Орта мерзімді жоспар, математика. 1 сынып

Келісемін: Келісемін:
Оқу ісінің меңгерушісі: Қ. Ыбыраева Мектеп директоры: А. Ұлықманова
Математика 1-сынып
Орта мерзімді сабақ жоспары І-тоқсан-36 сағат
Дайындық кезеңі (12 сағат)
Тараудың мақсаты:
Заттарды санауға және салыстырылатын объектілерді анықтауға үйрету, оқу-танымдық іс-әрекетке қатынасуға бейімдеу;
Заттардың өлшемі, түсі және пішіні туралы түсініктер, заттардың ұқсастығы мен айырмашылығын анықтау біліктерін қалыптастыру, заттарды санауға машықтандыру; Ұзындығы бойынша салыстырған заттардың сипаттамасы жайында түсінік «ұзын-қысқа», «биік-аласа», «енді-енсіз» және заттарды белгісіне қарай салыстыру білімін дамыту; «Теңдік» «теңсіздік» ұғымдарын енгізуге, есепті шығару барысында амалды сапалы таңдай алуға дайындау;
Сандар мен арифметикалық амалдар қосу мен азайту жайында, қатынастар мән-мағынасы, геометриялық фигуралар, кеңістіктегі заттардың орналасу қалпы, әрекет және құбылыстың рет-тәртібі, яғни тізбектеле өтуі туралы түсінік қалыптастыру; Алгебра мен геометрия элементтерін, қарапайым шамалар және оларды өлшеудің фундаментін қалау;
Тарудың міндеттері:
- Сандардың мөлшерлік және реттік сипаттамаларымен таныстыруға дайындау. Санды шығарып алудың бір көзі заттарды санау екендігін сезіндіру, заттарды санаудың нәтижесі ретінде санның мән-мағынасын түсіндіру.
- Екі жиынтықтан бір жиынтық құрастыру және қандай да бір ортақ қасиеті бойынша заттарды бөліп алу сияқты практикалық әрекеттер орындай алу, фигураларды бөліктерге бөле білу, оларды бөліктерден құрастыра алу, кеңістік пен уақыттық түсініктерді бағдарлай білу біліктерін қалыптастыру.
- Ұзындық, оны өлшеу туралы түсінік қалыптастыруға шаманы өлшеудің нәтижесі ретінде сан ұғымын енгізуге дайындау, оқушылардың шығармашылық әлеуетін дамыту.
Күтілетін нәтиже:
- Заттарды санап (тура, кері), белгілі бір ретпен көрсетіп, «қанша?», «нешінші?» сұрақтарын қойып, оларға жауап бере алады;
- Заттардың екі тобын салыстырып, «артық», «кем», «сонша» қатынастарын тағайындап, екі жиынтықты теңестіруді, заттарды әр түрлі белгілеріне қарап салыстыруды тапсырмаларды орындау барысында қолдана алады;
- Геометриялық фигураларды ажыратып, қарапайым белгілері, қасиеттері бойынша топтап, санақ материалы, көрнекілік ретінде пайдалана біледі;
№
1-сабақ (3-4 бет)
Заттарды санау. Қанша?Неше?Нешеу?Тура және кері санау.
Пәнге деген қызығушылығын арттыру.
Заттарды салыстыру бойынша дайындық жұмысын жүргізу
-заттардың қасиеттері туралы түсініктері қалыптасады
-қанша?неше? сұрақтарына жауап беріп, заттарды санап, салыстыра алады
-сөйлеу тілдері дамиды
-топпен жұмыс жасай алады
АКТ
Диалог
Бағалау
Жас ерекшелік
Көшбасшы
Дарынды, қабілетті
Санау материалдары.
Фигуралар жиынтығы.
Суреттер
Формативті бағалау.
Өздерін-өздері бағалау.
Топтық бағалау
2-сабақ (5-6 бет)
Заттарды салыстыру.
-заттарды әр түрлі белгілері бойынша салыстырып, оларды санай алады;
-фигураларды сәйкес түске бояй алады;
-өз беттерінше жұмыс жасау дағдылары қалыптасады;
АКТ
Диалог
Бағалау
Жас ерекшелік
Көшбасшы
Дарынды, қабілетті
Санау материалдары.
Фигуралар жиынтығы.
Суреттер
«Бауырсақ ертегісінің»кейіпкерлерінің суреттері
Формативті бағалау.
Өздерін-өздері бағалау.
Топтық бағалау
3-сабақ (10-11 бет)
Кеңістікте бағдарлау. Затардың кеңістікте орналасу қалпы
-заттардың бір-біріне қатысты орналасу қалпын анықтай алады;
-сөздердің мән-мағынасын түсініп, қолдана алады;
-өз ойларын еркін, нақты жеткізе біледі;
-дәптермен жұмыста- өз беттерінше орындай алады;
АКТ
Диалог
Бағалау
Жас ерекшелік
Көшбасшы
Дарынды, қабілетті
Санау материалдары.
Фигуралар жиынтығы.
Суреттер
Формативті бағалау.
Өздерін-өздері бағалау.
Топтық бағалау
№
Тақырыбы
4-сабақ
Қозғалыс бағыты
Әр бағыттағы қозғалыс туралы түсініктерін кеңейте түсу.
Алған білімдерін өз тәжірибелерінде қолдана алуға жетелеу
-тапсырмаларды өз беттерімен орындай алады
-математикалық тілі дамиды
- сөйлеу тілдері дамиды
-топпен жұмыс жасай алады
АКТ
Диалог
Бағалау
Жас ерекшелік
Көшбасшы
Дарынды, қабілетті
Санау материалдары.
Фигуралар жиынтығы.
Суреттер
Кубиктер
Формативті бағалау.
Өздерін-өздері бағалау.
Топтық бағалау
5-сабақ
Заттарды қозғалыс жылдамдығы бойынша салыстыру(жылдам, баяу)
-қозғалыс жылдамдығы бойынша салыстыра алады(жылдам, баяу)
- топпен жұмыс жасай алады -сөздердің мән-мағынасын түсініп, қолдана алады;
АКТ
Диалог
Бағалау
Жас ерекшелік
Көшбасшы
Дарынды, қабілетті
Санау материалдары.
Фигуралар жиынтығы.
Суреттер
Формативті бағалау.
Өздерін-өздері бағалау.
Топтық бағалау
6-сабақ
(12-13 бет)
Уақытты бағдарлау(бұрын, кейін, дейін, . . . )
- математикалық терминдерді тапсырмаларды орындау барысында қолдана алады
-жұппен, топпен жұмыс жасай алу дағдылары қалыптасады
АКТ
Диалог
Бағалау
Жас ерекшелік
Көшбасшы
Дарынды, қабілетті
Санау материалдары.
Фигуралар жиынтығы.
Суреттер
Мазмұнды және жыл мезгілдеріне байланысты суреттер.
«Күнекей қыз»ертегісі кейіпкерлерінің суреті, бейне ролик.
№
Тақырыбы
7-сабақ
Реттік санау. Нешінші?
-жыл мезгіліндегі өзгерістерді сипаттап айта алады
-құбылыстардың өту ретін тағайындай біледі
-тапсырмаларды өз беттерінше орындай алады
АКТ
Диалог
Бағалау
Жас ерекшелік
Көшбасшы
Дарынды, қабілетті
Формативті бағалау.
Өздерін-өздері бағалау.
Топтық бағалау
8-сабақ
Зттардың пішіні. Пішіні бойынша заттарды салыстыру
Заттардың пішіні туралы түсінік қалыптастыру.
Пішіні бойынша заттарды салыстыруға жетелеу
- Заттардың ұқсастығы мен айырмашылығын анықтай алады
-заттарды әр түрлі белгілері бойынша салыстыра біледі
- жұппен, топпен жұмыс жасай алу дағдылары қалыптасады
АКТ
Диалог
Бағалау
Жас ерекшелік
Көшбасшы
Дарынды, қабілетті
Формативті бағалау.
Өздерін-өздері бағалау.
Топтық бағалау
9-сабақ
Геометриялық фигуралар (үшбұрыш, дөңгелек, шаршы, текше, шар)
-жазықтықтағы, кеңістіктегі фигураларды бейнелей біледі
-негізгі алгоритмдерінің әдіс-тәсілдерін қолдана біледі
--дәптермен жұмыста- өз беттерінше орындай алады;
АКТ
Диалог
Бағалау
Жас ерекшелік
Көшбасшы
Дарынды, қабілетті
Формативті бағалау.
Өздерін-өздері бағалау.
Топтық бағалау
10-сабақ
(17-бет)
Математикалық ойлауын дамыту.
геометриялық фигураларды кескіндей алуға жетелеу.
-фигураларды пішіні бойынша топтай алады;
-сызықтарды атап, санап, сыза алады;
-геометриялық фигураларды кескіндей алады;
АКТ
Диалог
Бағалау
Жас ерекшелік
Көшбасшы
Дарынды, қабілетті
11-сабақ
(18 -бет)
-тапсырмаларды өз беттерімен орындай алады
--негізгі алгоритмдерінің әдіс-тәсілдерін қолдана біледі
--дәптермен жұмыста- өз беттерінше орындай алады
АКТ
Диалог
Бағалау
Жас ерекшелік
Көшбасшы
Дарынды, қабілетті
Формативті бағалау.
Өздерін-өздері бағалау.
Топтық бағалау
12-сабақ
(19-бет)
-тапсырмаларды өз беттерімен орындай алады
--негізгі алгоритмдерінің әдіс-тәсілдерін қолдана біледі
--дәптермен жұмыста- өз беттерінше орындай алады
АКТ
Диалог
Бағалау
Жас ерекшелік
Көшбасшы
Дарынды, қабілетті
Формативті бағалау.
Өзін-өзі бағалау.
Топтық бағалау
ІІ тоқсан
0-ден 20-ға дейінгі сандар. Қосу және азайту
Тараудың мақсаты:
Бір таңбалы сандармен амалдар орындауда, бір амалмен шығарылатын есептерді шығаруда оқытудың жоспарланған нәтижелеріне қол жеткізу. Он көлеміндегі сандардың құрамы, қосу кестесі және оны есептеулер жүргізуде қолдана алу біліктерін қалыптастыру.
Қалдықпен табуға берілген есептің құраушы бөліктері мен шығару үдерісінің кезеңдері, теңдіктер мен теңсіздіктер туралы оқушылардың түсініктерін тиянақтау.
Алгебраның, геометрияның элементтерімен, шамалар және оларды өлшеумен байланысты білімді біліктерді, дағдыларды дамыту.
Кестелік жағдайларда разрядтан аттамай есептеу біліктері мен дағдыларын тиянақты қалыптастыру.
Есеп және оны шығару процесі, өзара кері есептер туралы түсінікті, есеп мазмұны бойынша амалды саналы таңдай алу біліктерін қалыптастыру.
Өрнектерді құру, оқу, жазу, салыстыру және олардың мәндерін табу, кесінді жүргізу, кесіндіні салуды орындау, геометриялық фигураларды бір-бірінен ажырату біліктерін жетілдіру.
Тараудың міндеті:
- Бір таңбалы сандардың реті, сандардың құрамы, қосу мен азайтудағы 0 мен 1-дің қасиеттері, қосудың ауыстырымдылық қасиеті жайындағы білімді меңгерту.
- 0 мен натурал сандарды шығарып алу, қосу және азайту амалдарының мән-мағынасы жайында түсінік қалыптастыру.
- Таңбаларды, терминдерді орынды пайдалану және бір таңбалы сандарды оқу, жазу, салыстыру біліктерін геометриялық фигуралар, олардың элементтері, өрнектер және олардың мәндері, кесіндінің ұзындығы және оны өлшеу, берілген ұзындығы бойынша кесінді салуды орындау біліктерін тиянақты қалыптастыру.
- Кестелік қосу мен азайтуды оқытып үйретуге, есепті және оны шығару тәсілдерін енгізуге дайындау.
- Қосу, азайту амалдарының өзара байланысы, қосудың ауыстырымдылық қасиеті, натурал сандардың негізгі қасиеттері, қосу мен азайтудағы 0 мен 1-дің қасиеті, сандардың құрамы туралы біліктерін дамыту.
Күтілетін нәтиже:
- Заттарды санаудың, кесіндінің ұзындығын өлшеудің және арифметикалық қосу мен азайту амалдарын орындаудың нәтижелері ретінде сан туралы түсініктері қалыптасады;
- Өсу және кему реті мен бір таңбалы сандар қатарын құру, тура және кері бағытта санай алу білігі қалыптасады; Бір сан аттай отырып, сандарды тура және кері бағытта атай алады;
- Берілген санмен көршілес сандарды анықтап, сандарды салыстыра біліп,, салыстырудың нәтижесін сөз және таңбалар арқылы өрнектей біледі;
- Бір таңбалы сандарды атау, оларды цифрлармен жаза білу дағдылары қалыптасады;
- Амалдардың қасиеттерін есептеулер жүргізуде қолдану, қосындының, айырманың мәндерін табуда сандардың құрамы жайындағы білімді қолдану, қарапайым өрнектерді құру, оқу, жазу, салыстыру және олардың мәндерін табу біліктері қалыптасады;
- Кесіндінің ұзындығын өлшеу, арттыру, кеміту, кесіндіні салуды орындау, кесінділерді қосу және азайту біліктері қалыптасады;
- Көпбұрыштар, олардың кескіндері туралы, қабырғаларының ұзындықтарын өлшеу, фигуралардың және сызықтардың қиылысуы туралы түсініктері және дециметр терминін енгізу, оның сантиметрмен арақатынасын тағайындай білу, цифрларды және өрнектерді, теңдіктерді дұрыс, әдемі жазу дағдылары қалыптасады;
1-сабақ
(54-55 бет)
6 цифрын жазуға үйрету.
Пәнге деген қызығушылығын арттыру.
Сандарды шығарып алу тәсілдерін біледі;
-кері, тура бағытта санай алады;
-6 саны мен цифрын жаза алады;
-топпен жұмыс жасай алады
АКТ
Диалог
Бағалау
Жас ерекшелік
Көшбасшы
Дарынды, қабілетті
Санау материалдары, цифрлар
Фигуралар жиынтығы.
Суреттер
Формативті бағалау.
Өзін-өзі бағалау.
Топтық бағалау
2-сабақ
(56-57 бет)
Сәйкес теңдік, теңсіздіктерді жаза алады;
-математикалық тілде сөйлейді;
-6 санының құрамын біледі;
-өз беттерімен жұмыс жасай алады;
АКТ
Диалог
Бағалау
Жас ерекшелік
Көшбасшы
Дарынды, қабілетті
Санау материалдары, цифрлар
Фигуралар жиынтығы.
Суреттер
Формативті бағалау.
Өзін-өзі бағалау.
Топтық
3-сабақ
(58-59 бет)
7 цифрын жазуға үйрету.
Пәнге деген қызығушылығын арттыру.
-цифр, өрнек, теңдіктерді жаза алады;
-өз ойларын нақты жеткізіп, дәлелдей алады ;
- -топпен жұмыс жасай алады
АКТ
Диалог
Бағалау
Жас ерекшелік
Көшбасшы
Дарынды, қабілетті
Санау материалдары, цифрлар
Фигуралар жиынтығы.
Суреттер
Формативті бағалау.
Өзін-өзі бағалау.
Топтық
4-сабақ
(60-61 бет)
тапсырмаларды өз беттерімен орындай алады
--7 санының құрамын біледі;
--дәптермен жұмыста- өз беттерінше орындай алады
АКТ
Диалог
Бағалау
Жас ерекшелік
Көшбасшы
Дарынды, қабілетті
Санау материалдары, цифрлар
Фигуралар жиынтығы.
Суреттер
Формативті бағалау.
Өзін-өзі бағалау.
Топтық бағалау
5-6 сабақ
(62-63 сабақ)
-заттардың екі тобын салыстыра біледі;
-теңдік, теңсіздік құра алады;
-тапсырмаларды өздіктерімен орындай алады
АКТ
Диалог
Бағалау
Жас ерекшелік
Көшбасшы
Дарынды, қабілетті
Формативті бағалау.
Өзін-өзі бағалау.
Топтық бағалау
7 сабақ
(64-65 бет)
8 цифрын жазуға үйрету.
Пәнге деген қызығушылығын арттыру
-қосу, азайту амалына байланысты теңдіктер құра алады;
-өз беттерінше қорытынды жасай алады;
АКТ
Диалог
Бағалау
Жас ерекшелік
Көшбасшы
Дарынды, қабілетті
Санау материалдары, цифрлар
Фигуралар
Суреттер
Формативті бағалау.
Өзін-өзі бағалау.
Топтық бағалау
8 сабақ
(66-67 бет)
тапсырмаларды өз беттерімен орындай алады
--8 санының құрамын біледі;
--дәптермен жұмыста- өз беттерінше орындай алады
АКТ
Диалог
Бағалау
Жас ерекшелік
Көшбасшы
Дарынды, қабілетті
Санау материалдары, цифрлар
Фигуралар, абак
Формативті бағалау.
Өзін-өзі бағалау.
Топтық бағалау
9 сабақ
(68-69 бет)
9 цифрын жазуға үйрету.
Пәнге деген қызығушылығын арттыру
- сәйкес сандарды таба алады;
-теңдіктерді құра алады;
-9 санын 9цифрымен таңбалай біледі;
-өз ойларын еркін жеткізе алады
АКТ
Диалог
Бағалау
Жас ерекшелік
Көшбасшы
Дарынды, қабілетті
Санау материалдары, цифрлар.
Суреттер
Формативті бағалау.
Өзін-өзі бағалау.
Топтық бағалау
10 сабақ
(70-71 бет)
тапсырмаларды өз беттерімен орындай алады
-9 санының құрамын біледі;
--дәптермен жұмысты орындай алады
АКТ
Диалог
Бағалау
Жас ерекшелік
Көшбасшы
Дарынды
Санау материалдары, цифрлар
Фигуралар жиынтығы.
Суреттер
Формативті бағалау.
Өзін-өзі бағалау.
Топтық бағалау
11 сабақ
(72-73 бет)
Басқа сандардан айырмашылығын, дециметрдің сантиметрмен
арақатынасын тағайындау.
-10 цифрын жаза алады:
-тура, кері бағытта санай алады:
-қосынды мен айырманың, теңдіктердің барлық нұсқаларын қарастыра алады;
-10 см=1дм-біледі, қолдана алады;
АКТ
Диалог
Бағалау
Жас ерекшелік
Көшбасшы
Дарынды, қабілетті
Санау материалдары, цифрлар
Фигуралар жиынтығы.
Суреттер
Формативті бағалау.
Өзін-өзі бағалау.
Топтық бағалау
12 сабақ
(74-75 бет)
- ұзындықтың бірлігі-дм қолдана алады;
-10 санының құрамын біледі;
- --дәптермен жұмысты орындай алады
АКТ
Диалог
Бағалау
Жас ерекшелік
Көшбасшы
Санау материалдары, цифрлар
Фигуралар жиынтығы.
Суреттер
Формативті бағалау.
Өзін-өзі бағалау.
Топтық
13 сабақ
(76-77 бет)
- 10 көлеміндегі сандарды оқып, жазып, салыстыра алады;
-өз беттерімен тапсырмаларды орындай біледі ;
АКТ
Диалог
Бағалау
Жас ерекшелік
Көшбасшы
Санау материалдары, цифрлар
Фигуралар жиынтығы.
Суреттер
Формативті бағалау.
Өзін-өзі бағалау.
Топтық бағалау
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz