Сабақ жоспары :: Қазақ тілі
Файл қосу
Сын есімнің мағыналық түрлері
|Сыныбы: 6 «б» |Күні: |
|Сабақтың тақырыбы: |Сын есімнің мағыналық түрлері. Сапалық және қатыстық сын есімдер. |
|Мақсаты: |Сын есімнің мағыналық түрлері. Сапалық және қатыстық сын есімдер туралы түсінік |
| |беру. |
|Күтілетін нәтижелер: |1. Сын есімнің мағыналық түрлері туралы біледі, мысал келтіреді, бөліседі. |
| |(Барлығы) |
| |2. Алған білімдерін шешім қабылдауға пайдаланады, саралайды, талқылайды. |
| |(Көпшілігі) |
| |3. Мысалдар келтіреді, өз пікірлерін айтады, алған білімдерінің құндылығын |
| |анықтайды. |
| | |
| |(Талантты және дарынды оқушылар) |
|Керекті жабдықтар: |Презентация, интерактивті тақта, оқулық, жұмыс дәптері, ресурс, семантикалық |
| |карта, бағалау, стикер |
|Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер: |Ой қозғау, сұрақ қою техникалары «сұрақты қағып ал» әдісі, топтық жұмыс, жеке |
| |жұмыс, белсенді оқу, «Мозаика» әдістері арқылы жаңа тақырыпты меңгерту, деңгейлік|
| |тапсырмалар, фишбон әдісі, формативті бағалау түрлері. |
|Сабақ барысы: |
|Сабақ |Уақыты |Мұғалім әрекеті |Оқушы әрекеті |
|кезеңдері: | | | |
|Кіріспе: |2 мин |Психологиялық ахуал тудыру. |Шаттық шеңберін құрады. Сәлемдеседі. 3 топқа |
| | |«Шаттық шеңбері» |бөлініп отырады. |
| | |Армысың күн, армысың аспан! |Дәптерлерін ашып, күннің жадын жазып алады. |
| | |Армысың сен, армысың сен! | |
| | |Міне менің қолым бос, | |
| | |Жылуыма жылу қос! | |
| | |Түстер арқылы топқа бөлу, түсінік беріп кету. | |
|Тұсаукесер:|3 мин |Ой қозғаймын. «Сұрақты қағып ал» әдісі арқылы |Әрқайсысы әңгімелейді, сыни ойлайды, ойын |
| | |өтілгенді еске түсіру. Сұрақ қою техникасы. Әр |тұжырым-дайды, мысалдарды тақырыппен |
| | |жауапты мадақтап, ынталандырып отырамын. |байланыстырады. |
| | |Жаңа тақырып: Сын есімнің мағыналық түрлері. |Тақырыпты жұмыс дәптерлеріне жазады. |
| | |Сапалық және қатыстық сын есімдер. |Сабақ мақсатын анықтайды: |
| | | |Сабақ критерийлерін шығарады: |
| | | |Сын есімнің мағыналық түрлері. Сапалық және |
| | | |қатыстық сын есімдер туралы білу |
| | | |Маңызын анықтау |
| | | |Мысал келтіре алу |
| | | |Қолдана алу |
|Негізгі |5 мин |Оқулықта берілген тақырып мәтінін белсенді оқиды.|Белсенді оқиды, топта түсінгендерін айтады. Әр |
|бөлім: | |Жеке, топта жұмыстанады. |топ негіз-гі түсініктерді талдап, түсіндіреді, |
| | | |оқу техникасын дамы-тады, алған білімін |
| | | |пысықтайды, өмірде қолданып үйре-неді. Топпен |
| | | |тапсырмаларды бірігіп орындайды, дарынды |
| | | |оқушылар жетекшілік етеді. |
| |29 мин |1.Сын есімнің мағыналық түрлерін топпен жұмыстану| |
| | |арқылы постер жасап қорғату. Үш шапалақ арқылы |Дарынды және талантты оқушылар білімін бекітеді,|
| | |мадақтау. |қалған оқушылар солардың көмегі арқылы жаңа |
| | |2.Оқушыларға сұрақ-тапсырма |тақырыпты меңгереді. |
| | |1. Мәтін қай шығармадан алынған? Мәтіннен | |
| | |қандай сын есімдер кездестірдіңдер? Тіркескен | |
| | |сөздерімен бірге айтыңдар. | |
| | |... Бораш бір аққұба ғана, қағілез, қыз мінезді |Дарынды оқушылар кеңейтілген тапсырмаларды |
| | |бала екен. Көздері де жаңа туған бұзаудың |орындауда жетекші болады. |
| | |көзіндей, бар дүниеге таңдана қарайтын сияқты. | |
| | |Шеген сұлу, сұңғақ денелі, бұлшық еттері болаттай| |
| | |иірілетін, күнге күйген, тобылғы торы екен. | |
| | |... Үстіндегі көйлегіндей көгілдір көзді әнші | |
| | |әйел әнмен бірге өзі де аспанға оп-оңай көтеріліп| |
| | |кеткендей көрінеді. ... Өнерлі бала екен...- | |
| | |деді. Мен онысын «үйрен» дегендей ұқтым. | |
| | | | |
| | |3.Оқулықпен жұмыс. |Жаттығу бойынша сын есімдерді тауып, мағыналық |
| | |І топ 146-жаттығу. Сын есімдерді мағынасына қарай|түріне қарай топтап жазады. |
| | |топтау. | |
| | |ІІ топ 148-жаттығу. Сапалық, қатыстық сын | |
| | |есімдерді тіркескен сөзімен теріп жазу. |Семантикалық карта арқылы қаншалдықты |
| | |ІІІ топ 150-жаттығу.Сын есімді тауып, талдау. |түсінгендерін бағалайды. |
| | |4.Семантикалық карта |Фишбон әдісі арқылы сын есімді қорытындылайды. |
| | |Сергіту сәті. | |
| | |5.Фишбон әдісі арқылы қорыту. | |
|Қорытын - |1 мин |Үйге тапсырма: | |
|ды бөлім: | |1. Тақырыпты оқу. Мысалдар келтіру. | |
| | |2. 152 – жаттығуды шартына байланысты орындау. | |
| | | |Үй тапсырмасын күнделіктеріне жазып алады. |
| | |Сабақ критерийлеріне сәйкес оқушылар өздерін | |
| | |бағалайды, сабақ барысындағы жұмыстануы бойынша,|«Бағаны өзім таңдаймын» әдісі арқылы өздеріне |
| |5 мин |сыныппен кеңесе отырып бағалаймын, бағаға |формативті баға береді, |
| | |түсініктеме беріп, жетілу жолдарын айтамын. | |
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz