Сабақ жоспары :: Қазақ тілі

Файл қосу

Сын есімнің мағыналық түрлері


|Сыныбы: 6 «б» |Күні: |
|Сабақтың тақырыбы: |Сын есімнің мағыналық түрлері. Сапалық және қатыстық сын есімдер. |
|Мақсаты: |Сын есімнің мағыналық түрлері. Сапалық және қатыстық сын есімдер туралы түсінік |
| |беру. |
|Күтілетін нәтижелер: |1. Сын есімнің мағыналық түрлері туралы біледі, мысал келтіреді, бөліседі. |
| |(Барлығы) |
| |2. Алған білімдерін шешім қабылдауға пайдаланады, саралайды, талқылайды. |
| |(Көпшілігі) |
| |3. Мысалдар келтіреді, өз пікірлерін айтады, алған білімдерінің құндылығын |
| |анықтайды. |
| | |
| |(Талантты және дарынды оқушылар) |
|Керекті жабдықтар: |Презентация, интерактивті тақта, оқулық, жұмыс дәптері, ресурс, семантикалық |
| |карта, бағалау, стикер |
|Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер: |Ой қозғау, сұрақ қою техникалары «сұрақты қағып ал» әдісі, топтық жұмыс, жеке |
| |жұмыс, белсенді оқу, «Мозаика» әдістері арқылы жаңа тақырыпты меңгерту, деңгейлік|
| |тапсырмалар, фишбон әдісі, формативті бағалау түрлері. |
|Сабақ барысы: |
|Сабақ |Уақыты |Мұғалім әрекеті |Оқушы әрекеті |
|кезеңдері: | | | |
|Кіріспе: |2 мин |Психологиялық ахуал тудыру. |Шаттық шеңберін құрады. Сәлемдеседі. 3 топқа |
| | |«Шаттық шеңбері» |бөлініп отырады. |
| | |Армысың күн, армысың аспан!  |Дәптерлерін ашып, күннің жадын жазып алады. |
| | |Армысың сен, армысың сен!  | |
| | |Міне менің қолым бос,  | |
| | |Жылуыма жылу қос!  | |
| | |Түстер арқылы топқа бөлу, түсінік беріп кету. | |
|Тұсаукесер:|3 мин |Ой қозғаймын. «Сұрақты қағып ал» әдісі арқылы |Әрқайсысы әңгімелейді, сыни ойлайды, ойын |
| | |өтілгенді еске түсіру. Сұрақ қою техникасы. Әр |тұжырым-дайды, мысалдарды тақырыппен |
| | |жауапты мадақтап, ынталандырып отырамын. |байланыстырады. |
| | |Жаңа тақырып: Сын есімнің мағыналық түрлері. |Тақырыпты жұмыс дәптерлеріне жазады. |
| | |Сапалық және қатыстық сын есімдер. |Сабақ мақсатын анықтайды: |
| | | |Сабақ критерийлерін шығарады: |
| | | |Сын есімнің мағыналық түрлері. Сапалық және |
| | | |қатыстық сын есімдер туралы білу |
| | | |Маңызын анықтау |
| | | |Мысал келтіре алу |
| | | |Қолдана алу |
|Негізгі |5 мин |Оқулықта берілген тақырып мәтінін белсенді оқиды.|Белсенді оқиды, топта түсінгендерін айтады. Әр |
|бөлім: | |Жеке, топта жұмыстанады. |топ негіз-гі түсініктерді талдап, түсіндіреді, |
| | | |оқу техникасын дамы-тады, алған білімін |
| | | |пысықтайды, өмірде қолданып үйре-неді. Топпен |
| | | |тапсырмаларды бірігіп орындайды, дарынды |
| | | |оқушылар жетекшілік етеді. |
| |29 мин |1.Сын есімнің мағыналық түрлерін топпен жұмыстану| |
| | |арқылы постер жасап қорғату. Үш шапалақ арқылы |Дарынды және талантты оқушылар білімін бекітеді,|
| | |мадақтау. |қалған оқушылар солардың көмегі арқылы жаңа |
| | |2.Оқушыларға сұрақ-тапсырма |тақырыпты меңгереді. |
| | |1. Мәтін қай шығармадан алынған? Мәтіннен | |
| | |қандай сын есімдер кездестірдіңдер? Тіркескен | |
| | |сөздерімен бірге айтыңдар. | |
| | |... Бораш бір аққұба ғана, қағілез, қыз мінезді |Дарынды оқушылар кеңейтілген тапсырмаларды |
| | |бала екен. Көздері де жаңа туған бұзаудың |орындауда жетекші болады. |
| | |көзіндей, бар дүниеге таңдана қарайтын сияқты. | |
| | |Шеген сұлу, сұңғақ денелі, бұлшық еттері болаттай| |
| | |иірілетін, күнге күйген, тобылғы торы екен. | |
| | |... Үстіндегі көйлегіндей көгілдір көзді әнші | |
| | |әйел әнмен бірге өзі де аспанға оп-оңай көтеріліп| |
| | |кеткендей көрінеді. ... Өнерлі бала екен...- | |
| | |деді. Мен онысын «үйрен» дегендей ұқтым. | |
| | | | |
| | |3.Оқулықпен жұмыс. |Жаттығу бойынша сын есімдерді тауып, мағыналық |
| | |І топ 146-жаттығу. Сын есімдерді мағынасына қарай|түріне қарай топтап жазады. |
| | |топтау. | |
| | |ІІ топ 148-жаттығу. Сапалық, қатыстық сын | |
| | |есімдерді тіркескен сөзімен теріп жазу. |Семантикалық карта арқылы қаншалдықты |
| | |ІІІ топ 150-жаттығу.Сын есімді тауып, талдау. |түсінгендерін бағалайды. |
| | |4.Семантикалық карта |Фишбон әдісі арқылы сын есімді қорытындылайды. |
| | |Сергіту сәті. | |
| | |5.Фишбон әдісі арқылы қорыту. | |
|Қорытын - |1 мин |Үйге тапсырма: | |
|ды бөлім: | |1. Тақырыпты оқу. Мысалдар келтіру. | |
| | |2. 152 – жаттығуды шартына байланысты орындау. | |
| | | |Үй тапсырмасын күнделіктеріне жазып алады. |
| | |Сабақ критерийлеріне сәйкес оқушылар өздерін | |
| | |бағалайды, сабақ барысындағы жұмыстануы бойынша,|«Бағаны өзім таңдаймын» әдісі арқылы өздеріне |
| |5 мин |сыныппен кеңесе отырып бағалаймын, бағаға |формативті баға береді, |
| | |түсініктеме беріп, жетілу жолдарын айтамын. | |


Ұқсас жұмыстар
Есімдіктің мағыналық түрлері
Сын есімнің мағыналық түрлері жайлы ақпарат
Сын есім жайлы
Қазақ тілі. Сын есімнің мағыналық түрлері
Тақырыпты түсіндіре білуі
Сын есімнің шырайлары
Есептік сан есім
Сөз табы
Сан есімнің құрамы қанша
Қазақ тілі сабақ жоспары
Пәндер