Оқытудың проблемалық оқыту тәсілдері

Кожамжарова Айсара Бахытовна

№9 орта мектебінің биология пәнінің мұғалімі

Ақмола облысы, Степногорск қаласы

«Оқытудың проблемалық оқыту тәсілдері»

Коучинг сессия жоспары

Сабақ бойынша коуч пен мұғалімнің іс - әрекеті

Сабақ тақырыбы
Оқытудың проблемалық оқыту тәсілдері
Сабақ тақырыбы: Жалпы мақсаты
Оқытудың проблемалық оқыту тәсілдері: Проблемалық оқытудың мақсаты - ғылыми таным нәтижелерін, білімдер жүйесін ғана меңгеріп қоймай, сонымен бірге бұл нәтижелерге жету жолын да меңгеру, оқушының танымдық дербестігін қалыптастырып, оның шығармашылық қабілеттерін дамыту, ойлау қызметін арттыру.
Сабақ тақырыбы: Күтілетін нәтиже
Оқытудың проблемалық оқыту тәсілдері:

Оқу үрдісінде жаңа тәсілдерді қолданудың нәтижесінде сабақ беру әдісі өзгереді.

Оқушылар үнемі ізденіс үстінде болады. Мұғалімдер проблемалық оқыту тәсілін жетік меңгереді, ойын еркін жеткізу, ынтымақтастықты дамытады. Сабақ беру әдісін өзгертеді.

Сабақ тақырыбы: Түйінді идеялар
Оқытудың проблемалық оқыту тәсілдері:

1) Оқушылардың оқуға деген ынтасын арттыру

2) Топпен, жұппен, жеке жұмысқа жұмылдыру

Сабақ тақырыбы: Оқыту әдістері:
Оқытудың проблемалық оқыту тәсілдері:

Жаңа әдіс-тәсілдер 1. Диалог

АКТ 2. Жеке жұмыс

СТО 3. Жұптық жұмыс

4. Топтық жұмыс

Сабақ тақырыбы: Әдебиет
Оқытудың проблемалық оқыту тәсілдері:

Мұғалімдерге арналған нұсқаулық.

Интернет материалдары.

Асхат Әлімов «Интербелсенді әдістемені ЖОО да қолдану мәселелері» Алматы-2013

Сабақ тақырыбы: Уақыты
Оқытудың проблемалық оқыту тәсілдері: Коучтің әрекеті
Мұғалімдердің әрекеті
Ресурстар
Сабақ тақырыбы:

Психологиялық ахуал құру

3 минут

Оқытудың проблемалық оқыту тәсілдері:

Мұғалімдер екі қолына да қаламсап алып, бір мезгілде екі қолымен мынадай әрекеттер жасайды:

1. Оң қолымен бес үшбұрыш, ал сол қолымен бес төртбұрыш салады;

2. Оң қолымен бес шеңбер, ал сол қолымен бес үшбұрыш салады;

3 Оң қолымен өзінің есімін, ал сол қолымен фамилиясын жазады.

Мқғалімдерге салғандары мен жазғандарының олқы шыққандығына назар аудармауларын айтамын. Мұнда ең бастысы - жазудың өзі сол себепті де тоқтамай, әрекеттене беру керек. Бұл ойсергектің мақсаты миымыздың оң және сол жақ бөліктерін жұмысқа жұмылдыр.

Мұғалімдер орындарынан тұрып, қолдарына қалам алып айтқан әрекеттерді жасайды.
Қаламсап
Сабақ тақырыбы:

Топқа бөлу

2 мин

Оқытудың проблемалық оқыту тәсілдері: Топқа бөлу. Түрлі түсті қағаздар арқылы. Осы қағаздардан үшатын бір зат жасау, сосын қызылдар, сарылар, көктер, жасылдар жеке-жеке топ болып отырады.
Өздеріне ұнаған түстерді алу, одан ұшатын зат жасау, алған түсі бойынша топқа бірігіп отыру.
Түрлі түсті қағаздар
Сабақ тақырыбы: Қызығушылықты ояту
Оқытудың проблемалық оқыту тәсілдері: Топта жұмыс істеу ережесімен таныстыру. Шағын топтарда жұмыс істеу артықшылықтарын түсіндіру және негіздеу. Топтық жұмысты ұйымдастыру әдістемесін талқылау
Сабақ тақырыбы: Мағынаны тани білу 5 минут
Оқытудың проблемалық оқыту тәсілдері:

Тақырыпты ашу ретінде сұрақ қою

«Адамның ойын дамытатын факторлар»

Сұрақ-жауап әдістеріне жауап беру
Интерактивті тақта
Сабақ тақырыбы:

Тапсырма

15 минут

Оқытудың проблемалық оқыту тәсілдері: Сұрақ жауаптан кейін мұғалімдерге мәтін тарату «Күздің жануарлар ағзасына әсері». Бұл мәтінде проблемалық сұрақ берілген, осы сұрақты шешу
Уақытты үнемдеу. Берілген тапсырманы топпен орындау
Мәтін
Сабақ тақырыбы:

Кедергілер

3 минут

Оқытудың проблемалық оқыту тәсілдері: Қандай кедергілерге тап болғаның сұрау
Қандай кедергілерге тап болғаның айтып кету
Сабақ тақырыбы: Мағынаны тани білу 20 минут
Оқытудың проблемалық оқыту тәсілдері:

Оқытудың проблемалық оқыту тәсілдері жөнінде айтып, тақырыпты аша түсемін. Проблемалық оқытудың ерекшелігі: оқушыға дайын білім берілмей, одан проблемаларды ізденіс арқылы шешу талап етіледі.

- Оқушылардың логикалық ойлау қабілетін арттырады;

- Оқу еңбегіне қызығушылығын арттырады;

- Оларды өздігінен саналы жұмыс істеуге үйретеді;

- Берік білімге, оқытудың жоғары нәтижесіне жеткізеді.

FILA кестесі туралы айтып кету

Берілген мәтіндегі проблемалық сұрақты FILA кестесіне салып шешеді
Сабақ тақырыбы:

Тапсырма

20 минут

Оқытудың проблемалық оқыту тәсілдері: Екінші тапсырма мұғалімдердің ойлау қабілетін арттыру, проблемалық сұрақ қоя білуге жетелеу. Әр топқа «проблемалық жағдаят құру» тапсырмасын беру.
Уақытты үнемдеу. Берілген тапсырманы орындау. Ойларын отртаға салу.
Флипчарт, фломастер,
Сабақ тақырыбы:

Сергіту сәті

3 минут

Оқытудың проблемалық оқыту тәсілдері:
Сабақ тақырыбы: Қорғау 5 минут
Оқытудың проблемалық оқыту тәсілдері:
Әр топ орындаған тапмырмаларын қорғайды
Сабақ тақырыбы: Бағалау 3 минут
Оқытудың проблемалық оқыту тәсілдері: Формативті түрде бағалау
Сабақ тақырыбы:

Қорытынды

7 минут

Оқытудың проблемалық оқыту тәсілдері:

Сабақ соңында әріптестерге кері байланыс сұрақтарға жауап беру.

  1. Сіздерге сабақ ұнады ма?
  2. Проблемалық оқыту дегеніміз не ?
  3. Күнделікті сабақта проблемалық оқытуды қолдану тиімді ме? Неге?
  4. Сіз сабақта енді қолданасыз ба? Қалай ?
Сұрақтарға жауап береді
Сабақ тақырыбы:

Рефлексия

3 минут

Оқытудың проблемалық оқыту тәсілдері: Сабақтан алған әсерлері мен ұсыныстарын жазу үшін кері ьайланыс парағын тарату
Сабақтан алған әсерлері мен ұсыныстарын стикерлерге жазу
Стикерлер

Ұқсас жұмыстар
Математиканы оқытудың жалпы әдістемесі
Оқытудың педагогикалық жаңа технологиясы
Оқытуды бағалау және оқыту үшін бағалау модулі
Оқушыларды ауылшаруашылық техникасына баулуда жаңа технологияларды пайдаланудың әдістемесі
Тәжірибелік әдістер
Мақсаттың оқушылардың әрекеті арқылы қойылуы
Проблемалық оқыту
Оқыту әдістерін топтастыру
Күнтізбелік - тақырыптық жоспар
Мастер-класс. проблемалық-оқыту
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz