Сабақ жоспары :: Өзін-өзі тану
Файл қосу
«мөлдір» балабақшасындағы психологиялық қызметтің 2014- 2015 оқу жылына арналған жылдық жұмыс жоспары
Бекітемін:
<<Мөлдір>> балабақшасы>> МКҚК
меңгерушісі А.А.Жумагалиева__________________ 2014 жыл
<<Мөлдір>> балабақшасындағы психологиялық қызметтің 2014- 2015 оқу жылына
арналған жылдық жұмыс жоспары
Саға ауылы- 2014 жыл
Мақсаты:
Сапалы тәрбие беру үшін әлеуметтік-психологиялық жағдай қалыптастыру; білім беру саласында балалардың психологиялық дамуына көмектесу.
Міндеттері:
1. Психологиялық саулықтарын нығайту, жасы мен жеке дамуын ескере отыра, балабақшада әр балаға ыңғайлы жағдай жасау;
2. Білім беру саласында әр балаға дер кезінде психологиялық көмек пен алдын-алу жұмыстарын жүргізу.
3. Педагог кадрлармен ата-аналар қауымына СӨС туралы түсінігін кеңейту.
Жылдық жұмыс бағыттары:
* Ақпаратты - аналитикалық бағыт;
* Психодиагностика;
* Түзету-дамытушылық;
* Кеңес беру;
* Психопрофилактика ,психоағарту.
№
Ақпаратты - аналитикалық бағыт
мерзімі
нәтижесі
I.
Әкімшілік- құрылымдық құжаттармен жұмыс
* Жылдық жұмыс жоспарын құру.
* Кабинет құжаттарымен жұмыс.
* Есептік құжаттармен жұмыс:
- психологтың кеңес журналы:
- топтық жұмыс журналы;
- диагностика журналы;
- түзету-дамытушылық бағдарламалармен жұмыс;
- психологиялық ағарту журналы;
- жыл бойы жүргізілген жұмыстарының аналитикалық, статистикалық есебі.
мамыр
қыркүйек
жыл бойы
жыл бойы
20.12
25.05 дейін
II.
Мұрағат құжаттарымен жұмыс
* Психопедагогикалық даму картасы
* Психологиялық зерттеулердің нәтижесі
* Диагностикалық зерттеулердің хаттамасы
жыл бойы
жыл бойы
жыл бойы
III.
Ұсынылатын құжаттары:
* Жылдық жұмыс жоспары;
* жыл бойы жүргізілген жұмыстарының аналитикалық, статистикалық есебі.
* кіші және орта топ балаларының таным процессінің көрсеткіші
* балабақша түлектерінің мектепке дайындығын зерттеу.
02.09 дейін
20.12 дейін
30.05 дейін
20.05 дейін
IV.
Өзіндік даму жоспары:
- балабақша жұмысына белсене араласу;
- аудандық, облыстық семинарларға қатысу;
- біліктілігін көтеру;
- ашық сабақтар мен іс-шаралар өткізу (тақырыбы мен қатысушылар санын көрсету)
- танымдық сайыстарға қатысу.
АББ жоспарын сәйкес,
Балабақша жоспарына сәйкес,
ОББ, АББ жоспарына сәйкес.
Тәрбиеленушілермен жұмыс.
№
Мазмұны
Жұмыс түрі
мерзімі
I.
Психодиагностика:
* кіші және орта топ балаларының таным процессінің көрсеткіші /алғашқы тексеру/
* кіші және орта топ балаларының таным процессінің көрсеткіші /қайталап тексеру/
* Түлектердің мектепке дайындығын тексеру
* Кіші және үлкен топ балаларының қобалжуын тексеру / <<Өмірде жоқ жануар>> тесті/
* Отбасы жайлылығын анықтау / <<Менің отбасым>> тесті/
* Жеке тұлғалық қасиетін анықтау / <<Үй- адам- ағаш>> проективті тесті /
Жеке тексеру
Жеке тексеру
жеке тексеру
жеке тексеру
топтық тексеру
топтық, жеке жұмыстар
Қыркүйек- қараша
ақпан- сәуір
мамыр
желтоқсан
ақпан
наурыз
II.
Түзету-дамытушылық.
* Мектепке дейінгі балалардың қобалжуын анықтау
* Тәртібінде қиындығы бар балалармен психосергіту жұмыстары. / Е.А.Алябьева/
* <<Міне, біздер қандаймыз!>> / Крюкова С.В/. - мектепке дейінгі балалардың эмоциялық даму- күйін анықтау.
* Тұлғааралық қарым қатынасты анықтау /социометрия әдісі/
* << Мектепке дайындық>> психофизиологиялық дамуы, жетілуі, темперамент күйлері, таным қасиетін зерттеу.
жеке жұмыстар
жеке жұмыстар
топтық жұмыстар
топтық жұмыстар
топтық жұмыстар
жыл бойы
жыл бойы
жыл бойы
жыл бойы
мамыр
III.
Психопрофилактика , психоағарту
* Барлық топ балаларына жеке папка әзірлеу
Жеке, топтық жұмыс
жыл бойы
IV.
Түрлі саладағы тәрбиеленушілермен жұмыс
Дарынды балалармен жұмыс
<<Мектепке дейінгі жастағы балалардың дарынды қасиетінің білінуі мен пайда болуы>>
Өте белсенді балалармен жұмыс
<< Аса белсенді балалармен жұмыс>> тест
Қабылдауы төмен балалармен жұмыс
<<Балалардың қабілетін жетілдіреміз!>>
Жеке, топтық жұмыс
жыл бойы
Педагог кадрлармен жұмыс
№
Мазмұны
Жұмыс түрі
мерзімі
I.
Психодиагностика:
Сұраныс бойынша
Жеке, топтық жұмыс
жыл бойы
II.
Психоағарту
* Іскерлік ойын << Қарым-қатынаста қандаймыз?>>
* Семинар-практикум "Ата-анамен тіл табысу жолдары "
* Психологиялық кітаптар қорынан әдістемелік көмектер беру
* Тренингтік жаттығу: "Жақсы көңіл күй жан қуанышы"
топтық жұмыс
қараша
қаңтар
үнемі
наурыз
III.
Кеңес беру
Жеке, топтық
жеке, топтық жұмыс
жыл бойы
IV.
Педагогикалық кеңестермен семинарлар
* <<Балалардың психологиялық саулығы балабақша жұмысының басты міндеті>>
* << Баланы ұлтжанды қылып қалай тәрбиелеуге болады? >>
* <<Балалардың танымдық ерекшелігі>>
* <<Ата-ана махаббаты>>
* <<Мектепке даярлық деген не?>>
топтық
қазан
желтоқсан
ақпан
наурыз
мамыр
Ата-анамен жұмыс
№
Мазмұны
Жұмыс түрі
мерзімі
I.
Психодиагностика:
Сұраныс бойынша
жеке, топтық жұмыс
жыл бойы
II.
Психоағарту
Жалпы ата-аналар жиналысына қатысу,
* Кіші топ ата-аналарымен: <<Ерте жастағы бала психологиясы>> -;
* Жоғары топ ата-аналарымен: - <<Сіздің балаңыз болашақ оқушы!>>
* Жас ата-аналарға кеңес: - <<Балабақша алған келгенде>>;
* Жас мамандармен жұмыс: <<Ата-аналар жиналысының жүргізілу тәртібі>>
Топ ата-ана жиналысына қатысу:
Төменгі топ:. <<Балабақшаға бейімделу>>
Жоғары топ: <<Бала өзінің тәртібімен не айтқысы келеді?>>
Түлектер ата-аналарына: <<Баланы мектеп дайындауды қалай жүргіземіз?>>
Ата-аналарға ақпараттар:
ТТ: <<Бала балабақшаға алғаш келгенде>>, <<Бейімделу кезеңі>>, <<Баланы түсіну>>, <<Балабақшаға қуанышпен>>, <<Балаңыздың тіл дамуы>>, <<Баланы киінуге қалай үйретуге болады?>>.
ЖТ. <<Балаға не үйрете аламыз?>>, <<Санауды үйретеміз>>, <<Анамызбен асханадамыз>>, <<Тынымсыз ұйқы >>, <<Ойын- көмекшіміз>>, <<Бала үрейін қалай женеміз?>>
Түлектерге: <<Балаларға ұнайтын тәсілдер>>, <<Мектепке қуанышпен>>, <<4-5 жастағы ерекшелік>>, <<<<Жазалау дұрыс па , бұрыс па?>>, <<Күзде мектепке барамыз>>.
топтық жұмыс
жыл бойы
мекеме жоспарына сәйкес
III.
Кеңес беру
Топтық
<<Балабақшаға баруға баланы қалай дайындау керек?>>, <<Физикалық тәрбие>>, <<3 жастағы қиындық>>, <<СӨС қалыптастыру>>, <<Болашақ оқушы келбеті>>
Жеке
Жеке, топтық жұмыс
жыл бойы
Балабақша психологы муа: К.С.Калиева
<<Мөлдір>> балабақшасы>> МКҚК
меңгерушісі А.А.Жумагалиева__________________ 2014 жыл
<<Мөлдір>> балабақшасындағы психологиялық қызметтің 2014- 2015 оқу жылына
арналған жылдық жұмыс жоспары
Саға ауылы- 2014 жыл
Мақсаты:
Сапалы тәрбие беру үшін әлеуметтік-психологиялық жағдай қалыптастыру; білім беру саласында балалардың психологиялық дамуына көмектесу.
Міндеттері:
1. Психологиялық саулықтарын нығайту, жасы мен жеке дамуын ескере отыра, балабақшада әр балаға ыңғайлы жағдай жасау;
2. Білім беру саласында әр балаға дер кезінде психологиялық көмек пен алдын-алу жұмыстарын жүргізу.
3. Педагог кадрлармен ата-аналар қауымына СӨС туралы түсінігін кеңейту.
Жылдық жұмыс бағыттары:
* Ақпаратты - аналитикалық бағыт;
* Психодиагностика;
* Түзету-дамытушылық;
* Кеңес беру;
* Психопрофилактика ,психоағарту.
№
Ақпаратты - аналитикалық бағыт
мерзімі
нәтижесі
I.
Әкімшілік- құрылымдық құжаттармен жұмыс
* Жылдық жұмыс жоспарын құру.
* Кабинет құжаттарымен жұмыс.
* Есептік құжаттармен жұмыс:
- психологтың кеңес журналы:
- топтық жұмыс журналы;
- диагностика журналы;
- түзету-дамытушылық бағдарламалармен жұмыс;
- психологиялық ағарту журналы;
- жыл бойы жүргізілген жұмыстарының аналитикалық, статистикалық есебі.
мамыр
қыркүйек
жыл бойы
жыл бойы
20.12
25.05 дейін
II.
Мұрағат құжаттарымен жұмыс
* Психопедагогикалық даму картасы
* Психологиялық зерттеулердің нәтижесі
* Диагностикалық зерттеулердің хаттамасы
жыл бойы
жыл бойы
жыл бойы
III.
Ұсынылатын құжаттары:
* Жылдық жұмыс жоспары;
* жыл бойы жүргізілген жұмыстарының аналитикалық, статистикалық есебі.
* кіші және орта топ балаларының таным процессінің көрсеткіші
* балабақша түлектерінің мектепке дайындығын зерттеу.
02.09 дейін
20.12 дейін
30.05 дейін
20.05 дейін
IV.
Өзіндік даму жоспары:
- балабақша жұмысына белсене араласу;
- аудандық, облыстық семинарларға қатысу;
- біліктілігін көтеру;
- ашық сабақтар мен іс-шаралар өткізу (тақырыбы мен қатысушылар санын көрсету)
- танымдық сайыстарға қатысу.
АББ жоспарын сәйкес,
Балабақша жоспарына сәйкес,
ОББ, АББ жоспарына сәйкес.
Тәрбиеленушілермен жұмыс.
№
Мазмұны
Жұмыс түрі
мерзімі
I.
Психодиагностика:
* кіші және орта топ балаларының таным процессінің көрсеткіші /алғашқы тексеру/
* кіші және орта топ балаларының таным процессінің көрсеткіші /қайталап тексеру/
* Түлектердің мектепке дайындығын тексеру
* Кіші және үлкен топ балаларының қобалжуын тексеру / <<Өмірде жоқ жануар>> тесті/
* Отбасы жайлылығын анықтау / <<Менің отбасым>> тесті/
* Жеке тұлғалық қасиетін анықтау / <<Үй- адам- ағаш>> проективті тесті /
Жеке тексеру
Жеке тексеру
жеке тексеру
жеке тексеру
топтық тексеру
топтық, жеке жұмыстар
Қыркүйек- қараша
ақпан- сәуір
мамыр
желтоқсан
ақпан
наурыз
II.
Түзету-дамытушылық.
* Мектепке дейінгі балалардың қобалжуын анықтау
* Тәртібінде қиындығы бар балалармен психосергіту жұмыстары. / Е.А.Алябьева/
* <<Міне, біздер қандаймыз!>> / Крюкова С.В/. - мектепке дейінгі балалардың эмоциялық даму- күйін анықтау.
* Тұлғааралық қарым қатынасты анықтау /социометрия әдісі/
* << Мектепке дайындық>> психофизиологиялық дамуы, жетілуі, темперамент күйлері, таным қасиетін зерттеу.
жеке жұмыстар
жеке жұмыстар
топтық жұмыстар
топтық жұмыстар
топтық жұмыстар
жыл бойы
жыл бойы
жыл бойы
жыл бойы
мамыр
III.
Психопрофилактика , психоағарту
* Барлық топ балаларына жеке папка әзірлеу
Жеке, топтық жұмыс
жыл бойы
IV.
Түрлі саладағы тәрбиеленушілермен жұмыс
Дарынды балалармен жұмыс
<<Мектепке дейінгі жастағы балалардың дарынды қасиетінің білінуі мен пайда болуы>>
Өте белсенді балалармен жұмыс
<< Аса белсенді балалармен жұмыс>> тест
Қабылдауы төмен балалармен жұмыс
<<Балалардың қабілетін жетілдіреміз!>>
Жеке, топтық жұмыс
жыл бойы
Педагог кадрлармен жұмыс
№
Мазмұны
Жұмыс түрі
мерзімі
I.
Психодиагностика:
Сұраныс бойынша
Жеке, топтық жұмыс
жыл бойы
II.
Психоағарту
* Іскерлік ойын << Қарым-қатынаста қандаймыз?>>
* Семинар-практикум "Ата-анамен тіл табысу жолдары "
* Психологиялық кітаптар қорынан әдістемелік көмектер беру
* Тренингтік жаттығу: "Жақсы көңіл күй жан қуанышы"
топтық жұмыс
қараша
қаңтар
үнемі
наурыз
III.
Кеңес беру
Жеке, топтық
жеке, топтық жұмыс
жыл бойы
IV.
Педагогикалық кеңестермен семинарлар
* <<Балалардың психологиялық саулығы балабақша жұмысының басты міндеті>>
* << Баланы ұлтжанды қылып қалай тәрбиелеуге болады? >>
* <<Балалардың танымдық ерекшелігі>>
* <<Ата-ана махаббаты>>
* <<Мектепке даярлық деген не?>>
топтық
қазан
желтоқсан
ақпан
наурыз
мамыр
Ата-анамен жұмыс
№
Мазмұны
Жұмыс түрі
мерзімі
I.
Психодиагностика:
Сұраныс бойынша
жеке, топтық жұмыс
жыл бойы
II.
Психоағарту
Жалпы ата-аналар жиналысына қатысу,
* Кіші топ ата-аналарымен: <<Ерте жастағы бала психологиясы>> -;
* Жоғары топ ата-аналарымен: - <<Сіздің балаңыз болашақ оқушы!>>
* Жас ата-аналарға кеңес: - <<Балабақша алған келгенде>>;
* Жас мамандармен жұмыс: <<Ата-аналар жиналысының жүргізілу тәртібі>>
Топ ата-ана жиналысына қатысу:
Төменгі топ:. <<Балабақшаға бейімделу>>
Жоғары топ: <<Бала өзінің тәртібімен не айтқысы келеді?>>
Түлектер ата-аналарына: <<Баланы мектеп дайындауды қалай жүргіземіз?>>
Ата-аналарға ақпараттар:
ТТ: <<Бала балабақшаға алғаш келгенде>>, <<Бейімделу кезеңі>>, <<Баланы түсіну>>, <<Балабақшаға қуанышпен>>, <<Балаңыздың тіл дамуы>>, <<Баланы киінуге қалай үйретуге болады?>>.
ЖТ. <<Балаға не үйрете аламыз?>>, <<Санауды үйретеміз>>, <<Анамызбен асханадамыз>>, <<Тынымсыз ұйқы >>, <<Ойын- көмекшіміз>>, <<Бала үрейін қалай женеміз?>>
Түлектерге: <<Балаларға ұнайтын тәсілдер>>, <<Мектепке қуанышпен>>, <<4-5 жастағы ерекшелік>>, <<<<Жазалау дұрыс па , бұрыс па?>>, <<Күзде мектепке барамыз>>.
топтық жұмыс
жыл бойы
мекеме жоспарына сәйкес
III.
Кеңес беру
Топтық
<<Балабақшаға баруға баланы қалай дайындау керек?>>, <<Физикалық тәрбие>>, <<3 жастағы қиындық>>, <<СӨС қалыптастыру>>, <<Болашақ оқушы келбеті>>
Жеке
Жеке, топтық жұмыс
жыл бойы
Балабақша психологы муа: К.С.Калиева
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz