойлаймыз"
Сыни тұрғысынан ойлау: <<Венн диграммасы>>
<<Жоғары және Төмен сұрақтар>> <<Ыстық орындық>> <<Қораптағы сұрақтар
Оқыту формасы:
жұптық, жеке
Барлық оқушыға:
Жұппен,жеке жұмыс,
психология
лық сергіту сәттері,
оқулықпен жұмыс.
кестемен картамен жұмыс
Формативті бағалау:
Ынталандыру мақсатында қолдау көрсету.
<<Қолпаштау>> <<Бағдаршам>> <<Өзін-өзі бағалау>> <<Смайлик>>
<<Басбармақ>> <<Жұптық бағалау>>
Суммативті бағалау: (тест)
Кері байланыс
"Мадақтау сэндвичі"
Оқулық:
Қазақстанның физикалық географиясы.
Авторлары:
Ә.Бейсенова.
К.Карпеков
Алматы <<Атамұра>>
2012ж
Атлас,кескін карта
Жұмыс дәптері
кесте
2
Орта ғасырларда Қазақстан аумағының географиялық зерттелуі.
Қазақстан жерінің орта ғасырларда зерттелуінің сипаты,мақсаты
туралы оқып үйрену.
а\Орта ғасырларда
зерттелген географиялық нысандар туралы мағлұмат бере алады.
в\Европа саяхатшыларының Қазақ жері туралы қалдырған мәліметтерін анықтап,оларға талдау жасайды.
с\Ортағасырлақ және қазіргі карталарды талдау негізінде олардағы географиялық атауларды салыстырады.
Жаңа әдіс-тәсілдер:
"Диалогтық оқыту және оқу", "Қалай оқу керектігін үйрену"
<<Әліпби желісі>>
<<Серпілген сауал>>
Сыни тұрғысынан ойлау: <<Инсерт>>, <<Бірге ойлаймыз>>
<<Кезбе тілші>> <<Адасқан нысандар>>ойыны
Барлық оқушыға:
Жұппен,жеке жұмыс,
психология
лық сергіту сәттері,
оқулықпен кестемен картамен жұмыс.
Формативті бағалау:
<<Қолпаштау>> <<Бағдаршам>>
<<Өзін-өзі бағалау>> <<Смайлик>>
Суммативті бағалау: (сәйкестендіру тесті)
Кері байланыс
"Post-It",
Оқулық:
Қазақстанның физикалық географиясы.
Авторлары:
Ә.Бейсенова.
К.Карпеков
Алматы <<Атамұра>>
2012ж
Атлас,кескін карта
Жұмыс дәптері
кесте
смайликтер, ғаламтордан алынған мәліметтер,
3
ХҮІ-ХІХ ғасырларда Қазақстан аумағының географиялық
зерттелуі
Қазақстан табиғатын зерттеуге үлкен еңбек сіңірген зерттеушілер туралы оқып үйрену
а\Қазақстан табиғатын зерттеуге үлкен еңбек сіңірген зерттеушілердің аттарын атай алады.
в\ Оқулық мәтінін пайдалана отырып,саяхатшылар
дың Қазақстан аумағының зерттеуге деген қызығушылықтарының басты себебі неде екендігін анықтайды.
с\Қазақстан аумағын зерттеген зерттеушілер еңбегінен Шоқан зерттеулерінің ерекшеліктеріне
Жаңа әдіс-тәсілдер: "Диалогтық оқыту және оқу", "Қалай оқу керектігін үйрену"
<<Өрмекші торы>>
<<Өкіл>> Сыни тұрғысынан ойлау: <<Екі жақты түсіндірме күнделігі>> <<Сандар сөйлейді>> ойыны
Барлық оқушыға:
Жұппен,жеке жұмыс,
психология
лық сергіту сәттері,
оқулықпен кескін,атлас карталармен жұмыс.
Кеңейтілген А,В,С
деңгей-гі
тапсырмалар
Формативті бағалау:
Ынталандыру мақсатында қолдау көрсету.
<<Қолпаштау>> <<Бағдаршам>> <<Өзін-өзі бағалау>> <<Смайлик>>
<<Басбармақ>> <<Жұптық бағалау>>
Суммативті бағалау:
Кері байланыс (эссе <<Саяхатшылар батырлар ма?) <<Блоб ойын алаңы>>, <<Жапсырма қағаздар>>
Оқулық:
Қазақстанның физикалық географиясы.
Авторлары:
Ә.Бейсенова.
К.Карпеков
Алматы <<Атамұра>>
2012ж
Атлас,кескін карта
Жұмыс дәптері
кесте
4
ХХ ғасырдың басында және ортасындағы Қазақстан аумағының зерттелуі
Қазақстан аумағының жаңа дәуірде зерттелуінің басты мақсаттары, маңызы туралы оқып үйрену
а\Қазақстан табиғатын жаңа дәуірде зерттеуге үлес қосқан ғалымдар туралы біледі.
в\Қаныш Сатпаевтың
барлаған кен орындарын картадан көрсетіп,қысқаша сипаттама береді.
с\Қазақстан жері туралы ғылыми еңбектермен танысып оларға талдау жасайды
Жаңа әдіс-тәсілдер:
<<Әліпби желісі>>
Сыни тұрғысынан ойлау: <<Венн диграммасы>>
<<Жоғары және Төмен сұрақтар>> <<Ыстық орындық>> <<Бірге ойлаймыз>>
<<Серпілген сауал>>
Концептуалды кесте
АКТ-ны қолдану: белсенді тақтамен жұмыс, таныстырылым видео
Барлық оқушыға:
Жұппен,жеке жұмыс,
психология
лық сергіту сәттері,
оқулықпен жұмыс, кескін,атлас карталармен жұмыс.
Кеңейтілген А,В,С
деңгей-гі
тапсырмалар
Формативті бағалау:
Ынталандыру мақсатында қолдау көрсету.
<<Қолпаштау>> <<Бағдаршам>> <<Смайлик>>
<<Басбармақ>>
Суммативті бағалау: (тест)
Кері байланыс:
<<Детальдарды қосу>>
Оқулық:
Қазақстанның физикалық географиясы.
Авторлары:
Ә.Бейсенова.
К.Карпеков
Алматы <<Атамұра>>
2012ж
Атлас,кескін карта
Жұмыс дәптері
кесте
БКО. Зеленов ауданы . Новенький орта жалпы білім беретін мектеп. Жумагалиева Нурсулу Гиниятовна.
Зеленов ауданы . Новенький орта жалпы білім беретін мектеп.
Қазақстанның физикалық географиясы. 8 сынып
Орта мерзімді жоспар.
Пән мұғалімі: Жумагалиева Н.Г
Сағат саны
Тарау/ тақырыбы, мақсаты
Күтілетін нәтиже
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер, оқыту формасы
Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы
Оқушылардың оқып үйрену барысын бағалау
Негізгі дереккөздері, құрал-жабдықтар
1
2
3
4
5
6
7
8
Тараудың тақырыбы:
Қазақстан аумағының географиялық зерттелу тарихы.
Мақсаты:
Қазақ жері және оның табиғат жағдайлары туралы әр кезеңдегі зерттеулер мен зерттеушілер туралы оқып үйрену.
а\Қазақ жеріндегі тарихи ескерткіштер,ежелгі қалалар туралы біледі. В\Астрономия,
картография негізін қалаған ұлы ғалымдарды анықтап,олардың еңбектеріне талдау жасайды.
с\Табиғат компоненттері арасындағы өзара байланыстқа негізделген кешенді географиялық зерттеулердің маңызын түсіндіреді.
Жаңа тәсілдер:
<<Оқыту үшін бағалау және оқытуды бағалау>>, <<Оқытуды басқару және көшбасшылық>>, "Диалогтық оқыту және оқу", "Қалай оқу керектігін үйрену"
Сыни тұрғысынан ойлау: <<Сұрақты ұстап ал>><<Өрмекші торы>>, <<Ыстықорындық>>,
<<Өкіл>>, <<Конверт сұрақ>> <<Инсерт>>, <<Айналмалы бекет>>, <<Кезбе тілші>> <<Серпілген сауал>> <<Әліпби желісі>>
Кері байланыс:
"Мадақтау сэндвичі"
"Сұрақтары бар қорап"
"Post-It", <<Блоб ойын алаңы>>, <<Жапсырма қағаздар>> <<Талқылау бойынша серіктестер>> <<Детальдарды қосу>>
АКТ-ны қолдану: белсенді тақтамен жұмыс, таныстырылым, видео
Оқыту формасы:
Топтық,жұптық, жеке, жаппай.
Барлық оқушыға:
психология
лық сергіту сәттері,
постер дайындау,
оқулықпен картамен,жұмыс дәптерімен жұмыс.
Кеңейтілген А,В,С
деңгейіндегі
тапсырмалар:
Топшамалар,кестелер,дидактикалық материалдармен,
Маршруттық картамен жұмыс
Формативті бағалау:
Ынталандыру мақсатында қолдау көрсету.
<<Қолпаштау>> <<Бағдаршам>> <<Өзін-өзі бағалау>> <<Смайлик>>
<<Басбармақ>> <<Жұптық бағалау>>
Суммативті бағалау: (тест)
Оқулық:
Қазақстанның физикалық географиясы.
Авторлары:
Ә.Бейсенова.
К.Карпеков
Алматы <<Атамұра>>
2012ж
Әдістемелік нұсқаулық,
Атлас,кескін карта
Жұмыс дәптері
Кесте
Белсенді тақтада көрсетілетін презентациялар,
бағалау парақтары,
флипчарт, маркер,
ресурстар стикерлер,
смайликтер, ғаламтордан алынған мәліметтер, желім,суреттер
1
Тақырыбы:
Қазақ жерінің ерте кездегі географиялық зерттелуі.
Мақсаты:
Қазақ жері және оның табиғат жағдайлары туралы алғашқы мағлұматтар туралы оқып үйрену.
а\Ерте кезеңдегі зерттеушілер туралы біледі
в\Грек,араб,қытай зерттеушілерінің саяхаттары туралы әңгімелеп, картаны пайдала отырып олардың саяхаттарының жолдарын анықтайды.
в\Оқулықтағы материалды пайдалана отырып өз беттерімен <<Қазақстан табиғатының зерттелу кезеңдері>> кестесіне сипаттама береді.
Жаңа тәсілдер: "Диалогтық оқыту және оқу", "Қалай оқу керектігін үйрену" "Жұптық""Ойлан,
Жұптас,талқыла" "Бірге ойлаймыз"
Сыни тұрғысынан ойлау: <<Венн диграммасы>>
<<Жоғары және Төмен сұрақтар>> <<Ыстық орындық>> <<Қораптағы сұрақтар
Оқыту формасы:
жұптық, жеке
Барлық оқушыға:
Жұппен,жеке жұмыс,
психология
лық сергіту сәттері,
оқулықпен жұмыс.
кестемен картамен жұмыс
Формативті бағалау:
Ынталандыру мақсатында қолдау көрсету.
<<Қолпаштау>> <<Бағдаршам>> <<Өзін-өзі бағалау>> <<Смайлик>>
<<Басбармақ>> <<Жұптық бағалау>>
Суммативті бағалау: (тест)
Кері байланыс
"Мадақтау сэндвичі"
Оқулық:
Қазақстанның физикалық географиясы.
Авторлары:
Ә.Бейсенова.
К.Карпеков
Алматы <<Атамұра>>
2012ж
Атлас,кескін карта
Жұмыс дәптері
кесте
2
Орта ғасырларда Қазақстан аумағының географиялық зерттелуі.
Қазақстан жерінің орта ғасырларда зерттелуінің сипаты,мақсаты
туралы оқып үйрену.
а\Орта ғасырларда
зерттелген географиялық нысандар туралы мағлұмат бере алады.
в\Европа саяхатшыларының Қазақ жері туралы қалдырған мәліметтерін анықтап,оларға талдау жасайды.
с\Ортағасырлақ және қазіргі карталарды талдау негізінде олардағы географиялық атауларды салыстырады.
Жаңа әдіс-тәсілдер:
"Диалогтық оқыту және оқу", "Қалай оқу керектігін үйрену"
<<Әліпби желісі>>
<<Серпілген сауал>>
Сыни тұрғысынан ойлау: <<Инсерт>>, <<Бірге ойлаймыз>>
<<Кезбе тілші>> <<Адасқан нысандар>>ойыны
Барлық оқушыға:
Жұппен,жеке жұмыс,
психология
лық сергіту сәттері,
оқулықпен кестемен картамен жұмыс.
Формативті бағалау:
<<Қолпаштау>> <<Бағдаршам>>
<<Өзін-өзі бағалау>> <<Смайлик>>
Суммативті бағалау: (сәйкестендіру тесті)
Кері байланыс
"Post-It",
Оқулық:
Қазақстанның физикалық географиясы.
Авторлары:
Ә.Бейсенова.
К.Карпеков
Алматы <<Атамұра>>
2012ж
Атлас,кескін карта
Жұмыс дәптері
кесте
смайликтер, ғаламтордан алынған мәліметтер,
3
ХҮІ-ХІХ ғасырларда Қазақстан аумағының географиялық
зерттелуі
Қазақстан табиғатын зерттеуге үлкен еңбек сіңірген зерттеушілер туралы оқып үйрену
а\Қазақстан табиғатын зерттеуге үлкен еңбек сіңірген зерттеушілердің аттарын атай алады.
в\ Оқулық мәтінін пайдалана отырып,саяхатшылар
дың Қазақстан аумағының зерттеуге деген қызығушылықтарының басты себебі неде екендігін анықтайды.
с\Қазақстан аумағын зерттеген зерттеушілер еңбегінен Шоқан зерттеулерінің ерекшеліктеріне
Жаңа әдіс-тәсілдер: "Диалогтық оқыту және оқу", "Қалай оқу керектігін үйрену"
<<Өрмекші торы>>
<<Өкіл>> Сыни тұрғысынан ойлау: <<Екі жақты түсіндірме күнделігі>> <<Сандар сөйлейді>> ойыны
Барлық оқушыға:
Жұппен,жеке жұмыс,
психология
лық сергіту сәттері,
оқулықпен кескін,атлас карталармен жұмыс.
Кеңейтілген А,В,С
деңгей-гі
тапсырмалар
Формативті бағалау:
Ынталандыру мақсатында қолдау көрсету.
<<Қолпаштау>> <<Бағдаршам>> <<Өзін-өзі бағалау>> <<Смайлик>>
<<Басбармақ>> <<Жұптық бағалау>>
Суммативті бағалау:
Кері байланыс (эссе <<Саяхатшылар батырлар ма?) <<Блоб ойын алаңы>>, <<Жапсырма қағаздар>>
Оқулық:
Қазақстанның физикалық географиясы.
Авторлары:
Ә.Бейсенова.
К.Карпеков
Алматы <<Атамұра>>
2012ж
Атлас,кескін карта
Жұмыс дәптері
кесте
4
ХХ ғасырдың басында және ортасындағы Қазақстан аумағының зерттелуі
Қазақстан аумағының жаңа дәуірде зерттелуінің басты мақсаттары, маңызы туралы оқып үйрену
а\Қазақстан табиғатын жаңа дәуірде зерттеуге үлес қосқан ғалымдар туралы біледі.
в\Қаныш Сатпаевтың
барлаған кен орындарын картадан көрсетіп,қысқаша сипаттама береді.
с\Қазақстан жері туралы ғылыми еңбектермен танысып оларға талдау жасайды
Жаңа әдіс-тәсілдер:
<<Әліпби желісі>>
Сыни тұрғысынан ойлау: <<Венн диграммасы>>
<<Жоғары және Төмен сұрақтар>> <<Ыстық орындық>> <<Бірге ойлаймыз>>
<<Серпілген сауал>>
Концептуалды кесте
АКТ-ны қолдану: белсенді тақтамен жұмыс, таныстырылым видео
Барлық оқушыға:
Жұппен,жеке жұмыс,
психология
лық сергіту сәттері,
оқулықпен жұмыс, кескін,атлас карталармен жұмыс.
Кеңейтілген А,В,С
деңгей-гі
тапсырмалар
Формативті бағалау:
Ынталандыру мақсатында қолдау көрсету.
<<Қолпаштау>> <<Бағдаршам>> <<Смайлик>>
<<Басбармақ>>
Суммативті бағалау: (тест)
Кері байланыс:
<<Детальдарды қосу>>
Оқулық:
Қазақстанның физикалық географиясы.
Авторлары:
Ә.Бейсенова.
К.Карпеков
Алматы <<Атамұра>>
2012ж
Атлас,кескін карта
Жұмыс дәптері
кесте
БКО. Зеленов ауданы . Новенький орта жалпы білім беретін мектеп. Жумагалиева Нурсулу Гиниятовна.
Зеленов ауданы . Новенький орта жалпы білім беретін мектеп.
Қазақстанның физикалық географиясы. 8 сынып
Орта мерзімді жоспар.
Пән мұғалімі: Жумагалиева Н.Г
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz