Қаныш- жан-жақты тұлға

10-cынып.
Тақырыбы: Қаныш Сәтпаев- жан- жақты адам.
Мақсаты: Қаныш Сәтпаев туралы білімдерін тереңдету, оқушыларды өз бетінше ізденіп білім алуға дағдыландыру, танымдық қабілеттерін дамыту, ұлы адамдардың өнегелі өмірін үлгі ету.
Көрнекілік: бейнебаян, мақал-мәтелдер.
Әдістер: іздендіру, баяндау, сұрақ-жауап, СТО стратегиялары.
Сабақ барысы.
- Ұйымд. кезеңі.
а) Сендер көптеген ұлы адамдардың өмірі жайлы білесіңдер. Сендердің бойларыңда соған ұқсас қандай қасиеттер бар.
-білімге құштарлық
- еңбексүйгіштік
-талап
- терең ой
-шыдамдылық
а) Ал енді сабақтың тақырыбын анықтау үшін белгілі ұлы тұлғаның немересінің сөзін тыңдайық. Оның немересі: «Ол физикпен физика тілінде, математикпен математика тілінде, жазушымен әдеби тілде сөйлесе алатын . . . » Ол Кім?
- Жаңа сабақ.
- Сабақтың тақырыбын, мақсатын анықтау.
-Не себепті біз Қаныш Сәтпаевтің өмірімен танысамыз? Неге оның өміріне қатысты деректерді білуіміз керек?
- Абай атамыз «Болмасаң да, ұқсап бақ» деп айтқан. Әрине, халқымыздың біртуар перзенттерінің өмірін үлгі тұту- біздің парызымыз.
-Иә, «Бұл дәуірде өз тілін, мәдениетін, тарихын білмейтін адам толық мәнді интеллигент бола алмайды» деген М. Әуезов.
- Сабақта біз Қаныштың жан-жақтылығын дәлелдеуіміз керек.
2. Қалай ойлайсыңдар, Егер Қаныш Сәтбаев геолог- ғалым болмаса, . . .
Оқушылардың пікірін тыңдау.
-Иә, ол көптеген жетістіктерге жетті .
4. Проблемалық сұрақ . Ұлы тұлға болу оңай ма? Жетістікке жету үшін не қажет?
Қалай ойлайсыңдар ?
- Бұл сұраққа жауап беру үшін мына бейнебаянға көңіл бөлейік.
- Ал балалар, енді «Әдеби үйірмелер» стратегиясын пайдалана отырып, осы сұраққа жауабын бірге іздейміз.
1-топ. « Таныстыру » - Тюркина В.
2-топ . «Дәйексөз іздеушілер»
3-топ. «Өнерлі өрге жүзер» -
4-топ. «Еңбек еткен- мұратқа жеткен. (Мадина)
5-топ. «Адамның сәні- өнер, білім, ақылы» (Ер Едіге)
6- топ. «Сарапшылар» Ягмур, Метенова. Сұрақтар құрастырушы-
- Топтық жұмыс. Ұлы тұлға болу оңай ма? Ұлы тұлға болу оңай емес.
- Отбасына көп көңіл аудара алмайды
«Атаңның баласы болма, адамның баласы бол» деп айтқандай . Соғыс кезінде . . Егер ол қателескен жағдайда, жауапкершілікке тартылар еді.
- Қорыту. Кубизм.
Қостанай ауданы білім бөлімінің «Затобол мектеп-гимназиясы» ММ
Республикалық семинарда өткізілген панорамалық сабақ.
Мұғалім Адиятова А. Т.
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz