Сабақ жоспары :: Қазақ тілі
Файл қосу
Қаныш- жан-жақты тұлға
10-cынып.
Тақырыбы: Қаныш Сәтпаев- жан- жақты адам.
Мақсаты: Қаныш Сәтпаев туралы білімдерін тереңдету, оқушыларды өз бетінше ізденіп білім алуға дағдыландыру, танымдық қабілеттерін дамыту, ұлы адамдардың өнегелі өмірін үлгі ету.
Көрнекілік: бейнебаян, мақал-мәтелдер.
Әдістер: іздендіру, баяндау, сұрақ-жауап, СТО стратегиялары.
Сабақ барысы.
* Ұйымд. кезеңі.
а) Сендер көптеген ұлы адамдардың өмірі жайлы білесіңдер. Сендердің бойларыңда соған ұқсас қандай қасиеттер бар.
-білімге құштарлық
- еңбексүйгіштік
-талап
- терең ой
-шыдамдылық
а)Ал енді сабақтың тақырыбын анықтау үшін белгілі ұлы тұлғаның немересінің сөзін тыңдайық. Оның немересі: <<Ол физикпен физика тілінде, математикпен математика тілінде, жазушымен әдеби тілде сөйлесе алатын...>> Ол Кім?
* Жаңа сабақ.
* Сабақтың тақырыбын, мақсатын анықтау.
-Не себепті біз Қаныш Сәтпаевтің өмірімен танысамыз? Неге оның өміріне қатысты деректерді білуіміз керек?
- Абай атамыз <<Болмасаң да, ұқсап бақ>> деп айтқан.Әрине, халқымыздың біртуар перзенттерінің өмірін үлгі тұту- біздің парызымыз.
-Иә, <<Бұл дәуірде өз тілін, мәдениетін, тарихын білмейтін адам толық мәнді интеллигент бола алмайды>> деген М. Әуезов.
- Сабақта біз Қаныштың жан-жақтылығын дәлелдеуіміз керек.
2. Қалай ойлайсыңдар, Егер Қаныш Сәтбаев геолог- ғалым болмаса, .....
Оқушылардың пікірін тыңдау.
-Иә, ол көптеген жетістіктерге жетті.
4. Проблемалық сұрақ. Ұлы тұлға болу оңай ма? Жетістікке жету үшін не қажет?
Қалай ойлайсыңдар?
* Бұл сұраққа жауап беру үшін мына бейнебаянға көңіл бөлейік.
* Ал балалар, енді <<Әдеби үйірмелер>> стратегиясын пайдалана отырып, осы сұраққа жауабын бірге іздейміз.
1-топ. <<Таныстыру>> - Тюркина В.
2-топ . <<Дәйексөз іздеушілер>>
3-топ. <<Өнерлі өрге жүзер>> -
4-топ. <<Еңбек еткен- мұратқа жеткен. (Мадина)
5-топ. <<Адамның сәні- өнер, білім, ақылы>> (Ер Едіге)
6- топ. <<Сарапшылар>> Ягмур, Метенова. Сұрақтар құрастырушы-
* Топтық жұмыс. Ұлы тұлға болу оңай ма? Ұлы тұлға болу оңай емес.
* Отбасына көп көңіл аудара алмайды
* ----------
* -------
<<Атаңның баласы болма, адамның баласы бол>> деп айтқандай . Соғыс кезінде .. Егер ол қателескен жағдайда, жауапкершілікке тартылар еді.
* Қорыту.Кубизм.
Қостанай ауданы білім бөлімінің <<Затобол мектеп-гимназиясы>> ММ
Республикалық семинарда өткізілген панорамалық сабақ.
Мұғалім Адиятова А.Т.
Тақырыбы: Қаныш Сәтпаев- жан- жақты адам.
Мақсаты: Қаныш Сәтпаев туралы білімдерін тереңдету, оқушыларды өз бетінше ізденіп білім алуға дағдыландыру, танымдық қабілеттерін дамыту, ұлы адамдардың өнегелі өмірін үлгі ету.
Көрнекілік: бейнебаян, мақал-мәтелдер.
Әдістер: іздендіру, баяндау, сұрақ-жауап, СТО стратегиялары.
Сабақ барысы.
* Ұйымд. кезеңі.
а) Сендер көптеген ұлы адамдардың өмірі жайлы білесіңдер. Сендердің бойларыңда соған ұқсас қандай қасиеттер бар.
-білімге құштарлық
- еңбексүйгіштік
-талап
- терең ой
-шыдамдылық
а)Ал енді сабақтың тақырыбын анықтау үшін белгілі ұлы тұлғаның немересінің сөзін тыңдайық. Оның немересі: <<Ол физикпен физика тілінде, математикпен математика тілінде, жазушымен әдеби тілде сөйлесе алатын...>> Ол Кім?
* Жаңа сабақ.
* Сабақтың тақырыбын, мақсатын анықтау.
-Не себепті біз Қаныш Сәтпаевтің өмірімен танысамыз? Неге оның өміріне қатысты деректерді білуіміз керек?
- Абай атамыз <<Болмасаң да, ұқсап бақ>> деп айтқан.Әрине, халқымыздың біртуар перзенттерінің өмірін үлгі тұту- біздің парызымыз.
-Иә, <<Бұл дәуірде өз тілін, мәдениетін, тарихын білмейтін адам толық мәнді интеллигент бола алмайды>> деген М. Әуезов.
- Сабақта біз Қаныштың жан-жақтылығын дәлелдеуіміз керек.
2. Қалай ойлайсыңдар, Егер Қаныш Сәтбаев геолог- ғалым болмаса, .....
Оқушылардың пікірін тыңдау.
-Иә, ол көптеген жетістіктерге жетті.
4. Проблемалық сұрақ. Ұлы тұлға болу оңай ма? Жетістікке жету үшін не қажет?
Қалай ойлайсыңдар?
* Бұл сұраққа жауап беру үшін мына бейнебаянға көңіл бөлейік.
* Ал балалар, енді <<Әдеби үйірмелер>> стратегиясын пайдалана отырып, осы сұраққа жауабын бірге іздейміз.
1-топ. <<Таныстыру>> - Тюркина В.
2-топ . <<Дәйексөз іздеушілер>>
3-топ. <<Өнерлі өрге жүзер>> -
4-топ. <<Еңбек еткен- мұратқа жеткен. (Мадина)
5-топ. <<Адамның сәні- өнер, білім, ақылы>> (Ер Едіге)
6- топ. <<Сарапшылар>> Ягмур, Метенова. Сұрақтар құрастырушы-
* Топтық жұмыс. Ұлы тұлға болу оңай ма? Ұлы тұлға болу оңай емес.
* Отбасына көп көңіл аудара алмайды
* ----------
* -------
<<Атаңның баласы болма, адамның баласы бол>> деп айтқандай . Соғыс кезінде .. Егер ол қателескен жағдайда, жауапкершілікке тартылар еді.
* Қорыту.Кубизм.
Қостанай ауданы білім бөлімінің <<Затобол мектеп-гимназиясы>> ММ
Республикалық семинарда өткізілген панорамалық сабақ.
Мұғалім Адиятова А.Т.
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz