Орта мерзімді жоспар, математика. 1 сынып

Келісемін: Келісемін:

Оқу ісінің меңгерушісі: Қ. Ыбыраева Мектеп директоры: А. Ұлықманова

Математика 1-сынып

Орта мерзімді сабақ жоспары І-тоқсан-36 сағат

Дайындық кезеңі (12 сағат)

Тараудың мақсаты:

Заттарды санауға және салыстырылатын объектілерді анықтауға үйрету, оқу-танымдық іс-әрекетке қатынасуға бейімдеу;

Заттардың өлшемі, түсі және пішіні туралы түсініктер, заттардың ұқсастығы мен айырмашылығын анықтау біліктерін қалыптастыру, заттарды санауға машықтандыру; Ұзындығы бойынша салыстырған заттардың сипаттамасы жайында түсінік «ұзын-қысқа», «биік-аласа», «енді-енсіз» және заттарды белгісіне қарай салыстыру білімін дамыту; «Теңдік» «теңсіздік» ұғымдарын енгізуге, есепті шығару барысында амалды сапалы таңдай алуға дайындау;

Сандар мен арифметикалық амалдар қосу мен азайту жайында, қатынастар мән-мағынасы, геометриялық фигуралар, кеңістіктегі заттардың орналасу қалпы, әрекет және құбылыстың рет-тәртібі, яғни тізбектеле өтуі туралы түсінік қалыптастыру; Алгебра мен геометрия элементтерін, қарапайым шамалар және оларды өлшеудің фундаментін қалау;

Тарудың міндеттері:

  • Сандардың мөлшерлік және реттік сипаттамаларымен таныстыруға дайындау. Санды шығарып алудың бір көзі заттарды санау екендігін сезіндіру, заттарды санаудың нәтижесі ретінде санның мән-мағынасын түсіндіру.
  • Екі жиынтықтан бір жиынтық құрастыру және қандай да бір ортақ қасиеті бойынша заттарды бөліп алу сияқты практикалық әрекеттер орындай алу, фигураларды бөліктерге бөле білу, оларды бөліктерден құрастыра алу, кеңістік пен уақыттық түсініктерді бағдарлай білу біліктерін қалыптастыру.
  • Ұзындық, оны өлшеу туралы түсінік қалыптастыруға шаманы өлшеудің нәтижесі ретінде сан ұғымын енгізуге дайындау, оқушылардың шығармашылық әлеуетін дамыту.

Күтілетін нәтиже:

  • Заттарды санап (тура, кері), белгілі бір ретпен көрсетіп, «қанша?», «нешінші?» сұрақтарын қойып, оларға жауап бере алады;
  • Заттардың екі тобын салыстырып, «артық», «кем», «сонша» қатынастарын тағайындап, екі жиынтықты теңестіруді, заттарды әр түрлі белгілеріне қарап салыстыруды тапсырмаларды орындау барысында қолдана алады;
  • Геометриялық фигураларды ажыратып, қарапайым белгілері, қасиеттері бойынша топтап, санақ материалы, көрнекілік ретінде пайдалана біледі;

Тақырыбы
Мақсаты
Міндеті
Күтілетін нәтиже
Модульдер
Ресурстар
Бағалау
№:

1-сабақ (3-4 бет)

Тақырыбы:

Заттарды санау. Қанша?Неше?Нешеу?Тура және кері санау.

Мақсаты: Санаудың мәнін ашу, жекелеген заттарды санауға үйрету.
Міндеті:

Пәнге деген қызығушылығын арттыру.

Заттарды салыстыру бойынша дайындық жұмысын жүргізу

Күтілетін нәтиже:

-заттардың қасиеттері туралы түсініктері қалыптасады

-қанша?неше? сұрақтарына жауап беріп, заттарды санап, салыстыра алады

-сөйлеу тілдері дамиды

-топпен жұмыс жасай алады

Модульдер:

АКТ

Диалог

Бағалау

Жас ерекшелік

Көшбасшы

Дарынды, қабілетті

Ресурстар:

Санау материалдары.

Фигуралар жиынтығы.

Суреттер

Бағалау:

Формативті бағалау.

Өздерін-өздері бағалау.

Топтық бағалау

№:

2-сабақ (5-6 бет)

Тақырыбы:

Заттарды салыстыру.

Мақсаты: Заттардың әр түрлі белгілеріне қарай салыстыру арқылы өлшемі, түсі, және пішіні туралы түсініктерін қалыптастыру
Міндеті: Заттардың ұқсатығымен айырмашылығын анықтау біліктерін қалыптастыру, заттарды санауға машықтандыру.
Күтілетін нәтиже:

-заттарды әр түрлі белгілері бойынша салыстырып, оларды санай алады;

-фигураларды сәйкес түске бояй алады;

-өз беттерінше жұмыс жасау дағдылары қалыптасады;

Модульдер:

АКТ

Диалог

Бағалау

Жас ерекшелік

Көшбасшы

Дарынды, қабілетті

Ресурстар:

Санау материалдары.

Фигуралар жиынтығы.

Суреттер

«Бауырсақ ертегісінің»кейіпкерлерінің суреттері

Бағалау:

Формативті бағалау.

Өздерін-өздері бағалау.

Топтық бағалау

№:

3-сабақ (10-11 бет)

Тақырыбы:

Кеңістікте бағдарлау. Затардың кеңістікте орналасу қалпы

Мақсаты: Заттарды салыстыру арқылы қажетті ұғымдарды енгізу. Кеңістік туралы түсініктерін нақтылап түсу, қалыптастыру.
Міндеті: Заттардың кеңістікте орналасу қалпын анықтау туралы түсінік беру және соны білдіретін сөздердің мән-мағынасын түсініп, орынды қолдануға үйрету.
Күтілетін нәтиже:

-заттардың бір-біріне қатысты орналасу қалпын анықтай алады;

-сөздердің мән-мағынасын түсініп, қолдана алады;

-өз ойларын еркін, нақты жеткізе біледі;

-дәптермен жұмыста- өз беттерінше орындай алады;

Модульдер:

АКТ

Диалог

Бағалау

Жас ерекшелік

Көшбасшы

Дарынды, қабілетті

Ресурстар:

Санау материалдары.

Фигуралар жиынтығы.

Суреттер

Бағалау:

Формативті бағалау.

Өздерін-өздері бағалау.

Топтық бағалау

Тақырыбы

Мақсаты
Міндеті
Күтілетін нәтиже
Модульдер
Ресурстар
Бағалау
№:

4-сабақ

Тақырыбы:

Қозғалыс бағыты

Мақсаты: Қозғалыс бағыты туралы кең түсінік қалыптастыру
Міндеті:

Әр бағыттағы қозғалыс туралы түсініктерін кеңейте түсу.

Алған білімдерін өз тәжірибелерінде қолдана алуға жетелеу

Күтілетін нәтиже:

-тапсырмаларды өз беттерімен орындай алады

-математикалық тілі дамиды

- сөйлеу тілдері дамиды

-топпен жұмыс жасай алады

Модульдер:

АКТ

Диалог

Бағалау

Жас ерекшелік

Көшбасшы

Дарынды, қабілетті

Ресурстар:

Санау материалдары.

Фигуралар жиынтығы.

Суреттер

Кубиктер

Бағалау:

Формативті бағалау.

Өздерін-өздері бағалау.

Топтық бағалау

№:

5-сабақ

Тақырыбы:

Заттарды қозғалыс жылдамдығы бойынша салыстыру(жылдам, баяу)

Мақсаты: Заттарды қозғалыс жылдамдығы бойынша салыстыра алу(жылдам, баяу) біліктілігін қалыптастыру
Міндеті: Математикалық ойлауын дамыту.
Күтілетін нәтиже:

-қозғалыс жылдамдығы бойынша салыстыра алады(жылдам, баяу)

- топпен жұмыс жасай алады -сөздердің мән-мағынасын түсініп, қолдана алады;

Модульдер:

АКТ

Диалог

Бағалау

Жас ерекшелік

Көшбасшы

Дарынды, қабілетті

Ресурстар:

Санау материалдары.

Фигуралар жиынтығы.

Суреттер

Бағалау:

Формативті бағалау.

Өздерін-өздері бағалау.

Топтық бағалау

№:

6-сабақ

(12-13 бет)

Тақырыбы:

Уақытты бағдарлау(бұрын, кейін, дейін, . . . )

Мақсаты: Уақыт жайындағы түсініктерін нақтылай түсу, қалыптастыру.
Міндеті: Уақытты білдіретін терминдерді орынды қолдана алу біліктерін дамыту.
Күтілетін нәтиже:

- математикалық терминдерді тапсырмаларды орындау барысында қолдана алады

-жұппен, топпен жұмыс жасай алу дағдылары қалыптасады

Модульдер:

АКТ

Диалог

Бағалау

Жас ерекшелік

Көшбасшы

Дарынды, қабілетті

Ресурстар:

Санау материалдары.

Фигуралар жиынтығы.

Суреттер

Бағалау:

Мазмұнды және жыл мезгілдеріне байланысты суреттер.

«Күнекей қыз»ертегісі кейіпкерлерінің суреті, бейне ролик.

Тақырыбы

Мақсаты
Міндеті
Күтілетін нәтиже
Модульдер
Ресурстар
Бағалау
№:

7-сабақ

Тақырыбы:

Реттік санау. Нешінші?

Мақсаты: «Реттік сан» туралы түсінік қалыптастыру, оқып үйренген материалды тиянақтай түсу.
Міндеті: Оң және сол қолды анықтауға үйрету . Пәнге деген қызығушылығын қалыптастыру
Күтілетін нәтиже:

-жыл мезгіліндегі өзгерістерді сипаттап айта алады

-құбылыстардың өту ретін тағайындай біледі

-тапсырмаларды өз беттерінше орындай алады

Модульдер:

АКТ

Диалог

Бағалау

Жас ерекшелік

Көшбасшы

Дарынды, қабілетті

Ресурстар: Жыл мезгілдерінің суреті, санау материалдары, жан-жануарлар суреттері, . . .
Бағалау:

Формативті бағалау.

Өздерін-өздері бағалау.

Топтық бағалау

№:

8-сабақ

Тақырыбы:

Зттардың пішіні. Пішіні бойынша заттарды салыстыру

Мақсаты:

Заттардың пішіні туралы түсінік қалыптастыру.

Пішіні бойынша заттарды салыстыруға жетелеу

Міндеті: Пәнге деген қызығушылығын қалыптастыру. Заттардың ұқсастығы мен айырмашылығын анықтау біліктерін қалыптастыру, заттарды санауға машықтандыру.
Күтілетін нәтиже:

- Заттардың ұқсастығы мен айырмашылығын анықтай алады

-заттарды әр түрлі белгілері бойынша салыстыра біледі

- жұппен, топпен жұмыс жасай алу дағдылары қалыптасады

Модульдер:

АКТ

Диалог

Бағалау

Жас ерекшелік

Көшбасшы

Дарынды, қабілетті

Ресурстар: фигуралар жиынтығы
Бағалау:

Формативті бағалау.

Өздерін-өздері бағалау.

Топтық бағалау

№:

9-сабақ

Тақырыбы:

Геометриялық фигуралар (үшбұрыш, дөңгелек, шаршы, текше, шар)

Мақсаты: Геометриялық фигуралар туралы оқушылардың ой-өрісін қалыптасыру.
Міндеті: Қызығушылықтарын ояту. Фигураларды дұрыс сыза білуге үйрету.
Күтілетін нәтиже:

-жазықтықтағы, кеңістіктегі фигураларды бейнелей біледі

-негізгі алгоритмдерінің әдіс-тәсілдерін қолдана біледі

--дәптермен жұмыста- өз беттерінше орындай алады;

Модульдер:

АКТ

Диалог

Бағалау

Жас ерекшелік

Көшбасшы

Дарынды, қабілетті

Ресурстар: жан-жануарлар суреттері, сызба, фигуралар жиынтығы
Бағалау:

Формативті бағалау.

Өздерін-өздері бағалау.

Топтық бағалау

Тақырыбы
Мақсаты
Міндеті
Күтілетін нәтиже
Модульдер
Ресурстар
Бағалау
№:

10-сабақ

(17-бет)

Тақырыбы: Сызықтар (түзу, қисық)
Мақсаты: Сызықтардың түрлері туралы түсінік. Сызықтарды атау және ажырату білімін қалыптастыру .
Міндеті:

Математикалық ойлауын дамыту.

геометриялық фигураларды кескіндей алуға жетелеу.

Күтілетін нәтиже:

-фигураларды пішіні бойынша топтай алады;

-сызықтарды атап, санап, сыза алады;

-геометриялық фигураларды кескіндей алады;

Модульдер:

АКТ

Диалог

Бағалау

Жас ерекшелік

Көшбасшы

Дарынды, қабілетті

Ресурстар: Сызық түрлері, мазмұнды суреттер, үлестірмелі материалдар, жіп
Бағалау: Формативті, топтық, өзін-өзі бағалау
№:

11-сабақ

(18 -бет)

Тақырыбы: Нүкте. Сәуле. Бұрыш
Мақсаты: Геометриялық фигуралармен таныстыру.
Міндеті: Қызығушылықтарын ояту. Фигураларды дұрыс сыза білуге үйрету.
Күтілетін нәтиже:

-тапсырмаларды өз беттерімен орындай алады

--негізгі алгоритмдерінің әдіс-тәсілдерін қолдана біледі

--дәптермен жұмыста- өз беттерінше орындай алады

Модульдер:

АКТ

Диалог

Бағалау

Жас ерекшелік

Көшбасшы

Дарынды, қабілетті

Ресурстар: фигуралар жиынтығы, санау материалдары
Бағалау:

Формативті бағалау.

Өздерін-өздері бағалау.

Топтық бағалау

№:

12-сабақ

(19-бет)

Тақырыбы: Кесінді. Екі нүкте арқылы кесінде жүргізу
Мақсаты: Жаңа геометриялық фигура кесіндімен таныстыру
Міндеті: Кесінді туралы түсінік қалыптастыру. Кесіндіні сыза алу дағдыларын қалыптастыру.
Күтілетін нәтиже:

-тапсырмаларды өз беттерімен орындай алады

--негізгі алгоритмдерінің әдіс-тәсілдерін қолдана біледі

--дәптермен жұмыста- өз беттерінше орындай алады

Модульдер:

АКТ

Диалог

Бағалау

Жас ерекшелік

Көшбасшы

Дарынды, қабілетті

Ресурстар: фигуралар жиынтығы, санау материалдары
Бағалау:

Формативті бағалау.

Өзін-өзі бағалау.

Топтық бағалау

ІІ тоқсан

0-ден 20-ға дейінгі сандар. Қосу және азайту

Тараудың мақсаты:

Бір таңбалы сандармен амалдар орындауда, бір амалмен шығарылатын есептерді шығаруда оқытудың жоспарланған нәтижелеріне қол жеткізу. Он көлеміндегі сандардың құрамы, қосу кестесі және оны есептеулер жүргізуде қолдана алу біліктерін қалыптастыру.

Қалдықпен табуға берілген есептің құраушы бөліктері мен шығару үдерісінің кезеңдері, теңдіктер мен теңсіздіктер туралы оқушылардың түсініктерін тиянақтау.

Алгебраның, геометрияның элементтерімен, шамалар және оларды өлшеумен байланысты білімді біліктерді, дағдыларды дамыту.

Кестелік жағдайларда разрядтан аттамай есептеу біліктері мен дағдыларын тиянақты қалыптастыру.

Есеп және оны шығару процесі, өзара кері есептер туралы түсінікті, есеп мазмұны бойынша амалды саналы таңдай алу біліктерін қалыптастыру.

Өрнектерді құру, оқу, жазу, салыстыру және олардың мәндерін табу, кесінді жүргізу, кесіндіні салуды орындау, геометриялық фигураларды бір-бірінен ажырату біліктерін жетілдіру.

Тараудың міндеті:

  • Бір таңбалы сандардың реті, сандардың құрамы, қосу мен азайтудағы 0 мен 1-дің қасиеттері, қосудың ауыстырымдылық қасиеті жайындағы білімді меңгерту.
  • 0 мен натурал сандарды шығарып алу, қосу және азайту амалдарының мән-мағынасы жайында түсінік қалыптастыру.
  • Таңбаларды, терминдерді орынды пайдалану және бір таңбалы сандарды оқу, жазу, салыстыру біліктерін геометриялық фигуралар, олардың элементтері, өрнектер және олардың мәндері, кесіндінің ұзындығы және оны өлшеу, берілген ұзындығы бойынша кесінді салуды орындау біліктерін тиянақты қалыптастыру.
  • Кестелік қосу мен азайтуды оқытып үйретуге, есепті және оны шығару тәсілдерін енгізуге дайындау.
  • Қосу, азайту амалдарының өзара байланысы, қосудың ауыстырымдылық қасиеті, натурал сандардың негізгі қасиеттері, қосу мен азайтудағы 0 мен 1-дің қасиеті, сандардың құрамы туралы біліктерін дамыту.

Күтілетін нәтиже:

  • Заттарды санаудың, кесіндінің ұзындығын өлшеудің және арифметикалық қосу мен азайту амалдарын орындаудың нәтижелері ретінде сан туралы түсініктері қалыптасады;
  • Өсу және кему реті мен бір таңбалы сандар қатарын құру, тура және кері бағытта санай алу білігі қалыптасады; Бір сан аттай отырып, сандарды тура және кері бағытта атай алады;
  • Берілген санмен көршілес сандарды анықтап, сандарды салыстыра біліп,, салыстырудың нәтижесін сөз және таңбалар арқылы өрнектей біледі;
  • Бір таңбалы сандарды атау, оларды цифрлармен жаза білу дағдылары қалыптасады;
  • Амалдардың қасиеттерін есептеулер жүргізуде қолдану, қосындының, айырманың мәндерін табуда сандардың құрамы жайындағы білімді қолдану, қарапайым өрнектерді құру, оқу, жазу, салыстыру және олардың мәндерін табу біліктері қалыптасады;
  • Кесіндінің ұзындығын өлшеу, арттыру, кеміту, кесіндіні салуды орындау, кесінділерді қосу және азайту біліктері қалыптасады;
  • Көпбұрыштар, олардың кескіндері туралы, қабырғаларының ұзындықтарын өлшеу, фигуралардың және сызықтардың қиылысуы туралы түсініктері және дециметр терминін енгізу, оның сантиметрмен арақатынасын тағайындай білу, цифрларды және өрнектерді, теңдіктерді дұрыс, әдемі жазу дағдылары қалыптасады;
Тақырыбы
Мақсаты
Міндеті
Күтілетін нәтиже
Модульдер
Ресурстар
Бағалау
№:

1-сабақ

(54-55 бет)

Тақырыбы: 6 саны және цифры. Алтыбұрыш
Мақсаты: 6 саны және цифры, 6санының сандар қатарындағы орны туралы түсінік қалыптастыру. Алтыбұрыш туралы түсінік беру.
Міндеті:

6 цифрын жазуға үйрету.

Пәнге деген қызығушылығын арттыру.

Күтілетін нәтиже:

Сандарды шығарып алу тәсілдерін біледі;

-кері, тура бағытта санай алады;

-6 саны мен цифрын жаза алады;

-топпен жұмыс жасай алады

Модульдер:

АКТ

Диалог

Бағалау

Жас ерекшелік

Көшбасшы

Дарынды, қабілетті

Ресурстар:

Санау материалдары, цифрлар

Фигуралар жиынтығы.

Суреттер

Бағалау:

Формативті бағалау.

Өзін-өзі бағалау.

Топтық бағалау

№:

2-сабақ

(56-57 бет)

Тақырыбы: 6 санының құрамы
Мақсаты: 6 санының құрамы туралы түсінік қалыптастыру. Сәйкес теңдіктерді жазуға, оқуға үйрету.
Міндеті: 6 санының құрамы туралы білімін есептеулер жүргізуде қолдана алуға жетелеу.
Күтілетін нәтиже:

Сәйкес теңдік, теңсіздіктерді жаза алады;

-математикалық тілде сөйлейді;

-6 санының құрамын біледі;

-өз беттерімен жұмыс жасай алады;

Модульдер:

АКТ

Диалог

Бағалау

Жас ерекшелік

Көшбасшы

Дарынды, қабілетті

Ресурстар:

Санау материалдары, цифрлар

Фигуралар жиынтығы.

Суреттер

Бағалау:

Формативті бағалау.

Өзін-өзі бағалау.

Топтық

№:

3-сабақ

(58-59 бет)

Тақырыбы: 7 саны және цифры.
Мақсаты: 7 саны және цифры, 7 санының сандар қатарындағы орны туралы түсінік қалыптастыру.
Міндеті:

7 цифрын жазуға үйрету.

Пәнге деген қызығушылығын арттыру.

Күтілетін нәтиже:

-цифр, өрнек, теңдіктерді жаза алады;

-өз ойларын нақты жеткізіп, дәлелдей алады ;

- -топпен жұмыс жасай алады

Модульдер:

АКТ

Диалог

Бағалау

Жас ерекшелік

Көшбасшы

Дарынды, қабілетті

Ресурстар:

Санау материалдары, цифрлар

Фигуралар жиынтығы.

Суреттер

Бағалау:

Формативті бағалау.

Өзін-өзі бағалау.

Топтық

№:

4-сабақ

(60-61 бет)

Тақырыбы: 7 санының құрамы
Мақсаты: 7 санының құрамы туралы түсінік қалыптастыру. Сәйкес теңдіктерді жазуға, оқуға үйрету.
Міндеті: 7 санының құрамы туралы білімін есептеулер жүргізуде қолдана алуға жетелеу.
Күтілетін нәтиже:

тапсырмаларды өз беттерімен орындай алады

--7 санының құрамын біледі;

--дәптермен жұмыста- өз беттерінше орындай алады

Модульдер:

АКТ

Диалог

Бағалау

Жас ерекшелік

Көшбасшы

Дарынды, қабілетті

Ресурстар:

Санау материалдары, цифрлар

Фигуралар жиынтығы.

Суреттер

Бағалау:

Формативті бағалау.

Өзін-өзі бағалау.

Топтық бағалау

Тақырыбы
Мақсаты
Міндеті
Күтілетін нәтиже
Модульдер
Ресурстар
Бағалау
№:

5-6 сабақ

(62-63 сабақ)

Тақырыбы: Өрнектерді салыстыру
Мақсаты: Сан мен сандардың қосындысын, айырмасын салыстыра білу білігін дамыту
Міндеті: Салыстыру нәтижелері сәйкес белгілердің көмегімен жазу, дұрыс оқу туралы білімдерін тиянақтау.
Күтілетін нәтиже:

-заттардың екі тобын салыстыра біледі;

-теңдік, теңсіздік құра алады;

-тапсырмаларды өздіктерімен орындай алады

Модульдер:

АКТ

Диалог

Бағалау

Жас ерекшелік

Көшбасшы

Дарынды, қабілетті

Ресурстар:
Бағалау:

Формативті бағалау.

Өзін-өзі бағалау.

Топтық бағалау

№:

7 сабақ

(64-65 бет)

Тақырыбы: 8 саны және цифры.
Мақсаты: 8 саны және цифры, 8 санының сандар қатарындағы орны туралы түсінік қалыптастыру.
Міндеті:

8 цифрын жазуға үйрету.

Пәнге деген қызығушылығын арттыру

Күтілетін нәтиже:

-қосу, азайту амалына байланысты теңдіктер құра алады;

-өз беттерінше қорытынды жасай алады;

Модульдер:

АКТ

Диалог

Бағалау

Жас ерекшелік

Көшбасшы

Дарынды, қабілетті

Ресурстар:

Санау материалдары, цифрлар

Фигуралар

Суреттер

Бағалау:

Формативті бағалау.

Өзін-өзі бағалау.

Топтық бағалау

№:

8 сабақ

(66-67 бет)

Тақырыбы: 8 санының құрамы
Мақсаты: 8 санының құрамы туралы түсінік қалыптастыру. Сәйкес теңдіктерді жазуға, оқуға үйрету.
Міндеті: 8 санының құрамы туралы білімін есептеулер жүргізуде қолдана алуға жетелеу.
Күтілетін нәтиже:

тапсырмаларды өз беттерімен орындай алады

--8 санының құрамын біледі;

--дәптермен жұмыста- өз беттерінше орындай алады

Модульдер:

АКТ

Диалог

Бағалау

Жас ерекшелік

Көшбасшы

Дарынды, қабілетті

Ресурстар:

Санау материалдары, цифрлар

Фигуралар, абак

Бағалау:

Формативті бағалау.

Өзін-өзі бағалау.

Топтық бағалау

№:

9 сабақ

(68-69 бет)

Тақырыбы: 9 саны және цифры.
Мақсаты: 9 саны және цифры, 9 санының сандар қатарындағы орны туралы түсінік қалыптастыру.
Міндеті:

9 цифрын жазуға үйрету.

Пәнге деген қызығушылығын арттыру

Күтілетін нәтиже:

- сәйкес сандарды таба алады;

-теңдіктерді құра алады;

-9 санын 9цифрымен таңбалай біледі;

-өз ойларын еркін жеткізе алады

Модульдер:

АКТ

Диалог

Бағалау

Жас ерекшелік

Көшбасшы

Дарынды, қабілетті

Ресурстар:

Санау материалдары, цифрлар.

Суреттер

Бағалау:

Формативті бағалау.

Өзін-өзі бағалау.

Топтық бағалау

Тақырыбы
Мақсаты
Міндеті
Күтілетін нәтиже
Модульдер
Ресурстар
Бағалау
№:

10 сабақ

(70-71 бет)

Тақырыбы: 9 санының құрамы
Мақсаты: 9 санының құрамы туралы түсінік қалыптастыру. Сәйкес теңдіктерді жазуға, оқуға үйрету.
Міндеті: 9 санының құрамы туралы білімін есептеулер жүргізуде қолдана алуға жетелеу.
Күтілетін нәтиже:

тапсырмаларды өз беттерімен орындай алады

-9 санының құрамын біледі;

--дәптермен жұмысты орындай алады

Модульдер:

АКТ

Диалог

Бағалау

Жас ерекшелік

Көшбасшы

Дарынды

Ресурстар:

Санау материалдары, цифрлар

Фигуралар жиынтығы.

Суреттер

Бағалау:

Формативті бағалау.

Өзін-өзі бағалау.

Топтық бағалау

№:

11 сабақ

(72-73 бет)

Тақырыбы: 10 саны. Дециметр. 1 дм=10 cм
Мақсаты: 10 саны туралы түсінік қалыптастыру. Дециметр терминін енгізу. Дециметр және кесіндіні өлшей білуге жетелеу.
Міндеті:

Басқа сандардан айырмашылығын, дециметрдің сантиметрмен

арақатынасын тағайындау.

Күтілетін нәтиже:

-10 цифрын жаза алады:

-тура, кері бағытта санай алады:

-қосынды мен айырманың, теңдіктердің барлық нұсқаларын қарастыра алады;

-10 см=1дм-біледі, қолдана алады;

Модульдер:

АКТ

Диалог

Бағалау

Жас ерекшелік

Көшбасшы

Дарынды, қабілетті

Ресурстар:

Санау материалдары, цифрлар

Фигуралар жиынтығы.

Суреттер

Бағалау:

Формативті бағалау.

Өзін-өзі бағалау.

Топтық бағалау

№:

12 сабақ

(74-75 бет)

Тақырыбы: 10 санының құрамы
Мақсаты: 10 санының құрамымен таныстыру. Есептеу тәсілдерін, есепті енгізуге мақсатты бағытталған жұмысты бастау .
Міндеті: Мәні 10-ға тең қосындылар, 10 санынан басқа сандарды азайтумен байланысты айырмалар құру біліміне машықтандыру.
Күтілетін нәтиже:

- ұзындықтың бірлігі-дм қолдана алады;

-10 санының құрамын біледі;

- --дәптермен жұмысты орындай алады

Модульдер:

АКТ

Диалог

Бағалау

Жас ерекшелік

Көшбасшы

Ресурстар:

Санау материалдары, цифрлар

Фигуралар жиынтығы.

Суреттер

Бағалау:

Формативті бағалау.

Өзін-өзі бағалау.

Топтық

№:

13 сабақ

(76-77 бет)

Тақырыбы: Бір таңбалы және екі таңбалы сандар. Монеталар(жиынтығы және ұсақтау) :1 тг, 2 тг, 5 тг, 10 тг
Мақсаты: Сандардың қатары туралы түсінікті тиянақтау.
Міндеті: Бір таңбалы, екі таңбалы сандардың мәнді айырмашылығын, келесі санды шығарып алу ерекшелігін тағайындау.
Күтілетін нәтиже:

- 10 көлеміндегі сандарды оқып, жазып, салыстыра алады;

-өз беттерімен тапсырмаларды орындай біледі ;

Модульдер:

АКТ

Диалог

Бағалау

Жас ерекшелік

Көшбасшы

Ресурстар:

Санау материалдары, цифрлар

Фигуралар жиынтығы.

Суреттер

Бағалау:

Формативті бағалау.

Өзін-өзі бағалау.

Топтық бағалау


Ұқсас жұмыстар
Басбармақпен бағалау
Орта мерзімді сабақ жоспарын жасаудың тиімділігі
Тақырып 4 санын қосу кестесі
Әріпті өрнек, санды өрнек
Бөлшектерді қысқарту
Қысқа мерзімді сабақ жоспарын құрудың негізгі міндеттері
Математика пәніне-омж, 3 сынып, 1 модуль
Кесте ішіндегілерін енгізу және пішімдеу.Автопішімдеу терезесін сипаттайды
Жоспар орта мерзім.6 сынып. математика
Анықтамаларды есептер шығаруда қолдану
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz