Оқытудың проблемалық оқыту тәсілдері

Кожамжарова Айсара Бахытовна
№9 орта мектебінің биология пәнінің мұғалімі
Ақмола облысы, Степногорск қаласы
«Оқытудың проблемалық оқыту тәсілдері»
Коучинг сессия жоспары
Сабақ бойынша коуч пен мұғалімнің іс - әрекеті
Оқу үрдісінде жаңа тәсілдерді қолданудың нәтижесінде сабақ беру әдісі өзгереді.
Оқушылар үнемі ізденіс үстінде болады. Мұғалімдер проблемалық оқыту тәсілін жетік меңгереді, ойын еркін жеткізу, ынтымақтастықты дамытады. Сабақ беру әдісін өзгертеді.
1) Оқушылардың оқуға деген ынтасын арттыру
2) Топпен, жұппен, жеке жұмысқа жұмылдыру
Жаңа әдіс-тәсілдер 1. Диалог
АКТ 2. Жеке жұмыс
СТО 3. Жұптық жұмыс
4. Топтық жұмыс
Мұғалімдерге арналған нұсқаулық.
Интернет материалдары.
Асхат Әлімов «Интербелсенді әдістемені ЖОО да қолдану мәселелері» Алматы-2013
Психологиялық ахуал құру
3 минут
Мұғалімдер екі қолына да қаламсап алып, бір мезгілде екі қолымен мынадай әрекеттер жасайды:
1. Оң қолымен бес үшбұрыш, ал сол қолымен бес төртбұрыш салады;
2. Оң қолымен бес шеңбер, ал сол қолымен бес үшбұрыш салады;
3 Оң қолымен өзінің есімін, ал сол қолымен фамилиясын жазады.
Мқғалімдерге салғандары мен жазғандарының олқы шыққандығына назар аудармауларын айтамын. Мұнда ең бастысы - жазудың өзі сол себепті де тоқтамай, әрекеттене беру керек. Бұл ойсергектің мақсаты миымыздың оң және сол жақ бөліктерін жұмысқа жұмылдыр.
Топқа бөлу
2 мин
Тақырыпты ашу ретінде сұрақ қою
«Адамның ойын дамытатын факторлар»
Тапсырма
15 минут
Кедергілер
3 минут
Оқытудың проблемалық оқыту тәсілдері жөнінде айтып, тақырыпты аша түсемін. Проблемалық оқытудың ерекшелігі: оқушыға дайын білім берілмей, одан проблемаларды ізденіс арқылы шешу талап етіледі.
- Оқушылардың логикалық ойлау қабілетін арттырады;
- Оқу еңбегіне қызығушылығын арттырады;
- Оларды өздігінен саналы жұмыс істеуге үйретеді;
- Берік білімге, оқытудың жоғары нәтижесіне жеткізеді.
FILA кестесі туралы айтып кету
Тапсырма
20 минут
Сергіту сәті
3 минут
Қорытынды
7 минут
Сабақ соңында әріптестерге кері байланыс сұрақтарға жауап беру.
- Сіздерге сабақ ұнады ма?
- Проблемалық оқыту дегеніміз не ?
- Күнделікті сабақта проблемалық оқытуды қолдану тиімді ме? Неге?
- Сіз сабақта енді қолданасыз ба? Қалай ?
Рефлексия
3 минут
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz